Over webexpenses

Webexpenses is een toonaangevende wereldwijde leverancier van cloudgebaseerde software voor reis- en onkostenbeheer voor bedrijven van elke omvang. De uitgebreide webtoepassing en mobiele app van het bedrijf transformeren het kostenbeheer door financiële processen te automatiseren en de workflow van medewerkers te centraliseren. Ongeacht de grootte van je bedrijf, wil dit platform jouw klandizie verdienen door de best beschikbare software voor onkostenbeheer te bieden.

Deze software is gebruiksvriendelijk en het verandert een complex, handmatig proces in een efficiënt, geautomatiseerd proces. Het platform bespaart bedrijven tot 25% aan reis- en entertainmentkosten. Geavanceerde rapportagetools en onkostengegevens geven financiële teams in realtime inzicht in elk aspect van het onkostenproces.

De software bevat een reeks functies, waaronder: mobiele app voor onkosten, digitaal proces voor ontvangstbewijzen, bijhouden van
kilometerkosten, creditcardintegraties, beheer, rapportage en bijhouden van kleine kasgelden, software-integraties, configuraties en installatie en beveiliging. Het platform biedt ook aanvullende nieuwe diensten zoals reismanagement, betalingen, factuurbeheer en controles.

De klant komt bij Webexpenses op de eerste plaats, en dat is een van de redenen waarom het platform een retentiepercentage van 99% heeft. De klantenservice van wereldklasse en het bekroonde klantenserviceteam zorgen ervoor dat Webexpenses zich onderscheidt van de rest.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels, Portugees, Spaans

Afbeeldingen

Nog 4 andere bekijken
webexpenses-video
webexpenses-video
Schermopname van webexpenses: Schermopname van webexpenses: Schermopname van webexpenses:

Functies

Totaal aantal functies van webexpenses: 40

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Afstemmen van inkooporders
  • Audittrail
  • Bedrijfscreditcard
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beleidbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Creditcardbeheer
  • Dashboard
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Fraudedetectie
  • Gegevensextractie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Mobiele toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Online reserveren
  • Rapportage en analyse
  • Realtime controle
  • Realtime rapportage
  • Reisgerelateerde diensten
  • Reserveringsbeheer
  • Restrictiebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Uitgavencontrole
  • Vergoedingenbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Workflowbeheer

Alternatieven

SAP Concur

4,2
#1 alternatief voor webexpenses
Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle.

BizAway

4,7
#2 alternatief voor webexpenses
BizAway is the best solution to book and manage business trips in the fastest and easiest way.

SalesTrip

4,8
#3 alternatief voor webexpenses
SalesTrip is an expense management and travel booking system built on Salesforce, the world's leading cloud platform....

Expensya

4,5
#4 alternatief voor webexpenses
Expensya is een cloudgebaseerde, multi-platform oplossing voor onkostenbeheer met slim scannen, archiveren,...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(139)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je webexpenses al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 139 worden weergegeven
Tiv G.
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Sophisticated, professional, backed with excellent support

Beoordeeld op 6-1-2020

I found it easy to use from the start, the best feedback is probably from our field sales force who...

I found it easy to use from the start, the best feedback is probably from our field sales force who haven't had a single complaint ever since we switched Webexpenses. This says a lot as they don't like to move from a system they are already familiar with.

Pluspunten

Webexpenses can be tailored to any business needs; the variety of options, settings etc is truly remarkable. The developers work on improvements that matter; for example they delivered a smart-scan function within the app which wasn't available when we signed up.
In general it is simple to use for both admins, approvers and users, the approval and processing of expenses has been a smooth process all the way.

I have to mention the setting up was done in a truly professional manner as well, having a project team assigned to the task who followed through the implementation project and made sure all business needs were met. We were provided an onsite training as well which was very useful.

Minpunten

Being sophisticated as it is, sometimes it can be difficult to use for admins not experienced with the system. You would get an error code and a prompt to contact support which can be frustrating. However, excellent support is always available, respond quickly and so far always had an answer to my problems.

