ManageEngine ServiceDesk Plus

ManageEngine ServiceDesk Plus

4,4 (208)
Schrijf een review!
Cloudgebaseerde software voor de IT Helpdesk

Over ManageEngine ServiceDesk Plus

ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-verzoeken. ServiceDesk Plus integreert helpdeskverzoeken en bedrijfsmiddelen zodat gebruikers op een effectieve manier hun IT kunnen beheren. De software helpt gebruikers bij het implementeren van beste ITIL-praktijken en het sneller oplossen van IT-serviceverzoeken.

ServiceDesk Plus is aanpasbare en gemakkelijk te implementeren helpdesksoftware met meer dan 10.000 gebruikers wereldwijd. ServiceDesk Plus is beschikbaar in 23 verschillende talen.

ManageEngine ServiceDesk Plus is een webgebaseerde, eenvoudig te gebruiken toepassing voor de helpdesk en het beheer van bedrijfsmiddelen met veel functies, zoals contractbeheer, inkoop en kennisbeheer. Het heeft ook een versie die geschikt is voor ITIL. Door de functies voor ticketing, volgen van bedrijfsmiddelen, inkoop, servicecatalogus, contractbeheer en kennisbank te integreren in één goedkoop, gebruiksvriendelijk pakket, helpt ServiceDesk Plus gebruikers de productiviteit van hun IT-serviceteam te verbeteren en hun eindgebruikers tevreden te houden.

ServiceDesk Plus biedt eindgebruikers de mogelijkheid om tickets via verschillende kanalen in te dienen. Het automatiseert belangrijke workflowtaken, zoals routering van dossiers, erkenning van de aanvrager, notificatie van technici en afhandeling van SLA-regels. Met de oplossingenmodule kunnen gebruikers best practices en oplossingen voor veelvoorkomende problemen in een online kennisbank documenteren.

ServiceDesk Plus biedt een functie voor het nauwkeurig volgen van de voorraad op Windows- en Linux-werkstations. Het kan ook softwarelicenties volgen en gebruikers informeren over het aantal overmatig gebruikte of onderbenutte licenties binnen hun hele organisatie.

ServiceDesk Plus kan gebruikers helpen een complete productcatalogus bij te houden op basis van het producttype, waarin alle bedrijfsmiddelen van hun organisatie worden vermeld. Het kan inkooporders genereren, deze per e-mail verzenden en de openstaande bestellingen en voltooide aankopen bijhouden. Het biedt ook de invoer van aanvragers en bedrijfsmiddelen uit .csv-bestanden en onderzoek naar de tevredenheid van de gebruikers.

De meest opvallende kenmerken zijn verbeterde Active Directory-integratie, verbeterd aankoopsysteem met goedkeurder, bedrijfsregels voor beter aanvraagbeheer, mogelijkheid om vergelijkbare verzoeken te groeperen en toe te wijzen aan wachtrijen, uitgebreide aangepaste rapporten, aankondigingsborden, uitgebreide lijstweergaven, facturering op basis van tijd die aan verzoek is besteed, HTML-editors voor oplossingen en meldingen, voor ITIL geschikte functionaliteiten, scannen op basis van medewerkers, helpdesk-API, mobiele integratie en meer.

Het beheer van incidenten, problemen en veranderingen en CMDB is geïmplementeerd met alle functionaliteiten.


Afbeeldingen

ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 1
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 2
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 3
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 4
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 5
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 6
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 7
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 8
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 9
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 10
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 11
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 12
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 13
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 14
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 15
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 16
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 17
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 18
Nog 26 andere bekijken
ManageEngine ServiceDesk Plus-video
ManageEngine ServiceDesk Plus-video
ManageEngine ServiceDesk Plus-video
ManageEngine ServiceDesk Plus-video
ManageEngine ServiceDesk Plus-video
ManageEngine ServiceDesk Plus-video
ManageEngine ServiceDesk Plus-video
ManageEngine ServiceDesk Plus-video
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 1
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 2
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 3
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 4
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 5
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 6
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 7
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 8
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 9
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 10
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 11
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 12
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 13
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 14
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 15
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 16
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 17
ManageEngine ServiceDesk Plus Software - 18

Twijfels over ManageEngine ServiceDesk Plus? Vergelijk met een populair alternatief

ManageEngine ServiceDesk Plus

4,4 (208)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 16,00
maand
US$ 14,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

153
159

Integraties

8
40

Gebruiksgemak

4,2 (208)
4,4 (2.159)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,3 (208)
4,5 (2.159)

Klantenservice

4,2 (208)
4,3 (2.159)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

TOPdesk

4,4
#1 alternatief voor ManageEngine ServiceDesk Plus
TOPdesk is een platform voor servicebeheer voor drukke IT-serviceteams die dingen gedaan willen krijgen. TOPdesk zit...

Zoho Desk

4,5
#2 alternatief voor ManageEngine ServiceDesk Plus
Gebruik Zoho Desk om ticketbeheer te automatiseren door serviceniveaus in te stellen, escalatieregels en workflows te...

