Over Yokoy

Yokoy automatiseert het volledige uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. De SaaS-oplossing van Yokoy handelt het uitgavenbeheer, de verwerking van leveranciersfacturen en zakelijke betaalkaarttransacties af. Met Yokoy hoef je alleen uitschieters te controleren, kunstmatige intelligentie zorgt voor de rest.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 3 andere

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Yokoy Software - 1
Yokoy Software - 2
Yokoy Software - 3
Yokoy Software - 4
Yokoy Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Yokoy-video
Yokoy Software - 1
Yokoy Software - 2
Yokoy Software - 3
Yokoy Software - 4
Yokoy Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Yokoy: 77

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Audittrail
  • Automated Receipt Matching
  • Bedrijfscreditcard
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beleidbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Budgetcontrole
  • Budgettering/prognoses
  • Categoriseren/Groeperen
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Creditcardbeheer
  • Crediteuren
  • Dashboard
  • Declaraties
  • Detectie van duplicaten
  • ERP integration
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Fraudedetectie
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Optische lezers (OCR)
  • PCI-naleving
  • Prepaidkaarten
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Purchase Order Reconciliation
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Real-Time Data
  • Real-Time Monitoring
  • Real-Time Notifications
  • Real-Time Reporting
  • Real-Time Updates
  • Realtime meldingen
  • Restrictiebeheer
  • Terugkerende betalingen
  • Third-Party Integrations
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transactiegeschiedenis
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavencontrole
  • Vergoedingenbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Revolut Business

4,0
#1 alternatief voor Yokoy
Revolut Business helpt bedrijven bij het beheren van binnenlandse en internationale geldoverschrijvingen, uitgavenbeheer...

SAP Concur

4,3
#2 alternatief voor Yokoy
Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle.

Microsoft Excel

4,8
#3 alternatief voor Yokoy
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor...

BILL Spend & Expense (Formerly Divvy)

4,7
#4 alternatief voor Yokoy
Divvy is een platform voor uitgavenbeheer dat werknemers een eenvoudige manier biedt om uitgaven in te voeren en te...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(42)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,0/5

Heb je Yokoy al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 42 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Biotechnologie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Great product, bad support

Beoordeeld op 18-4-2024

Pluspunten

Having worked with several other tools in the past, Yokoy is so far the only solution that makes expense management rather easy. Frequent travellers can easily upload things during a trip, organize expenses nicely and don't loose time with manual input. As a company, we really like the credit card feed, which helps to make sure that all receipts have been added. Generally, it an easy to use solution.

Minpunten

As a small business (22 active Yokoy users), we have the impression that we get literally ignored by customer support. We have a major issue since several months (credit card feed not working for UBS cards), and nobody from support ever replied to the issue. Every time we follow up, we get a note that someone will follow-up with us shortly, but nothing happens. This is rather frustrating!

Implementation was not up to our expectations. Yokoy doesn't allow a "self implementation" so you need to go through one of their partners. We have been assigned a near-shore partner (this was not mentioned during the sales process), but paid consulting prices like it was a local Swiss partner. The quality was acceptable but many things could have been done by ourselves and we left with the feeling that we paid a lot of money for limited value.

Antwoord van Yokoy Group

Dear Customer,

We sincerely apologise for the frustration and inconvenience you've encountered regarding the credit card feed issue and the implementation process.

If you are open to sharing your details with us, we would be happy to arrange a direct conversation with our Head of Customer Care to ensure that the issue with the credit card feed gets addressed. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services and support.

Additionally, we deeply regret any confusion or dissatisfaction regarding the implementation process. We understand the importance of clarity and transparency, especially when it comes to partnering with our clients. Again, if you are happy to share your details with us, we will review our communication and processes in this instance.

Thank you for choosing Yokoy, and for giving us the opportunity to restoring your trust.

Best Regards,
Yokoy Team

Philipp
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Practical, simple and reliable

Beoordeeld op 3-4-2023

The cooperation with Yokoy directly turns out to be very pleasant, on eye level and customer-oriente...

The cooperation with Yokoy directly turns out to be very pleasant, on eye level and customer-oriented. Yokoy is open to the needs and inputs of the customer. Even if not everything can be realized.

Pluspunten

The simplicity of adding expense receiptsThe recognition of the data from the receipts is excellentGood clarity

Minpunten

Customization of the SAP interface is somewhat complex and depends on the implementation partner

Antwoord van Yokoy Group

Hi Philipp,

Thanks for your kind remarks! We love hearing from our customers – especially when Yokoy is able to make a positive difference to them. We pride ourselves on having a simple and reliable tool that brings financial excellence to everyone.

Team Yokoy

Vanessa
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Good product but requires improvements

Beoordeeld op 15-11-2023

I like the tool, UI is friendly, API is easy to use but has missing some command to help manage...

I like the tool, UI is friendly, API is easy to use but has missing some command to help manage better the user status. We constantly need support from yokoy with some user accounts that have issues with expenses with wrong status, or account blocked and user cannot login (new user or not)

Pluspunten

Yokoy is very easy to understand and to setup. There are some improvements that are important to do so the tool run smoothly.

Minpunten

Reporting needs improvements as noted before. and user management is very difficult to manage as there we had issues with accounts that are active with same email address per example.

Antwoord van Yokoy Group

Hi Vanessa,

Thank you for your review and the feedback. We are currently working on expanding the capabilities of our API and will release the option to get transactions as well as account information via the API soon.

Thank you,
Yokoy

Konrad
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Yokoy is a great tool for companies to track employee expenses

Beoordeeld op 7-12-2023

Overall positive experience, never experienced any bugs or problems

Overall positive experience, never experienced any bugs or problems

Pluspunten

- Ease of use
- Auto reading of receipts
- Simple to navigate UI

Minpunten

- Mobile app looks a bit dated
- Analytics dashboard could use some nicer graphs

Claudio
Totaalscore
  • Sector: Research
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Overall a good experience!

Beoordeeld op 29-8-2024

Pluspunten

It is simple to use. Especially with pictures of receipts.

Minpunten

I have been using it for two years. So fare there are no Cons.

5 van 42 worden weergegeven Lees alle reviews

Yokoy - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Yokoy.

Yokoy kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Yokoy heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Yokoy ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Pools, Spaans

Yokoy ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Yokoy kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AFAS Software, Abacus, Abacus Cloud, Avaloq Banking Suite, BCD Pay, Banana Accounting, CashbackOS, DATEV Consolidation, DATEV Report, DATEV Sampling, Diamant, Egencia, Infoniqa, Microsoft Dynamics 365 Business Central tegossuite, NetSuite, Pagero, Personio, R3 Contract Management, R3 Economics, R3 WinCenter, SAP Business ByDesign, SAP Business One, SAP Business One (Reseller), SAP S/4HANA Cloud, SAP SuccessFactors HXM Suite, SAP SuccessFactors Work Zone, Sage 200, Sage 50cloud Accounting, Sage X3, SelectLine, TravelPerk, UBS, Winbiz Cloud, Winline, Workday Financial Management, Workday HCM, Workday Strategic Sourcing, Xero, proALPHA, rexx systems

Yokoy biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Yokoy.