
SuperSaaS Online Reserveringssoftware
Over SuperSaaS Online Reserveringssoftware
SuperSaaS biedt een van de beste oplossingen voor het online maken van afspraken. De software is betaalbaar, extreem flexibel en super gemakkelijk in het gebruik. Met een groot aantal aanpasbare functies kunt u de perfecte online agenda creëren dat aan uw wensen voldoet.
Met onze uitgebreide online hulppagina's heeft u binnen enkele minuten een agenda opgezet die direct operationeel is. U kunt via de support pagina's alle informatie terugvinden over alle instellingen van het systeem en u kunt er ook gedetailleerde handleidingen vinden die stap voor stap uitleg geven over hoe de agenda is in te stellen.
De agenda kan worden geïntegreerd op uw eigen website of Facebook-pagina maar u kunt de agenda ook via het eigen webadres van SuperSaaS gebruiken.
Elk aspect van het boekingsproces kan worden aangepast, zoals de toegangsrestricties, de betalingsmogelijkheden en het toevoegen van formulieren. Daarnaast kunt u ook vrijwel elk aspect van de layout van de agenda aanpassen door bijvoorbeeld de kleuren te veranderen, een eigen logo toe te voegen of door de tekst van de e-mailberichten aan te passen.
Een van de beste functies van SuperSaaS is dat je meerdere agenda's kunt koppelen. Dit is handig als er per afspraak meerdere personen of middelen nodig zijn. Het systeem kan dan controleren of alle benodigdheden beschikbaar zijn voordat de afspraak gemaakt kan worden.
U kunt een formulier toevoegen aan het proces als u meer gegevens van uw klanten wilt verzamelen. Het formulier is ook te integreren op uw eigen website en kan als losstaand formulier gebruikt worden alsmede gekoppeld worden aan het registratie- of reserveringsproces.
SuperSaaS is beschikbaar in meer dan 29 verschillende talen en valuta's. Klanten van over de hele wereld gebruiken SuperSaaS vanwege de enorme flexibiliteit: van bedrijven tot gemeenten, van scholen tot medische praktijken en van sportscholen tot zelfstandig ondernemers.
Het systeem wordt gebruikt voor allemaal verschillende soorten planningsbehoeften, zoals het boeken van afspraken, interviews, seminars, lessen, vergaderruimtes, fitnesslessen, accommodatie en het verhuur van apparatuur.
Prijzen vanaf:
US$ 8,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Voornaamste voordelen van SuperSaaS Online Reserveringssoftware
• Integreer de agenda op uw eigen website
• Verstuur automatische bevestigings- en herinneringsberichten via SMS of e-mail
• Synchronisatie mogelijk met onder andere Google agenda
• Configureer en verstuur een follow-up bericht
• Laat uw klanten eenvoudig herhaalbezoeken maken
• 24/7 bereikbaar, ook buiten de kantoortijden
• Geen limiet op het aantal gebruikers of het aantal agenda's in een account
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 8,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen







Functies
Totaal aantal functies van SuperSaaS Online Reserveringssoftware: 74
Alternatieven
Zen Planner

