FixMe.IT

FixMe.IT

Software voor ondersteuning op afstand die altijd werkt

4.8/5 (328 review)

FixMe.IT - Overzicht

Wat is FixMe.IT?

FixMe.IT is een app voor ondersteuning op afstand die directe verbindingen mogelijk maakt tussen externe computers die zich overal ter wereld bevinden. Met FixMe.IT wordt het leveren van ondersteuning op afstand sneller en eenvoudiger dan ooit tevoren: het hele verbindingsproces verloopt naadloos en snel, wat betekent dat elke gebruiker op eenvoudige wijze externe toegang tot zijn/haar machine kan aanvragen en goedkeuren.

Hoewel het kosteneffectief is, doet FixMe.IT geen concessies aan de functionaliteit en biedt het een breed scala aan krachtige functies, zoals onbemande toegang, bestandsoverdracht, afhandeling van meerdere sessies, automatische opnieuw opstarten en verbinden, navigatie van meerdere monitors, klembord delen, instant chat, rapporteren en opnemen van sessies, branding en meer.

Op basis van de nieuwste sectornormen garandeert FixMe.IT het hoogste beveiligingsniveau voor zijn gebruikers en stelt het IT-professionals in staat om op eenvoudige wijze technische problemen op afstand op te lossen zonder vooraf software te hoeven installeren. Bovendien kun je in elke omgeving toegang krijgen tot de computers van je klanten: ongeacht of ze zich achter firewalls, proxy's of NAT bevinden.

FixMe.IT - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 25,00

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

FixMe.IT - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Azië, Australië, Canada, Europa, Latijns-Amerika en nog 3 andere, Middle-East and Africa, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten van Amerika
Ondersteunde talen
Engels

FixMe.IT reviews

FixMe.IT reviews

Totaalscore
4.8
/
5
Uitstekend
252

Zeer goed
70

Gemiddeld
6

Slecht
0

Erg slecht
0

Prijs-kwaliteitverhouding
4.7
Functies
4.4
Gebruiksgemak
4.8
Klantenondersteuning
4.6
98% heeft deze app aanbevolen
R. curtis M.

Best Remote Access Software Available

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.


Vertalen met Google
Michael D.

Long time user

I have used Logmein, Teamviewer and Fixme extensively along with sharing some small use with other products. FixMe is by far the easiest for my company and its customers. Install is easy and it is safe. I support a lot of the medical community and it being HIPAA compliant is a big plus.


Vertalen met Google
Olaf D.

Cheap & Stable

Reporting the above case (user revokable unattended access) would be taken in consideration by FixMe and that’s the last we heard about it. (almost a year now)


Vertalen met Google
Alex R.

Great bang for the buck!

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.


Vertalen met Google
Thomas B.

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software


Vertalen met Google
R. curtis M.
Sector: Civiele techniek
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Best Remote Access Software Available

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 21-11-2018
Bron van de reviewer: Capterra

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.

Pluspunten

The is by far the easiest remote access software I have ever used. As an IT manager, this software has saves me $1000s every month. With just a few clicks I can access customer's computers and correct problems while never leaving my office. My customers love this process. I can store computers for anytime access so I can manage many servers and computers 24/7 without requiring brick and mortar access.

Minpunten

If I could fix a few things I would make this software available for MAC and get a different URL. I have to constantly spell the word "IT". It seems such a simple word but it does not correlate to web browsing to the common internet user. Few people have ever visited a .it domain.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Michael D.
Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Long time user

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 17-1-2020
Bron van de reviewer: Capterra

I have used Logmein, Teamviewer and Fixme extensively along with sharing some small use with other products. FixMe is by far the easiest for my company and its customers. Install is easy and it is safe. I support a lot of the medical community and it being HIPAA compliant is a big plus.

Pluspunten

Easy to have remote users install. Simple console. Great value for money.

