Over TeamSupport

Cloudgebaseerde software voor klantenservice en helpdesk ontworpen voor B2B-technologie en softwarebedrijven met externe klantenondersteuning.

TeamSupport is helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlies je de zichtbaarheid van je klanten en kun je geen tickets aan een bedrijf koppelen? De eenvoudig te gebruiken klantendatabase met boven- en onderliggende relaties, aanpasbare SLA's en Customer Health Index helpen je om tickets op meerdere niveaus te beheren om de ondersteuningskosten te verlagen en tegelijkertijd de klantervaring te verbeteren.

Ben je het heen en weer e-mailen om te proberen het werkelijke probleem te achterhalen, beu? De ingebouwde schermopname en live videochat maken communicatie met klanten eenvoudiger, zodat je problemen sneller kunt oplossen. Op zoek naar iets beters? Probeer deze B2B-gerichte samenwerkingstools, geavanceerde rapportage, producten en voorraad, self-service voor klanten, native integraties en meer.

Op zoek naar iets beters? Probeer deze B2B-gerichte samenwerkingstools, geavanceerde rapportage, producten en voorraad, self-service voor klanten, native integraties en meer.

Met de complete klantendatabase kun je alle klantinteracties zien, niet alleen individuele tickets. Beheer klanten op bedrijfs- of contactniveau in plaats van alleen een verzameling tickets te zien. Wanneer een klant contact met je opneemt, zie je onmiddellijk wie er nog meer contact heeft gehad met dat bedrijf, welke producten ze momenteel hebben, en beheer jij je klanten proactief in plaats van alleen te reageren op helpdeskverzoeken. Met de functie voor gerelateerde tickets kun je zelfs afzonderlijke tickets naar elkaar verwijzen.

Aanpasbare SLA's bieden de flexibiliteit om meerdere SLA's per bedrijf of product te behandelen, rekening te houden met tijdzones en vakanties, en te pauzeren op basis van ingestelde criteria, zodat je nooit meer een serviceovereenkomst mist.

Realtime interne samenwerking zorgt voor zichtbaarheid voor iedereen in je team, zodat je meer gecompliceerde problemen kunt oplossen, informatie over klanten of tickets kunt delen, en productontwikkelaars en -verkoop op de hoogte kunt houden voor beter incidentbeheer.

Volledig geïntegreerde scherm- en video-opnames stellen agenten in staat gedetailleerde instructies te sturen, trainingsvideo's voor de KB te maken of je klant schermopnamen te laten maken van hun exacte probleem.

Intelligent Submission Deflection stelt automatisch kennisbankartikelen voor wanneer je klant het probleem begint te beschrijven, waarbij het probleem vaak wordt opgelost zonder een nieuw ticket aan te hoeven maken.

Geavanceerd klantenservice portal, ontworpen om zo in je website te passen, zodat je klanten 24/7 antwoorden kunnen krijgen: klanten kunnen tickets verzenden en controleren, de kennisbank doorzoeken, schermopnamen toevoegen/bestanden bijvoegen en deelnemen aan communityforums.

Met Visual Customer Chat kunnen vertegenwoordigers en klanten chatten met audio of video om problemen sneller te identificeren en op te lossen.

TeamSupport is uiterst eenvoudig te gebruiken en de standaardinstellingen maken het gebruiksklaar, zodat je meteen aan de slag kunt!


Afbeeldingen

TeamSupport Software - 1
TeamSupport Software - 2
TeamSupport Software - 3
TeamSupport Software - 4
TeamSupport Software - 5
TeamSupport Software - 6
TeamSupport Software - 7
TeamSupport Software - 8
TeamSupport Software - 9
TeamSupport Software - 10
TeamSupport Software - 11
TeamSupport Software - 12
TeamSupport Software - 13
TeamSupport Software - 14
TeamSupport Software - 15
TeamSupport Software - 16
TeamSupport Software - 17
TeamSupport Software - 18
TeamSupport Software - 19
TeamSupport Software - 20
TeamSupport Software - 21
TeamSupport Software - 22
TeamSupport Software - 23
TeamSupport Software - 24
TeamSupport Software - 25
TeamSupport Software - 26
TeamSupport Software - 27
Nog 28 andere bekijken
TeamSupport-video
TeamSupport Software - 1
TeamSupport Software - 2
TeamSupport Software - 3
TeamSupport Software - 4
TeamSupport Software - 5
TeamSupport Software - 6
TeamSupport Software - 7
TeamSupport Software - 8
TeamSupport Software - 9
TeamSupport Software - 10
TeamSupport Software - 11
TeamSupport Software - 12
TeamSupport Software - 13
TeamSupport Software - 14
TeamSupport Software - 15
TeamSupport Software - 16
TeamSupport Software - 17
TeamSupport Software - 18
TeamSupport Software - 19
TeamSupport Software - 20
TeamSupport Software - 21
TeamSupport Software - 22
TeamSupport Software - 23
TeamSupport Software - 24
TeamSupport Software - 25
TeamSupport Software - 26
TeamSupport Software - 27

Twijfels over TeamSupport? Vergelijk met een populair alternatief

TeamSupport

4,5 (845)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 29,00
maand
US$ 7,16
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

110
160

Integraties

43
20

Gebruiksgemak

4,4 (845)
4,0 (14.306)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4 (845)
4,3 (14.306)

Klantenservice

4,5 (845)
4,2 (14.306)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Jira

4,4
#1 alternatief voor TeamSupport
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Agiloft

4,9
#2 alternatief voor TeamSupport
Agiloft is vijfvoudig winnaar van de "Editors' Choice Award" van PC Magazine en "Value Award" van Spend Matters. Het...

