Over Salesforce Marketing Cloud

Maak kennis met Salesforce Marketing Cloud, de toonaangevende marketingoplossing om de betrokkenheid van elke consument te vergroten. Gebruik krachtig gegevensbeheer om zowel gegevens van de eerste, tweede en derde partij als offline gegevens te verzamelen, te organiseren en veilig op te slaan om volledige gegevensprofielen voor consumenten te creëren. Geef elke interactie tijdens het traject je eigen merkstijl met behulp van de ingebouwde AI. Betrek vervolgens elke individuele consument op schaal met toonaangevende oplossingen voor e-mail-, mobiel, reclame en sociale media.

Prijzen vanaf:

US$ 4.800,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Salesforce Marketing Cloud

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 6 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 16 andere

Prijzen vanaf:

US$ 4.800,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Salesforce Marketing Cloud

Afbeeldingen

Salesforce Marketing Cloud Software - 1
Salesforce Marketing Cloud Software - 2
Salesforce Marketing Cloud Software - 3
Salesforce Marketing Cloud Software - 4
Salesforce Marketing Cloud Software - 5
Salesforce Marketing Cloud Software - 6
Nog 9 andere bekijken
Salesforce Marketing Cloud-video
Salesforce Marketing Cloud-video
Salesforce Marketing Cloud-video
Salesforce Marketing Cloud Software - 1
Salesforce Marketing Cloud Software - 2
Salesforce Marketing Cloud Software - 3
Salesforce Marketing Cloud Software - 4
Salesforce Marketing Cloud Software - 5
Salesforce Marketing Cloud Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Salesforce Marketing Cloud: 155

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Advertentienetwerkintegratie
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Autoresponders
  • Beheer van audiobestanden
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestandsbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Bonusbeheer
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Campaign tracking
  • Categoriseren/Groeperen
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Concurrentieanalyse
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische formulieren
  • Engagement tracking
  • Filteren
  • Formulierbeheer
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Gebruikersbeheer
  • Gedeelde inboxes
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevensherstel
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handtekeningenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantenonderzoeken
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Levensduurbeheer van assets
  • Lijstbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Maatwerk
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Merken volgen
  • Metadatabeheer
  • Multi-channel attribution
  • Multichannel campagnes
  • Multivariaat testen
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Opties voor contentpublishing
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Postplanning
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Publicatieplanning
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Routering
  • SEO-beheer
  • SMS-marketing
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social advertising
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Spamblokkering
  • Tekstbewerking
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transactiegeschiedenis
  • Trefwoorden filteren
  • Verkoopanalyse
  • Versiebheer
  • Video-ondersteuning
  • Visuele analyse
  • Volgen van gedrag
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor meerdere talen
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websiteanalyse
  • Websitebeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • Zoekmachinemarketing
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor Salesforce Marketing Cloud
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Bitrix24

4,1
#2 alternatief voor Salesforce Marketing Cloud
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

SugarCRM

3,8
#3 alternatief voor Salesforce Marketing Cloud
SugarCRM is een social CRM-tool met volledige automatisering van de verkoop, marketing en ondersteuning, e-mailintegrati...

Salesforce Platform

4,3
#4 alternatief voor Salesforce Marketing Cloud
Salesforce App Cloud is een platform voor het ontwikkelen van bedrijfsbrede en klantgerichte apps om gegevens op te...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(351)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,7/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
3,7/5
Klantenondersteuning
3,8/5

Heb je Salesforce Marketing Cloud al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 351 reviews worden weergegeven
Nick
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Salesforce is Still King of the Hill, even in Marketing

Beoordeeld op 1-10-2015

Salesforce is the central repository for our business. All of our user activities like signups,...

Salesforce is the central repository for our business. All of our user activities like signups, payment history, the apps they have used and when, our marketing communications, our presentation collateral, and our customer support....all lie within the Salesforce cloud. It is the key to our customer facing business, and the Marketing Cloud is just one more piece to the puzzle.

Pluspunten

Marketing Automation is hugely important to any business looking to scale their user base. SFDC's Marketing Cloud allows all communications that go to customers to be tracked, seamlessly within your overall SFDC instance. Campaigns to different groups are a cinch to setup. They have a nice, graphic UI for overall management, much better than the core SFDC stuff, for sure. Overall, this is a great tool to add to your company toolkit.