Freshservice

4,5
#3 alternatief voor ManageEngine ServiceDesk Plus
Freshservice is online ITIL-afgestemde (Information Technology Infrastructure Library) service desk- en ITSM-software...

SysAid

4,5
#4 alternatief voor ManageEngine ServiceDesk Plus
Het ticketbeheer van SysAid ondersteunt je om je helpdeskprocessen beter te beheren, inclusief incidentbeheer, een...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(208)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je ManageEngine ServiceDesk Plus al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 208 reviews worden weergegeven
Leia
Leia
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

ManageEngine has Streamlined our Helpdesk!

Beoordeeld op 2-7-2018

We were previously on BMC RemedyForce and it would take me an entire day to configure a simple...

We were previously on BMC RemedyForce and it would take me an entire day to configure a simple ticket template. It takes me mere minutes with ManageEngine. Their support staff and developers are the best in the business and I can't say enough good things about my experiences working with them.

Pluspunten

It's easy to use and configure! Their support staff and community are absolutely incredible. They even have FREE master classes to help you learn more about how it works, and user conferences where the actual developers give you hands-on training, so you find out even more about administering it. You get a head's up about new features coming down the pipe. I just can't say enough good things about it!

Minpunten

The feature requests sometimes take a while to come through, but that you can put them in at all is a definite pro. They listen to their users!

Mike
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Servicedesk Product EVER!

Beoordeeld op 16-4-2020

I set this up as ticketsystem for our company and users have an easy platform to create tickets...

I set this up as ticketsystem for our company and users have an easy platform to create tickets instead of calling. This works like a charm and even users with little computerexperience can create tickets. Also the solutions part of servicedesk is awesome.
We upgraded our entire IT deaprtment with this product, bye bye shard IT-mailbox!!

Pluspunten

I love the fact that is is simple in use. You can isntall it yourself, you can customise it the way you want and that is all sooo easy. Updating the product is a piece of cake and best part is that you can make the program like you need it.

Minpunten

Nothing! Only pros pros pros!
Even when there is a issue, the support team is on top of it. WOW!

Overwogen alternatieven

TOPdesk

Redenen om over te stappen op ManageEngine ServiceDesk Plus

Topdesk is much more complex, updating is hard, more expensive and not as user friendly!
Alex
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Lots of useful features; But counter-intuitive and clunky overall

Beoordeeld op 4-10-2018

We migrated from Spiceworks - a freeware ticket system to - ManageEngine ServiceDesk Plus. While it...

We migrated from Spiceworks - a freeware ticket system to - ManageEngine ServiceDesk Plus. While it is better than Spiceworks, I definitely think we bought the wrong solution. Implementing and customizing ServiceDesk took over a year. Support is absolutely terrible, it's all based out of India so there is a timezone difference and a major language barrier. It was very often that they would not reply at all. There are major flaws and shortcomings with the software and the developers are showing no interest in fixing them. The project management piece is an absolute joke. The contracts and purchase orders are very hard to navigate and do not serve as great tools. Asset management also feels very clunky and hard to set up. The helpdesk ticketing module is useful and better than Spiceworks. Wish we would have bought something else.

Pluspunten

Advanced Customization, in-depth reporting, lots of add-on tools (more than just a ticketing system)

Minpunten

Everything is counter-intuitive and not user friendly. The support is awful. There seems to be no application development to fix their shortcomings and flaws.

pritesh
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Organization improvement product : ManageEngine ServiceDesk Plus

Beoordeeld op 7-3-2023

We are really happy with Manageengine servervice desk plus because we get best support and...

We are really happy with Manageengine servervice desk plus because we get best support and succesfully completd our goals with this product.

Pluspunten

This is very useful for formatting reports, as well as best and essential support from the team. For our organization, the alert system and monitoring are the best features.

Minpunten

API ,agent base scning network . scnnig need to efficetive becuase we face network issue

Peter
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Sevdesk - easy to use bookkeeping software

Beoordeeld op 27-5-2020

It has certainly saved us time on monthly bookkeeping and made a life for our accountant easier. It...

It has certainly saved us time on monthly bookkeeping and made a life for our accountant easier. It is a great solution for medium-sized businesses

Pluspunten

It is really easy to use and understand with all the necessary plugins. The linking of documents is really easy with the bank statement import

Minpunten

There could be additional integrations to CRM systems, such as Hubspot etc. The CRAM is very basic and needs some additional features to be useful

5 van 208 worden weergegeven Lees alle reviews

ManageEngine ServiceDesk Plus - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ManageEngine ServiceDesk Plus.

ManageEngine ServiceDesk Plus kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 16,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

ManageEngine ServiceDesk Plus heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ManageEngine ServiceDesk Plus ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Turks, Zweeds

ManageEngine ServiceDesk Plus ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

ManageEngine ServiceDesk Plus kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ManageEngine ADManager Plus, ManageEngine ADSelfService Plus, ManageEngine Applications Manager, ManageEngine Endpoint Central, ManageEngine OpManager, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Zoho Analytics

ManageEngine ServiceDesk Plus biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ManageEngine ServiceDesk Plus.