Over HaloCRM

HaloCRM is een aanpasbare helpdeskoplossing die een moderne en intuïtieve interface biedt die of lokaal of als een cloudgebaseerde oplossing kan worden ingezet. Het platform centraliseert alle klantcommunicatie in één schaalbare oplossing, met daarin een kennisbank, een zelfbedieningsportal, automatiseringsfuncties en een virtuele medewerker. Het systeem is zeer configureerbaar, onder meer door de aanpasbare branding, en is vrijwel uniek door zijn eenvoudige, allesomvattende prijsstructuur.

HaloCRM kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost. Het systeem biedt een reeks integraties, met connectoren beschikbaar voor populaire platforms zoals Salesforce, Microsoft Teams, Outlook, Gmail en meer. HaloCRM is ontworpen om flexibel te werken in elke sector en voor teams van elke omvang.

HaloCRM is met name geschikt voor wie op zoek is naar een tool die op flexibele wijze complexe processen aankan, en voor wie op zoek is naar een partnerschap-achtige relatie met hun provider, met toegankelijke begeleiding en een moeiteloos migratiepad.

Prijzen vanaf:

US$ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Estisch en nog 11 andere

Prijzen vanaf:

US$ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

HaloCRM Software - 1
HaloCRM Software - 2
HaloCRM Software - 3
HaloCRM Software - 4
HaloCRM Software - 5
HaloCRM Software - 6
Nog 6 andere bekijken
HaloCRM Software - 1
HaloCRM Software - 2
HaloCRM Software - 3
HaloCRM Software - 4
HaloCRM Software - 5
HaloCRM Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van HaloCRM: 46

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Afsprakenbeheer
  • Autoresponders
  • Beheer van supporttickets
  • CRM
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Online implementatie
  • Personeelsbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime bewaking
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Ticketbeheer
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Front

4,5
#1 alternatief voor HaloCRM
Front is een CRM-oplossing waarmee teams voor ondersteuning, verkoop en accountbeheer uitzonderlijke service op schaal...

Bright Pattern

4,8
#2 alternatief voor HaloCRM
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters.

Intercom

4,5
#3 alternatief voor HaloCRM
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Ameyo

4,1
#4 alternatief voor HaloCRM
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt

Reviews

Totaalscore

5 /5
(2)
Prijs-kwaliteitverhouding
5/5
Functies
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Klantenondersteuning
5/5

Heb je HaloCRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

2 van 2 reviews worden weergegeven
Ashley
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Seamless Integration - Dedicated support

Beoordeeld op 22-1-2024

Enjoyable from start to finish. The staff are great to work with and the product speaks for itself.

Enjoyable from start to finish. The staff are great to work with and the product speaks for itself.

Pluspunten

The ease of use straight after setup was almost too good to be true. [sensitive content hidden] had everything configured ready for us on launch day. Advisors took to the system with ease and our data vs reporting improved greatly.

Minpunten

Additional custom fields created for tickets require SQL reporting which as a non-technical implementer of the system, I found it frustrating that wasn't already pulled to the reporting suite as an option to select.

Kirsty
Totaalscore
  • Sector: Commercieel vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

WMDC / HaloCRM

Beoordeeld op 22-2-2023

We are so happy that we have joined HaloCRM to assist our business in becoming even more efficient...

We are so happy that we have joined HaloCRM to assist our business in becoming even more efficient and providing the best service that we can to our tenants. this system ensures that all maintenance is logged y the tenant and is picked up by the team immediately ensuring nothing is ever missed.

Pluspunten

I like the ease in using the programme, and how we can now log all our Maintenance issues on a reliable system which means we can improve our service as landlord. really like the SLA time limits meaning all the team are working harder to meet these timecsales.

Minpunten

Nothing ! :) i have nothing negative to comment

HaloCRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over HaloCRM.

HaloCRM kent de volgende prijsmodellen:

HaloCRM heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

HaloCRM ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Spaans, Thai, Tsjechisch, Zweeds

HaloCRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

HaloCRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

(E)JES, 3CX, Addigy, AnyDesk, Atera, Auvik, Azure Active Directory, Azure DevOps Server, Azure DevOps Services, Centrify Identity Service, Cisco Jabber, Cisco Meraki, ConnectWise Automate, ConnectWise ScreenConnect, Datto RMM, Device42, Domotz, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, Gmail, GoToAssist, HaloITSM, HubSpot Sales Hub, IT Glue, Jira, Kaseya Quote Manager, Kaseya VSA, KashFlow, Lansweeper, LogMeIn, Microsoft Azure, Microsoft Intune, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Nagios XI, New Relic, Okta, OptiTune, PRTG, PagerDuty, Qualys Cloud Platform, QuickBooks, Quoter, Sage 200, Sage Business Cloud, Sage Intacct, Salesforce Platform, ServiceNow, Slack, Snelstart, Splashtop Remote Support, Splunk Cloud, Stripe, SuiteCRM Twilio SMS Service, TeamViewer Remote, TrustRadius, Trustpilot, Twilio, Xero, Zabbix, Zapier

HaloCRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor HaloCRM.