Over iContact
iContact is geschikt voor bedrijven van elke omvang en maakt het mogelijk e-mailnieuwsbrieven, RSS-feeds, enquêtes, autoresponders en posts op sociale media op te stellen. De toepassing wordt geleverd met verschillende functies die een bedrijf nodig heeft om het klantenbestand te laten groeien en met succes inboxen te bereiken.
Bij het opstellen van een bericht kunnen gebruikers kiezen uit een van de vooraf gedefinieerde sjablonen van iContact of een uniek bericht samenstellen met behulp van HTML. iContact biedt tools voor het beheren van een groeiende e-maillijst met abonnementbeheer, bulkupload naar abonnees en een aanmeldingsformulierbouwer op basis van slepen en neerzetten.
Andere functies omvatten SpamcheckTM, een beoordelingssysteem dat ervoor zorgt dat elke e-mail de inbox bereikt. De rapportfunctie volgt berichten in realtime en stelt gebruikers in staat om marketingresultaten snel in actie te bekijken, van het volgen van grote afbeeldingen tot individueel klikgedrag.
Met de functie voor sociale media kunnen gebruikers berichten instellen op Facebook, Twitter en LinkedIn. Gebruikers kunnen sociale deelknoppen toevoegen aan e-mails en het bereik vergroten, evenals een aanmeldingsformulier op Facebook-pagina's toevoegen om van bestaande fans e-mailcontacten te maken.
Prijzen vanaf:
US$ 15,00/maand
- Gratis proef
- Abonnement
Apparaten
Bedrijfsgrootte
Markten
Ondersteunde talen
Prijzen vanaf:
US$ 15,00/maand
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen






Functies
Totaal aantal functies van iContact: 52
- A/B-tests
- API
- Aangepaste bestemmingspagina's
- Aangepaste formulieren
- Aangepaste velden
- Aanpasbare sjablonen
- Abonnementsbeheer
- Activiteiten volgen
- Autoresponders
- Beheer van e-mailmarketing
- Beheer van mailinglijsten
- Beoordelingsbeheer
- CRM-integratie
- Campagneanalyse
- Campagnebehee
- Campagneplanning
- Campagnesegmentering
- Configureerbare workflow
- Contactenbeheer
- Contentbeheer
- Contentbibliotheek
- Demografische gegevens verzamelen
- Drag & Drop-interface
- Drip marketing
- E-maildistributie
- E-mails bijhouden
- E-mailsjablonen
- Engagementanalyses
- Gebruikersbeheer
- Grafische workfloweditor
- Integratie van derden
- Integratie van sociale media
- Klantensegmenten
- Klikken bijhouden
- Marketing via sociale netwerken
- Massaverzending
- Meerdere gebruikersaccounts
- Mobiele integratie
- Ontwerpbeheer
- Op regels gebaseerde workflow
- Prestatiebeheer
- Prestatierapporten
- RSS-feeds
- Realtime analyse
- Realtime gegevens
- Samenwerkingstools
- Sjablonen voor bestemmingspagina's
- Sjabloonbeheer
- Toestemmingsbeheer
- Visuele analyse
- Volgen van gedrag
- Workflowbeheer
Alternatieven
Mailchimp
ActiveCampaign
MailerLite
emfluence
Reviews
Heb je iContact al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
A Solid Email Platform
Beoordeeld op 20-12-2017
I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and...
I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and year after year.
Pluspunten
iContact is easy to use in most cases. There are tons of different templates and creating your own email template is a breeze. If you get one of the Pro plans they'll even help you make templates for future use, so that's great, too.
There are plenty of ways to upload data and keep track of that data. In fact I tend to use iContact to export my data for use on other platforms because it keeps everything so nicely. My point of sale doesn't even allow the breadth of exports and options that iContact does, so it's more than just an email platform to me.
Automation is visually very simple and means that I know I'm reaching my audience at the correct times. I no longer have to manually send each email, and with the automation there are tons of options to segment in addition. This means I'm not sending frivolous emails, so that keeps our open rate high.
Minpunten
I have three businesses that have to be kept separate and my only big complaint is that I can't copy automation plans or other things back and forth between them. So a lot of time is wasted redoing certain campaigns between the locations.
