Over monday CRM

monday CRM is een codevrije, aanpasbare oplossing gebouwd op het monday.com Work OS, waarmee managers en verkoopteams hun volledige verkoopcyclus kunnen beheren - van het verzamelen van leads en het beheer van de verkooppijplijn tot aftersales management zoals klantprojecten en onboarding van klanten - allemaal op één gecentraliseerd platform. monday CRM is een ideale oplossing voor MKB-bedrijven en past perfect bij eigenaren van kleine bedrijven, verkoopmanagers en teams.

Met monday CRM kunnen verkoopteams codevrije automatiseringen maken om repetitief handmatig werk, dat hun aandacht afleidt van klanten, aanzienlijk te verminderen. Ze kunnen leads verzamelen uit elke bron en ze op één plaats centraliseren. Zoals van elk betrouwbaar CRM verwacht wordt, kunnen verkoopteams de gegevens van hun contacten beheren, de status van elke deal volgen, duurzame relaties met klanten opbouwen, en meer. Managers krijgen een volledig overzicht van de capaciteit en voortgang van hun hele verkoopteam met codevrije dashboards die ze makkelijk zelf kunnen bouwen. De interface is visueel aantrekkelijk en ongelooflijk intuïtief in gebruik, wat de adoptie door teams en managers vereenvoudigt. Als andere teams, zoals juridische, financiële, IT en marketing teams, monday.com Work OS gebruiken, kunnen het laten goedkeuren van documenten en andere belangrijke processen ongehinderd binnen het platform worden uitgevoerd. Dit maakt efficiëntere werkprocessen en afdelingsoverschrijdende samenwerking mogelijk.

Met de tweerichtingsintegratie voor e-mail met Gmail en Outlook kun je direct vanuit monday CRM e-mails versturen en ontvangen. Bovendien kun je alle relevante informatie over je klanten zien, samen met elke interactie die je met hen gehad hebt, allemaal in één overzicht. Je kunt aanpasbare e-mailsjablonen maken die automatisch worden gevuld met de klantgegevens uit je CRM, een persoonlijke e-mailhandtekening maken, herinneringen krijgen om e-mails te versturen en het versturen van antwoordmails op het juiste moment automatiseren. En op het gebied van opvolging stuurt monday CRM je een live melding wanneer een klant een verzonden e-mail opent, zodat je de communicatie altijd gaande houdt.

Naast de gewone verkoopactiviteiten biedt monday CRM verkoopteams ook de mogelijkheid om aftersales-activiteiten te beheren. Dit houdt onder meer de onboarding van nieuwe klanten in, het beheren van klantenprojecten, het bijhouden van klantincasso's, en het verkrijgen van inzicht in wat klanten nodig hebben en wanneer precies. Managers kunnen zo verkoopactiviteiten veel efficiënter afhandelen. Hieronder valt het beheren van wervingsprocessen voor verkoopteams, het versnellen van het onboardingproces voor verkoopteams, en natuurlijk het bijhouden en beheren van de doelen van de verkoopteams en zorgen dat iedereen zijn quota haalt. Voor verkoopteams betekent dit het ondersteunen van de verkoop met het meest actuele verkoopmateriaal en het samenstellen van een bibliotheek met documenten die nodig zijn om deals te sluiten.

Als je bezorgd bent over het opgeven van jouw huidige tools: monday CRM integreert naadloos met de tools en apps die verkoopteams al dagelijks gebruiken.

Tenslotte is het qua configuratie een van de snelste op de markt. Er is geen IT-expert of ontwikkelaar nodig om de configuratie uit te voeren; je kunt het allemaal zelf. Bovendien zijn er kant-en-klare sjablonen beschikbaar, zodat je snel aan de slag kunt. Het gaat hierbij niet alleen om het opzetten van de oplossing, maar ook om het daadwerkelijk importeren van al je bestaande gegevens en informatie op een vlotte en probleemloze manier die geen maanden in beslag neemt. Dus mocht je je zorgen maken over de gebruikelijke trage en moeizame implementatie, dan kun je opgelucht ademhalen want eenvoudiger dan dit wordt het niet.

Prijzen vanaf:

€ 12,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Voornaamste voordelen van monday CRM

Simpel en snel te installeren: met de interface van monday CRM start je snel en heb je geen ontwikkelaars nodig voor onboarding.
Aanpasbaar aan elke bedrijf: pas simpel je verkooppijplijn of workflow aan om efficiënter te werken.
Automatiseer handwerk: bespaar tijd door handwerk te automatiseren, zodat je team meer tijd heeft voor verkoop en klanten.
Beheer je hele verkoopcyclus: een compleet CRM om je verkoopproces te beheren, van leads en contactbeheer tot verkooppijplijn, aftersales en meer.
Alles op één plek: een centraal platform met realtime inzicht voor managers en verkopers met codevrije visuele dashboards en rapporten.
Neem datagedreven beslissingen: direct inzicht in de status van je verkooppijplijn, verkoopvoorspellingen, teamprestaties en meer met realtime tracking en rapportage.
Stimuleer samenwerkende teams: werk naadloos samen met betrokkenen van andere teams, beheer verzoeken en communiceer op hetzelfde platform.
Focus op het belangrijkste: geen gedoe meer met tabbladen etc. Bespaar tijd door alles wat je nodig hebt op één plaats te verzamelen en te organiseren.

