Nimble

Software voor contactbeheer en sociale relaties

4,4 /5 (1544 review) Schrijf een review!

Nimble - Overzicht

Wat is Nimble?

Nimble is een toonaangevende CRM voor Office 365 en G Suite die bekroonde oplossingen voor contactbeheer voor teams en particulieren bouwt. Het doet al het werk door te integreren met productiviteits-apps zoals inboxen en kalenders, levert een gestroomlijnde gebruikerservaring en is ontworpen om zakelijke teams te helpen sneller meer deals af te sluiten.

Nimble verenigt duizenden kleine tot middelgrote zakelijke teams om met succes hun persoonlijke en zakelijke relaties te ontwikkelen via e-mail, sociale netwerken en meer dan 90 cloudgebaseerde zakelijke toepassingen.

Nimble heeft een topwaardering voor algehele tevredenheid van G2 Crowd en werd bekroond als eersteklas CRM voor verkoop en marketing voor kleine bedrijven door Fit Small Business. Het combineert de sterke punten van traditionele CRM, klassiek contactbeheer, sociale media, verkoopinformatie en marketing automation in een krachtig platform voor relatiebeheer dat inzichten over relaties oplevert overal waar je werkt. Ga naar de website van het bedrijf voor meer informatie of om je aan te melden voor een gratis proefversie.

Nimble - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 12,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Nimble - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico
Ondersteunde talen
Engels

Media

Nimble-video Schermopname van Nimble: Schermopname van Nimble: Schermopname van Nimble: Schermopname van Nimble:

Nimble reviews

Nimble reviews

Totaalscore
4,4
/
5
Uitstekend
815

Zeer goed
548

Gemiddeld
145

Slecht
22

Erg slecht
14

Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
Functies
4,2
Gebruiksgemak
4,3
Klantenondersteuning
4,3
88% heeft deze app aanbevolen
David M.

Simple & Effecient

Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better. The customer service is over the top. Quick response, always there if we have a questions. I like that!


Vertalen met Google
Jeffrey G.

Nimble Storage - Best in class

We have been with Nimble for 5+ years and would recommend them to anyone looking for a fast, reliable storage solution with great customer support.


Vertalen met Google
Zoltan C.

Great tool for money

Although I might not be their target customer, it's a great tool for a single user or a small team to manage the communication with prospects and clients.


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

Private Commercial Real Estate Debt Company Reviews Nimble

We spent a good amount of time investigating our options and so with whatever drawbacks, we are still happy with our investment in nimble. Whatever its shortcomings, its much easier to use than our old system which was designed by a company called blue robin.


Vertalen met Google
Brad B.

My experience


Vertalen met Google
David M.
Sector: Landbouw
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Simple & Effecient

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 2-3-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better. The customer service is over the top. Quick response, always there if we have a questions. I like that!

Pluspunten

Easy to assign tags and group the ones you want to use to target specific groups for marketing purposes.

Minpunten

New UI for data entry is not as efficient as it used to be. Still simple but simple data priorities such as which phone number is primary is no longer available. You actually need to open the whole contact window to see all the data while before the summary gave the most important info.

Scoreverdeling

Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Jeffrey G.
Sector: Detailhandel
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Nimble Storage - Best in class

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 7-11-2019
Bron van de reviewer: Capterra

We have been with Nimble for 5+ years and would recommend them to anyone looking for a fast, reliable storage solution with great customer support.

Pluspunten

The solution is easy to install, easy to setup, and easy to use. The web interface makes managing the solution a breeze, and Infosight provides a plethora of data with insight into how the SAN is performing / capacity planning / any bottlenecks with virtual machines etc. Nimbles support team has always been amazing -- going above and beyond to resolve customer issues. Performance has never been an issue on this solution, even with it being hybrid.

Minpunten

There are some features that I miss coming from a Netapp solution prior to Nimble, one being breaking clones off from their parents into new volumes. This was a useful feature when wanting to clone data from one environment to another without permanently retaining a delta clone. Another feature I kind of miss is providing CIFS / NFS directly from the storage, removing the need to have separate file servers.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Zoltan C.
Sector: Computersoftware
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Great tool for money

Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 16-9-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Although I might not be their target customer, it's a great tool for a single user or a small team to manage the communication with prospects and clients.

Pluspunten

The best feature of Nimble for me is social media and Gmail integration. You can save contacts easily from basically anywhere. I use only the fraction of it's capabilities.

