iContact

Software voor e-mailmarketing en sociale mediamarketing

4,5 /5 (523 review) Schrijf een review!

iContact - Overzicht

Wat is iContact?

iContact is geschikt voor bedrijven van elke omvang en maakt het mogelijk e-mailnieuwsbrieven, RSS-feeds, enquêtes, autoresponders en posts op sociale media op te stellen. De toepassing wordt geleverd met verschillende functies die een bedrijf nodig heeft om het klantenbestand te laten groeien en met succes inboxen te bereiken.

Bij het opstellen van een bericht kunnen gebruikers kiezen uit een van de vooraf gedefinieerde sjablonen van iContact of een uniek bericht samenstellen met behulp van HTML. iContact biedt tools voor het beheren van een groeiende e-maillijst met abonnementbeheer, bulkupload naar abonnees en een aanmeldingsformulierbouwer op basis van slepen en neerzetten.

Andere functies omvatten SpamcheckTM, een beoordelingssysteem dat ervoor zorgt dat elke e-mail de inbox bereikt. De rapportfunctie volgt berichten in realtime en stelt gebruikers in staat om marketingresultaten snel in actie te bekijken, van het volgen van grote afbeeldingen tot individueel klikgedrag.

Met de functie voor sociale media kunnen gebruikers berichten instellen op Facebook, Twitter en LinkedIn. Gebruikers kunnen sociale deelknoppen toevoegen aan e-mails en het bereik vergroten, evenals een aanmeldingsformulier op Facebook-pagina's toevoegen om van bestaande fans e-mailcontacten te maken.

iContact - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 14,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

iContact - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico
Ondersteunde talen
Engels

Media

Build a custom layout or choose a design from the customizable template library
A/B split content testing allows users to conduct tests with a small percentage of subscribers to determine which content will resonate best with the audience
Automation gives users complete control over campaign send times
Learn what works best and what doesn’t with performance reporting
Merge fields
Easily design and embed custom sign-up forms on the site and manage subscribers
iContact-video iContact-video iContact-video iContact-video iContact-video iContact-video Schermopname van iContact: Build a custom layout or choose a design from the customizable template library Schermopname van iContact: A/B split content testing allows users to conduct tests with a small percentage of subscribers to determine which content will resonate best with the audience Schermopname van iContact: Automation gives users complete control over campaign send times Schermopname van iContact: Learn what works best and what doesn’t with performance reporting Schermopname van iContact: Merge fields Schermopname van iContact: Easily design and embed custom sign-up forms on the site and manage subscribers

iContact reviews

iContact reviews

Totaalscore
4,5
/
5
Uitstekend
313

Zeer goed
161

Gemiddeld
43

Slecht
5

Erg slecht
1

Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
Functies
4,2
Gebruiksgemak
4,4
Klantenondersteuning
4,7
91% heeft deze app aanbevolen
Trevor K.

A Solid Email Platform

I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and year after year.


Vertalen met Google
Karen C.

Works great for us

We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.


Vertalen met Google
Diane R.

Excellent for third party management of accounts

Customer service is great. I've had four different account managers and all of them have been excellent.


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

I've used iContact for the last five years.


Vertalen met Google
Brynn S.

Great for Email Marketing

Overall, iContact is great for sending our mass emails to our guests and we will continue to use for years to come.


Vertalen met Google
Trevor K.
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

A Solid Email Platform

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 20-12-2017
Bron van de reviewer: Capterra

I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and year after year.

Pluspunten

iContact is easy to use in most cases. There are tons of different templates and creating your own email template is a breeze. If you get one of the Pro plans they'll even help you make templates for future use, so that's great, too.

There are plenty of ways to upload data and keep track of that data. In fact I tend to use iContact to export my data for use on other platforms because it keeps everything so nicely. My point of sale doesn't even allow the breadth of exports and options that iContact does, so it's more than just an email platform to me.

Automation is visually very simple and means that I know I'm reaching my audience at the correct times. I no longer have to manually send each email, and with the automation there are tons of options to segment in addition. This means I'm not sending frivolous emails, so that keeps our open rate high.

Minpunten

I have three businesses that have to be kept separate and my only big complaint is that I can't copy automation plans or other things back and forth between them. So a lot of time is wasted redoing certain campaigns between the locations.

I also think the social connectivity needs to be updated. Twitter for one is outdated and the actual website allows much more text to be posted than in-app. They're several updates behind on Twitter.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van iContact

Hi Trevor! We are thrilled to hear that iContact¿s design services and automation tools make your job easier and your emails more impactful with your customers. At iContact we value being your one stop shop for your email marketing needs. We also appreciate your feedback about copying your automation plans from one platform to another. We¿ve noted this feature and completely understand how it would be helpful. Thank you and have a wonderful day!