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 34 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans en nog 9 andere

Prijzen vanaf:

€ 12,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

monday CRM Software - 1
monday CRM Software - 2
monday CRM Software - 3
monday CRM Software - 4
monday CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
monday CRM-video
monday CRM Software - 1
monday CRM Software - 2
monday CRM Software - 3
monday CRM Software - 4
monday CRM Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van monday CRM: 77

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Donorenbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Pipelinebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Sales-onboarding en -training
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Territoriumbeheer
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de gezondheidszorg
  • Voor financiële instellingen
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor vastgoed
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Maximizer CRM

4,1
#1 alternatief voor monday CRM
Dit is niet zomaar een CRM-softwareprovider – het biedt bedrijven een bewezen concurrentievoordeel! Maximizer CRM is...

Nutshell

4,3
#2 alternatief voor monday CRM
Nutshell CRM is een flexibele, gemakkelijk te gebruiken en onverwacht krachtige verkooptool aangedreven door eersteklas...

Salesforce Service Cloud

4,4
#3 alternatief voor monday CRM
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Zoho Desk

4,5
#4 alternatief voor monday CRM
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(395)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je monday CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 395 reviews worden weergegeven
Kory
Kory
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Monday.com is a Great Tool for Several Needs

Beoordeeld op 21-2-2020

We are using Monday.com for our internal strategy work. We use Basecamp for project management for...

We are using Monday.com for our internal strategy work. We use Basecamp for project management for our clients but Monday is a better fit for internal-only work.

Pluspunten

The most valuable feature of Monday.com is flexibility. It offers several features and options for managing and using the tool but you have the option to utilize them as you see fit for your specific needs.

Minpunten

While the pricing is reasonable, I feel it should be priced better for additional users without having to upgrade to the next package level.

Overwogen alternatieven

Trello

Redenen om over te stappen op monday CRM

Price, functionality and the User Interface (UI)
Christina
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

So Convenient

Beoordeeld op 3-12-2021

Monday allowed us to input all useful data into one software. I am so grateful for it!

Monday allowed us to input all useful data into one software. I am so grateful for it!

Pluspunten

This software can be utilized in almost any facet imaginable. Want an interactive spreadsheet? Got it. Need to communicate with employees? Go ahead. Do you need the ability to upload and share vital documents, or maybe send sales or performance reports? Check! And it is self explanatory, no need for hours of toiling to get these things accomplished.

Minpunten

Monday was a game changer for me, it really brought us into the world if efficiency.

Edward
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Edward Martin - Taylor Mammon

Beoordeeld op 19-4-2022

tedious but effective at reminding me to contact clients, more context to my calls would be ideal.

tedious but effective at reminding me to contact clients, more context to my calls would be ideal.

Pluspunten

Collaboration is incredible, and transparency for timelines is great. being able to open multiple boards would be great.

Minpunten

the application can be slow sometimes, having multiple boards open at the same time would be key

Antwoord van monday.com

Hi there. Thanks so much for taking time to leave a review and for providing us with your feedback.

Matt
Totaalscore
  • Sector: Milieudiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Nothing Really Like Monday.com

Beoordeeld op 27-4-2022

I have used Monday with two startups and one enterprise role now and it's basically our business or...

I have used Monday with two startups and one enterprise role now and it's basically our business or customer operating system. Sort of can't live without it at this point.

Pluspunten

Monday is so easy to use, and visually easy to understand. It's not a chore to update our pipelines. We are a small business, but we went from deciding to purchase to deployment to using it as part of our daily routing in less than two days.

Minpunten

The lack of integration with Gmail is a killer for us. We would like Monday.com to track and associate emails that pertain to a deal automatically. Emailing from within monday.com isn't a good workflow for us since not every email is deal-specific. a Gmail integration where I could associate an email with a deal or a contact from within Gmail would be awesome!

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om voor monday CRM te kiezen

Hubspot was going to get too expensive, it wasn't a great interface, and we had prior experience with Monday.com.

Overgestapt van

HubSpot CRM
Stephanie
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

User friendly, great for task management and viewing large quantities of data

Beoordeeld op 27-4-2022

Pluspunten

We'd been using Monday.com for mostly task management and as a tool to easily collaborate through and decided to add in the CRM because of how user friendly the platform is. I use the CRM quite heavily every day. It's great because you can customize the columns, easily search, and view a large group of data in one place.

Minpunten

The most difficult piece of this software was the Gmail integration. It's essential to our business that email conversations with guests be tracked so that anyone on the team can view the discussions. The team works remotely and in lots of different time zones, so it's helpful to be able to see these threads logged with the Gmail integration. However, we had months of inconsistencies and threads not logging. After spending nearly 7 months working with the customer service team and getting no where, we gave up. Unfortunately we can't count on this essential piece and unless they sort out the problems, it may be cause to look for other CRM software in the future as our business continues to grow. Another problem is the software will often freeze or not load. The only solution we've found is to wait till later to try again or sometimes opening a new browser will help. This has caused few major problems but a lot of headaches! The integration with MailChimp is currently pretty pointless for our needs. I wish they gave you other options for what you can do with that integration or let you customize the scenarios.

5 van 395 worden weergegeven Lees alle reviews

monday CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over monday CRM.

monday CRM kent de volgende prijsmodellen:

39€ voor 5 gebruikers

monday CRM heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

monday CRM ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Portugees, Portugees, Russisch, Spaans, Turks, Zweeds

monday CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

monday CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, Dropbox Business, Facebook Business Suite, Gmail, Google Calendar, Google Drive, HubSpot CRM, LinkedIn for Business, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Miro, OneDrive, PandaDoc, Pipedrive, Shopify, Slack, Stripe, SurveyMonkey, Twilio, Typeform, Zapier, Zendesk Suite

monday CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor monday CRM.