Over SugarCRM

Sales Force Automation (SFA)
Sugar stimuleert de verkoopprestaties door de verkoopmedewerker in staat te stellen contactpersonen en kansen te volgen en te delen, bestaande accounts te beheren en upsell uit te voeren, inkomsten te voorspellen, prestaties te volgen via dashboards, offertes en contracten te beheren, offline te werken via Sugar mobiel en samen te werken via integratie met Microsoft Outlook, Lotus Notes en andere groupware-toepassingen.

Marketing Automation
Sugar sluit de cirkel tussen marketing en de verkoop. Crëer campagnes, voer ze uit en hou ze bij op meerdere kanalen met de campagnewizard. Ontwikkel aantrekkelijke e-mailmarketingprogramma's en leg leads rechtstreeks vast in je CRM-systeem met web-to-lead-formulieren. Beheer en wijs leads toe aan je verkopers en volg het marketingrendement van je programma's.

Klantenondersteuning
Nieuwe klanten werven is veel duurder dan verkopen aan bestaande klanten. Met de klantenondersteuning van Sugar kunnen bedrijven erop vertrouwen dat klantzaken snel en effectief worden afgehandeld. De klantenondersteuning van Sugar centraliseert klantenservice-aanvragen over verschillende kanalen zodat bedrijven inkomende e-mails kunnen beheren, fouten kunnen diagnosticeren, kennis kunnen delen en problemen van klanten kunnen oplossen. Bovendien kunnen bedrijven die zich abonneren op Sugar Enterprise of Sugar Ultimate de kosten voor klantenondersteuning verminderen met het meegeleverde self-serviceportal voor klanten.

Prijzen vanaf:

US$ 49,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor SugarCRM

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Oostenrijk, Australië, België, Canada, Zwitserland , China, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, India, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Zweden, Slovenië, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 49,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor SugarCRM

Afbeeldingen

SugarCRM Software - 1
SugarCRM Software - 2
SugarCRM Software - 3
Nog 4 andere bekijken
SugarCRM-video
SugarCRM Software - 1
SugarCRM Software - 2
SugarCRM Software - 3

Functies

Totaal aantal functies van SugarCRM: 142

  • A/B-tests
  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare scores
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Batchverwerking
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bronnen bijhouden
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Conversies bijhouden
  • Dataverrijking
  • Demografische/firmografische data
  • Documenten opslaan
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement tracking
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantensegmenten
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere scoremodellen
  • Merken volgen
  • Mobiele toegang
  • Multivariaat testen
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Prognose
  • Provisiebeheer
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • Routering
  • SMS-marketing
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sentimentanalyse
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Sociale profielen van klanten
  • Sociale promotie
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Tools voor exploratie
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Visuele analyse
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor start-ups
  • Voorstellen genereren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Websiteanalyse
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • XML/RSS
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren
  • Zoekmachinemarketing

Alternatieven

Copper

4,4
#0 alternatief voor SugarCRM
Copper is de gebruiksvriendelijke CRM die is ontworpen voor en aanbevolen door Google. Ga binnen enkele minuten aan de...

Odoo

4,1
#1 alternatief voor SugarCRM
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor SugarCRM
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Drip

4,4
#3 alternatief voor SugarCRM
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Duizenden marketeers leren hun klanten beter kennen met behulp van de...

Reviews

Totaalscore

3,8 /5
(392)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
3,8/5
Gebruiksgemak
3,6/5
Klantenondersteuning
3,7/5

Heb je SugarCRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 392 reviews worden weergegeven
LINDA
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Very versatile user interface and report generation features are wonderful

Beoordeeld op 27-12-2021

It is quite simple to get started. The search engine is fantastic. It allows us to easily manage a...

It is quite simple to get started. The search engine is fantastic. It allows us to easily manage a large amount of information. The database system may quickly copy the data to some other servers. It is connected with email and is particularly useful for receiving email updates. Several third-party technologies, like Act-On, can be integrated.

