Affinity

Over Affinity
Affinity is een intelligent CRM-platform dat is ontworpen voor relatiegestuurde teams. Affinity elimineert de noodzaak voor handmatige gegevensinvoer door automatisch elke interactie die je team heeft gehad weer te geven. Met relatie-informatie kan Affinity miljarden gegevenspunten analyseren op basis van teamrelaties en interacties, en het meest geschikte introductiepad te vinden naar de mensen en bedrijven die ertoe doen.
Affinity implementeert automatische workflows die automatisch contacten maken vanuit je inbox zonder dat er handmatige invoer nodig is. De 360° Rolodex bevat alle informatie met betrekking tot een specifiek contact, waardoor teams nieuwe kennis kunnen ontdekken en slimme triggers en herinneringen voor aankomende vergaderingen kunnen plannen. Teams kunnen meer dan 1000 gegevenspunten aanpassen om deals efficiënter te beheren.
Voor zichtbaarheid van communicatie kunnen gebruikers eenvoudig e-mailadressen blokkeren of andere e-mailelementen verbergen om te waarborgen dat alle communicatie privé is. Affinity biedt een mobiele app waarmee teams onderweg toegang hebben tot kritieke contactgegevens.
Afbeeldingen






Twijfels over Affinity?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Pipedrive

HubSpot CRM

Freshdesk

Zoho CRM

Reviews
Heb je Affinity al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great tool for investor relations
Beoordeeld op 14-11-2021
Pluspunten
We use Affinity to manage our investor relations. What I like most:
- It is really intuitive and easy to get started
- GDPR, data security...big topics for us in Germany especially in this context
- Great pipeline analytics to keep a realistic assessment
Minpunten
- No integration with Pipedrive where we historically also have quite some conversations stored.
- Sector: Commercieel vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Affinity is brilliant
Beoordeeld op 22-7-2020
Pluspunten
The ease of functionality with Affinity is really what sets it apart from it's competitors - helping both relationship-building and the customer acquisition journeys be as effective as possible!
Minpunten
Genuinely - nothing. I think the team have considered functionality really well and it works well for my needs.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Productive CRM for PC & mobile
Beoordeeld op 6-8-2022
Facilitates collaboration across several team functions and helps manage customer relations in a...
Facilitates collaboration across several team functions and helps manage customer relations in a better way!
Increased responsiveness of the platform can make the experience much user friendlier!
Pluspunten
Easy-to-use CRM that tracks conversations, attachments, and sends reminders.
The Gmail chrome extension is incredibly useful.
The mobile app is quite powerful compared to other CRM apps.
Minpunten
The platform is quite slow (like most CRMs) and tiresome to use this on a day to day basis
Limited analytics/reports offered
Email customization & analytics can be a great value add
Overwogen alternatieven
Salesforce Sales CloudAffinity - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Affinity.V. Welke prijsmodellen heeft Affinity te bieden?
Affinity kent de volgende prijsmodellen:
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Affinity?
Affinity heeft de volgende typische klanten:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Affinity ondersteund?
Affinity ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Affinity ondersteuning voor mobiele apparaten?
Affinity ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Affinity worden geïntegreerd?
Affinity kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Box, Dropbox Business, Eventbrite, Google Drive, HubSpot CRM, Mailchimp, Microsoft Teams, Salesforce Platform, Slack, Typeform
V. Welke mate van ondersteuning heeft Affinity te bieden?
Affinity biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Affinity.