Minpunten

Maybe I am in the minority, but just about anything in Salesforce takes a little bit more time to learn than it seems like it should. Their UI is a touch clunky, and it certainly could use more design.

Russell
Totaalscore
  • Sector: Religieuze instellingen
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Fantastic Platform For Marketing

Beoordeeld op 5-6-2018

You get the benefit of an easy to use email platform, and the ability to automate workflows to...

You get the benefit of an easy to use email platform, and the ability to automate workflows to enhance the personation of your customers.

Pluspunten

There's a lot that we use the marketing cloud for. Automation, email, journey builder, etc. It's something that helps us work with such a massive audience. We can send emails easily and import our own templates. It's also great for automating workflows and building out dynamic emails to save time in the future. You're really able to dig into personalization with this tool and really connect with your customers.

Minpunten

The customer support. The support is horrible. You have to call this number (if you can find it) and then bounce around an automated system that usually ends with a message to check the online forums for help. If you have any kind of emergency or need help ASAP you're not going to get it.

Vishal
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent lead management CRM

Beoordeeld op 17-3-2023

overall experience to salesforce is excellent and i have been using this from last 1.5 years and...

overall experience to salesforce is excellent and i have been using this from last 1.5 years and before i used to work on leadsqured

Pluspunten

Salesforce Marketing Cloud is a powerful tool for businesses looking to create personalized, targeted, and engaging marketing campaigns across multiple channels.

Minpunten

sometimes for new user it is difficult to manage and it takes time to apply the filters

Sandra
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Expensive and cumbersome with little support

Beoordeeld op 7-10-2020

Love what the product is capable of doing. But it takes a significant amount of time and money...

Love what the product is capable of doing. But it takes a significant amount of time and money beyond the cost of the product to set it up and maintain it. I am dissatisfied with the representatives of SF who have zero customer service skills and can’t even answer a question when asked. They are rigid and not willing to work with clients to provide solutions. They just want the contract. I will not be renewing with them.

Pluspunten

It’s capabilities once it’s configured which takes a significant amount of time and money by hiring outsourced vendors to help set it up. SF offers little or no support and sends links in response to your questions.

Minpunten

They sell the product speaking in terms of monthly payments hen switch it to annual payments when you purchase the product. They do what’s in their best interests not the client’s. They sell you products that you don’t need but you won’t figure that out until you learn how to use them and set them up which takes a few months with the help of a consultant that you must pay for separately because it’s nothing included in the price and the products are not intuitive by any means. You will also need at least one employee dedicated to setting it up and maintaining the program. The very consultant that SF recommended that I hire at an extra fee to set up the program told me that I didn’t need six of the accounts that SF insisted I needed. They simply do not care if you ever use the products or are satisfied with the products until it’s time to renew your contracts. There are too many other alternatives from companies that actually care about having a long term relationship who will sell you what you need now and help you build the platform as you grow. SF has no such interest. I will not be renewing with them.

Yasmeen
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Amazing Automation with Salesforce Marketing Cloud

Beoordeeld op 17-1-2023

We've been using Salesforce Marketing Cloud for over a year now, and it has been an invaluable...

We've been using Salesforce Marketing Cloud for over a year now, and it has been an invaluable resource for our automated marketing campaigns. The platform is highly customizable and allows us to easily create personalized campaigns to meet our specific needs. The only downside is the cost, but it's well worth it for the time and money it saves us.

Pluspunten

Salesforce Marketing Cloud offers amazing automation features that help to reduce manual labor and increase efficiency. The platform is highly customizable and allows us to easily create personalized marketing campaigns to meet our specific needs.

Minpunten

Salesforce Marketing Cloud can be expensive, so it might not be an option for small businesses with limited budgets. Additionally, the platform can be complex and overwhelming to learn, which can be a barrier for new users.

5 van 351 worden weergegeven Lees alle reviews

Salesforce Marketing Cloud - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Salesforce Marketing Cloud.

Salesforce Marketing Cloud kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 4.800,00
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Salesforce Marketing Cloud heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Salesforce Marketing Cloud ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds

Salesforce Marketing Cloud ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Salesforce Marketing Cloud kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Workfront, LinkedIn for Business, Meta for Business, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Simply Measured, Twitter, Vidyard

Salesforce Marketing Cloud biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Salesforce Marketing Cloud.