Pluspunten

Dashboard collaboration now makes business-critical data accessible to those who require it. The total features ensured that the common perception of a CRM will now shift from a pragmatic, reviewable database to an operational, process-driven platform which will save time, generate benefits, and, as the motto states, "Do the job for you."

Minpunten

The user interface is not very inviting. The customer experience is mediocre. It does not allow for multiple device logins. As a result, it might be difficult to use occasionally. The smartphone app should be improved, since it does not feel up to all the same grade and appears to be a mistake. Keep in mind that many customers are out in the workplace and may not always be seated beside a pc.

Paul
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Ok application, better, cheaper alternatives exist

Beoordeeld op 21-1-2021

It is an OK application, Sugar has stood still in time and, when you consider the app out of the...

It is an OK application, Sugar has stood still in time and, when you consider the app out of the box, its pretty much standard. Sugar has divided its stack into various products for marketing, for sales, for support only making it a very expensive when you consider other options in the market

Pluspunten

Very stable, solid
easy to use, administer
Easy to implement and deploy
Reporting is good and allows fro complex reports to be built

Minpunten

It has not changed in a looong time (perhaps years?)
For the functionality, it is expensive - better options exist
Marketing is poor (unless you go for Sugar marketing apps which are expen$ive!)

Overwogen alternatieven

Freshsales en Bitrix24

Redenen om over te stappen op SugarCRM

At the time, the other options were not developed enough. Today, they far-surpass Sugar. Today, I would not go for Sugar at all...
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Sugar was one of my first forays into the world of CRM and covers all the basics

Beoordeeld op 13-7-2018

I learned how to work a CRM. I kept track of all customer records, ranging from revenue and profit...

I learned how to work a CRM. I kept track of all customer records, ranging from revenue and profit and order amount and contact list and order dates and essentially everything related to my job operationally as a purchasing coordinator. Definitely made my life easier.

Pluspunten

Very customizable to your needs. Straightforward, no nonsense UI. Easy to read and find things. Sugar is a perfect entry into CRMs that aren't salesforce, because its useful across all industries and departments. Its simple while being complex. You can create functions and layouts that are very specific to your needs, but without it cluttering and looking like there's a lot of information.

Minpunten

Its not very pretty. Sort of looks like it was made in the early 200s and they just kept the look since. People are always talking about professionalism, and this definitely looks less polished than other CRMs. Because of this, some of the information can blend together and be difficult to find if there are long lists of things you are looking for.

Sarthak
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

SugarCRM is quite efficient for Real Estate Business

Beoordeeld op 8-6-2021

I have launched many products using these Platforms. It helped me a lot in uplifting my business.

I have launched many products using these Platforms. It helped me a lot in uplifting my business.

Pluspunten

It easily gets integrated with many applications.

Minpunten

The process of Installation, and sometimes it hangs m system.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM, Salesforce Sales Cloud en SuiteCRM

Redenen om over te stappen op SugarCRM

As compared to the salesforce it is quite underrated while having the same level of productivity.
Phil
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Great at first but degrades over time

Beoordeeld op 10-8-2022

Pluspunten

We could customize it in-house without paying a lot of outside consulting fees

Minpunten

Storage space is an issue and your forced to buy more storage even when its Sugar's temp files building up.

Overwogen alternatieven

Odoo

Redenen om voor SugarCRM te kiezen

AutoPal was for the auto industry and had limited features
5 van 392 worden weergegeven Lees alle reviews

SugarCRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SugarCRM.

SugarCRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 49,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

SugarCRM heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

SugarCRM ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans

SugarCRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

SugarCRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Campaign Monitor, CloudAgent, CloudHub, Constant Contact, Epicor, Hootsuite, LiveOps, Mailchimp, Olark, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, SyncApps, WhosOn, Zapier, Zendesk Suite

SugarCRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SugarCRM.