Antwoord van Webexpenses

Hello Tiv,

Thanks for taking the time to leave us a review detailing your experience using our system.

We are happy that our continuous updates and features have proven to be helpful to you.

Should you find it helpful, a fresh overview of the system can be arranged for admins by our support team at any time.

Kind regards,
Webexpenses

Jack H.
Totaalscore
  • Sector: Diergeneeskunde
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Very intuitive system

Beoordeeld op 6-1-2020

Everyone really likes the system and it works well. Very quick and cheap implementation and support...

Everyone really likes the system and it works well. Very quick and cheap implementation and support has been great.

Pluspunten

Very quick to implement and intuitive to learn

Minpunten

Doesn't integrate as well with other systems however all other tweaks were put through really quickly.

Antwoord van Webexpenses

Hi Jack,

Thanks for leaving us a review!

New partnerships are constantly on the horizon, so we are glad all integration concerns were addressed in a timely fashion.

Should you have any questions, reach out to us at [email protected]

Kind regards,
Webexpenses

Alice P.
Totaalscore
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

The day to day use of webexpenses is fine from a users perspective but less flexible for an...

Beoordeeld op 12-12-2017

Pluspunten

The best part of the software is the mobile app. If you enter your own claims as you go the system is great.

Minpunten

The lack of flexibility around mileage has been an issue for us and updating admin as we have a number of divisions. Running reports over different divisions for managers who are approvers for people in different divisions. People in the same team have to be in different divisions to manage the mileage therefore it falls back to the mileage rates not being flexible enough. Being able to set a mileage rate or rates by user would be the most beneficial improvement for us.
Webexpenses often runs slow, the cloud icon turns for a few seconds before running reports and adding attachments etc.
When a PA enters the expenses on behalf of their manager they find the process cumbersome and very slow, for example attaching receipts is slow and not being able to sort the order the receipts are entered (for example in date order) means that when faced with a pile of receipts from their manager they have to spend time sorting them first then attaching and then trying to identify which attachment is which from the repository before attaching to the claim lines.
I have expressed a few times that I feel there is a step missing in the process, currently a user enters a claim, they submit it, it is approved and then gets finance approval and it is marked as paid. It then disappears from view and the only way to get a list of who you are paying is to run a report based on dates which risks missing or duplicating. There needs to be a passed for payment stage and then paid.

Lucy W.
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great product

Beoordeeld op 6-1-2020

Massively reduced time taken at month end to process users claims

Massively reduced time taken at month end to process users claims

Pluspunten

Easy to configure to your companies requirements, and simple for users to create expense claims

Minpunten

Would like to be able to do everything on the app that can be done on the web based version from an admin point of view

Antwoord van Webexpenses

Hi Lucy,

Thanks for your review and glad to hear you're having a positive experience using our system.

Be on the lookout for new updates and features coming in the near future.

Kind regards,
Webexpenses

Esther O.
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Anders 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great Customer Service

Beoordeeld op 2-1-2020

Pluspunten

I like the overall ease of use and simplicity of the software. Anyone should be able to get the hang of using it in a short/reasonable space of time.

Minpunten

I have not found anything I don't particularly like so far.

Antwoord van Webexpenses

Hi Esther,

Thank you for taking the time to leave us a review, we value your feedback!

Be on the lookout for new updates and features coming in the near future.

All the best,
Webexpenses

5 van 139 worden weergegeven Lees alle reviews

webexpenses - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over webexpenses.

webexpenses kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 5,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van webexpenses

webexpenses heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

webexpenses ondersteunt de volgende talen:

Engels, Portugees, Spaans

webexpenses ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

webexpenses kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Acumatica Cloud ERP, Dynamics 365 Business Central, Infor Cloud ERP, Infor M3, JD Edwards EnterpriseOne, MRI Software, MYOB Essentials, Microsoft Dynamics GP, NetSuite, QuickBooks Online Advanced, Reckon One, SAP Business One, SAP HANA Cloud, Sage 500, Sage Business Cloud Accounting, Stampli, Xero

webexpenses biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor webexpenses.