Kickserv

4,4 (389)
Schrijf een review!
Populaire en zeer gebruiksvriendelijke software voor het runnen van een servicebedrijf

Over Kickserv

Gebouwd en vertrouwd door duizenden serviceprofessionals. Kickserv biedt compleet taakbeheer en customer relationship management (CRM), planning, schattingen, mobiele toegang, facturering, verzending en meer. Kickserv synchroniseert ook met QuickBooks Desktop en Online en Xero, zodat gebruikers geen dubbele invoer hoeven te doen en tijd en geld kunnen besparen.

Kickserv is ontworpen voor loodgieters, HVAC, computerreparateurs, elektriciens, klusjesmannen, tapijtreiniging, landschapsarchitectuur en gazononderhoud, schoonmaakservice, ongediertebestrijding en nog veel meer sectoren. Kickserv helpt bij het beheren van biedingen en schattingen, taken, planning, dispatch, facturering en taken met een gedeelde online agenda waar je taken kunt voltooien. Als je Quickbooks gebruikt, heeft dit platform een naadloze tweerichtingsintegratie zonder dubbele invoer.

Gebruikers kunnen in één oogopslag zien hoe hun bedrijf presteert. Met Kickserv zijn leads, taken en facturen allemaal onder handbereik van de gebruiker. Dankzij de geautomatiseerde statussen van Kickserv kunnen gebruikers eenvoudig al hun werk bijhouden. Van het sluiten van een lead en het beheren van een team tot het innen van betalingen van klanten, Kickserv helpt bedrijven soepel te draaien met tools die het hele team gemakkelijk kan gebruiken.


Afbeeldingen

Kickserv Software - 1
Kickserv Software - 2
Kickserv Software - 3
Kickserv Software - 4
Kickserv Software - 5
Nog 7 andere bekijken
Kickserv-video
Kickserv-video
Kickserv Software - 1
Kickserv Software - 2
Kickserv Software - 3
Kickserv Software - 4
Kickserv Software - 5

Twijfels over Kickserv? Vergelijk met een populair alternatief

Beginprijs

US$ 59,00
maand
US$ 50,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

153
102

Integraties

11
Geen integraties gevonden

Gebruiksgemak

4,4 (389)
4,0 (28)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4 (389)
3,9 (28)

Klantenservice

4,4 (389)
4,0 (28)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Salesforce Field Service

4,2
#1 alternatief voor Kickserv
Field Service Lightning van Salesforce is een cloudgebaseerd platform voor buitendienstbeheer dat is ontworpen om...

Highrise

4,5
#2 alternatief voor Kickserv
Eenvoudige oplossing zonder leercurve voor het bijhouden van de leads, vervolgacties, geschiedenis en activiteiten die...

SalesRabbit

4,2
#3 alternatief voor Kickserv
SalesRabbit is een oplossing voor verkoopregistratie en lead management voor huis-aan-huisverkopers, met tools voor de...

QuickBooks Time

4,7
#4 alternatief voor Kickserv
TSheets is een online service voor uren- en arbeidsbeheer waarmee gebruikers uren kunnen bijhouden vanaf hun bureau of...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(389)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Kickserv al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 389 reviews worden weergegeven
Ted
Ted
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent functionality and ease of use

Beoordeeld op 29-11-2018

Kickserv offers us the opportunity to quickly reschedule and update work orders in real time. The...

Kickserv offers us the opportunity to quickly reschedule and update work orders in real time. The Quikbooks integration saves us time and money because we only enter customer info once.

Pluspunten

Kickserv enabled us to scale up the business and offers us excellent tracking for billing, communication, and customer service.

Minpunten

There are no issues or downside for my company.

Antwoord van KickServ

Thank you Ted. Your loyalty and willingness to take a moment to give us feedback is worth a lot to us. I hope it also helps others.
Cheers!

Katielynn
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Value for Scheduling/invoicing software

Beoordeeld op 23-11-2021

Overall, I have been more than satisfied with Kickserv. I initially navigated the platform pretty...

Overall, I have been more than satisfied with Kickserv. I initially navigated the platform pretty easily, along with ample help from the support team. Whenever I experience a problem, I receive help via the chat function from the same customer support members who are quick to provide solutions.

Pluspunten

This product makes it easy to store a lot of data for our business including customers, project history, photos of job sites, notes for customers, dispatching crews to jobs, invoicing customers.

