Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

4,1 (649)
Schrijf een review!
Salesforce B2B-marketing automation voor marketing en verkoop

Over Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Maak kennis met Pardot : B2B marketing automation op alom gewaardeerde CRM. Pardot stelt marketing- en verkoopteams in staat om samen te werken om leads te vinden en te ontwikkelen, meer deals te sluiten en het rendement op de investering te maximaliseren.

Het leadbeheer van Pardot biedt CRM-integratie, e-mailmarketing, lead nurturing, lead scoring en rendementrapportage om marketing- en verkoopteams te helpen samenwerken om verkoopleads te genereren en te kwalificeren, verkoopcycli te verkorten en marketingrendement te volgen.

Volg alle interacties op je site, van downloads tot paginaweergaves, en scoor prospects vervolgens op basis van door jou ingestelde parameters. Voeg uren toe aan de dag van je verkoopmedewerkers met geautomatiseerde ontwikkeling van leads en realtime verkoopmeldingen waarmee verkopers hun tijd kunnen prioriteren. Meet vervolgens het daadwerkelijke rendement van je marketinginspanningen met closed-loop rapportage.

Versnel de pijplijn, verhoog je omzet en breng marketing en verkoop op één lijn met Pardot marketing automation.

Meer informatie is te vinden op de website van het bedrijf.


Afbeeldingen

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 1
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 2
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 3
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 4
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 5
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 6
Nog 10 andere bekijken
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement-video
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement-video
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement-video
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement-video
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 1
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 2
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 3
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 4
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 5
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement Software - 6

Twijfels over Salesforce Marketing Cloud Account Engagement? Vergelijk met een populair alternatief

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

4,1 (649)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 1.250,00
maand
US$ 25,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

113
195

Integraties

20
22

Gebruiksgemak

3,8 (649)
4,0 (18.750)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,8 (649)
4,0 (18.750)

Klantenservice

3,9 (649)
4,1 (18.750)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternatief voor Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Less Annoying CRM

4,8
#2 alternatief voor Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Eenvoudige customer relationship management die is ontworpen voor kleine bedrijven. Volg leads, beheer contactgegevens...

Constant Contact

4,3
#3 alternatief voor Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Of je nu meer klanten wilt bereiken, meer producten wilt verkopen of simpelweg je passie met de wereld wilt delen,...

Intercom

4,5
#4 alternatief voor Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(649)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
3,8/5
Klantenondersteuning
3,9/5

Heb je Salesforce Marketing Cloud Account Engagement al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 649 reviews worden weergegeven
Kate
Kate
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Pardot delivers on promises

Beoordeeld op 29-9-2020

Pardot has made it easy to understand how our marketing is working, know who is a hot lead versus a...

Pardot has made it easy to understand how our marketing is working, know who is a hot lead versus a disengaged one, and to create content that is easy to share and delivers good ROI. It’s built in many safeguards to keep you from getting in trouble with spam rules and avoid sending emails multiple times.

Pluspunten

The software is great for staying in touch with prospects and clients. It makes it easy to set up emails, create content, measure and report on results, and build stronger relationships. It’s fun to use, once you understand how it works.

Minpunten

There’s a long learning curve for adopting Pardot, and if I hadn’t had a consultant to hold my hand through the integration and kick off, I’d be struggling. I find Pardot and Salesforce training to be overly confusing and it’s really hard to find what you’re looking for. It’s a knowledge based system and continually adds more and more information, and it’s not always clear if the instructions apply to you or apply to a different level of service. Other than that I highly recommend it because of all the functionality and way it can dramatically improve your digital marketing.

Overwogen alternatieven

ActiveCampaign en Marketo Engage

Redenen om voor Salesforce Marketing Cloud Account Engagement te kiezen

Greater functionality and alignment with Salesforce

Overgestapt van

ActiveCampaign

Redenen om over te stappen op Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Alignment with Salesforce
Muhammad Daud
Muhammad Daud
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Boosting a business with Pardot

Beoordeeld op 19-7-2022

Overall, I found Pardot great support for our business and it is helping us grow the leads with...

Overall, I found Pardot great support for our business and it is helping us grow the leads with great marketing tools. Its algorithms are unique in capturing leads and working strategically with different businesses.

Pluspunten

I found Pardot a great utility and Platform for Campaign Managment, Email Marketing, Marketing, Marketing Analytics, Marketing Automation and Sales Force Automation. It has helped our business grow strategically and Marketing just went so easy.

Minpunten

Pardot is quite expensive and really advance to manage.

Overwogen alternatieven

Keap en Mailchimp

Redenen om over te stappen op Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

I found Pardot to be more advanced than other platforms in terms of functionality, marketing campaign and automation tools.
Saul
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Poor customer support. Uphill integration.

Beoordeeld op 2-6-2023

Pluspunten

It is a tool with a great potential for lead management and cross selling actions.

Minpunten

Integration with systems and importing data bases is basically impossible, even with IT support. Salesforce Sales is part of the struggle.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Pardot Helps us Treat Each Donor as an Individual

Beoordeeld op 7-12-2019

Before, we were treating email like it was direct mail. Just send out a high enough quantity and...

Before, we were treating email like it was direct mail. Just send out a high enough quantity and you’ll get enough donations. However, this was treating our donors as pocketbooks and not individuals with unique interests and hearts. Using Pardot means we can tailor what we share to each individual and tell a story they can relate to. Transformational rather than transactional. Donations have increased but that’s a byproduct of involving unique people in the story of our organization. Once you learn the UI, it’s very simple to use as long as you have even a bit of html and css experience or if someone on your team has made some great templates. We love the reporting on the individual level and the integration with Salesforce.

Pluspunten

We love engagement studio and how easy it is to build out automated campaigns and dynamic lists. The ease of automation has meant less time spent uploading csv’s and more time developing great content.

Minpunten

We wish it had a drag and drop editor. Not everyone on our team can code and it makes it difficult when we have a heavy season for deploys. The good news is, they’ve announced a beautiful drag and drop editor for the 20 winter release.

Redenen om voor Salesforce Marketing Cloud Account Engagement te kiezen

The direct integration with Salesforce and wanting more ability with automation responding to individuals engagement with us online.

Redenen om over te stappen op Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

The direct integration with Salesforce and the sheer quantity of things that Pardot can do in making a unique experience for each of our donors.
MD Masoom
MD Masoom
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great Marketing Automation platform

Beoordeeld op 27-7-2019

My overall experience with Pardot is great, being a sales guy I am using this tool daily to send...

My overall experience with Pardot is great, being a sales guy I am using this tool daily to send marketing and sales emails to our customers and prospects and this tool never fails me.

Pluspunten

I love Pardot and if I need to tell you what I like most about it then I must say their customer support team, yes I like this most because their customer support team is very active and responsive, they available 24*7 to help the customers and this is the best thing that I like most about it.

Minpunten

There is one thing that I would like to highlight that I like least about it and that is its high cost, yes Pardot is a little bit expensive compared to other marketing automation tool but on the other hand, I must say that it is worth to spend on it.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM

Redenen om over te stappen op Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

I choose Pardot over Zoho because of its amazing customer support.
5 van 649 worden weergegeven Lees alle reviews

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Salesforce Marketing Cloud Account Engagement.

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 1.250,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement ondersteunt de volgende talen:

Engels

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Eventbrite, FullContact, Gmail, GoTo Webinar, GoodData, Google Ads, Google Analytics 360, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft Outlook, Olark, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Twilio, Twitter/X, UserVoice, Webex Suite, Wistia

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Salesforce Marketing Cloud Account Engagement.