LiveChat

4,6 (1.683)
Schrijf een review!
Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk

Over LiveChat

Livechat is een premium online chatsoftware waarmee klantenservicemedewerkers rechtstreeks contact kunnen opnemen met klanten op hun website, via sociale media of in de mobiele, web- of berichten-app. LiveChat is gemakkelijk te implementeren, aan te passen en te personaliseren en wordt gezien als een eenvoudig chatvenster op een website. Onder de motorkap is het krachtige klantenservicesoftware die voldoet aan alle communicatiebehoeften van moderne bedrijven.

LiveChat is beschikbaar voor medewerkers met een webbrowser, speciale toepassingen voor Windows, Mac OS X en mobiele apparaten met iOS en Android. Het is specifiek ontworpen om de beste klantenservice te bieden. Het kan worden geïntegreerd met meer dan 100 SaaS-oplossingen. LiveChat wordt gebruikt door meer dan 24.000 bedrijven in meer dan 150 landen en verwerkt honderden miljoenen chats per jaar. LiveChat is een van de grootste leveranciers van klantenservice-oplossingen ter wereld.


Afbeeldingen

LiveChat Software - 1
LiveChat Software - 2
LiveChat Software - 3
LiveChat Software - 4
LiveChat Software - 5
LiveChat Software - 6
LiveChat Software - 7
LiveChat Software - 8
Nog 10 andere bekijken
LiveChat-video
LiveChat-video
LiveChat Software - 1
LiveChat Software - 2
LiveChat Software - 3
LiveChat Software - 4
LiveChat Software - 5
LiveChat Software - 6
LiveChat Software - 7
LiveChat Software - 8

Twijfels over LiveChat? Vergelijk met een populair alternatief

LiveChat

4,6 (1.683)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 24,00
maand
US$ 15,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

58
87

Integraties

105
195

Gebruiksgemak

4,6 (1.683)
4,4 (4.261)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (1.683)
4,3 (4.261)

Klantenservice

4,6 (1.683)
4,4 (4.261)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor LiveChat
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

TeamSupport

4,5
#2 alternatief voor LiveChat
Klantenservice software gebouwd voor business-to-business ondersteuning. Verbeter de efficiëntie, verlaag de kosten en...

Conversational Cloud

4,4
#3 alternatief voor LiveChat
LivePerson is een marktleider in conversationele AI en chatbots op ondernemingsniveau die de verkoop verhogen en de...

GitHub

4,8
#4 alternatief voor LiveChat
GitHub is een plek om code te delen met vrienden, collega's, klasgenoten en volledige vreemden, waardoor individuen en...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(1.683)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je LiveChat al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.683 reviews worden weergegeven
andrew
Totaalscore
  • Sector: Computergames
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

als je graag wild kunne sturen zonder dat geld altijd kost vala

Beoordeeld op 26-12-2023

heel veel niewe mensen leren kene veel bij geleerd over de comunty

heel veel niewe mensen leren kene veel bij geleerd over de comunty

Pluspunten

dat de gespreken teminsten altijd correct verlopen en iedreen van welk taal ook tog kan stuuren en da ik gwn kan lezen

Minpunten

dat wel afentoe traag kan laden want als je efe snel er op wil kan soms wel efe duren

Angela
Angela
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

LiveChat has made my self-owned easier to manage

Beoordeeld op 6-5-2024

My experience, not including the price hike, has been exceptional. I feel as though I made the...

My experience, not including the price hike, has been exceptional. I feel as though I made the right choice when I chose LiveChat.

Pluspunten

LiveChat offers customers like me a range of resources like films and articles to help in maximizing the features of the program. The periodic emails informing reviewers of new developments in LiveChat's commercial applications are really appreciated.

Minpunten

Pricing has recently gone up significantly.

Hannah
Totaalscore
  • Sector: Computerhardware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

LiveChat is the perfect tool for our Sales and Support efforts!

Beoordeeld op 27-2-2024

LiveChat is a great feature to have on our website and has increased our Sales. It integrates...

LiveChat is a great feature to have on our website and has increased our Sales. It integrates seamlessly with Outlook email, giving me daily updates on any chats I missed. It makes follow-up easy.

Pluspunten

How easy it is to use! LiveChat is a great feature to have on our website and has increased our Sales.

Minpunten

It seems to be a great product. I don't have any Cons

Nerissa
Totaalscore
  • Sector: Alternatieve geschillenbeslechting
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Not a hands on system

Beoordeeld op 24-11-2023

Pluspunten

Nothing , was very disappointing overall..

Minpunten

The slow response to the end user .. causes more issues

Ibtissam
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Livechat review

Beoordeeld op 5-2-2024

I like everything about this application, i hope that everyone use it

I like everything about this application, i hope that everyone use it

Pluspunten

I like many options about this application : login in very fastly, make a good conversation with the clients real time managing, how you can talk and share screen while you talk

Minpunten

Actually i didn’t find something least about this application it helps me a lot in my work but i would say the price

5 van 1.683 worden weergegeven Lees alle reviews

LiveChat - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveChat.

LiveChat kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 24,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

LiveChat heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

LiveChat ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

LiveChat ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

LiveChat kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

1CRM, 1Password, 2way, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Asana, Basecamp, Benchmark Email, BigCommerce, Campaign Monitor by Marigold, Capsule, ChatBot, Clearbit, Close, Constant Contact, CoreCommerce, Dropbox Business, Drupal, EKM, Ecwid, Evernote Teams, Firefly, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, GetResponse, GitHub, GoDaddy Website Builder, Gold-Vision CRM, Google Ads, Google Analytics 360, Google Contacts, Google Docs, Grasshopper, Helpmonks, Highrise, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Instapage, JIRA Service Management, Jimdo, Jira, Join.Me, Joomla, Keap, Kissmetrics, Kommo, Landingi, LeadSquared, LogMeIn Rescue, Magentrix, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft To Do, Mixpanel, Nutshell, Omnistar Affiliate, OpenCart, Ortto, Pinnacle Cart, Pipedrive, Playvox, Podio, PrestaShop, ProProfs Knowledge Base, ProProfs LMS, ProjectManager.com, Salesforce Sales Cloud, Segment, Shift4Shop, Shopify, Shoplo, Slack, Squarespace, Stripe, SugarCRM, Talkdesk, TeamViewer Remote, Todoist, Toggl Track, Trello, Triggerbee, Twilio, Twitter/X, Unbounce, Volusion, WHMCS, Webflow, Weebly, WhatConverts, WhatsApp, Wishpond, Wix, WooCommerce, Woopra, WordPress, X-Cart, Zapier, Zen Cart, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom Workplace, elevio, iContact

LiveChat biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveChat.