Kickserv

Populaire en zeer gebruiksvriendelijke software voor het runnen van een servicebedrijf

Over Kickserv

Gebouwd en vertrouwd door duizenden serviceprofessionals. Kickserv biedt compleet taakbeheer en customer relationship management (CRM), planning, schattingen, mobiele toegang, facturering, verzending en meer. Kickserv synchroniseert ook met QuickBooks Desktop en Online en Xero, zodat gebruikers geen dubbele invoer hoeven te doen en tijd en geld kunnen besparen.

Kickserv is ontworpen voor loodgieters, HVAC, computerreparateurs, elektriciens, klusjesmannen, tapijtreiniging, landschapsarchitectuur en gazononderhoud, schoonmaakservice, ongediertebestrijding en nog veel meer sectoren. Kickserv helpt bij het beheren van biedingen en schattingen, taken, planning, dispatch, facturering en taken met een gedeelde online agenda waar je taken kunt voltooien. Als je Quickbooks gebruikt, heeft dit platform een naadloze tweerichtingsintegratie zonder dubbele invoer.

Gebruikers kunnen in één oogopslag zien hoe hun bedrijf presteert. Met Kickserv zijn leads, taken en facturen allemaal onder handbereik van de gebruiker. Dankzij de geautomatiseerde statussen van Kickserv kunnen gebruikers eenvoudig al hun werk bijhouden. Van het sluiten van een lead en het beheren van een team tot het innen van betalingen van klanten, Kickserv helpt bedrijven soepel te draaien met tools die het hele team gemakkelijk kan gebruiken.

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Abonnement

Afbeeldingen

Dashboard
Invoice
Invoices
Jobs
Opps
Resource - Week
Schedule
Nog 8 andere bekijken
Kickserv-video
Schermopname van Kickserv: Dashboard Schermopname van Kickserv: Invoice Schermopname van Kickserv: Invoices Schermopname van Kickserv: Jobs Schermopname van Kickserv: Opps Schermopname van Kickserv: Resource - Week Schermopname van Kickserv: Schedule

Functies

Totaal aantal functies van Kickserv: 98

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse/ROI volgen
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Beheer van chemische stoffen
  • Beheer van technici
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Bestandsopslag
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Biedingsbeheer
  • CRM
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentimaging
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Foto's en afbeeldingen
  • GPS
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Inkoop en ontvangst
  • Intakebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kansenbehee
  • Klantenaccounts
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kostenschatting
  • Leaddistributie
  • Leads beheren
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuning voor meerdere indelingen
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Productiekosten
  • QuickBooks-integratie
  • Realtime gegevens
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Reparatietickets
  • Reserveringsbeheer
  • Resources plannen
  • Routering
  • SEO-beheer
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Tijd bijhouden
  • Tools voor exploratie
  • Verzendbeheer
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Jobber

4,6
#1 alternatief voor Kickserv
Jobber is een cloudgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer waarmee kleine en middelgrote bedrijven planning,...

Housecall Pro

4,7
#2 alternatief voor Kickserv
Housecall Pro is een full-service tool waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf vanaf hun smartphone en gratis...

Service Fusion

4,4
#3 alternatief voor Kickserv
Service Fusion is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer die kantoormedewerkers, technici en klanten helpt te...

FieldPulse

4,6
#4 alternatief voor Kickserv
FieldPulse is een alles-in-één oplossing voor buitendienstbeheer met volledig functionele mobiele apps voor Android en...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(291)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Kickserv al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 291 worden weergegeven
Ted S.
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent functionality and ease of use

Beoordeeld op 29-11-2018

Kickserv offers us the opportunity to quickly reschedule and update work orders in real time. The...

Kickserv offers us the opportunity to quickly reschedule and update work orders in real time. The Quikbooks integration saves us time and money because we only enter customer info once.

Pluspunten

Kickserv enabled us to scale up the business and offers us excellent tracking for billing, communication, and customer service.

Minpunten

There are no issues or downside for my company.

Antwoord van Kickserv

Thank you Ted. Your loyalty and willingness to take a moment to give us feedback is worth a lot to us. I hope it also helps others.
Cheers!

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Milieudiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Best Service-Based Business Asset!!

Beoordeeld op 10-6-2020

My service-based business is using kickserv both in office and out in the field. It's dispatching...

My service-based business is using kickserv both in office and out in the field. It's dispatching feature is perfect when I am scheduling carpet cleaning jobs geographically to lessen drive times. I'm also able to pull reports of which customers we served this time last year so that I can re-connect and try to get them scheduled again. The phone APP is perfect for my teams. They are able to see all of the information they need on jobs scheduled for them during the week. Overall, A++

Pluspunten

This software is VERY EASY TO USE AND LEARN. My company has been using this system (and the SUPPORTING iPHONE APP) for over 8 years. Since our start, we have ALWAYS seen improvements being made behind the scenes like REPORTING FUNCTIONS, ADDITIONAL DATA FIELDS, MAPS, DISPATCHING AND QB SYNCS.

Minpunten

There aren't any prominent cons to kickserv. If I could improve one thing it would be MAKING THE ABILITY TO PULL CUSTOM REPORTS EASIER. Other than that, the reports that are pre-populated give me the information I need when I need it.

Antwoord van Kickserv

Thank you very much!

Josh B.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Lack of response to concerns. Converted us to new platform a day early while open.

Beoordeeld op 16-2-2017

Our experience with this software was average until the migration from SSK to Kickserv.

1) Our...

Our experience with this software was average until the migration from SSK to Kickserv.

1) Our migration was scheduled for the evening of 2/2/17 but instead was run during the morning.
2) This resulted in us not being able to access our entire database for the entire workday. We lost customers and business as a result.
3) The only response we have gotten from Kickserv is "Sorry about the confusion".
4) Responses to issues about the new platform are not helpful and delayed.
5) Cannot upload certain file-types as attachments (Old SSK allowed anything)
6) Editing estimates does not work correctly
7) There are problems with payment capturing in Kickserv. Kickserv seems to ignore some line items.
8) When asked how to permanently complete tasks for re-occurring jobs, the only response I got was "Let me see if I can explain how to do this one".
9) None of our questions or issues have been resolved.

Pluspunten

drag and drop capabilities

Minpunten

Since switching over to the new platform, there are issues with billing and attaching. Customer support is not helpful

Antwoord van Kickserv

The experience you had with the migration of your account was very unfortunate. Having your system not available during your working hours is a serious issue and we apologize for that error. We did work with your co-worker on the phone to handle the major issue which was mainly getting the sync working successfully again. To acknowledge some of your comments here we currently don't restrict file types. I have requested for your company to send us any file types that seem to not upload. Also, with the issues of editing estimates and capturing certain line items we are not aware of any issues and appreciate any specific feedback on these issues through the normal lines of support at any time. We will clarify with you on what occurred exactly with your earlier question via our support lines of how to complete tasks for re-occurring jobs.
We very much appreciate your loyalty with us and hope we can make up for the disruption to your business as we move forward.

Scott N.
Totaalscore
  • Sector: Industriële automatisering
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Kickserv Review

Beoordeeld op 12-7-2019

Kickserv allows us to go semi paperless and cuts out time from dispatch to accounting.

Kickserv allows us to go semi paperless and cuts out time from dispatch to accounting.

Pluspunten

The ability to store everything together.

Minpunten

It did not integrate with QuickBooks Online as we had hoped. It integrates with it, but not everything transfers.

Amir J.
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best CRM Platform!!

Beoordeeld op 24-6-2019

-Easy way to download and calculate jobs for accounting.
-Great way to have clear access for...

-Easy way to download and calculate jobs for accounting.
-Great way to have clear access for everyone in the company to the CRM via the app. The detailed and yet simple organizational process with Kickserv has added tremendous value to us.

Pluspunten

-Organization of data and customer list
-Convenient way to calculate weekly, monthly jobs sold.
-

Minpunten

-Sometimes it does not load properly
-Would be great what time notes are added to NOTES section for each tab

Antwoord van Kickserv

Hello Amir,
Thank you for your feedback and EXCELLENT scoring. We have been doing field service work for well over 30 years now. Plus, thank you for your feature request since I was able to submit it within our Product Board.

5 van 291 worden weergegeven Lees alle reviews

Kickserv - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kickserv.

Kickserv kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 59,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Kickserv

Kickserv heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Kickserv ondersteunt de volgende talen:

Engels

Kickserv ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Kickserv kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Dropbox Business, Google Calendar, Google Contacts, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Stripe, Xero

Kickserv biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kickserv.