Over LiveChat

Livechat is een premium online chatsoftware waarmee klantenservicemedewerkers rechtstreeks contact kunnen opnemen met klanten op hun website, via sociale media of in de mobiele, web- of berichten-app. LiveChat is gemakkelijk te implementeren, aan te passen en te personaliseren en wordt gezien als een eenvoudig chatvenster op een website. Onder de motorkap is het krachtige klantenservicesoftware die voldoet aan alle communicatiebehoeften van moderne bedrijven.

LiveChat is beschikbaar voor medewerkers met een webbrowser, speciale toepassingen voor Windows, Mac OS X en mobiele apparaten met iOS en Android. Het is specifiek ontworpen om de beste klantenservice te bieden. Het kan worden geïntegreerd met meer dan 100 SaaS-oplossingen. LiveChat wordt gebruikt door meer dan 24.000 bedrijven in meer dan 150 landen en verwerkt honderden miljoenen chats per jaar. LiveChat is een van de grootste leveranciers van klantenservice-oplossingen ter wereld.

Prijzen vanaf:

US$ 24,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla , Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits , Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 24,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

LiveChat Software - 1
LiveChat Software - 2
LiveChat Software - 3
LiveChat Software - 4
LiveChat Software - 5
LiveChat Software - 6
Nog 11 andere bekijken
LiveChat-video
LiveChat-video
LiveChat-video
LiveChat-video
LiveChat-video
LiveChat Software - 1
LiveChat Software - 2
LiveChat Software - 3
LiveChat Software - 4
LiveChat Software - 5
LiveChat Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van LiveChat: 69

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van klantenservices
  • Autoresponders
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Helpdeskbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Overdrachten en routering
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Veelgestelde vragen
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Visuele analyse
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Tidio

4,7
#1 alternatief voor LiveChat
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger...

Zendesk Suite

4,4
#2 alternatief voor LiveChat
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Drift

4,5
#3 alternatief voor LiveChat
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven...

HubSpot CRM

4,5
#4 alternatief voor LiveChat
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(1.296)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je LiveChat al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 1.296 reviews worden weergegeven
Patrik
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

LiveChat review

Beoordeeld op 24-8-2022

We set up a live chat for our customer on his eshop. Quick setup within a few minutes and the...

We set up a live chat for our customer on his eshop. Quick setup within a few minutes and the customer also quickly adopted the livechat window.

Pluspunten

14 day free trial version
Possibility to share the screen with the customer
A huge number of features such as automatic replies, switching between operators, offline messages and more.

Minpunten

After the 14-day free version expires, you need to purchase the paid version. For some, this can be off-putting.

Overwogen alternatieven

Tidio en Smartsupp

Redenen om over te stappen op LiveChat

The customer chose this software because he liked it the most and it best suited his e-shop needs.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Amazing customer service via LiveChat!

Beoordeeld op 31-7-2022

We have this tool integrated with our CRMs for internal support for our employees. Although our...

We have this tool integrated with our CRMs for internal support for our employees. Although our primary CRM does support live chat, we still use this tool since it has better build quality and stability. We also deploy it for our clients to enable chat features for their end-user support.

Pluspunten

1. Plenty of integrations are available: Almost any CRM can be integrated and it also can be integrated with Office 365, therefore, makes is available across tools.
2. Blazing fast chat service: can be achieved by links for end users. Document sharing and screen-share is also possible for trobleshooting and fixing issues.

Minpunten

This is a very lightweight tool which is only focued on live chat. No major issues that we have found in this tool. It is pretty solid, offers all the required features and has the capability to support large-scale industries as well.

mitchell
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

basic cookie cutter chat

Beoordeeld op 15-8-2022

Pluspunten

As a consumer, the chat agents do respond timely.

Minpunten

the back end could be cleaner and easier for on site people to take over chats. the agents who respond are generic and talk like robots. other chats are better

Jonathan
Totaalscore
  • Sector: Medische praktijk
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Live chat is an awesome feature to have

Beoordeeld op 31-7-2022

My overall experience with life Chat has been excellent and I have nothing to complain about only...

My overall experience with life Chat has been excellent and I have nothing to complain about only complaint that I have is that it’s made my life simpler now that was a joke but it has made my life simpler and there is nothing to complain they did an excellent job on this software

Pluspunten

Once adding life chat to our website it’s been a great feature we’re able to get updates from patients that need help with our live chat link

Minpunten

There is nothing to talk bad about this software it has all the features that I want and that I like and may be a little bit extra

Overwogen alternatieven

Tidio

Redenen om over te stappen op LiveChat

My friend recommended life chat so I went with their option
Karolina
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

LiveChat - improve your relations with customers

Beoordeeld op 22-7-2022

Pluspunten

- fast answer to customer questions save many unfinished transactions and prevent abandoned carts
- very easy in use - you don't have to spend hours to learn how to work wiht LiveChat
- easy and fast implementation
- thay have lots of usefull integrations with other softwares

Minpunten

- quite expensive - you have to pay for every agent who works on LiveChat

5 van 1.296 worden weergegeven Lees alle reviews

LiveChat - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveChat.

LiveChat kent de volgende prijsmodellen:

LiveChat heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

LiveChat ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

LiveChat ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

LiveChat kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

1CRM, 1Password, 2way, ActiveCampaign, Adobe Business Catalyst, Adobe Commerce, Asana, Basecamp, Benchmark Email, BigCommerce, Campaign Monitor, Capsule, Chatbot, Clearbit, Close, Constant Contact, CoreCommerce, Desk.com, Dropbox Business, Drupal, Ecwid, Evernote Teams, Firefly, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, GetResponse, GitHub, GoDaddy Website Builder, Gold-Vision CRM, Google Ads, Google Analytics 360, Google Contacts, Google Docs, Grasshopper, Helpmonks, Highrise, HipChat, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, IRIS CRM, Instapage, JIRA Service Management, Jimdo, Jira, Join.Me, Joomla, Keap, Kissmetrics, Landingi, LeadSquared, LemonStand, Magentrix, Mailchimp, Mailigen, Meta for Business, Microsoft To Do, Mixpanel, Nutshell, Omnistar Affiliate, OpenCart, Ortto, Pinnacle Cart, Pipedrive, Playvox, Podio, PrestaShop, ProProfs Knowledge Base, ProProfs LMS, ProjectManager.com, Rescue, Salesforce Sales Cloud, Segment, Shift4Shop, Shopify, Shoplo, Slack, SparkPay, Squarespace, Stripe, SugarCRM, Talkdesk, TeamViewer, Todoist, Toggl Track, Trello, Triggerbee, Twilio, Twitter, Unbounce, Volusion, WHMCS, Webflow, Weebly, WhatConverts, WhatsApp, Wishpond, Wix, WooCommerce, Woopra, WordPress, X-Cart, Zapier, Zen Cart, Zendesk, Zendesk Sell, Zoho CRM, Zoom Meetings, amoCRM, ekmPowershop, elevio, iContact

LiveChat biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveChat.