Over Yokoy

Yokoy automatiseert het volledige uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. De SaaS-oplossing van Yokoy handelt het uitgavenbeheer, de verwerking van leveranciersfacturen en zakelijke betaalkaarttransacties af. Met Yokoy hoef je alleen uitschieters te controleren, kunstmatige intelligentie zorgt voor de rest.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 1 andere

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Yokoy Software - 1
Yokoy Software - 2
Yokoy Software - 3
Yokoy Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Yokoy-video
Yokoy Software - 1
Yokoy Software - 2
Yokoy Software - 3
Yokoy Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van Yokoy: 58

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Afstemmen van inkooporders
  • Audittrail
  • Bedrijfscreditcard
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beleidbeheer
  • Budgetcontrole
  • Budgettering/prognoses
  • Categoriseren/Groeperen
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Creditcardbeheer
  • Crediteuren
  • Dashboard
  • Declaraties
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Fraudedetectie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Mobiele toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Prepaidkaarten
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Terugkerende betalingen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Transactiegeschiedenis
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavencontrole
  • Vergoedingenbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

SAP Concur

4,3
#1 alternatief voor Yokoy
Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle.

Pixid VMS

0
#2 alternatief voor Yokoy
myPixid is een cloudgebaseerd wervings-VMS, ontworpen voor klein tot middelgroot tijdelijk personeel. Het platform...

Haslle

4,6
#3 alternatief voor Yokoy
Haslle is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer en onkostenregistratie voor teams. Het platform, dat werkt...

Sage Intacct

4,2
#4 alternatief voor Yokoy
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(27)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Yokoy al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 27 reviews worden weergegeven
Manuel
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Happy wife

Beoordeeld op 4-5-2022

My wife is the superuser of Yokoy, and Unique is the 3rd company we set up together. We implemented...

My wife is the superuser of Yokoy, and Unique is the 3rd company we set up together. We implemented SAP, Microsoft Nav, and Revolut Business, but she is super excited since we use Yokoy. We reduced our subscription spending by 20%-30% of various tools (small tools too) across Unique.

Pluspunten

Very easy to use mobile experience and spend management. As a CEO, I like most the real-time view to all our expenses, especially the software subscription spending we have at Unique.

Minpunten

I'm waiting for linking the virtual credit cards to Apple Pay

Overwogen alternatieven

SAP Concur

Redenen om voor Yokoy te kiezen

Better integration into Microsoft Nav, Easy to use Mobile
Michal
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Yokoy expense management for midsize scale up company

Beoordeeld op 9-3-2023

Pluspunten

Yokoy is very positively rated by our employees (end users). The Yokoy staff is very friendly and supportive. They always try to find a tailored solution for your company's needs. Yokoy is still developing and changing. They implement new features to the tool every month.

Minpunten

The Yokoy Visa cards are limited to the European market. The delivery time for the physical cards is unacceptably long and they are delivering cards to a limited amount of countries. Also, the matching process for expense to card transactions is not intuitive for the end users, and they have serious problems the credit note management.

Antwoord van Yokoy Group

Hi Michal,

First off, thanks for your review! We value your feedback and are happy to hear your employees are enjoying the tool.

In regards to the Yokoy Visa cards, we do want to use this opportunity to clarify a few things.
· We have recently switched card shipment providers and the shipment times have improved drastically to 5-7 business days.
· In response to customer feedback, we are about to release an improved transaction matching flow that will be a lot more user friendly.
· Furthermore, we have enabled the option for submitters to create credit notes themselves which improves the credit note handling.

Making our customers happy is always at the top of our to-do list. We value innovation and as you said we implement new features to the tool every month. I hope you'll stick with us to see what's new.

Best,
Yokoy

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Landbouw
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Good Tool for Expense Tracking and Reimbursement

Beoordeeld op 11-4-2023

Overall it is a great tool for companies to track, approve and reimburse expenses from employees

Overall it is a great tool for companies to track, approve and reimburse expenses from employees

Pluspunten

Ease of use, integration into our existing HR and Finance systems

Minpunten

Yokoy Support is not up to par with the product, i.e. support responsiveness and duration to fix needs to be improved

Antwoord van Yokoy Group

Hi there,

We are so glad you found it easy to integrate Yokoy with your existing setup. We strive to make this as seamless as possible! We appreciate your honest feedback on our support.

Please be aware that each customer during the onboarding process defines a dedicated admin and super user. These selected individuals are then responsible to take care of the concerns and problems of end users and receive extra training.

If you still need assistance and you are the super user please respond to this email and we will be sure to find a timely solution.

Yokoy Team

Brenda
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

User/admin feedback

Beoordeeld op 14-10-2021

Overall, the assessment is good. Only a few more options are needed to make the product complete.

Overall, the assessment is good. Only a few more options are needed to make the product complete.

Pluspunten

The software is user friendly, easy to use, intelligent reading of receipts, foreign currency management, credit card connection

Minpunten

Lack of filters, limitations in the structure which cannot be defined at several levels on the basis of an amount (worfklow), assistants cannot access all data, impossible to output excel extracts except via Analytics, non-communication with an ERP

Philipp
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Practical, simple and reliable

Beoordeeld op 3-4-2023

The cooperation with Yokoy directly turns out to be very pleasant, on eye level and customer-oriente...

The cooperation with Yokoy directly turns out to be very pleasant, on eye level and customer-oriented. Yokoy is open to the needs and inputs of the customer. Even if not everything can be realized.

Pluspunten

The simplicity of adding expense receiptsThe recognition of the data from the receipts is excellentGood clarity

Minpunten

Customization of the SAP interface is somewhat complex and depends on the implementation partner

Antwoord van Yokoy Group

Hi Philipp,

Thanks for your kind remarks! We love hearing from our customers – especially when Yokoy is able to make a positive difference to them. We pride ourselves on having a simple and reliable tool that brings financial excellence to everyone.

Team Yokoy

5 van 27 worden weergegeven Lees alle reviews

Yokoy - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Yokoy.

Yokoy kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Yokoy heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Yokoy ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands

Yokoy ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Yokoy kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Abacus, Abacus Cloud, BMDP Statistical Software, CashbackOS, Comtravo, DATEV Audit dupe, DATEV Consolidation, DATEV Report, DATEV Sampling, Microsoft Dynamics AX, NetSuite, NetSuite Consulting, NetSuite Financials, NetSuite SRP, NetSuite SuitePeople, Personio, R3 Contract Management, R3 Economics, R3 WinCenter, SAP Business ByDesign, SAP Business One, SAP S/4HANA Cloud, SAP S/4HANA Finance, SAP SuccessFactors HXM Suite, SAP SuccessFactors Work Zone, SAPDS, TravelPerk, Workday Financial Management, Workday HCM, Workday Strategic Sourcing, rexx systems

Yokoy biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Yokoy.