
Over HaloCRM
HaloCRM is een aanpasbare helpdeskoplossing die een moderne en intuïtieve interface biedt die of lokaal of als een cloudgebaseerde oplossing kan worden ingezet. Het platform centraliseert alle klantcommunicatie in één schaalbare oplossing, met daarin een kennisbank, een zelfbedieningsportal, automatiseringsfuncties en een virtuele medewerker. Het systeem is zeer configureerbaar, onder meer door de aanpasbare branding, en is vrijwel uniek door zijn eenvoudige, allesomvattende prijsstructuur.
HaloCRM kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost. Het systeem biedt een reeks integraties, met connectoren beschikbaar voor populaire platforms zoals Salesforce, Microsoft Teams, Outlook, Gmail en meer. HaloCRM is ontworpen om flexibel te werken in elke sector en voor teams van elke omvang.
HaloCRM is met name geschikt voor wie op zoek is naar een tool die op flexibele wijze complexe processen aankan, en voor wie op zoek is naar een partnerschap-achtige relatie met hun provider, met toegankelijke begeleiding en een moeiteloos migratiepad.
Prijzen vanaf:
US$ 35,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere
Prijzen vanaf:
US$ 35,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen






Functies
Totaal aantal functies van HaloCRM: 44
Alternatieven
Front

Bright Pattern

Intercom

Ameyo

Reviews
Heb je HaloCRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Commercieel vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
WMDC / HaloCRM
Beoordeeld op 22-2-2023
We are so happy that we have joined HaloCRM to assist our business in becoming even more efficient...
We are so happy that we have joined HaloCRM to assist our business in becoming even more efficient and providing the best service that we can to our tenants. this system ensures that all maintenance is logged y the tenant and is picked up by the team immediately ensuring nothing is ever missed.
Pluspunten
I like the ease in using the programme, and how we can now log all our Maintenance issues on a reliable system which means we can improve our service as landlord. really like the SLA time limits meaning all the team are working harder to meet these timecsales.
Minpunten
Nothing ! :) i have nothing negative to comment
HaloCRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over HaloCRM.V. Welke prijsmodellen heeft HaloCRM te bieden?
HaloCRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 35,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van HaloCRM?
HaloCRM heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door HaloCRM ondersteund?
HaloCRM ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Chinees, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Spaans, Thai, Tsjechisch, Zweeds
V. Biedt HaloCRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
HaloCRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan HaloCRM worden geïntegreerd?
HaloCRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
(E)JES, 3CX, Addigy, AnyDesk, Atera, Auvik, Azure Active Directory, Azure DevOps Server, Azure DevOps Services, Centrify Identity Service, Cisco Jabber, Cisco Meraki, ConnectWise Automate, ConnectWise ScreenConnect, Datto Commerce, Datto RMM, Device42, Domotz, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, Gmail, GoToAssist, HaloITSM, HubSpot Sales Hub, IT Glue, Jira, Kaseya VSA, KashFlow, Lansweeper, LogMeIn, Microsoft Azure, Microsoft Intune, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Nagios XI, New Relic, Okta, OptiTune, PRTG Network Monitor, PagerDuty, Qualys Cloud Platform, QuickBooks, Quoter, Sage 200, Sage Business Cloud, Sage Intacct, Salesforce Platform, ServiceNow, Slack, Snelstart, Splashtop Remote Support, Splunk Cloud, Stripe, SuiteCRM Twilio SMS Service, TeamViewer, TrustRadius, Trustpilot, Twilio, Xero, Zabbix, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft HaloCRM te bieden?
HaloCRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor HaloCRM.