Over SugarCRM

Sales Force Automation (SFA)
Sugar stimuleert de verkoopprestaties door de verkoopmedewerker in staat te stellen contactpersonen en kansen te volgen en te delen, bestaande accounts te beheren en upsell uit te voeren, inkomsten te voorspellen, prestaties te volgen via dashboards, offertes en contracten te beheren, offline te werken via Sugar mobiel en samen te werken via integratie met Microsoft Outlook, Lotus Notes en andere groupware-toepassingen.

Marketing Automation
Sugar sluit de cirkel tussen marketing en de verkoop. Crëer campagnes, voer ze uit en hou ze bij op meerdere kanalen met de campagnewizard. Ontwikkel aantrekkelijke e-mailmarketingprogramma's en leg leads rechtstreeks vast in je CRM-systeem met web-to-lead-formulieren. Beheer en wijs leads toe aan je verkopers en volg het marketingrendement van je programma's.

Klantenondersteuning
Nieuwe klanten werven is veel duurder dan verkopen aan bestaande klanten. Met de klantenondersteuning van Sugar kunnen bedrijven erop vertrouwen dat klantzaken snel en effectief worden afgehandeld. De klantenondersteuning van Sugar centraliseert klantenservice-aanvragen over verschillende kanalen zodat bedrijven inkomende e-mails kunnen beheren, fouten kunnen diagnosticeren, kennis kunnen delen en problemen van klanten kunnen oplossen. Bovendien kunnen bedrijven die zich abonneren op Sugar Enterprise of Sugar Ultimate de kosten voor klantenondersteuning verminderen met het meegeleverde self-serviceportal voor klanten.

Prijzen vanaf:

US$ 49,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Oostenrijk, Australië, België, Canada, Zwitserland , China, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, India, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Zweden, Slovenië, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 49,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

SugarCRM Software - 1
SugarCRM Software - 2
SugarCRM Software - 3
Nog 4 andere bekijken
SugarCRM-video
SugarCRM Software - 1
SugarCRM Software - 2
SugarCRM Software - 3

Functies

Totaal aantal functies van SugarCRM: 144

  • A/B-tests
  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare scores
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Batchverwerking
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bronnen bijhouden
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Conversies bijhouden
  • Dataverrijking
  • Demografische/firmografische data
  • Documenten opslaan
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement tracking
  • For Small Businesses
  • For Startups
  • For iPad Devices
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantensegmenten
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere scoremodellen
  • Merken volgen
  • Mobiele toegang
  • Multivariaat testen
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Prognose
  • Prognoses
  • Provisiebeheer
  • ROI Tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • Routering
  • SMS Marketing
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sentimentanalyse
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Sociale profielen van klanten
  • Sociale promotie
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Tools voor exploratie
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Visuele analyse
  • Voorstellen genereren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Websiteanalyse
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • XML / RSS
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren
  • Zoekmachinemarketing

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor SugarCRM
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor SugarCRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

HubSpot CRM

4,5
#3 alternatief voor SugarCRM
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Salesforce Retail CRM

4,6
#4 alternatief voor SugarCRM
Salesforce Retail CRM is a cloud-based retail management system that helps eCommerce businesses analyze shoppers’ needs...

Reviews

Totaalscore

3,8 /5
(376)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
3,7/5
Gebruiksgemak
3,6/5
Klantenondersteuning
3,7/5

Heb je SugarCRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 376 reviews worden weergegeven
Victoria
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Excellent Community CRM

Beoordeeld op 12-2-2019

SugarCRM Community edition has been a great daily driver for my music business. It's reliable, and...

SugarCRM Community edition has been a great daily driver for my music business. It's reliable, and has enough functionality to enable me to record all the key data that I need. The ability to self-host the platform is fantastic, because it helps keep costs down, and when you work on a small-scale, you don't need all of the processing power of a paid hosted solution. Definitely a great option if you have the savvy to install and maintain your own instance on your web server.

Pluspunten

I used the self-hosted community CRM for several years for my own music business. It has a ton of functionality that matches a lot of the basic features you find in Salesforce Classic. It's a great tool for keeping track of client data, deal tracking, etc. It's also nice to be able to self-host the platform as well as it's a lot more affordable than using a paid SaaS solution.

Minpunten

SugarCRM Community Edition looks pretty dated. If you don't have a lot of experience with the typical CRM data model concept, it can be hard to figure out how to use the system. The interface could be modernized to make it easier to navigate and find your way around. Another downside to being the Community Edition is that you need to know how to install and maintain the platform on your own server, but this is also a plus if you do have these skills.

Orianne
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Most powerful and easy-to-use CRM to support all corporate sales and marketing activities

Beoordeeld op 13-8-2022

With SugarCRM, I keep track of new campaigns (account management), I am regularly reminded that I...

