Over WorkInSync

Wat is WorkInSync?

WorkInSync is een SaaS-oplossing waarmee organisaties het hybride werkplekmodel kunnen opzetten en tegelijk de veilige terugkeer van werknemers naar hun werk kunnen garanderen. Het is een eenvoudige app die de kantooractiviteiten voor verschillende belanghebbenden optimaliseert en vereenvoudigt. Met als drijfveer het creëren van gedigitaliseerde, hybride werkplekken, houdt WorkInSync flexibiliteit, samenwerking, en productiviteit hoog als kernwaarden. Met investeringen in door AI ondersteunde technische oplossingen stelt WorkInSync ondernemingen in staat om het gebruik van middelen te optimaliseren, betere samenwerking te bevorderen en de tevredenheid van werknemers te verbeteren.

WorkInSync is ideaal voor:

elk bedrijf dat het hybride werkplekmodel wil gebruiken, of het nu gaat om een middelgrote organisatie of een onderneming, kan WorkInSync gebruiken.

WorkInSync heeft een scala aan functies voor verschillende belanghebbenden, waaronder:
werknemers;
HR-managers;
facilitair managers en beheerders;
werkruimtemanagers;
CXO's.

Enkele van de aangeboden functies:

Bureauboeking: met deze functie kun je een bureau naar keuze boeken wanneer je ervoor kiest om vanuit het kantoor te werken.
Bewegwijzering: hiermee kun je collega's op verschillende verdiepingen vinden met behulp van een interactieve plattegrond.
Contactloos toegangsbeheer: deze functie biedt "touch-free" in- en uitgang van het kantoor.
Beheer van vergaderruimtes en parkeerplaatsen: hiermee kun je vergaderruimten of parkeerplaatsen boeken wanneer je naar kantoor komt.
Kantoorverkeer: dit stelt taxi's en bussen ter beschikking van alle werknemers die naar kantoor komen.
Personeelsplanning: Met deze functie kunnen werknemers hun bezoek aan het kantoor plannen.

Met WorkInSync wordt het aanpassen aan een hybride werkmodel efficiënt. Of het nu gaat om het plannen of implementeren van een flexibele werkplek, WorkInSync zorgt ervoor dat het proces eenvoudig en naadloos verloopt.

Enkele van de meest vertrouwde namen in de BFSI-, infrastructuur-, media-, advertentie- en adviessector gebruiken WorkInSync al om de kwaliteit van leven van hun werknemers te verbeteren.

Prijzen vanaf:

US$ 2,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk , India, Italië, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 2,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

WorkInSync Software - 1
WorkInSync Software - 2
WorkInSync Software - 3
WorkInSync Software - 4
WorkInSync Software - 5
WorkInSync Software - 6
WorkInSync Software - 7
WorkInSync Software - 8
Nog 10 andere bekijken
WorkInSync-video
WorkInSync-video
WorkInSync Software - 1
WorkInSync Software - 2
WorkInSync Software - 3
WorkInSync Software - 4
WorkInSync Software - 5
WorkInSync Software - 6
WorkInSync Software - 7
WorkInSync Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van WorkInSync: 105

  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Apparatuurbeheer
  • Badgebeheer
  • Beheer van bezettingsgraad
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van vergaderingen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Bewaking
  • Bezoekers bijhouden
  • Bezoekersbeheer
  • Bezoekersregistratie
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Digital signage
  • Digitale handtekening
  • E-mailbeheer
  • E-mailherinneringen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Etiketten drukken
  • Faciliteitsplanning
  • Facility asset management
  • Formulierbeheer
  • Gebruikersbeheer
  • Gebruikersprofielen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interne vergaderingen
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Markeren
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Personeelsbeheer
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Planning beschikbare ruimtes
  • Plattegronden
  • Prognoses
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Registratie vooraf
  • Registratiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Ruimtebeheer
  • Ruimtereservering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Self check-in/check-out
  • Sms-berichten
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Taakplanning
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Versiebheer
  • Visuele analyse
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor kantoren
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Robin

4,7
#1 alternatief voor WorkInSync
Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te boeken,...