Minpunten

Somehow the formatting of the emails composed in Nimble looks different than emails written in the Gmail client.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 8.0/10

Geverifieerde reviewer
Sector: Vastgoed
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Private Commercial Real Estate Debt Company Reviews Nimble

Beoordeeld op 23-6-2015
Bron van de reviewer: GetApp

We spent a good amount of time investigating our options and so with whatever drawbacks, we are still happy with our investment in nimble. Whatever its shortcomings, its much easier to use than our old system which was designed by a company called blue robin.

Pluspunten

We like the simplicity, browser plug in is really interesting. its engaging but we don't use a lot of the features.

Minpunten

1) Like I said we do appreciate the simplicity but the biggest disappointment / the thing that would make the system a slam dunk for us if improved is simply the dropdown customization for contact categorizations. We have no use for "Hot Lead" we're not sales people, we're a capital source for the real estate world. We changed those to be subcategories of the lead type which we also customized. The disappointment is in that the system doesn't appreciate that more often than not, a Broker is often also a Buyer, an Attorney often dabbles as a Developer. It would be an easy thing for them to be both. For now we rely on tags although its prone to human error and I don't feel comfortable making mail lists off of them. In summary, our perfect system would allow for broad macro categories that we could customize and subcategories. As well as the ability to check multiple boxes 2) A couple of smaller things, When we connected our twitter account in uploaded all of the companies as people which was a disaster. There was no way to just flip them into companies. We had to delete them and remake them.
3) No customer service. It was a nightmare when we couldn't get an excel of contacts to upload properly, I think my associate had to tweet at Nimble to get any response. Eventually it was resolved. 4) For some reason we thought that connecting people's linkedin would tell us if they changed their job but so far it hasn't.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Nimble

Thank you for taking the time to review Nimble.

I want to address a few of the concerns you brought up in the Cons to help out.

For 1. We recommend using the Custom Data fields feature in Nimble to create uniform data instead of Tags because they can definitely get messy.

For 2. Twitter doesn't differentiate between people or company accounts over their API, therefore, we can only import all contacts as a person or a company. We chose to go with "person" by default because this is more often the case than not. We're planning to add the option to convert a contact record from a person to a company in the future to help with this pain from Twitter.

For 3. We offer customer support via email M-F from 9-5 PM Pacific and you will always hear back from us if you write to [email protected] We are also addressing CSV upload issues this summer to make it easier to bring your data into Nimble.

For 4. LinkedIn has limited their API from allowing CRM systems to sync job changes, therefore, you may update contacts with the Nimble Smart Contacts App while on LinkedIn if a contact changes their job. It's a different workflow, but it achieves the same result.

All in all, I really appreciate your feedback for Nimble. This is the kind of feedback we want so we can continue to stay at the top.

Best,

Joseph

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Brad B.
Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

My experience

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 26-6-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

Hardly know its there, which is great, as its easy to use and upgrade. Customer Service is awesome.

Minpunten

Needs more integration with VMware, and some work needs to be done on alarms.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 8.0/10

Gebruikersaanbeveling
8,2/10
Gebaseerd op 1.544 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Nimble

Prijzen van Nimble

Vanaf
US$ 12,00/maand
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Gebaseerd op 1.544 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Nimble - Functies

Nimble - Functies

API
Aangepaste velden
Aanpasbare branding
Aanpasbare rapportage
Aanpasbare sjablonen
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Contactenbeheer
E-mailintegratie
Elektronische betalingen
Enquêtes en feedback
Gegevens importeren en exporteren
Herinneringen
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Kalenderbeheer
Klantendatabase
Rapportage en statistieken
Realtime gegevens
Functies
4,2/5
Gebaseerd op 1.544 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Nimble - Veelgestelde vragen

Nimble - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Nimble.

V. Welke prijsmodellen heeft Nimble te bieden?

Nimble kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 12,00/maand

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Nimble?

We hebben geen informatie over functies van Nimble

V. Wat zijn de typische gebruikers van Nimble?

Nimble heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Openbare diensten, Freelancers, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door Nimble ondersteund?

Nimble ondersteunt de volgende talen:

Engels

V. Welke prijsmodellen heeft Nimble te bieden?

Nimble kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt Nimble ondersteuning voor mobiele apparaten?

Nimble ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone

V. Met welke andere apps kan Nimble worden geïntegreerd?

Nimble kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Constant Contact, Dropbox Business, Freshdesk, Google Drive, Hootsuite, Mad Mimi, PieSync, SimplyCast, Zapier

V. Welke mate van ondersteuning heeft Nimble te bieden?

Nimble biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Forum, Kennisbank, Online ondersteuning, Video-instructies