
Over SugarCRM
Sales Force Automation (SFA)
Sugar stimuleert de verkoopprestaties door de verkoopmedewerker in staat te stellen contactpersonen en kansen te volgen en te delen, bestaande accounts te beheren en upsell uit te voeren, inkomsten te voorspellen, prestaties te volgen via dashboards, offertes en contracten te beheren, offline te werken via Sugar mobiel en samen te werken via integratie met Microsoft Outlook, Lotus Notes en andere groupware-toepassingen.
Marketing Automation
Sugar sluit de cirkel tussen marketing en de verkoop. Crëer campagnes, voer ze uit en hou ze bij op meerdere kanalen met de campagnewizard. Ontwikkel aantrekkelijke e-mailmarketingprogramma's en leg leads rechtstreeks vast in je CRM-systeem met web-to-lead-formulieren. Beheer en wijs leads toe aan je verkopers en volg het marketingrendement van je programma's.
Klantenondersteuning
Nieuwe klanten werven is veel duurder dan verkopen aan bestaande klanten. Met de klantenondersteuning van Sugar kunnen bedrijven erop vertrouwen dat klantzaken snel en effectief worden afgehandeld. De klantenondersteuning van Sugar centraliseert klantenservice-aanvragen over verschillende kanalen zodat bedrijven inkomende e-mails kunnen beheren, fouten kunnen diagnosticeren, kennis kunnen delen en problemen van klanten kunnen oplossen. Bovendien kunnen bedrijven die zich abonneren op Sugar Enterprise of Sugar Ultimate de kosten voor klantenondersteuning verminderen met het meegeleverde self-serviceportal voor klanten.
Prijzen vanaf:
US$ 49,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor SugarCRM
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Oostenrijk, Australië, België, Canada, Zwitserland , China, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, India, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Zweden, Slovenië, Verenigde Staten en nog 14 andere
Ondersteunde talen
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans
Prijzen vanaf:
US$ 49,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor SugarCRM
Afbeeldingen



Functies
Totaal aantal functies van SugarCRM: 142
Alternatieven
Copper

Odoo

HubSpot CRM

Drip

Reviews
Heb je SugarCRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Automotive
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Very versatile user interface and report generation features are wonderful
Beoordeeld op 27-12-2021
It is quite simple to get started. The search engine is fantastic. It allows us to easily manage a...
It is quite simple to get started. The search engine is fantastic. It allows us to easily manage a large amount of information. The database system may quickly copy the data to some other servers. It is connected with email and is particularly useful for receiving email updates. Several third-party technologies, like Act-On, can be integrated.
Pluspunten
Dashboard collaboration now makes business-critical data accessible to those who require it. The total features ensured that the common perception of a CRM will now shift from a pragmatic, reviewable database to an operational, process-driven platform which will save time, generate benefits, and, as the motto states, "Do the job for you."
Minpunten
The user interface is not very inviting. The customer experience is mediocre. It does not allow for multiple device logins. As a result, it might be difficult to use occasionally. The smartphone app should be improved, since it does not feel up to all the same grade and appears to be a mistake. Keep in mind that many customers are out in the workplace and may not always be seated beside a pc.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Ok application, better, cheaper alternatives exist
Beoordeeld op 21-1-2021
It is an OK application, Sugar has stood still in time and, when you consider the app out of the...
It is an OK application, Sugar has stood still in time and, when you consider the app out of the box, its pretty much standard. Sugar has divided its stack into various products for marketing, for sales, for support only making it a very expensive when you consider other options in the market
Pluspunten
Very stable, solid
easy to use, administer
Easy to implement and deploy
Reporting is good and allows fro complex reports to be built
Minpunten
It has not changed in a looong time (perhaps years?)
For the functionality, it is expensive - better options exist
Marketing is poor (unless you go for Sugar marketing apps which are expen$ive!)
Redenen om over te stappen op SugarCRM
At the time, the other options were not developed enough. Today, they far-surpass Sugar. Today, I would not go for Sugar at all...- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Sugar was one of my first forays into the world of CRM and covers all the basics
Beoordeeld op 13-7-2018
I learned how to work a CRM. I kept track of all customer records, ranging from revenue and profit...
I learned how to work a CRM. I kept track of all customer records, ranging from revenue and profit and order amount and contact list and order dates and essentially everything related to my job operationally as a purchasing coordinator. Definitely made my life easier.
Pluspunten
Very customizable to your needs. Straightforward, no nonsense UI. Easy to read and find things. Sugar is a perfect entry into CRMs that aren't salesforce, because its useful across all industries and departments. Its simple while being complex. You can create functions and layouts that are very specific to your needs, but without it cluttering and looking like there's a lot of information.
Minpunten
Its not very pretty. Sort of looks like it was made in the early 200s and they just kept the look since. People are always talking about professionalism, and this definitely looks less polished than other CRMs. Because of this, some of the information can blend together and be difficult to find if there are long lists of things you are looking for.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
SugarCRM is quite efficient for Real Estate Business
Beoordeeld op 8-6-2021
I have launched many products using these Platforms. It helped me a lot in uplifting my business.
I have launched many products using these Platforms. It helped me a lot in uplifting my business.
Pluspunten
It easily gets integrated with many applications.
Minpunten
The process of Installation, and sometimes it hangs m system.
Redenen om over te stappen op SugarCRM
As compared to the salesforce it is quite underrated while having the same level of productivity.- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Great at first but degrades over time
Beoordeeld op 10-8-2022
Pluspunten
We could customize it in-house without paying a lot of outside consulting fees
Minpunten
Storage space is an issue and your forced to buy more storage even when its Sugar's temp files building up.
Overwogen alternatieven
OdooRedenen om voor SugarCRM te kiezen
AutoPal was for the auto industry and had limited featuresSugarCRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SugarCRM.V. Welke prijsmodellen heeft SugarCRM te bieden?
SugarCRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 49,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van SugarCRM?
SugarCRM heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door SugarCRM ondersteund?
SugarCRM ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans
V. Biedt SugarCRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
SugarCRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan SugarCRM worden geïntegreerd?
SugarCRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Campaign Monitor, CloudAgent, CloudHub, Constant Contact, Epicor, Hootsuite, LiveOps, Mailchimp, Olark, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, SyncApps, WhosOn, Zapier, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft SugarCRM te bieden?
SugarCRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SugarCRM.