Condeco Desk Booking Software

2,7
#2 alternatief voor WorkInSync
Condeco is a leader in innovative workspace management solutions for flexible work.

QReserve

4,9
#3 alternatief voor WorkInSync
QReserve is a scheduling application for complex structured resources and workflows. It can manage office demands for...

UMA Vision

4,9
#4 alternatief voor WorkInSync
UMA Provides Meeting Room, Desk Booking, Locker Booking, Space Management & Hardware Monitoring all from our UMA Vision...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(114)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je WorkInSync al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 114 reviews worden weergegeven
Piyush
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best tool for a manage

Beoordeeld op 27-8-2022

The facility management features from WorkInSync is a class apart. It is convenient especially if...

The facility management features from WorkInSync is a class apart. It is convenient especially if you have a hybrid workplace. The ability to see the floor occupancy is something that really appeals to me a lot. The dashboard helps me track office occupancy.

Pluspunten

I can access the analytics shown on the dashboard and download them in the form of Excel reports. I can customize the reports. Also, it gives me access to both historical and real-time data.

Minpunten

Nothing about the product I dislike. I like using WorkInSync and believe that it has given me a better perspective of the office.

Shubham
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Resources or Employees. WorkInSync lets you schedule everything.

Beoordeeld op 28-8-2022

Be it my employees or the resources they need, everything can be scheduled and managed using...

Be it my employees or the resources they need, everything can be scheduled and managed using WorkInSync. Their scheduling software allows me to approve my employees’
visits to the office. They can also put in requests for resources such as desktops or LAN cables,
and it gets processed by the software.

Pluspunten

Nothing needs to be done manually, and that is what I like most about the software. The options are all there. Employees select what suits them the best
and that is it. The requests come to me and all I need to do is approve the same. Everything else
gets taken care of by the software itself.

Minpunten

The software can be more intuitive. It works great right now, but yes, there is scope for improvement

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computernetwerken
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Maandelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Hoteling Solution at its Best

Beoordeeld op 19-8-2022

Pluspunten

The feature that stands out according to me has to be recurring booking. I can make bookings for a specified period. I just have to select the dates and the system takes care of everything else.

Minpunten

Although the hoteling solution is great to use, I wish they will add a few more features to the solution soon.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Innovative and functional Employee scheduling and space management software

Beoordeeld op 7-7-2022

My overall experience has been pleasant. Workplaces are no more how they used to be. Collaboration...

My overall experience has been pleasant. Workplaces are no more how they used to be. Collaboration has been made much easier with WorkInSync and dare I say efficiency too.

Pluspunten

Space management and meeting room booking has eased out the day to to day planning of my work, it has helped me create a healthy work life balance because I can now be at work only on those days when it is necessary. I can check which of my colleagues are coming to office and plan my in person meetings accordingly

Minpunten

My only grouse is that the web feature isn't as efficient as the app and is a little slow,

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

WorkInSync has made scheduling easier

Beoordeeld op 19-8-2022

When I was called back to the office, I was given the choice to pick days according to my preference...

When I was called back to the office, I was given the choice to pick days according to my preference. WorkInSync’s scheduling app has allowed me to pick the days of my choice and make bookings accordingly.

Pluspunten

While I can schedule my shifts, that is I can pick the days I want to be in the office and the time I want to be for, I can also book my desk, meals and parking along with it. The app is not only limited to scheduling my shifts, and I appreciate it.

Minpunten

Sometimes my preferences are not picked up by the app.

5 van 114 worden weergegeven Lees alle reviews

WorkInSync - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over WorkInSync.

WorkInSync kent de volgende prijsmodellen:

WorkInSync heeft de volgende typische klanten:

201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

WorkInSync ondersteunt de volgende talen:

Engels

WorkInSync ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

WorkInSync kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Workspace, Microsoft 365, Microsoft Teams, Okta, Slack, Workday HCM

WorkInSync biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor WorkInSync.