Minpunten

We experience some software bugs throughout use, which are often resolved with time. If I delete something on accident, there is not an undo button. If we change an estimate for a customer, there is no easy access to old records of past versions of the estimate unless we duplicate them every time we make a change. This can put us in a situation sometimes we are trying to substantiate claims to contractors about original estimates and the changes we made. Sometimes Kickserv will not work at all for a short period of time while our crews are on jobsites trying to upload photos/information or find their next jobsite, though this fairly rare. I wish there was an option to not allow credit card payments for certain invoices such as our contractors who are much larger jobs. Though, we have worked around this with different options such as sending a PDF instead.

Overwogen alternatieven

ServiceTitan

Redenen om over te stappen op Kickserv

I did a one hour conference call with the ServiceTitan team and the platform seemed like it would be difficult to learn and was extremely expensive. They promised we would save money with the efficiencies the program would provide, but I just did not see it. Many of the functions they provided were completely unnecessary for our business when considering the cost of their service.

Antwoord van KickServ

Thank you for taking the time to leave us a review, as well as continuing to support us, Katielynn. If you encounter anymore issues, please don't hesitate to reach out. We will be happy to assist you with resolving any issues.

Josh
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Lack of response to concerns. Converted us to new platform a day early while open.

Beoordeeld op 16-2-2017

Our experience with this software was average until the migration from SSK to Kickserv.

1) Our...

Our experience with this software was average until the migration from SSK to Kickserv.

1) Our migration was scheduled for the evening of 2/2/17 but instead was run during the morning.
2) This resulted in us not being able to access our entire database for the entire workday. We lost customers and business as a result.
3) The only response we have gotten from Kickserv is "Sorry about the confusion".
4) Responses to issues about the new platform are not helpful and delayed.
5) Cannot upload certain file-types as attachments (Old SSK allowed anything)
6) Editing estimates does not work correctly
7) There are problems with payment capturing in Kickserv. Kickserv seems to ignore some line items.
8) When asked how to permanently complete tasks for re-occurring jobs, the only response I got was "Let me see if I can explain how to do this one".
9) None of our questions or issues have been resolved.

Pluspunten

drag and drop capabilities

Minpunten

Since switching over to the new platform, there are issues with billing and attaching. Customer support is not helpful

Antwoord van KickServ

The experience you had with the migration of your account was very unfortunate. Having your system not available during your working hours is a serious issue and we apologize for that error. We did work with your co-worker on the phone to handle the major issue which was mainly getting the sync working successfully again. To acknowledge some of your comments here we currently don't restrict file types. I have requested for your company to send us any file types that seem to not upload. Also, with the issues of editing estimates and capturing certain line items we are not aware of any issues and appreciate any specific feedback on these issues through the normal lines of support at any time. We will clarify with you on what occurred exactly with your earlier question via our support lines of how to complete tasks for re-occurring jobs.
We very much appreciate your loyalty with us and hope we can make up for the disruption to your business as we move forward.

Beatriz
Totaalscore
  • Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

KickServ Thumbs Up

Beoordeeld op 22-11-2024

It has been great; KS doesn't let you proceed when adding customers in if something important is...

It has been great; KS doesn't let you proceed when adding customers in if something important is missing, which is excellent.

Pluspunten

How easily you can look up your customer, whether by account number, last name, address. You cant go wrong.

Minpunten

At this point I have not come across any snags, and when I do I use the HELP button which is great.

Antwoord van KickServ

Hello Beatriz, thank you for leaving us a review. We're so happy that Kickserv has been so easy to use and that the HELP feature has been a good resource. Thank you for choosing Kickserv!

James
Totaalscore
  • Sector: Facilitaire diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Very easy to use and many functions

Beoordeeld op 14-12-2022

Pluspunten

The ease of use to quote, schedule, close and invoice jobs is seamless and very easy to learn and teach to our 17 field techs.

Minpunten

We are getting into 200 - 2MM size construction jobs and we find the progress billing feature is not yet available

5 van 389 worden weergegeven Lees alle reviews

Kickserv - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kickserv.

Kickserv kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 59,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Kickserv heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50

Kickserv ondersteunt de volgende talen:

Engels

Kickserv ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Kickserv kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Customer Lobby, Google Calendar, Google Contacts, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Podium, QuickBooks Desktop, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Stripe

Kickserv biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kickserv.