With SugarCRM, I keep track of new campaigns (account management), I am regularly reminded that I have performance discussions with my customers and I can switch to the corresponding customer account to find all the important data and get in touch with the customer. In addition, thanks to the ticket system, I do not forget to work on important tasks for my customers and other projects. In addition, I can optimally and smoothly inform my teammates about changes utilizing comments and notes in the customer accounts. All in all, I can only say that it is a super complete CRM solution.

Pluspunten

What I like most are the synergy effects of the use of the tool by our large sales teams spread over several locations (in Spain and abroad) and our various marketing teams. We combine all customer contact points in an extremely flexible way across all departments. This simplifies our internal communication and knowledge exchange among ourselves, as well as communication with customers. The interface can be used very intuitively for an extensive CRM system thanks to its focus on a single clear navigation bar. In addition, the tool can be linked very flexibly with other systems via APIs, such as SAP, various campaign management tools, and much more.

Minpunten

It isn't easy to become familiar with all the relevant interface features in a short time to take full advantage of these synergies. Here, you must explore using patience and occasionally, trial and error. However, you will certainly behave similarly to other enterprise-level CRM solutions.

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om voor SugarCRM te kiezen

Sugar offers all the basic functions of a CRM. It can cover all needs for any type and size of the company. We were able to use it mainly to organize customer contacts.

Overgestapt van

Zoho CRM

Redenen om over te stappen op SugarCRM

Sugar helps us in customer management. With SugarCRM, we have been able to offer our customers our other products in a better and more efficient way. It's ideal for selling more than just the core service. It's very easy to anticipate what the customer might want.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Base level reporting CRM

Beoordeeld op 29-8-2022

Pluspunten

Sugar CRM has interesting potentially especially for small companies that have low budget. It's a great pro having the possibility to host it in proprietary servers.

Minpunten

Local host means having a slow CRM and also it's hard customizing reports and data visualization tool to track activities.

Julia Maria
Totaalscore
  • Sector: Informatiediensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

A complete history of calls, emails, and customers in one location only

Beoordeeld op 7-7-2022

SugarCRM offers you a way to monitor all the clients and leaflet details so you can keep everyone...

SugarCRM offers you a way to monitor all the clients and leaflet details so you can keep everyone within the business on the same page, from ads to distribution to support to everyone to work with a system to get a detailed view of what is going on for each and every customer and future buyers. This is where I can show the details that are most important for my day, whether it is my channeling of potential clients, the weekly operation and predictions from my staff, or my allocated customer service cases. The home page can be personalized for any division of Sample with exactly the right details for every user. The browser bar at the top of the screen is the preferred position, but it can be placed sideways, floating or at the bottom.

Pluspunten

The software provides a robust search feature that allows you to search by name, phone number, and other data values that I need. A standard profile account view would highlight the key information in the configuration of the presentation card, which may include phone number categorizations and to whom the account is allocated, for example. Admin software provided with SugarCRM enables the setup of each screen such that The company wants, including adding personalized infinite areas, changing values on any deployable list, and arranging everything and all. Another main way in which I can use SugarCRM phones or tablets when out of the office, helps you to extract some data through searches and tables, you can quickly call a contact and when you have a call.

Minpunten

You will choose to separate and divide the data into different categories. one way that you might do this is through searches, you will get to sort so many that you can get lost in so much dating.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Indeed a great CRM with effective results

Beoordeeld op 26-5-2019

Overall my experience with this CRM is great. I am using it daily and I can say that my daily work...

Overall my experience with this CRM is great. I am using it daily and I can say that my daily work is incomplete without it. It is so simple to use and provides amazing results for reports and dashboards, their customer's support team is very responsive.

Pluspunten

I am using it for more than three years and like almost everything about it. This CRM is very easy to use because of its simple design and easy to use user interface. I like the way SugarCRM provides reports and dashboards which is very easy to understand. SugarCRM provides secruity of data and information and now I can handle the different campaigns, create a different campaign for anyone and even get a complete picture of it very easily.

Minpunten

I would like to highlight one thing that I dislike about it which is its overall cost. A small organization may not afford this CRM but overall it is worth to spend on it.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM en Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op SugarCRM

We choose this because it has strong customer support team and it is less expensive compared to there products.
5 van 376 worden weergegeven Lees alle reviews

SugarCRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SugarCRM.

SugarCRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 49,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

SugarCRM heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

SugarCRM ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans

SugarCRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

SugarCRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Campaign Monitor, CloudAgent, CloudHub, Constant Contact, Epicor, Hootsuite, LiveOps, Mailchimp, Olark, Pardot, SyncApps, WhosOn, Zapier, Zendesk

SugarCRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SugarCRM.