Over SugarCRM

Sales Force Automation (SFA)
Sugar stimuleert de verkoopprestaties door de verkoopmedewerker in staat te stellen contactpersonen en kansen te volgen en te delen, bestaande accounts te beheren en upsell uit te voeren, inkomsten te voorspellen, prestaties te volgen via dashboards, offertes en contracten te beheren, offline te werken via Sugar mobiel en samen te werken via integratie met Microsoft Outlook, Lotus Notes en andere groupware-toepassingen.

Marketing Automation
Sugar sluit de cirkel tussen marketing en de verkoop. Crëer campagnes, voer ze uit en hou ze bij op meerdere kanalen met de campagnewizard. Ontwikkel aantrekkelijke e-mailmarketingprogramma's en leg leads rechtstreeks vast in je CRM-systeem met web-to-lead-formulieren. Beheer en wijs leads toe aan je verkopers en volg het marketingrendement van je programma's.

Klantenondersteuning
Nieuwe klanten werven is veel duurder dan verkopen aan bestaande klanten. Met de klantenondersteuning van Sugar kunnen bedrijven erop vertrouwen dat klantzaken snel en effectief worden afgehandeld. De klantenondersteuning van Sugar centraliseert klantenservice-aanvragen over verschillende kanalen zodat bedrijven inkomende e-mails kunnen beheren, fouten kunnen diagnosticeren, kennis kunnen delen en problemen van klanten kunnen oplossen. Bovendien kunnen bedrijven die zich abonneren op Sugar Enterprise of Sugar Ultimate de kosten voor klantenondersteuning verminderen met het meegeleverde self-serviceportal voor klanten.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China, India

Ondersteunde talen

Engels

Afbeeldingen

Social CRM
Social CRM
Mobile CRM
Nog 4 andere bekijken
Schermopname van SugarCRM: Social CRM Schermopname van SugarCRM: Social CRM Schermopname van SugarCRM: Mobile CRM

Functies

Totaal aantal functies van SugarCRM: 2

  • API
  • E-mailintegratie

Alternatieven

Zoho CRM

4,2
#1 alternatief voor SugarCRM
Zoho CRM helpt bedrijven van elke omvang om slimmer, beter en sneller deals te sluiten.

Zendesk

4,3
#2 alternatief voor SugarCRM
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000...

Pipedrive

4,5
#3 alternatief voor SugarCRM
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams, waarmee gebruikers zich...

Nimble

4,4
#4 alternatief voor SugarCRM
Nimble is ontworpen voor het MKB en verbindt alle contactpersonen, agenda's, communicatie en sociale interacties op één...

Reviews

Totaalscore

3,8 /5
(344)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
3,8/5
Gebruiksgemak
3,6/5
Klantenondersteuning
3,7/5

Heb je SugarCRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 344 worden weergegeven
Victoria G.
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Excellent Community CRM

Beoordeeld op 12-2-2019

SugarCRM Community edition has been a great daily driver for my music business. It's reliable, and...

SugarCRM Community edition has been a great daily driver for my music business. It's reliable, and has enough functionality to enable me to record all the key data that I need. The ability to self-host the platform is fantastic, because it helps keep costs down, and when you work on a small-scale, you don't need all of the processing power of a paid hosted solution. Definitely a great option if you have the savvy to install and maintain your own instance on your web server.

Pluspunten

I used the self-hosted community CRM for several years for my own music business. It has a ton of functionality that matches a lot of the basic features you find in Salesforce Classic. It's a great tool for keeping track of client data, deal tracking, etc. It's also nice to be able to self-host the platform as well as it's a lot more affordable than using a paid SaaS solution.

Minpunten

SugarCRM Community Edition looks pretty dated. If you don't have a lot of experience with the typical CRM data model concept, it can be hard to figure out how to use the system. The interface could be modernized to make it easier to navigate and find your way around. Another downside to being the Community Edition is that you need to know how to install and maintain the platform on your own server, but this is also a plus if you do have these skills.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Indeed a great CRM with effective results

Beoordeeld op 26-5-2019

Overall my experience with this CRM is great. I am using it daily and I can say that my daily work...