I also think the social connectivity needs to be updated. Twitter for one is outdated and the actual website allows much more text to be posted than in-app. They're several updates behind on Twitter.
Antwoord van iContact
Hi Trevor! We are thrilled to hear that iContact¿s design services and automation tools make your job easier and your emails more impactful with your customers. At iContact we value being your one stop shop for your email marketing needs. We also appreciate your feedback about copying your automation plans from one platform to another. We¿ve noted this feature and completely understand how it would be helpful. Thank you and have a wonderful day!
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Works great for us
Beoordeeld op 12-2-2020
We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased...
We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.
Pluspunten
When I want to send out an email, I go into my list of prior emails, make changes, and send. It's very easy. It has all of the functionality we need for sending out bulk emails.
Minpunten
The editor is a bit clunky. It does take a bit of time to create a new email format. Sometimes it doesn't behave like it is supposed to. But once you save that new format you can use it over and over.
Antwoord van iContact
Hello Karen,
Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it!
All the best,
Carlos, Customer Marketing Manager
- Sector: Kleding en mode
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
richlee-icontact
Beoordeeld op 18-1-2021
Overall great experience. Customer support is incredible. You can speak to a rep almost immediately...
Overall great experience. Customer support is incredible. You can speak to a rep almost immediately and they are extremely knowledgeable and more importantly very patient!!
Pluspunten
The ease of creating email promotions. Very professional looking.
Minpunten
More email templates for creating promotions.
Antwoord van iContact
Hi Robert and thanks for leaving this really great feedback for us. I am glad to hear that you are having a great experience overall. ^CP
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
I've used iContact for the last five years.
Beoordeeld op 5-4-2018
Pluspunten
iContact is a low cost solution for basic email marketing. You have access to a strategic advisor. My strategic advisor always provides thorough answers and/or solutions when requested. iContact offers automation with workflows that are easy and quick to build. The user interface is easy to understand.
Minpunten
The response time to fix API issues can be slow. iContact does not offer a post unsubscribe survey. I'm not able to download user profile information when exporting email send statistics - this is important for me when I want to do a quick analysis on my data.
Antwoord van iContact
Thank you very much for being a long time iContact customer! We are happy to hear that you have been able to quickly and easily design automations with workflows using your iContact Pro account. We like this feature so much we plan to make it available to all iContact accounts. Thank you as well for your feedback, particularly about adding a post unsubscribe survey. This is being shared with our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Excellent for third party management of accounts
Beoordeeld op 17-11-2020
Customer service is great. I've had four different account managers and all of them have been...
Customer service is great. I've had four different account managers and all of them have been excellent.
Pluspunten
. I have multiple clients that I do emailing for. I'm able to set up accounts for each one of my clients and keep their information separate. They get their own usernames and passwords and can access statistics while I can manage each accounts list, email design/layout and track and compare results.
Minpunten
The costs associated with every little add on feature. You often have to buy entire packages to take advantage of a single feature. I would prefer to be able to buy those feature "ala carte".
Antwoord van iContact
Hello Diane,
Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate that you took the time.
All the best,
Carlos, Customer Marketing Manager
iContact - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over iContact.V. Welke prijsmodellen heeft iContact te bieden?
iContact kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 15,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de voornaamste functies van iContact?
We hebben geen informatie over functies van iContact
V. Wat zijn de typische gebruikers van iContact?
iContact heeft de volgende typische klanten:
Klein bedrijf, Non-profit, Freelancers, Middelgroot bedrijf
V. Welke talen worden door iContact ondersteund?
iContact ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt iContact ondersteuning voor mobiele apparaten?
We hebben geen informatie over apparaten die door iContact worden ondersteund
V. Met welke andere apps kan iContact worden geïntegreerd?
iContact kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
123FormBuilder, Bedrock Data, Bitium, Call Loop, Cyfe, Flipcause, Formstack Forms, Freshdesk, LiveChat, Velocify
V. Welke mate van ondersteuning heeft iContact te bieden?
iContact biedt de volgende ondersteuningsopties:
Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Video-instructies, Forum, Veelgestelde vragen
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor iContact.