Gomocha
Over Gomocha
Het buitendienstplatform van Gomocha is een eersteklas mobiliteitsplatform waarmee mobiele buitendienstmedewerkers hun dagelijkse taken uit kunnen voeren via workflow-aangedreven processen. Gomocha is volledig configureerbaar en ontworpen voor bedrijven met teams in de bouw, energie, productie, beveiligingsdiensten, nutsbedrijven en andere buitendiensten.
Gomocha brengt verborgen efficiëntie aan het licht en stemt vaardigheden af op de vraag, zodat je buitendiensttechnici een uitzonderlijke klantenservice-ervaring leveren waardoor je inkomsten toenemen en je conform de voorschriften blijft. De dispatch kan bijvoorbeeld de juiste technicus naar de werklocatie leiden, precies bijhouden waar alle technici zich bevinden en real time informatie aan klanten communiceren, zodat klanten altijd de verwachte aankomsttijd weten. Dit efficiëntieniveau vertaalt zich in verhoogde productiviteit en een grotere klanttevredenheid.
Met Gomocha kunnen gebruikers formulieren, workflows en processen aanpassen aan veranderende bedrijfsprocessen. Moet je velden toevoegen, terminologie of talen specificeren of andere toegang verlenen aan specifieke gebruikers? Het is allemaal eenvoudig met Gomocha.
Gomocha is uniek, omdat het meerdere workflows in één app ondersteunt. Met de Workflow Designer kunnen gebruikers snel de app creëren, implementeren en wijzigen. Bovendien zorgt de app voor naadloze integratie met alle ERP-systemen.
Met Gomocha kun je:
inefficiënties aan het licht brengen;
Stroomlijn processen
fouten elimineren;
uitzonderlijke service leveren.
Verhoog de omzet
De Gomocha-app kan alleen worden gebruikt met het Gomocha-buitendienstplatform.
Prijzen vanaf:
US$ 39,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Ondersteunde talen
Engels, Nederlands
Prijzen vanaf:
US$ 39,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen











Functies
Totaal aantal functies van Gomocha: 71
Alternatieven
FieldBuddy

Wello Solutions

BigChange

FIELDMOTION

Reviews
Heb je Gomocha al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Facilitaire diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Gomocha is gebruiksvriendelijk. Support is ondermaats
Beoordeeld op 12-9-2023
Pluspunten
Planomgeving is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk
Minpunten
Support op onze planning verloopt zeer, zeer moeizaam. Sommige aangevraagde wensen staan al meer dan een jaar open.
Antwoord van Gomocha
Hi Johan, We appreciate your time in posting your experience with Gomocha. We welcome all feedback and are committed to earning your compliments and hearing your suggestions. Thank you!

- Sector: Bouwmaterialen
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Best value for money
Beoordeeld op 4-6-2020
FMP360 has helped us to fully digitize our field service process. It has reduced the administration...
FMP360 has helped us to fully digitize our field service process. It has reduced the administration for technicians and helped us to improve our planning and increasing the number of visits per day. The company is listening to their customers and is very service minded, quickly solving the critical issues when they are reported.
Pluspunten
The product is highly configurable, configurations are quick and easy to deploy. The company is very open to input for product development and even promote co-development to further extend the capabilities of the solution.
Minpunten
It is strong in Planning and Field mobility, that's where they have started their journey. The road map is to further grow into a full comprehensive Field Service Management platform, right now there are still area's where they should grow their functionality (e.g. contract management, item management, logistics).
Antwoord van Gomocha
Dear Valued Customer,
Thank you for your review and for taking the time to share your feedback with Gomocha.
One of our main priorities is customer support and service and we are ecstatic that we met that mark! Your opinion is very important to us and we have shared your feedback with appropriate team members and we look forward to continuing to grow our partnership together.
- Sector: Kantoorbenodigdheden
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great Tool ,supports our service needs perfectly!
Beoordeeld op 5-9-2023
We use it on daily base and the service team is happy of features that makes their field life...
We use it on daily base and the service team is happy of features that makes their field life easier.
Pluspunten
We can adapt the tool to our processes. This is a huge advantage. since there is a basic process given from begin on the implementation time is nicely short in comparison with other approaches.
Minpunten
Some basic functions I see as state of the art are not available yet. Like ticketing system, multi-device support for the app, colors in the calendar are missing.
Antwoord van Gomocha
Hi Boris, Thank you for taking the time to write a glowing review! Your feedback and comments are greatly appreciated. Thanks for all your continued support of Gomocha!
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Unstable
Beoordeeld op 5-9-2023
Have the feeling that we are perceived as difficult. Takes a long time to resolve incidents. Time...
Have the feeling that we are perceived as difficult. Takes a long time to resolve incidents. Time paths are rarely issued.
Pluspunten
Flexible system with many possibilities and easy to change by a user/administrator.
Minpunten
It's very unstable. A lot of malfunctions and we never know when it will be solved.
Antwoord van Gomocha
Hi Peter, We're sorry to hear you aren't having a good experience with Gomocha. I've relayed the issue to the appropriate department, and our team is working on a solution. We work hard to make sure our customers love our product, so thank you for bringing this situation to light.
- Sector: Civiele techniek
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
It works great but sometimes contains bugs
Beoordeeld op 19-9-2023
I am overall content with Gomocha
I am overall content with Gomocha
Pluspunten
The easy to use interface and the convinient planning options.
Minpunten
It can have a lot of issues. Especially when you have last minute changes or bad internet connection.
Antwoord van Gomocha
Hi Mahesh, We appreciate your time in posting your experience with Gomocha. We welcome all feedback and are committed to earning your compliments and hearing your suggestions. Thank you!
Gomocha - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Gomocha.V. Welke prijsmodellen heeft Gomocha te bieden?
Gomocha kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 39,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Gomocha?
Gomocha heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Gomocha ondersteund?
Gomocha ondersteunt de volgende talen:
Engels, Nederlands
V. Biedt Gomocha ondersteuning voor mobiele apparaten?
Gomocha ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Gomocha worden geïntegreerd?
Gomocha kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
AFAS Software, Exact Synergy, Isah ERP, Microsoft 365, Salesforce Platform
V. Welke mate van ondersteuning heeft Gomocha te bieden?
Gomocha biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Gomocha.