LiveChat
Over LiveChat
Livechat is een premium online chatsoftware waarmee klantenservicemedewerkers rechtstreeks contact kunnen opnemen met klanten op hun website, via sociale media of in de mobiele, web- of berichten-app. LiveChat is gemakkelijk te implementeren, aan te passen en te personaliseren en wordt gezien als een eenvoudig chatvenster op een website. Onder de motorkap is het krachtige klantenservicesoftware die voldoet aan alle communicatiebehoeften van moderne bedrijven.
LiveChat is beschikbaar voor medewerkers met een webbrowser, speciale toepassingen voor Windows, Mac OS X en mobiele apparaten met iOS en Android. Het is specifiek ontworpen om de beste klantenservice te bieden. Het kan worden geïntegreerd met meer dan 100 SaaS-oplossingen. LiveChat wordt gebruikt door meer dan 24.000 bedrijven in meer dan 150 landen en verwerkt honderden miljoenen chats per jaar. LiveChat is een van de grootste leveranciers van klantenservice-oplossingen ter wereld.
Afbeeldingen
Twijfels over LiveChat?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
HubSpot CRM
TeamSupport
Conversational Cloud
GitHub
Reviews
Heb je LiveChat al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Computergames
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
als je graag wild kunne sturen zonder dat geld altijd kost vala
Beoordeeld op 26-12-2023
heel veel niewe mensen leren kene veel bij geleerd over de comunty
heel veel niewe mensen leren kene veel bij geleerd over de comunty
Pluspunten
dat de gespreken teminsten altijd correct verlopen en iedreen van welk taal ook tog kan stuuren en da ik gwn kan lezen
Minpunten
dat wel afentoe traag kan laden want als je efe snel er op wil kan soms wel efe duren
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
LiveChat has made my self-owned easier to manage
Beoordeeld op 6-5-2024
My experience, not including the price hike, has been exceptional. I feel as though I made the...
My experience, not including the price hike, has been exceptional. I feel as though I made the right choice when I chose LiveChat.
Pluspunten
LiveChat offers customers like me a range of resources like films and articles to help in maximizing the features of the program. The periodic emails informing reviewers of new developments in LiveChat's commercial applications are really appreciated.
Minpunten
Pricing has recently gone up significantly.
- Sector: Computerhardware
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
LiveChat is the perfect tool for our Sales and Support efforts!
Beoordeeld op 27-2-2024
LiveChat is a great feature to have on our website and has increased our Sales. It integrates...
LiveChat is a great feature to have on our website and has increased our Sales. It integrates seamlessly with Outlook email, giving me daily updates on any chats I missed. It makes follow-up easy.
Pluspunten
How easy it is to use! LiveChat is a great feature to have on our website and has increased our Sales.
Minpunten
It seems to be a great product. I don't have any Cons
- Sector: Alternatieve geschillenbeslechting
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Not a hands on system
Beoordeeld op 24-11-2023
Pluspunten
Nothing , was very disappointing overall..
Minpunten
The slow response to the end user .. causes more issues
- Sector: Bankwezen
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Livechat review
Beoordeeld op 5-2-2024
I like everything about this application, i hope that everyone use it
I like everything about this application, i hope that everyone use it
Pluspunten
I like many options about this application : login in very fastly, make a good conversation with the clients real time managing, how you can talk and share screen while you talk
Minpunten
Actually i didn’t find something least about this application it helps me a lot in my work but i would say the price
LiveChat - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveChat.V. Welke prijsmodellen heeft LiveChat te bieden?
LiveChat kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 24,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van LiveChat?
LiveChat heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door LiveChat ondersteund?
LiveChat ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds
V. Biedt LiveChat ondersteuning voor mobiele apparaten?
LiveChat ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan LiveChat worden geïntegreerd?
LiveChat kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
1CRM, 1Password, 2way, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Asana, Basecamp, Benchmark Email, BigCommerce, Campaign Monitor by Marigold, Capsule, ChatBot, Clearbit, Close, Constant Contact, CoreCommerce, Dropbox Business, Drupal, EKM, Ecwid, Evernote Teams, Firefly, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, GetResponse, GitHub, GoDaddy Website Builder, Gold-Vision CRM, Google Ads, Google Analytics 360, Google Contacts, Google Docs, Grasshopper, Helpmonks, Highrise, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Instapage, JIRA Service Management, Jimdo, Jira, Join.Me, Joomla, Keap, Kissmetrics, Kommo, Landingi, LeadSquared, LogMeIn Rescue, Magentrix, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft To Do, Mixpanel, Nutshell, Omnistar Affiliate, OpenCart, Ortto, Pinnacle Cart, Pipedrive, Playvox, Podio, PrestaShop, ProProfs Knowledge Base, ProProfs LMS, ProjectManager.com, Salesforce Sales Cloud, Segment, Shift4Shop, Shopify, Shoplo, Slack, Squarespace, Stripe, SugarCRM, Talkdesk, TeamViewer Remote, Todoist, Toggl Track, Trello, Triggerbee, Twilio, Twitter/X, Unbounce, Volusion, WHMCS, Webflow, Weebly, WhatConverts, WhatsApp, Wishpond, Wix, WooCommerce, Woopra, WordPress, X-Cart, Zapier, Zen Cart, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom Workplace, elevio, iContact
V. Welke mate van ondersteuning heeft LiveChat te bieden?
LiveChat biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveChat.