
Over Harvest
Harvest maakt gebruik van de kracht van tijdregistratie om je te helpen bij het beantwoorden van kritische vragen over de tijd van je team, de voortgang van het project en de gezondheid van je bedrijf. Bovendien zet het je factureerbare tijd om in facturen die het gemakkelijk maken om online betaald te worden.
Een van de grootste uitdagingen met het bijhouden van tijd is ervoor te zorgen dat je team het doet. Harvest maakt tijdregistratie eenvoudig voor je team, door hen de tijd te laten registreren op de manier die voor hen het gemakkelijkst is. Ze kunnen hun uren voor de week in één keer in een urenstaat registreren, of ze kunnen de tijd bijhouden terwijl ze werken door een timer te starten vanaf hun bureaublad, telefoon of browser. Harvest kan zelfs worden geïntegreerd met je favoriete tools, zoals Asana, Basecamp en Trello, zodat je team de tijd kan registreren vanuit toepassingen die ze al gebruiken.
Met Harvest kun je die tijdregistratiegegevens ook benutten door ze om te zetten in intuïtieve, visuele grafieken die je inzicht geven in je team en projecten. Bekijk waar elk lid van je team aan heeft gewerkt en wat de meeste tijd kost. Bekijk hoeveel tijd is geregistreerd voor elk project, hoeveel van je budget is overgebleven en hoeveel van je tijd factureerbaar is.
En wanneer het tijd is om je klanten te factureren, kun je in Harvest rechtstreeks vanuit je geregistreerde tijd een factuur creëren. E-mail de factuur naar je klant en ontvang een online betaling met behulp van de PayPal- en Stripe-integraties.
Prijzen vanaf:
US$ 12,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
US$ 12,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen






Functies
Totaal aantal functies van Harvest: 40
Alternatieven
Function Point

Workamajig

QuickBooks Desktop Enterprise

Zoho Projects

Reviews
Heb je Harvest al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Truly Simple and Intuitive to Use Effectively
Beoordeeld op 15-10-2021
From day one it was intuitive and easy to use. It's a time tracking tool, so it really doesn't need...
From day one it was intuitive and easy to use. It's a time tracking tool, so it really doesn't need to be complicated. The creators have managed to perfectly combine functionality and a straightforward interface with enough features to also make it versatile for various types of businesses and projects.
Pluspunten
This software is part of my everyday use, and it just works 100% of the time. When you are managing various clients and tasks, the interface makes it dead simple to task-switch and start logging hours in a different or for a different client. And when it's time to assess how many hours are left to spend on a client, the analytics reporting is easy to understand and offers several great ways to manipulate the data.
Minpunten
There are features I don't use—mainly the expenses feature—so I cannot speak to how that works. Everything else, however, just works.

- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Harvest tracks project hours assigned and used
Beoordeeld op 14-6-2022
Daily and weekly resource allocation may be made much easier with the use of forecasting. Easy to...
Daily and weekly resource allocation may be made much easier with the use of forecasting. Easy to use and easy to maintain. A daily or weekly timetable is available to everyone working on the project. Simple to use and simple to keep up to date.
Pluspunten
It's simple to keep track of harvest time. Multiple projects and tasks can be created and assigned to various members of your team. It is possible to keep track of the time spent by each individual and compare it to the total number of hours allotted for the project.
Minpunten
An outdated and unfriendly user interface. That would be a great and eye-catching interface to view, in my opinion. As a result, it would be the same as receiving a service or conducting research!
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Easy to track time spent working on a client
Beoordeeld op 26-5-2017
Efficient time tracking that doesn't take much time out of your day and clear visibility on where...
Efficient time tracking that doesn't take much time out of your day and clear visibility on where you are spending your time.
Pluspunten
The chrome extension makes this really easy to track the time you spend working on a particular client. With the click of a button you can select the client you are working on via a dropdown menu and you just hit 'start timer'. When you stop the timer you can also add in some extra details that are great when you're trying to report back on where your time has been spent.
When you log into the desktop version you can view week by week and day by day. You also have access to a dashboard which visually represents where you spent your time.
Minpunten
Sometimes you leave the timer running - it's really easy to forget that it's running in the background. You don't get a notification until the next morning and so I often have to log back in to correct my time logged.
- Sector: Grafisch ontwerp
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
An essential tool for small business
Beoordeeld op 5-9-2023
Pluspunten
It's crucial to have an understanding of how your time is being used in your business, and Harvest makes this easy to do! I love how easy it is to add projects, track retainer clients, and see a project budget at a glance.
Minpunten
While I think Harvest is more enjoyable than some other apps, it's hard to get team members to track time so any features that can be added to make that even easier are always welcome.

- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Invoicing made easy
Beoordeeld op 24-11-2020
We started using Harvest years ago with my previous company and it was our go-to solution with our...
We started using Harvest years ago with my previous company and it was our go-to solution with our new company. No questions asked. It just works and that is why I would recommend it to everyone looking for a simple solution.
Pluspunten
It just works. Creating an offer, turning it into an invoice, setting everything up... it just works easy. In contrast with many software you can use for invoicing, Harvest doesn't try to do it all, it just keeps things simple. Probably too simple at times, but I never ran into any issues as we have straightforward product & services lines to add to our invoices.
Minpunten
The fact that the time tracking is included and cannot be ignored as easily as the optional planning tool (that they sell separately) was a small frustration at first. Afterwards, I just tended to directly surf to the Invoices overview and avoid the timetracking part all together.
For some it is probably thé selling feature as time tracking looks very easy, but our company doens't keep track of detailed time tracking so we never used that part thoroughly.
Overwogen alternatieven
TeamleaderRedenen om over te stappen op Harvest
We tested teamleader, but it was too featureful. Interesting as it could have been, we didn't want to switch our complete workflow to match that of Teamleader so we continued looking for a tool that was good at invoicing. Period. Harvest was that tool.Harvest - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Harvest.V. Welke prijsmodellen heeft Harvest te bieden?
Harvest kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 12,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Harvest?
Harvest heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Harvest ondersteund?
Harvest ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Harvest ondersteuning voor mobiele apparaten?
Harvest ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Harvest worden geïntegreerd?
Harvest kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Akita, Alfred, Apollo, Apollo, Asana, Basecamp, Beanstalk, Bidsketch, Breeze, Chrometa, ClickUp, Databox, Domo, Flow, Formstack Forms, Freshservice, Fundbox, GitHub, Glip, Google Calendar, Google Workspace, Grapple Task Management Software, Grow, Hygger, IFTTT, InvoiceSherpa, Jira, Jitbit Helpdesk, Klipfolio, Lawcus, Mailform, Make, MeisterTask, Microsoft Outlook, OneSaas, Pastel, PayPal, Plecto, Proposify, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Rindle, Salesmate, Slack, Smartsheet, Stripe, Teambook, Teamwork.com, Trello, Xero, Zapier, Zendesk Sell, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft Harvest te bieden?
Harvest biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Harvest.