Over Really Simple Systems CRM

Really Simple Systems is een eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerd CRM-systeem dat is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties. Met ingebouwde ondersteuning voor verkoop, marketing en service kun je slimmer werken en je verkoopleads en klanten beheren en volgen. Al je gegevens bevinden zich op één plek, wat teamsamenwerking, betere relaties en een grotere omzet bevordert.

Het CRM-systeem is ontworpen om mee te groeien met je bedrijf. Er zijn 4 tariefplannen; Gratis, Starter, Professional en Enterprise, en elke optie biedt eenvoudige oplossingen die geschikt zijn voor jouw bedrijf.

De klantenondersteuning is volledig gratis en je zult veel "selfservice" middelen vinden, zodat je het meeste uit je CRM kunt halen.

Really Simple Systems CRM heeft een geïntegreerde module voor e-mailmarketing met functies voor campagnebeheer en database-segmentatie. Je kunt je e-mailmarketing rechtstreeks vanuit de CRM uitvoeren, zodat al je gegevens zich op één plek bevinden.

Prijzen vanaf:

US$ 18,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Really Simple Systems CRM

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Nieuw-Zeeland , Verenigde Staten, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 18,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Really Simple Systems CRM

Afbeeldingen

Really Simple Systems CRM Software - 1
Really Simple Systems CRM Software - 2
Really Simple Systems CRM Software - 3
Really Simple Systems CRM Software - 4
Really Simple Systems CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Really Simple Systems CRM-video
Really Simple Systems CRM Software - 1
Really Simple Systems CRM Software - 2
Really Simple Systems CRM Software - 3
Really Simple Systems CRM Software - 4
Really Simple Systems CRM Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Really Simple Systems CRM: 175

  • "Wat-als"-scenario's
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare scores
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van mailinglijsten
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Bellijstbeheer
  • Berichtgeving van uitzonderingen
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bronnen bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • CRM-integratie
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Conversies bijhouden
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Engagement tracking
  • Factureren
  • Formulierbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere scoremodellen
  • Mobiele toegang
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Offertes
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepregistratie
  • Overzichtsrapporten
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Prognose
  • Provisiebeheer
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • Routering
  • Sales-onboarding en -training
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Visuele analyse
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voorstellen genereren
  • Vrijwilligersbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Weergave van grafische gegevens
  • Workflowbeheer
  • XML/RSS
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

BigChange

4,6
#0 alternatief voor Really Simple Systems CRM
BigChange JobWatch is een webgebaseerde oplossing voor mobiel personeelsbeheer die back-officemogelijkheden combineert...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternatief voor Really Simple Systems CRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Zoho CRM

4,3
#2 alternatief voor Really Simple Systems CRM
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Mailchimp

4,5
#3 alternatief voor Really Simple Systems CRM
MailChimp is een platform voor marketing automation waarmee gebruikers e-mail en reclamecampagnes kunnen opstellen,...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(424)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Really Simple Systems CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 424 reviews worden weergegeven
Steve
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Perfectly suited to us as a small business

Beoordeeld op 22-8-2019

We use really simple sytems CRM for managing our client accounts and tracking opportunities for new...

We use really simple sytems CRM for managing our client accounts and tracking opportunities for new sales. It works excellently and our team are very pleased with it

Pluspunten

Really Simple Systems CRM works brilliantly for our business as it's quite to use and setup, but still has all the features we need. On the rare occasions when we've had to the use the support service the team have been very respoonsive

Minpunten

The ability to merge duplicate organisations would be very useful; instead you have to delete one and update the other

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Really Simple Systems CRM

Price and simplicity
George
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Its a Really Simple System, it really is!!

Beoordeeld op 20-11-2020

Great!! I love it! does exactly what i need and I am only using the tip of the iceberg as far as...

Great!! I love it! does exactly what i need and I am only using the tip of the iceberg as far as its far reaching functionality. I couldnt manage my business without it.

Pluspunten

I use this software everyday. I love the customisable customer data fields and search functions, which allow me to record customer information with an immediate snapshot of their current holdings, needs and contacts

Minpunten

I have no issues with RSS at all, I have only scratched the surface of what the product can do and need to invest some time into more of the automated services, like marketing and email campaigns etc. But with everything it is getting the time to delve into to these powerful tools!!

