CoSupport AI
CoSupport AI
Over CoSupport AI
CoSupport AI is een genAI-copilot die is ontworpen voor de groei van klantenservice en zorgt voor 360º zichtbaarheid in bedrijfsinzichten. De oplossing streeft ernaar om de manier waarop bedrijven omgaan met klanten te verbeteren en interne activiteiten te beheren. CoSupport AI biedt een uitgebreide oplossing met de AI-copilotfunctie die bedrijven helpt op diverse afdelingen, waaronder klantenservice, verkoop en marketing. Het platform maakt gebruik van generatieve AI om enorme hoeveelheden gegevens te analyseren en te verwerken, zoals e-mails voor klantenondersteuning, chats, veelgestelde vragen en interne documentatie, om waardevolle inzichten te bieden. Van het automatiseren van klantenservicereacties tot het optimaliseren van de verwerkingstijd van tickets en het leveren van gepersonaliseerde suggesties, CoSupport AI helpt bedrijven hun productiviteit te verhogen, de klanttevredenheid te verbeteren en weloverwogen beslissingen te nemen.
CoSupport AI biedt de volgende componenten:
1. CoSupport Agent, een AI-assistent voor je menselijke medewerkers die hun productiviteit verhoogt.
CoSupport Agent optimaliseert en verkort de verwerkingstijd van tickets door antwoordsuggesties te geven, gebaseerd op de context van de hele conversatie. Door de efficiëntie van medewerkers te verhogen, kun je de kosten voor klantenservice met 30-80% verlagen.
2. CoSupport Customer is een zelfstandige AI-tool die je klanten zeer nauwkeurige antwoorden biedt.
CoSupport Customer is een autonoom AI-aangedreven systeem met toegang tot de volledige productkennisbank, inclusief websitepagina's, veelgestelde vragen over producten of externe API's. De oplossing bespaart duizenden manuren door tot 100% meer van je klantverzoeken af te handelen.
3. CoSupport BI herontdekt het besluitvormingsproces en levert binnen enkele seconden baanbrekende zakelijke inzichten.
De functie is een AI-bedrijfsanalist die is verbonden met de gegevensbronnen van je bedrijf, inclusief realtime informatie uit je CRM. Hierdoor genereert het content, biedt het inzichten en trekt het analytische conclusies op basis van context die relevant is voor je producten en klanten.
Afbeeldingen
Twijfels over CoSupport AI?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Tidio
Amio
Drift
Intercom
Reviews
Heb je CoSupport AI al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Data analytics tool for each team member + content creation tool (two-in-one, AI based)
Beoordeeld op 26-6-2024
We became the real partners, meaning that the CoSupport AI team was dedicated to our project as if...
We became the real partners, meaning that the CoSupport AI team was dedicated to our project as if it were theirs. The goals were set properly from the very beginning, which led us to success. According to my team feedback, Label Your Data sales managers, marketologists, product managers and customer support agents use the AI assistant provided by this creative team on an everyday basis, saving time and effort.
Pluspunten
Our team liked most that CoSupport AI is a company focused on customer service enhancement (as you might have guessed from its title). They have expert knowledge in this domain, and today, our company benefits from CoSupport AI solution. There are plenty of AI products in the market; however, I have rarely encountered such attention to detail during product implementation. This ultimately determines our success, as with a quality product, we can provide high-quality customer service.
Minpunten
There were no breaches of agreements, misunderstandings, or delays. I am completely satisfied with the collaboration.
Antwoord van CoSupport AI
Thank you for sharing your detailed feedback about our services. We're thrilled to hear that CoSupport AI has been a valuable asset for your team.
- Sector: Outsourcing/Offshoring
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Quick setup, 50% faster ticket processing
Beoordeeld op 23-4-2024
Using CoSupport AI’s solution has really changed the game for us, making the support of clients and...
Using CoSupport AI’s solution has really changed the game for us, making the support of clients and developers quicker and smoother by fitting right into our CRM. It's been great seeing faster response times and getting thumbs up from our team about the AI's help.
Pluspunten
CoSupport Agent was easy to add to our system, the AI assistant didn't mess with our workflow, and actually made our support team quicker on their feet. The clear costs and straightforward talk from CoSupport AI made planning and setup stress-free.
Minpunten
Truly, there hasn’t been a downside to our use of CoSupport AI; it met our project needs perfectly and even exceeded our expectations. Any initial synchronization between our teams was minor and quickly resolved, demonstrating the solution's adaptability and ease of integration.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
CoSupport AI’s products added value to our business and our clients’ businesses
Beoordeeld op 16-9-2024
We were in search of a solution that would integrate into our emailing channels to speed up...
We were in search of a solution that would integrate into our emailing channels to speed up responses and not be bound by the need for investments while scaling up our customer service. CoSupport Customer, which is an AI assistant for customer service, hit all the goals we had in mind while planning this project.
Pluspunten
CoSupport AI’s solution significantly enhanced our KPIs in customer support. We reduced the first response time by 38% and the total resolution time by 31%. Moreover, today we can scale up our customer service without investing time and effort in hiring and onboarding agents.
Minpunten
There wasn't anything I disliked about CoSupport AI.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Response time reduction by 98% due to AI assistant implementation
Beoordeeld op 12-9-2024
Our experience is completely positive. After CoSupport AI’s solution implementation, we reduced the...
Our experience is completely positive. After CoSupport AI’s solution implementation, we reduced the response time in our customer service by 98% due to response automation.
Pluspunten
The most impressive thing about CoSupport AI is the team’s ability to create efficient AI solutions. Another impressive thing is smooth implementation.
Minpunten
Our expectations are met, so there is not really anything to dislike.
CoSupport AI - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over CoSupport AI.V. Wat zijn de typische gebruikers van CoSupport AI?
CoSupport AI heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door CoSupport AI ondersteund?
CoSupport AI ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Baskisch, Bulgaars, Catalaans, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Galicisch, Grieks, Hebreeuws, Hindi, Hongaars, IJslands, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Kazachs, Koreaans, Kroatisch, Lets, Litouws, Maleis, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Portugees, Portugees, Roemeens, Russisch, Servisch, Servisch, Sloveens, Slowaaks, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds
V. Biedt CoSupport AI ondersteuning voor mobiele apparaten?
CoSupport AI ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan CoSupport AI worden geïntegreerd?
CoSupport AI kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Freshdesk, Slack, Zendesk Explore
V. Welke mate van ondersteuning heeft CoSupport AI te bieden?
CoSupport AI biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor CoSupport AI.