Over Fullview

Fullview is een platform voor klantervaringen waarmee teams betere ervaringen kunnen creëren dankzij het opnieuw afspelen van sessies en co-browsing. Met Fullview kun je direct zien wat je klanten hebben gedaan voordat ze een ondersteuningsverzoek indienen. Daarnaast krijg je meteen de juiste context dankzij console- en gebruikerstrajectgegevens, kun je rechtstreeks naar fouten of belangrijke gebeurtenissen gaan en zelfs problemen proactief oplossen. Alle gebruikerssessies worden opgenomen en je gebruikers zijn identificeerbaar. Met de co-browsingoplossing van Fullview kun je in-app gesprekken met je klanten starten zonder dat ze je product verlaten. Je kunt elementen markeren en erop klikken, je klanten door je app begeleiden en samen met hen in een multiplayer-modus navigeren. Er zijn functies voor probleemoplossing beschikbaar, zowel voor het opnieuw afspelen van sessies als tijdens live sessies. Fullview is volledig AVG-conform en alle gegevens worden opgeslagen op EU-servers.

Prijzen vanaf:

US$ 40,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Fullview

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla , Albanië, Armenië, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 40,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Fullview

Afbeeldingen

Fullview Software - 1
Fullview Software - 2
Fullview Software - 3
Nog 4 andere bekijken
Fullview-video
Fullview Software - 1
Fullview Software - 2
Fullview Software - 3

Functies

Totaal aantal functies van Fullview: 17

  • API
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Gebruikersbeheer
  • Gericht/vergrendeld scherm delen
  • Integraties van derden
  • Live chatten
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Scherm delen
  • Sessieoverdracht
  • Sessies opnemen
  • Toegang en controle op afstand
  • Tweewegs audio en video
  • Video-ondersteuning

Alternatieven

Surfly

4,7
#1 alternatief voor Fullview
Surfly is veilige co-browsing- en samenwerkingstechnologie waarmee je elk gesprek vanaf elk kanaal kunt upgraden. Innov...

FullStory

4,6
#2 alternatief voor Fullview
FullStory vertelt je alles wat je moet weten over je digitale ervaring. Bied uitzonderlijke ervaringen door de...

Upscope

4,4
#3 alternatief voor Fullview
Co-browsing van Upscope is een interactieve oplossing voor het delen van schermen met één klik en zonder downloaden...

Rescue

4,6
#4 alternatief voor Fullview
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs,...

Reviews

Totaalscore

5 /5
(2)
Prijs-kwaliteitverhouding
5/5
Functies
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Klantenondersteuning
5/5

Heb je Fullview al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
2 van 2 reviews worden weergegeven
Johnathan
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A must-have for any B2B SaaS company

Beoordeeld op 9-8-2022

It's hard to leave an honest review for Fullview without sounding like a paid/fake, but honestly:...

It's hard to leave an honest review for Fullview without sounding like a paid/fake, but honestly: from the moment we used Fullview on our first user support call, we fell in love.

Now our users don't need to click on a Google Meet link, find the share screen button, or figure out what we mean by "That grey gear button on the top right of your screen" - we just click "Call" and show them where it is.

What's more, even if we did try our old method, we were often running into roadblocks with users that weren't native English speakers as they were always intimidated to hop on a call with us.

Now, we have a multiplayer cursor that draws directly on their interface and they see with their own eyes what they should be doing. No broken English, no Google Translate - just follow the cursor of our support agent.

Add that to the new replay features, where we can go back in time and observe what actions a user performed or if there were any errors in their browser, and you have an all-in-one B2B SaaS support powerhouse.

Mark my words: Fullview is going to quickly become the new normality that users expect to see in B2B SaaS experiences, and we're so happy we learned about them early on.

Pluspunten

- 1-click user screensharing, without them having to install additional software or follow third-party links
- Multiplayer cursors so that we can easily guide users through the vital processes they need to perform
- Voice and video chat directly within our web application
- Simple to watch back previous user sessions on our web application and see what went wrong (if anything)
- European HQ company, European hosting. Makes life a little bit easier for GDPR compliance.
- Effortless installation. Literally took no more than 5 minutes of development time.
- It feels like there's new, massive features available every two months
- Amazing support from all of the team

Minpunten

- Can't share replay timestamps yet
- No Intercom integration yet

Overwogen alternatieven

RemoteHQ, Rescue, Upscope, FullStory en Surfly

Redenen om over te stappen op Fullview

- Better adapted for pre-seed / seed stage startups - Fully transparent pricing - European company

Antwoord van Fullview

Hi Johnathan,

Thank you so much for the glowing review we really appreciate the feedback!

Regarding replay timestamps and the Intercom integration, we're going to be releasing those in a week or two.

We'll make an announcement as soon as they go live :)

Josefin
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Maandelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

An absolute pleasure to work with!

Beoordeeld op 22-8-2022

The team at Fullview has been an absolute pleasure to work with. From talking to the founders to...

The team at Fullview has been an absolute pleasure to work with. From talking to the founders to the support team: They have answered all of our questions extremely quickly while being professional and friendly problem solvers. You can really tell that providing a great customer experience runs in this company's DNA.

Pluspunten

The product has huge potential and when used in the right context, it really gives users a 3.0 Support experience. What has caught my eye the most is the co-browsing and in-app calls, as that is what gives our business the most value at this point. Excited to see even more features like the Fullview Replays come out!

Minpunten

It is still a new company and product, but I am impressed with how much they have built in a fairly short amount of time and they have shown that they are very open to feedback from users. But some integrations with other tools are pending but I know that is coming shortly.

Fullview - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Fullview.

Fullview kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 40,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Fullview heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Fullview ondersteunt de volgende talen:

Engels

Fullview ondersteunt de volgende apparaten:

Fullview kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Intercom

Fullview biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Fullview.