Minpunten

No Apple support, no multi user support.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 8.0/10

Olaf D.
Sector: Schoolleiding
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Cheap & Stable

Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 4-2-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Reporting the above case (user revokable unattended access) would be taken in consideration by FixMe and that’s the last we heard about it. (almost a year now)

Pluspunten

Cheap and stable is the opposite of my ex so that’s a plus.
Price -> Affordable per admin (unless you have 150+ unattended clients)
Stability -> No downtime experienced
Self updating client

Minpunten

- No OSX expert app
- No Android expert app
- No IOS expert app
- No client app for the above either, but that’s clear when you buy.
- Unattended client access can be revoked by the user without any hassle. (which isn’t helping if your client computers are used by schoolchildren)
- For every 150 unattended seats you need to buy an extra admin license, whether you have more than 1 admin or not

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 7.0/10

Alex R.
Sector: Publieke zaken
Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Great bang for the buck!

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 21-1-2020
Bron van de reviewer: Capterra

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.

Pluspunten

Fixme offers remote admin access to end points that are in the field and not connected to the local domain via VPN or other connection options. This is helpful for setting up and troubleshooting issues on end points. And it is much cheaper price than competitors

Minpunten

Sometime the local admin access for restarting as a system service is a bit wonky, its best to setup the PC and unattended access while on the local network to the domain and then kick the device out the door than trying to gain unattended access after the fact. Alsomany competitors have additional functionality to run scripts or gather data about a device in the background without the end user seeing, and Fixme does not offer that from the best I can tell.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Thomas B.
Sector: Computernetwerken
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 2-11-2017
Bron van de reviewer: Capterra

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

Pluspunten

On demand sessions work great
East to install and setup remote clients
Easy to organize accounts by company

Minpunten

No Ability to go cross platform ie mac
No mobile ability
The remote control agent doesn't work, well, sometimes gets eaten by anti virus clients/or disappears for what ever reason and you can't cut copy paste really!!!

Their response is that's odd, just drag files...sorry to say that's a tedious endeavor with the spotty mouse movements.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Techinline

Hi Thomas,

Thank you for the feedback and for being our valued customer. We regret that you've experienced this copy-paste issue - this is, indeed, non-standard behavior of our application, which in most cases can be attributed to custom or advanced antivirus settings, or other 3rd party local factors that we have absolutely no control over. As suggested in most reviews here, FixMe.IT's file transfer feature is quite reliable and easy to use. Furthermore, FixMe.IT offers several file transfer options including a file transfer button and drag-n-drop, so our intent at the time was to provide you with a feasible workaround in case copy-paste didn't work with a specific client machine.

Regards,
Dan | Techinline

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 6.0/10

Gebruikersaanbeveling
9.2/10
Gebaseerd op 328 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van FixMe.IT

Prijzen van FixMe.IT

Vanaf
US$ 25,00
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4.7/5
Gebaseerd op 328 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

FixMe.IT - Functies

FixMe.IT - Functies

API
Aanpasbare branding
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Beheer van supporttickets
Bewaking
CRM-integratie
Chatten
Communicatie via meerdere kanalen
Contactgeschiedenis
E-mailintegratie
Enquêtes en feedback
Instant Messaging
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Kennisbankbeheer
Rapportage en statistieken
Realtime analyse
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Functies
4.4/5
Gebaseerd op 328 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Video's en instructies

Video's en instructies

FixMe.IT - Veelgestelde vragen

FixMe.IT - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over FixMe.IT.

V. Welke prijsmodellen heeft FixMe.IT te bieden?

FixMe.IT kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 25,00

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van FixMe.IT?

We hebben geen informatie over functies van FixMe.IT

V. Wat zijn de typische gebruikers van FixMe.IT?

FixMe.IT heeft de volgende typische klanten:

Freelancers, Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf, Klein bedrijf

V. Welke talen worden door FixMe.IT ondersteund?

FixMe.IT ondersteunt de volgende talen:

Engels

V. Welke prijsmodellen heeft FixMe.IT te bieden?

FixMe.IT kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt FixMe.IT ondersteuning voor mobiele apparaten?

We hebben geen informatie over apparaten die door FixMe.IT worden ondersteund

V. Met welke andere apps kan FixMe.IT worden geïntegreerd?

FixMe.IT kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Herfert Software

V. Welke mate van ondersteuning heeft FixMe.IT te bieden?

FixMe.IT biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Video-instructies