Automatic Email Manager

Wees productiever met automatisch afdrukken van e-mails, bijlagen, enz.

Over Automatic Email Manager

De Automatic Email Manager is een Windows-softwareoplossing die alle repetitieve taken beheert met betrekking tot inkomende e-mails en bijlagen die de waardevolle tijd van werknemers en het bedrijf in beslag kunnen nemen.

De software kan worden geïnstalleerd op Windows PC Desktop, tablet of server. Het bewaakt je inbox (of een andere map), detecteert nieuwe e-mails en biedt veel automatische functionaliteiten zoals afdrukken, verwijderen, kopiëren of verplaatsen van e-mails naar andere mappen op de server. Het slaat ook bijlagen en e-mails op de schijf op, voegt ze samen in één pdf, verstuurt automatisch doorstuur- of antwoordmails, maakt e-mailadreslijsten en nog veel meer.

De software draait op de achtergrond als een Windows-service en heeft geen beheer nodig om te werken. Alle gegevens worden lokaal opgeslagen op de computer waarop je Automatic Email Manager hebt geïnstalleerd, en je behoudt de controle over je eigen gegevens.

Prijzen vanaf:

US$ 89,00/jaar

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Automatic Email Manager

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

Niet door leverancier verstrekt

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië , Curaçao, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Bosnië en Herzegovina, Barbados, België, Bulgarije, Bahrein, Bermuda, Bahama’s, Belarus, Belize, Canada, Zwitserland, Costa Rica, Cuba, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Estland, Spanje, Finland, Faeröer, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Guernsey, Gibraltar, Groenland, Guadeloupe, Griekenland, Guatemala, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Japan, Saint Kitts en Nevis, Kaaimaneilanden, Saint Lucia, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Letland, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Noord-Macedonië, Martinique, Montserrat, Malta, Mauritius, Mexico, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Panama, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Portugal, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Seychellen, Zweden, Singapore, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, San Marino, El Salvador, Turks- en Caicoseilanden, Thailand, Tunesië, Turkije, Trinidad en Tobago, Oekraïne, Verenigde Staten, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans , Italiaans, Nederlands, Noors, Portugees, Tsjechisch, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 89,00/jaar

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Automatic Email Manager

Afbeeldingen

Automatic Email Manager Software - 1
Automatic Email Manager Software - 2
Automatic Email Manager Software - 3
Nog 3 andere bekijken
Automatic Email Manager Software - 1
Automatic Email Manager Software - 2
Automatic Email Manager Software - 3

Functies

Totaal aantal functies van Automatic Email Manager: 6

  • Autoresponders
  • E-mailcontrole
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Inboxbeheer
  • Realtime controle
  • Waarschuwingen/Meldingen

Alternatieven

LiveAgent

4,7
#1 alternatief voor Automatic Email Manager
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

EngageBay

4,6
#2 alternatief voor Automatic Email Manager
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatisee...

Help Scout

4,7
#3 alternatief voor Automatic Email Manager
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken...

INSIDE

4,6
#4 alternatief voor Automatic Email Manager
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(14)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je Automatic Email Manager al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 14 reviews worden weergegeven
Michelle
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Useful Automation

Beoordeeld op 28-7-2021

We were thrilled to find a cost effective solution to automate tedious tasks.

We were thrilled to find a cost effective solution to automate tedious tasks.

Pluspunten

This software saves us valuable time and money by automating process that were once done manually. Once set up it runs in the background and we can focus on more pressing tasks.

Minpunten

The interface could be a bit more modern but really it matters little since after the set up was done we rarely ever need to access it.

Antwoord van Namtuk

Thank you for your review.

Matthew
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

A great value solution for batch printing.

Beoordeeld op 5-8-2021

Positive, it's easy to use and doesn't break the bank.

Positive, it's easy to use and doesn't break the bank.

Pluspunten

We started using this product to print supplier invoices e-mailed to us as attachments. The setup was a breeze and the program offered a welcome solution to our AP team who no longer need to bear the monotony of printing endless e-mail attachments. Now the whole office has started using it as a least-effort approach to printing their e-mail attachments.

Based on the time saved vs. price this product gets a thumbs up from the IT department.

Minpunten

The program does crash sometimes requiring a restart however we do not lose any jobs as they are stored up within the mailbox and begin processing again the next time the program checks in.

Antwoord van Namtuk

Thank you for your review.

Peter
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

German Language Handbook

Beoordeeld op 5-8-2021

We are using this software to get orders from the e-mail to finally print out in the kitchen. So we...

We are using this software to get orders from the e-mail to finally print out in the kitchen. So we sort out some e-mails with orders which comes in every moment and get it printed out to prepare in the kitchen and deliver to the clients. This is a very important part of our business in corona times, when the clients could not come to the restaurant and eat here.

Pluspunten

We need feedback about some emails for food delivery. We defined as good as we know the necessary. But we saw, that only when we let running the software, it is working and printing the deliverys. When the software is not opened, nothing is printed, even it say that the software is running in background and working.

Minpunten

I am missing an exact and complete handbook in german.

Antwoord van Namtuk

Thank you for your review.

Marc
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Does the job!

Beoordeeld op 9-8-2021

There is no way this business could process their online orders as easily and cost effectively...

There is no way this business could process their online orders as easily and cost effectively without the software!

Pluspunten

Installed at a fast paced Bagel / Deli where the software automatically prints online orders as they come in. Once configured, it works pretty darn well!

Minpunten

Sometimes printing doesnt work well and the IT Guy (me) and their support spend hours trying to get it right.

Antwoord van Namtuk

Thank you for your review.

Russell
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

We depend on it

Beoordeeld op 5-8-2021

Pluspunten

Montors email and prints attachments automatically.

Minpunten

It's not free? Truly, this product is complete and competent at its intended purpose.

Antwoord van Namtuk

Thank you for your review.

5 van 14 worden weergegeven Lees alle reviews

Automatic Email Manager - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Automatic Email Manager.

Automatic Email Manager kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 89,00/jaar
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Automatic Email Manager heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Automatic Email Manager ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Noors, Portugees, Tsjechisch, Zweeds

Automatic Email Manager ondersteunt de volgende apparaten:

We hebben geen informatie over welke integraties Automatic Email Manager kent

Automatic Email Manager biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Automatic Email Manager.