Mindbody

CalendarWiz

Google Calendar

Reviews
Heb je SuperSaaS Online Reserveringssoftware al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Boekingssysteem die doet wat het moet doen
Beoordeeld op 22-9-2022
Ik krijg snel antwoord bij vragen of problemen. Ik kan het volledig zelf in handen houden.
Ik krijg snel antwoord bij vragen of problemen. Ik kan het volledig zelf in handen houden.
Pluspunten
Niet duur, kan er zelf volledig de controle over houden.
Minpunten
Mijn klanten blijven het niet gebruiksvriendelijk vinden, hoezeer ik het ook aanpas; ik maak voor hen de afspraak.
- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Anders 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Snelle en duidelijke helpdesk!
Beoordeeld op 10-7-2020
Pluspunten
Ik liep vast op een reserveringssysteem met aparte schema's voor weekdagen en weekend. Na een mail aan de helpdesk kreeg ik binnen het half uur antwoord met een geschikte oplossing. Het werkt zelfs in de gratis versie!!
Minpunten
Niet echt iets waar ik dadelijk aan denk.
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Flexibel afsprakensysteem
Beoordeeld op 8-10-2022
Je kan eenvoudig een planning maken en klanten kunnen makkelijk een afspraak inplannen.
Je kan eenvoudig een planning maken en klanten kunnen makkelijk een afspraak inplannen.
Pluspunten
Je kan het onbeperkt uitproberen met een gratis account. Beperking zit alleen in het aantal toekomstige afspraken en het aantal klanten.
Het systeem is makkelijk zelf in te stellen.
Minpunten
Er zijn niet echt minpunten. Zeker geen grote.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Productivity and Simplicity in a link!
Beoordeeld op 21-5-2019
We operate in multiple markets and now it's easy to track schedules and progress of each market...
We operate in multiple markets and now it's easy to track schedules and progress of each market from a link ....no matter where we are. Biggest benefits are productivity and much improved communication and scheduling.
Pluspunten
This program has allowed our entire team to stay connected as we make appointments and follow up on our market events. It's easy to operate and can be used across multiple events and markets. It's has absolute improved our productivity, communication and business success.
Minpunten
Really no negatives on our end. It's clear that the software has so much ability than what we are using it for but we are extremely happy with the product.
Antwoord van SuperSaaS
Hi Everton,
Thank you for taking out the time to share your kind review and feedback. We're glad you're having a great SuperSaaS experience.
Please feel free to reach out to our customer support team in case of any questions and we will be happy to help you.
Kind Regards
Sneha Mittal
Customer Support Team
- Sector: Hoger onderwijs
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Excellent all-in-one scheduling/appointment/reservation system, lots of features and settings
Beoordeeld op 12-11-2018
It has made it possible to share limited equipment fairly with hundreds of students. I also like...
It has made it possible to share limited equipment fairly with hundreds of students. I also like that for each reservation page we can have different settings. So on laser cutters we set limits on the number of reservations per week and how long each reservation can be. While on the water jet cutter each reservation is much longer and they can book twice as many days in advance. It also has a waiting list feature which is useful for booking field trips. I like that it sends email reminders, we use this to ask students to cancel if they can no longer go so other can go on the field trip.
Pluspunten
Very configurable, yet human readable. We evaluated other software and found they lacked easy to read settings. With SuperSaaS, you can just read a sentence in the settings page and understand what it will do. With other software you have to look up in a help/knowledge base what a toggle will do. It is clear that the designers of this software wanted to create a flexible tool that was good at a certain feature set. Also the technical support is very responsive. Within the same day I will usually get a reply from their team, often it feels from one of their programmers. This is different than other calendar systems which may reply even faster, but it is not a useful reply if coming from a level 1 tech support. With SuperSaas it does not feel like there are levels of tech support, just the fastest possible clear answer/resolution!
Minpunten
The interface looks like an old version of Google Calendar. I often have to tell people that while it looks like Google Calendar, it is not, and that it has many powerful features. The interface could be updated to be more modern. I know that they have updated the interface once before because in the settings there is a "classic or modern" toggle. I am already using the modern interface option but it looks very old.
Antwoord van SuperSaaS
Thanks for the great review! I agree that even the "Modern" look was starting to get a bit long in the teeth, so we just added a new theme last week that refreshes all buttons and dialog boxes. A larger update for the calendar is planned for next year.
SuperSaaS Online Reserveringssoftware - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SuperSaaS Online Reserveringssoftware.V. Welke prijsmodellen heeft SuperSaaS Online Reserveringssoftware te bieden?
SuperSaaS Online Reserveringssoftware kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 8,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
U kunt met de levenslange gratis variant direct aan de gang. U heeft al volledige toegang tot alle functionaliteiten vanaf 6 € per maand.
V. Wat zijn de typische gebruikers van SuperSaaS Online Reserveringssoftware?
SuperSaaS Online Reserveringssoftware heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door SuperSaaS Online Reserveringssoftware ondersteund?
SuperSaaS Online Reserveringssoftware ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds
V. Biedt SuperSaaS Online Reserveringssoftware ondersteuning voor mobiele apparaten?
SuperSaaS Online Reserveringssoftware ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan SuperSaaS Online Reserveringssoftware worden geïntegreerd?
SuperSaaS Online Reserveringssoftware kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Asana, Drupal, EPAY HCM, Gmail, GoDaddy Website Builder, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Workspace, Heap, HubSpot CRM, Intercom, Invoice Ninja, Join.Me, Joomla, Kissmetrics, Mailchimp, Make, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft To Do, Mixpanel, PageCloud, PayPal, Piwik PRO, Pure Chat, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Essentials, Salesforce for Quickbooks, SendGrid, Slack, Smartsheet, Squarespace, Stripe, Todoist, Twilio, Twitter, Weebly, Wix, WordPress, Workplace from Meta, Zapier, ZenDesk Chat, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoho Desk, Zoom Meetings
V. Welke mate van ondersteuning heeft SuperSaaS Online Reserveringssoftware te bieden?
SuperSaaS Online Reserveringssoftware biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SuperSaaS Online Reserveringssoftware.