HappyFox Help Desk

4,6
#3 alternatief voor TeamSupport
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternatief voor TeamSupport
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(845)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je TeamSupport al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 845 reviews worden weergegeven
Ifeoma
Ifeoma
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Team support makes us a more efficient with customer support.

Beoordeeld op 10-7-2018

Pluspunten

Team support makes it easy for my team to focus on the customers as against just focusing on tickets. With support tools ,we have tried in the past ; we were able to resolve customer tickets , but found it difficult resolving all of them at once.
Team support provides the customer care team with high level visibility , which enable our sales team to manage and resolve customer tickets at a company level as against resolving them at a ticket level.This eliminates duplicate efforts where we have multiple support agents helping out a single customer to resolve multiple tickets at same time.Thus ensuring we are able to resolve all customer issues at once, as against on a ticket by ticket basis.
Overall, Teamsupport has saved us time ,and made our customers happier.

Minpunten

It is not intuitive even though it is very effective. Also will like to see more information with new tickets opened by customers. For example ,will be helpful if agents can see from what geographical location the ticket was created from, or from what part of the website the ticket was created from.

Aldo
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Review for teamsupport

Beoordeeld op 23-11-2021

Pluspunten

easy to use and has a lot of tools for all areas

Minpunten

probably user interface the interface can be confused for the end-users

Overwogen alternatieven

Odoo

Redenen om over te stappen op TeamSupport

the company used this software for some time and the implementation takes a lot of time
Andrew
Totaalscore
  • Sector: Kantoorbenodigdheden
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Do Not Use - After merger, support decreased and prices increased

Beoordeeld op 10-11-2023

We were a very happy SnapEngage client. As they tried to connect SnapEngage to TeamSupport, our...

We were a very happy SnapEngage client. As they tried to connect SnapEngage to TeamSupport, our support ironically declined. They do not pick up the phone and take days to respond back via email. In fact, many of the phone extensions on their emails do not work.

Pluspunten

The live chat function worked fine and has good intuitive tools

Minpunten

They do not communicate timely and their business practices are awful. They raised our rates without notice and then did not allow us to get out of our contract.

dishant
dishant
Totaalscore
  • Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent Customer Support- worth to check

Beoordeeld op 22-12-2018

I really loved my experience with the TeamSupport. It is helping me in understanding the needs of...

I really loved my experience with the TeamSupport. It is helping me in understanding the needs of my customers better.

Our ability to reply to our customer's queries had been improved and now we can reply back to them in less time.

We found it very easy to use and if we find any problem regarding it's usage, it's amazing Support is available for us.

I would definitely recommend this to new customers.

Pluspunten

I found it very easy to use and customize. While we were using the TeamSupport, we just got an issue regarding the customization, then we contacted the Support of TeamSupport and got the reply within 1 hour. Their Support which runs 24/7 is just amazing. They provide the ability to create custom field which is really helpful for people dealing with a lot of date regarding sales and purchase etc.

Minpunten

Although, it's very difficult to tell what I liked least about the TeamSupport. But still, I will suggest some improvements like the ability to open in new tabs, more compatibility with moderate specs PCs, email integration and more details regarding the creation of the tickets like place of the creation of the tickets.

Jeff
Jeff
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

Excellent web-based ticketing & task management software. Amazing live support.

Beoordeeld op 24-3-2015

TeamSupport is perfect for IT help desk organizations looking for a web-based solution to help...

TeamSupport is perfect for IT help desk organizations looking for a web-based solution to help manage and organize their workflow. We tried several different management platforms and found that TeamSupport was simply the easiest both to get started with, and to customize to our particular needs.

Other solutions that we looked at either 1) were easy to get started with but didn't offer much in terms of customization or 2) required that you spend days and days organizing & customizing the mass amount of features that had to be set up. TeamSupport was the perfect medium between the two!

Pluspunten

We were able to import all of our clients into TeamSupport quite easily so that we could then start assigning tickets to existing clients right away. This allows us to go into individual clients and pull down entire ticket histories for that client. This is extremely helpful when you have multiple technicians that often have to provide service for different clients.

Also, I must commend TeamSupport on their technical support. They have an amazing team that is there to help you 24/7. When implementing TeamSupport in our organization they were outstanding at answering any questions we had and were able to assist with getting our customer data imported in one smooth upload.

Minpunten

Although the mobile version of the TeamSupport web app does seem to load well, there are limitations to it. For example, on my Android, I can pull the page up, login, and see all of our tickets, but for some reason I can't open up a ticket to see further details. it would be nice to see an actual mobile app integration. I'm sure it's only a matter of time before the developers release this.

5 van 845 worden weergegeven Lees alle reviews

TeamSupport - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over TeamSupport.

TeamSupport kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 29,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

TeamSupport heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

TeamSupport ondersteunt de volgende talen:

Engels

TeamSupport ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

TeamSupport kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Azure DevOps Server, Beanstalk, Customer Thermometer, Dropbox Business, Drupal, FreeWebsite.com, Gmail, GoDaddy Website Builder, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Maps, Highrise, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Jira, Joomla, JumpBox for Trac/Subversion, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Microsoft Visual Studio, Nicereply, Oracle CRM On Demand, Oracle Service, RingCentral Engage Digital, RingCentral Engage Voice, RingCentral Meetings, RingCentral Video, RingEX, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Slack, Squarespace, SurveyMonkey, Twitter/X, Web.com, Weebly, WordPress, Zapier, Zoho Analytics, Zoho CRM

TeamSupport biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor TeamSupport.