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 8.0/10

Karen C.
Sector: Informatietechnologie en -diensten
Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Works great for us

Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 12-2-2020
Bron van de reviewer: Capterra

We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.

Pluspunten

When I want to send out an email, I go into my list of prior emails, make changes, and send. It's very easy. It has all of the functionality we need for sending out bulk emails.

Minpunten

The editor is a bit clunky. It does take a bit of time to create a new email format. Sometimes it doesn't behave like it is supposed to. But once you save that new format you can use it over and over.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van iContact

Hello Karen,

Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it!

All the best,

Carlos, Customer Marketing Manager

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Diane R.
Sector: Horeca
Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Excellent for third party management of accounts

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 17-11-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Customer service is great. I've had four different account managers and all of them have been excellent.

Pluspunten

. I have multiple clients that I do emailing for. I'm able to set up accounts for each one of my clients and keep their information separate. They get their own usernames and passwords and can access statistics while I can manage each accounts list, email design/layout and track and compare results.

Minpunten

The costs associated with every little add on feature. You often have to buy entire packages to take advantage of a single feature. I would prefer to be able to buy those feature "ala carte".

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van iContact

Hello Diane,

Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate that you took the time.

All the best,

Carlos, Customer Marketing Manager

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Geverifieerde reviewer
Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

I've used iContact for the last five years.

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 5-4-2018
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

iContact is a low cost solution for basic email marketing. You have access to a strategic advisor. My strategic advisor always provides thorough answers and/or solutions when requested. iContact offers automation with workflows that are easy and quick to build. The user interface is easy to understand.

Minpunten

The response time to fix API issues can be slow. iContact does not offer a post unsubscribe survey. I'm not able to download user profile information when exporting email send statistics - this is important for me when I want to do a quick analysis on my data.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van iContact

Thank you very much for being a long time iContact customer! We are happy to hear that you have been able to quickly and easily design automations with workflows using your iContact Pro account. We like this feature so much we plan to make it available to all iContact accounts. Thank you as well for your feedback, particularly about adding a post unsubscribe survey. This is being shared with our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Brynn S.
Sector: Marketing en reclame
Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Great for Email Marketing

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 23-9-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Overall, iContact is great for sending our mass emails to our guests and we will continue to use for years to come.

Pluspunten

iContact is great for companies who need to send out mass emails to their guests and customers. It's fairly easy to learn and has a variety of different features to use.

Minpunten

The one main con for this software is that it loads very slow. If you are looking to draft and email, it takes about 3 minutes for the landing page to load. 3 minutes might not seem that long, but when you have to draft numerous emails, it adds up.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van iContact

Hello Brynn,

Thank you for taking the time to leave some feedback for us, we greatly appreciate it.

We will most definitely go over the items that you raised here.

All the best,

Carlos, Customer Marketing Manager

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 6.0/10

Gebruikersaanbeveling
8,5/10
Gebaseerd op 523 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van iContact

Prijzen van iContact

Vanaf
US$ 14,00/maand
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Gebaseerd op 523 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

iContact - Functies

iContact - Functies

A/B-tests
API
Aanpasbare branding
Aanpasbare sjablonen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Bewaking
Campagneanalyse
Campagnebehee
Campagnesegmentering
Contentbeheer
Drag & Drop-interface
Engagementanalyses
Gegevens importeren en exporteren
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Marketing via meerdere kanalen
Rapportage en statistieken
Realtime analyse
Sjabloonbeheer
Functies
4,2/5
Gebaseerd op 523 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

iContact - Veelgestelde vragen

iContact - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over iContact.

V. Welke prijsmodellen heeft iContact te bieden?

iContact kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 14,00/maand

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van iContact?

We hebben geen informatie over functies van iContact

V. Wat zijn de typische gebruikers van iContact?

iContact heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Non-profit, Freelancers, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door iContact ondersteund?

iContact ondersteunt de volgende talen:

Engels

V. Welke prijsmodellen heeft iContact te bieden?

iContact kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt iContact ondersteuning voor mobiele apparaten?

We hebben geen informatie over apparaten die door iContact worden ondersteund

V. Met welke andere apps kan iContact worden geïntegreerd?

iContact kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

123FormBuilder, Bedrock Data, Bitium, Call Loop, Cyfe, Flipcause, Formstack Forms, Freshdesk, LiveChat, Velocify

V. Welke mate van ondersteuning heeft iContact te bieden?

iContact biedt de volgende ondersteuningsopties:

Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Video-instructies, Forum, Veelgestelde vragen