LiveChat

4,6 (1.667)
Schrijf een review!
Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk

Over LiveChat

Livechat is een premium online chatsoftware waarmee klantenservicemedewerkers rechtstreeks contact kunnen opnemen met klanten op hun website, via sociale media of in de mobiele, web- of berichten-app. LiveChat is gemakkelijk te implementeren, aan te passen en te personaliseren en wordt gezien als een eenvoudig chatvenster op een website. Onder de motorkap is het krachtige klantenservicesoftware die voldoet aan alle communicatiebehoeften van moderne bedrijven.

LiveChat is beschikbaar voor medewerkers met een webbrowser, speciale toepassingen voor Windows, Mac OS X en mobiele apparaten met iOS en Android. Het is specifiek ontworpen om de beste klantenservice te bieden. Het kan worden geïntegreerd met meer dan 100 SaaS-oplossingen. LiveChat wordt gebruikt door meer dan 24.000 bedrijven in meer dan 150 landen en verwerkt honderden miljoenen chats per jaar. LiveChat is een van de grootste leveranciers van klantenservice-oplossingen ter wereld.


Afbeeldingen

LiveChat Software - 1
LiveChat Software - 2
LiveChat Software - 3
LiveChat Software - 4
LiveChat Software - 5
LiveChat Software - 6
LiveChat Software - 7
LiveChat Software - 8
Nog 10 andere bekijken
LiveChat-video
LiveChat-video
LiveChat Software - 1
LiveChat Software - 2
LiveChat Software - 3
LiveChat Software - 4
LiveChat Software - 5
LiveChat Software - 6
LiveChat Software - 7
LiveChat Software - 8

Twijfels over LiveChat? Vergelijk met een populair alternatief

LiveChat

4,6 (1.667)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 24,00
maand
Geen prijsinformatie gevonden

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

60
87

Integraties

112
205

Gebruiksgemak

4,6 (1.667)
4,4 (4.129)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (1.667)
4,3 (4.129)

Klantenservice

4,6 (1.667)
4,4 (4.129)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor LiveChat
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

TeamSupport

4,5
#2 alternatief voor LiveChat
Klantenservice software gebouwd voor business-to-business ondersteuning. Verbeter de efficiëntie, verlaag de kosten en...

Conversational Cloud

4,4
#3 alternatief voor LiveChat
LivePerson is een marktleider in conversationele AI en chatbots op ondernemingsniveau die de verkoop verhogen en de...

GitHub

4,8
#4 alternatief voor LiveChat
GitHub is een plek om code te delen met vrienden, collega's, klasgenoten en volledige vreemden, waardoor individuen en...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(1.667)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je LiveChat al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.667 reviews worden weergegeven
andrew
Totaalscore
  • Sector: Computergames
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

als je graag wild kunne sturen zonder dat geld altijd kost vala

Beoordeeld op 26-12-2023

heel veel niewe mensen leren kene veel bij geleerd over de comunty

heel veel niewe mensen leren kene veel bij geleerd over de comunty

Pluspunten

dat de gespreken teminsten altijd correct verlopen en iedreen van welk taal ook tog kan stuuren en da ik gwn kan lezen

Minpunten

dat wel afentoe traag kan laden want als je efe snel er op wil kan soms wel efe duren

Greg
Greg
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

LiveChat Connects Me to My Candidates Fast!

Beoordeeld op 8-2-2018

I get instant connection to my customers with tons of features, customizations, and robust...

I get instant connection to my customers with tons of features, customizations, and robust reporting.

Pluspunten

What I like most about LiveChat is it's reliability. When I began researching chat applications to recommend to a client for use in their recruiting efforts, I found a lot of options. I also found a lot of issues. Many of the applications I looked at were complicated and glitchy.

Then I found LiveChat. LiveChat just worked. It was solid application whether online or on my desktop and it handled chat conversations reliable while offering all the features I was looking for in a manned chat application. When I spoke with a representative from the company, I found out why.

LiveChat set out from the beginning to be a manned chat solution and to be the best in the business. I was kind of disappointed with this at the beginning, because I was hoping for a solution to handle both manned and bot style chats. LiveChat didn't have bots, but they were so far above every other manned chat platform, that I had to choose them.

Incidentally, they have developed a bot situation since I first signed up with them and it is just as robust. It's called botengine.ai and I highly recommend it. BotEngine integrates seamlessly with LiveChat and both applications work reliably with Facebook Messenger, Web Pages, Landing Pages, and more.