Overall my experience with this CRM is great. I am using it daily and I can say that my daily work is incomplete without it. It is so simple to use and provides amazing results for reports and dashboards, their customer's support team is very responsive.

Pluspunten

I am using it for more than three years and like almost everything about it. This CRM is very easy to use because of its simple design and easy to use user interface. I like the way SugarCRM provides reports and dashboards which is very easy to understand. SugarCRM provides secruity of data and information and now I can handle the different campaigns, create a different campaign for anyone and even get a complete picture of it very easily.

Minpunten

I would like to highlight one thing that I dislike about it which is its overall cost. A small organization may not afford this CRM but overall it is worth to spend on it.

Paul H.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Ok application, better, cheaper alternatives exist

Beoordeeld op 21-1-2021

It is an OK application, Sugar has stood still in time and, when you consider the app out of the...

It is an OK application, Sugar has stood still in time and, when you consider the app out of the box, its pretty much standard. Sugar has divided its stack into various products for marketing, for sales, for support only making it a very expensive when you consider other options in the market

Pluspunten

Very stable, solid
easy to use, administer
Easy to implement and deploy
Reporting is good and allows fro complex reports to be built

Minpunten

It has not changed in a looong time (perhaps years?)
For the functionality, it is expensive - better options exist
Marketing is poor (unless you go for Sugar marketing apps which are expen$ive!)

Josh B.
Totaalscore
  • Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

SugarCRM Review - Walz Scale

Beoordeeld op 16-3-2017

We have been using Sugar for several years, but only in the past six months have we really dug down...

We have been using Sugar for several years, but only in the past six months have we really dug down to fully utilize the software. The tool is fairly simple to use, I like the reporting functions, but the feedback I get from my sales team is that it is just 'clunky' to use. I'll give you one little example. For the Opportunity 'Actual Closed Won' date, I found through coming across some bad sales data for the month, that if you close a sale in January, and that same month you mark it as Closed Won. But lets say in March you want to go in and add a note to the description. Once you edit that note, (thus changing the Modify date) you autimatically changed the 'Actual Closed Won' date to March. Really messes up sales reports! When I contacted Sugar, there really wasnt an easy fix. We found SierraCRM (third part software) and Bill Convis from there helped with a solution to this problem. We have now purchased this software and believe that this will help take us to the next level of using Sugar. Sugar Support via email is usually pretty prompt, but as far as hearing from our 'Account Manager', just 2 weeks ago was the first time I heard from someone regarding our account. At that point, I had already reached out to SierraCRM, so I did not need anything from Sugar.
To summarize: Great tool, though a little clunky, but the price is not bad. Customer service could be improved, especially for companies like us who are invested in the process, and just need some help taking our sales process to the next level. Thanks!

Pluspunten

I like the Online (sugar on demand) that allows Sugar Support to get into your software and look and something you may be struggling with, like reports...

Minpunten

Design is little clunky. Think with some improvements, it might be easier to convert leads, update opportunities. Need less clicks!

Robert E.
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Good experience with this software

Beoordeeld op 26-11-2020

It's been a great way to keep track of customer data

It's been a great way to keep track of customer data

Pluspunten

There are a lot of features included with this CRM, which can make it a little overwhelming to use, but nice if you are looking for a long term solution.

Minpunten

It can be a little confusing at first just because of the sheer number of options available on the dashboard.

5 van 344 worden weergegeven Lees alle reviews

SugarCRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SugarCRM.

SugarCRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van SugarCRM

SugarCRM heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Openbare diensten, Non-profit, Freelancers, Middelgroot bedrijf

SugarCRM ondersteunt de volgende talen:

Engels

SugarCRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android

SugarCRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3CLogic, Adobe Sign, CogniDox, EasyEvent, Evergage, InterWeave Smart Solutions, LiveChat, Marketo Engage, WhosOn, Zendesk

We hebben geen informatie over de ondersteuningsopties van SugarCRM

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SugarCRM.