Over Nimble

Nimble is een toonaangevende CRM voor Office 365 en G Suite die bekroonde oplossingen voor contactbeheer voor teams en particulieren bouwt. Het doet al het werk door te integreren met productiviteits-apps zoals inboxen en kalenders, levert een gestroomlijnde gebruikerservaring en is ontworpen om zakelijke teams te helpen sneller meer deals af te sluiten.

Nimble verenigt duizenden kleine tot middelgrote zakelijke teams om met succes hun persoonlijke en zakelijke relaties te ontwikkelen via e-mail, sociale netwerken en meer dan 90 cloudgebaseerde zakelijke toepassingen.

Nimble heeft een topwaardering voor algehele tevredenheid van G2 Crowd en werd bekroond als eersteklas CRM voor verkoop en marketing voor kleine bedrijven door Fit Small Business. Het combineert de sterke punten van traditionele CRM, klassiek contactbeheer, sociale media, verkoopinformatie en marketing automation in een krachtig platform voor relatiebeheer dat inzichten over relaties oplevert overal waar je werkt. Ga naar de website van het bedrijf voor meer informatie of om je aan te melden voor een gratis proefversie.

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland , Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Nimble Software - 1
Nimble Software - 2
Nimble Software - 3
Nimble Software - 4
Nimble Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Nimble-video
Nimble Software - 1
Nimble Software - 2
Nimble Software - 3
Nimble Software - 4
Nimble Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Nimble: 51

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bewaking
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • For Financial Institutions
  • For Mac Devices
  • For Startups
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Online implementatie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Predictieve analyse
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Sociale profielen van klanten
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tools voor exploratie
  • Verkoopprognose
  • Voorstellen genereren
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor Nimble
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor Nimble
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#3 alternatief voor Nimble
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

Copper

4,4
#4 alternatief voor Nimble
Copper is de gebruiksvriendelijke CRM die is ontworpen voor en aanbevolen door Google. Ga binnen enkele minuten aan de...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(1.784)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Nimble al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 1.784 reviews worden weergegeven
Tracey Ann
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Let's Get Nimble

Beoordeeld op 1-8-2022

Pluspunten

So far the best CRM experience I've had at the best price possible. Nimble sure does live up to it's name as it seeks to organize our operations, eliminating the clutter of day to day manual activities.

Minpunten

Expecting more improvement on the email interface.

David
Totaalscore
  • Sector: Landbouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Simple & Effecient

Beoordeeld op 2-3-2020

Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better....

Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better. The customer service is over the top. Quick response, always there if we have a questions. I like that!

Pluspunten

Easy to assign tags and group the ones you want to use to target specific groups for marketing purposes.

Minpunten

New UI for data entry is not as efficient as it used to be. Still simple but simple data priorities such as which phone number is primary is no longer available. You actually need to open the whole contact window to see all the data while before the summary gave the most important info.

Overwogen alternatieven

Insightly en HubSpot CRM

Redenen om voor Nimble te kiezen

Outlook is not designed to handle thousands of contacts and you need too many plug in to make the thing work like a CRM. It's not made for that.

Redenen om over te stappen op Nimble

Simpler to use and Insightly did not have a tagging system nor a proper email system incorporated in the software.
Marco
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

A handy helper for lead management

Beoordeeld op 9-8-2022

We use Nimble pro as our main CRM system, we work with leads there.

We use Nimble pro as our main CRM system, we work with leads there.

Pluspunten

I appreciate especially the ease of working with leads and their segmetation.

Minpunten

Formating of emails is not easy to use.

Niki
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Not what worked for us

Beoordeeld op 10-8-2022

It is a good system for leads, pipelines and basic tasks but our office needed something a little...

It is a good system for leads, pipelines and basic tasks but our office needed something a little bit more complex.

Pluspunten

We liked being able to add notes to each contact, assign tasks etc

Minpunten

no project functionality for us that worked, also pulling notes off of the system created issues. they had tons of extra characters and jumbled words that we had to manually fix to make the notes legible.

Abdelkadir
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Nimble user review

Beoordeeld op 27-7-2022

We utilize this tool to facilitate numerous sales transactions with partners throughout the globe....

We utilize this tool to facilitate numerous sales transactions with partners throughout the globe. The platform ensures clear visibility by delivering the right message to the partner members. The tool is quite dynamic and adaptable overall.

Pluspunten

Through a variety of methods, including email and the web, we have been able to reach potential customers more effectively.
It features a reasonably straightforward, intuitive, and well-organized user interface, and it is a reasonably comprehensive CRM that combines other programs effectively. 
They provide reliable help that pays close attention to online inquiries.

Minpunten

It is excellent in every way, and as of right now, no problems with CRM have been discovered. however, I think it's better for small businesses than for large ones.

5 van 1.784 worden weergegeven Lees alle reviews

Nimble - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Nimble.

Nimble kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 19,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Nimble heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Nimble ondersteunt de volgende talen:

Engels

Nimble ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Nimble kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AWeber, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Audiense, Batchbook, ClickDesk, ConnectWise Manage, Constant Contact, Cvent Event Management, Desk.com, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, Gmail, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Contacts, Google Workspace, Harvest, Highrise, HipChat, Hootsuite, HubSpot Marketing Hub, INinbox, Mad Mimi, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, NetSuite, Nutshell, Operations Hub, PandaDoc, Podio, QuickBooks Online Advanced, Quote Roller, Recurly, RightSignature, Shopify, Stripe, SugarCRM, Talkdesk, WebMerge, Webex, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk, Zoho CRM, iContact

Nimble biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Nimble.