Colin
Totaalscore
  • Sector: Professionele training en coaching
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Simple as promised, but let down by a fixed architecture and apathetic customer service...

Beoordeeld op 28-9-2017

It was adequate when we started out, but the service forced us to explore other options.

It was adequate when we started out, but the service forced us to explore other options.

Pluspunten

As expected it's simple to use and get the hang of - basic but functional. The latest version - 5 - is bright and clear on the screen.

Minpunten

The architecture is inflexible and really didn't suit our business (combined B2B and B2C) without us fudging workarounds. We would have lived with it, and even put up with the mid-term price hike they sprung on us, but it was customer service that killed it. Emails and phone responses were cold and unhelpful. I know they are British so we were prepared for the attitude, but even with that they didn't seem to care about a small business our size. This spurred us to look around, and we found solutions out there with totally superior architecture and service that were priced similarly. So, to the relief of my staff, we made the effort to migrate away.

Antwoord van Really Simple Systems

Colin, thank you for your review. I'm sorry to hear our CRM did not suit you and your business. It is designed for B2B so is not a perfect solution if your business is also B2C.

Our products and services are designed specifically for small businesses and this is our key audience, with single-user systems upwards. I apologise if we gave the impression that your business was not important to us at any stage, as this is definiately not the case.

I also apologise if our customer service was in any way lacking in your experience. We pride ourselves on our service and 99.9% of the time receive great feedback from our customers praising our exceptional service.

I am pleased to hear you have found a CRM system that better suits your needs and I wish you and your business continued success.

Kind regards
Helen Armour
Marketing Manager

Vincent
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Works Well For Us

Beoordeeld op 16-11-2022

Our overall experience has been great and we recommend the software. The pricing is acceptable. If...

Our overall experience has been great and we recommend the software. The pricing is acceptable. If the pricing were to go up, we might seriously consider other alternatives. But for now, at this price structure, we will be sticking with Really Simple Systems indefinitely. It’s suiting our purposes.

Pluspunten

This software is pretty intuitive. They have decent tutorials. The custom fields are an excellent feature that are basically a deal breaker if they were not available.

Minpunten

We would like to be able to list only certain types of accounts. Instead, it always lists all of them. Maybe we are not seeing how to do it. It allows you to list by account alphabetically, which is helpful, but it would be nice if you were working on one set of accounts to be able to stay focused only on that one rather than having to scroll to that group each time.

Stuart
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Really Simple Systems - SIMPLES!

Beoordeeld op 10-4-2020

Fantastic Software - never had any issues with it, customer support is fantastic and I would...

Fantastic Software - never had any issues with it, customer support is fantastic and I would recommend this to anyone looking for a CRM system

Pluspunten

I use this every day, fantastic entry level customer relationship datatbase software. Allows you to manage your customers, tasks documents, emails etc etc etc - basically does everything you need it to and I have only just scratched the surface

Minpunten

I would like the ability to be able to multi select tasks and move them to a specified date. There may be an option to do this already, but currently I am manually moving them, which can be time consuming

Antwoord van Really Simple Systems

Stuart, thank you for posting a review of Really Simple Systems and glad to hear it's a good fit for you.

We are just working on a new calendar view for tasks which may address what you are looking to do. This will be released in the next month or so.

You can, of course, always get in touch and tell us your feature requests and we'll do our best to address your needs.

Kind regards

5 van 424 worden weergegeven Lees alle reviews

Really Simple Systems CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Really Simple Systems CRM.

Really Simple Systems CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 18,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Really Simple Systems CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Really Simple Systems CRM ondersteunt de volgende talen:

Engels

Really Simple Systems CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Really Simple Systems CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Calendly, Campaign Monitor, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Docs, Google Drive, Google Sheets, Gravity Forms, KashFlow, LeadGen App, Leadinfo, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, OneLogin, Osano, PandaDoc, QuickBooks Online Advanced, Saasu, Sage Business Cloud, Slack, Trello, Twitter, Typeform, Xero, Zapier

Really Simple Systems CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Really Simple Systems CRM.