Over Consol CM/Helpdesk

Consol CM/Helpdesk is a cloud-based solution designed to help businesses of all sizes manage IT helpdesk and support operations via a unified portal. The platform enables organizations to resolve inquiries and issues, track changes, map processes and establish custom workflows to streamline support processes across teams and departments.

Consol CM/Helpdesk includes a ticket management portal, which lets enterprises automatically convert queries received via emails, web forms, monitoring alerts, or other sources into tickets and assign them to services agents. It offers a host of features such as GDPR compliance, full-text search, 360-degree ticket view, process modeling tools, ticket routing, and more. Administrators can also create subtasks, establish approval workflows, and send alerts via email to internal and external stakeholders.

Consol CM/Helpdesk allows customers to submit tickets, track status, and view tips, latest news, and sample solutions via a self-service portal. Managers can also monitor open and completed tasks, agents’ performance, and incidents via a centralized dashboard in real-time.

Prijzen vanaf:

€ 69,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Oostenrijk, België, Zwitserland, Duitsland, Luxemburg, Nederland

Ondersteunde talen

Duits, Engels

Prijzen vanaf:

€ 69,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Consol CM/Helpdesk Software - 1
Consol CM/Helpdesk Software - 2
Consol CM/Helpdesk Software - 3
Nog 4 andere bekijken
Consol CM/Helpdesk Software - 1 Consol CM/Helpdesk Software - 2 Consol CM/Helpdesk Software - 3

Functies

Totaal aantal functies van Consol CM/Helpdesk: 42

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • CRM
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Helpdeskbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Zendesk

4,4
#1 alternatief voor Consol CM/Helpdesk
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Zoho Desk

4,5
#2 alternatief voor Consol CM/Helpdesk
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

LiveAgent

4,7
#3 alternatief voor Consol CM/Helpdesk
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Freshdesk

4,5
#4 alternatief voor Consol CM/Helpdesk
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die...

Consol CM/Helpdesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Consol CM/Helpdesk.

Consol CM/Helpdesk kent de volgende prijsmodellen:

We offer two operating models: Cloud operation: price per concurrent user per month On premises operation: license purchase plus maintenance The minimum number of the Cloud Starter version is 3 concurrent users.

Consol CM/Helpdesk heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Consol CM/Helpdesk ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels

Consol CM/Helpdesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Consol CM/Helpdesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

baramundi Management Suite

Consol CM/Helpdesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Consol CM/Helpdesk.