Over Simplicate

Simplicate is een cloudgebaseerde, eenvoudige en efficiënte tool voor klantrelatiebeheer waarmee gebruikers al hun klantgegevens op één plek kunnen centraliseren. Met uitmuntende functionaliteit, eenvoud en ondersteuning voor meerdere platforms en apparaten (inclusief iOS en Android), kunnen gebruikers moeiteloos offertes maken en de voortgang van verkoop en projecten overal volgen.

Teams kunnen zich organiseren door repetitieve taken te automatiseren, waardoor ze sneller deals kunnen sluiten. Simplicate is vanaf de grond opgebouwd door een ervaren team met verschillende zakelijke achtergronden (waaronder Salesforce, Microsoft en Skype), en lost veel problemen voor softwarebedrijven op, zoals het beheren van klantrelaties, het creëren van verkoopprocessen en facturering.

Prijzen vanaf:

€ 28,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

België, Nederland

Ondersteunde talen

Engels, Nederlands

Prijzen vanaf:

€ 28,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Simplicate Software - 1
Simplicate Software - 2
Nog 2 andere bekijken
Simplicate Software - 1
Simplicate Software - 2

Functies

Totaal aantal functies van Simplicate: 93

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking
  • Budgetbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailsjablonen
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Grafieken maken
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kansenbehee
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Markeren
  • Meerdere projecten
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Offertes
  • Online tijdregistratie
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Pipelinebeheer
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Priorisering
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Risicobeheer
  • Roosterbeheer
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traditionele methodologieën
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Visualisatie
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

AFAS Software

4,6
#1 alternatief voor Simplicate
Met de software van AFAS automatiseer en optimaliseer je alle administratieve processen. Zo bespaar je geld, energie én...

monday.com

4,6
#2 alternatief voor Simplicate
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

VOGSY

4,5
#3 alternatief voor Simplicate
VOGSY is perfect voor bedrijven of bedrijfseenheden van tussen de 50 en 500 werknemers die geloven in het verbinden van...

Scoro

4,6
#4 alternatief voor Simplicate
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes,...

Reviews

Totaalscore

4 /5
(3)
Prijs-kwaliteitverhouding
4/5
Functies
4/5
Gebruiksgemak
3,7/5
Klantenondersteuning
3/5

Heb je Simplicate al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

3 van 3 reviews worden weergegeven
Sanne
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Simplicate: onmisbaar en multifunctioneel

Beoordeeld op 4-11-2022

Simplicate is een ontzettend fijn programma dat erg gebruiksvriendelijk is en er aantrekkelijk...

Simplicate is een ontzettend fijn programma dat erg gebruiksvriendelijk is en er aantrekkelijk uitziet. Perfect in het ondersteunen van alle bedrijfsprocessen.

Pluspunten

Het grootste voordeel van Simplicate zit 'm al in de naam: alles (bedrijfsprocessen, HRM, urenregistratie) wordt veel simpeler gemaakt. Voorheen hadden we voor iedere bedrijfstaak een ander systeem, wat voor verwarring zorgde. Nu werkt iedereen in dezelfde tool en heb je zo meer overzicht. Ook de rapportages zijn erg fijn.

Minpunten

Ik zie geen nadelen, maar zou nog wel een paar functies willen zien zoals een (sociaal) intranet, kennisbank, projectmanagementtools, et cetera.

Overwogen alternatieven

AFAS Software en monday.com

Redenen om over te stappen op Simplicate

Simplicate vervulde simpelweg meer wensen en behoeften dan de andere producten zoals urenregistratie en het bijhouden van leads.
Jasmijn
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Simplicate review

Beoordeeld op 4-11-2022

Pluspunten

Voor mij is het heel fijn dat je de uren goed kan registreren. Zo kunnen we exact zien hoeveel uur er is gebruikt voor ingekochte uren van de klant.

Minpunten

jammer dat het geen all in tool is. Fijn dat je andere systemen kunt integreren, maar nu moetj e alsnog met meerdere systemen werken

Ali
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Geschreven uren zijn verdwenen en kunnen niet worden achterhaald

Beoordeeld op 18-3-2024

Duur en helpdesk bied weinig hulp en geen tegemoetkoming in misgelopen tijd.

Duur en helpdesk bied weinig hulp en geen tegemoetkoming in misgelopen tijd.

Pluspunten

Gebruiksgemak en user experience design is goed.

Minpunten

Geschreven uren zijn verdwenen en kunnen niet worden achterhaald, 18-3-2024.

Simplicate - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Simplicate.

Simplicate kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 28,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Simplicate heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Simplicate ondersteunt de volgende talen:

Engels, Nederlands

Simplicate ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Simplicate kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Exact Online, Gmail, HubSpot CRM, Hyarchis Document Management, Jira, Leadinfo, Mailchimp, Microsoft Bookings, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint, Minox, Moneybird, Nextens, Online Succes, Slack, Snelstart, Twinfield, Yuki, Zapier

Simplicate biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Simplicate.