LiveChat offers tons of customization, professional looking interfaces, and robust reporting. I can easily use it on my desktop computer, my notebook, my tablet, or my phone. And just like I said before, it just works.

Minpunten

If there was anything to dislike about LiveChat, it would be that it is resource-intensive on my iMac. This is a casualty of my business, though. I have to use a lot of memory-hog applications every day, so a lot of times I will enable LiveChat just on my mobile device or my notebook while I'm working at my desk. That way I can still respond to chats without slowing down my main machine.

Chioma
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Live Chat is good for your ecommerce business

Beoordeeld op 2-7-2021

Live chat is user friendly and it is good for your website, be it ecommerce, blog etc.

Live chat is user friendly and it is good for your website, be it ecommerce, blog etc.

Pluspunten

It is very easy to navigate and use. You can easily queue up clients and talk to everyone in good time. Notifications are also prompt.

Minpunten

I liked everything about Live chat. No issues with it.

Overwogen alternatieven

Drift

Redenen om over te stappen op LiveChat

Just liked the specifications I read about it.
Nina
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Only gotten worse over time..

Beoordeeld op 16-2-2020

Great for connecting with customers... When it actually works.

Great for connecting with customers... When it actually works.

Pluspunten

Okay, I really loved this software at first. But then they started to change and add things, and every time they have something technical going on or update their software, the app stops working on my phone. With zero resolution from their 'technical team'.
In general, the software idea is great, but the execution and functionality aren't so great.

Minpunten

I have had technical issues with this software too many times now. The first time when they updated their app and software, the app stopped working on my phone. I contacted the tech team and they had to restore me to the older version in order for it to work. Later on, just recently, same thing - app stops working, I contact technical team and they can't do anything and tell me it is my phone.. Even though nothing had changed with my phone. I grew up around professional technicians my whole life, and am well aware of how these softwares work, and the technical team honestly does not know what they are doing there. This, this created an issue where I cannot provide the adequate customer service I need to for my business. I am switching to another chat provider next week, have had enough of the issues with this one. Not worth the money when there are better chat softwares out there.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Exceeds expectations .

Beoordeeld op 7-2-2024

Pluspunten

Livechat integrates with major social media platforms like Whatsapp, Instagram, Facebook .
The above mentioned integration enables customers of my organization to be able to initiate conversations with our customer service team, directly from their favorite social media platforms without needing to step foot on our website.
This level of dynamic engagement has better connected our sales team with existing and potential customers of our products and services.

Minpunten

In my own opinion, Livechat simply exceeds the scope of an help desk program. Therefore, it's just perfect.

5 van 1.667 worden weergegeven Lees alle reviews

LiveChat - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveChat.

LiveChat kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 24,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

LiveChat heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

LiveChat ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

LiveChat ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

LiveChat kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

1CRM, 1Password, 2way, ActiveCampaign, Adobe Business Catalyst, Adobe Commerce, Asana, Basecamp, Benchmark Email, BigCommerce, Campaign Monitor by Marigold, Capsule, Chatbot, Clearbit, Close, Constant Contact, CoreCommerce, Desk.com, Dropbox Business, Drupal, Ecwid, Evernote Teams, Firefly, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, GetResponse, GitHub, GoDaddy Website Builder, Gold-Vision CRM, Google Ads, Google Analytics 360, Google Contacts, Google Docs, Grasshopper, Helpmonks, Highrise, HipChat, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, IRIS CRM, Instapage, JIRA Service Management, Jimdo, Jira, Join.Me, Joomla, Keap, Kissmetrics, Kommo, Landingi, LeadSquared, LemonStand, LogMeIn Rescue, Magentrix, Mailchimp, Mailigen, Meta for Business, Microsoft To Do, Mixpanel, Nutshell, Omnistar Affiliate, OpenCart, Ortto, Pinnacle Cart, Pipedrive, Playvox, Podio, PrestaShop, ProProfs Knowledge Base, ProProfs LMS, ProjectManager.com, Salesforce Sales Cloud, Segment, Shift4Shop, Shopify, Shoplo, Slack, SparkPay, Squarespace, Stripe, SugarCRM, Talkdesk, TeamViewer Remote, Todoist, Toggl Track, Trello, Triggerbee, Twilio, Twitter/X, Unbounce, Volusion, WHMCS, Webflow, Weebly, WhatConverts, WhatsApp, Wishpond, Wix, WooCommerce, Woopra, WordPress, X-Cart, Zapier, Zen Cart, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom Workplace, ekmPowershop, elevio, iContact

LiveChat biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveChat.