MY DSO MANAGER

4,7 (14)
Schrijf een review!
Cloudgebaseerde software voor krediet- en cashflowbeheer

Over MY DSO MANAGER

My DSO Manager is software voor krediet- en cashflowbeheer die is ontwikkeld om bedrijven te helpen bij het afhandelen van verschillende financiële processen met betrekking tot incassogeschillen, debiteuren en meer. Supervisors kunnen wekelijkse of maandelijkse kasprognoses bekijken met behulp van bruikbare analyses, prestatierapporten genereren en gegevens filteren op basis van betalingsgedrag, tijd voor geschillenbeslechting, klantgroepen en meer.

Met de My DSO Manager kunnen organisaties een overzicht bijhouden van de actiegeschiedenis van klanten met details zoals datum, actietype, bedrag, bedrijfscode en bedrijfsnaam. De toepassing biedt een dashboard waarmee gebruikers op een gecentraliseerd platform een overzicht kunnen bijhouden en krijgen van verkoopprestaties, verschuldigde betalingen of lopende acties. Managers kunnen ook persoonlijke profielen voor gebruikers maken, facturen genereren en vereiste informatie exporteren in Excel-formaat.

Met de My DSO Manager kunnen bedrijven het platform integreren met verschillende applicaties van derden, zoals Sage, Oracle, Salesforce, QuickBooks en meer. De software helpt gebruikers ook om vertrouwelijke informatie te beveiligen en data-exploitatie te voorkomen via SSO-capaciteiten (Single Sign-On).


Afbeeldingen

MY DSO MANAGER Software - 1
MY DSO MANAGER Software - 2
MY DSO MANAGER Software - 3
MY DSO MANAGER Software - 4
MY DSO MANAGER Software - 5
Nog 6 andere bekijken
MY DSO MANAGER-video
MY DSO MANAGER Software - 1
MY DSO MANAGER Software - 2
MY DSO MANAGER Software - 3
MY DSO MANAGER Software - 4
MY DSO MANAGER Software - 5

Twijfels over MY DSO MANAGER? Vergelijk met een populair alternatief

MY DSO MANAGER

4,7 (14)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

€ 99,00
maand
US$ 6,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

52
15

Integraties

26
86

Gebruiksgemak

4,7 (14)
4,3 (19.023)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,6 (14)
4,6 (19.023)

Klantenservice

4,6 (14)
4,3 (19.023)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Microsoft Excel

4,8
#1 alternatief voor MY DSO MANAGER
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor...

LeanPay

4,9
#2 alternatief voor MY DSO MANAGER
LeanPay is Franstalige online software die je helpt bij debiteurenbeheer.

Chaser

4,9
#3 alternatief voor MY DSO MANAGER
Chaser automatiseert het verzenden van betalingsherinneringen voor facturen, helpt bedrijven meer dan 16 dagen eerder...

Esker

4,6
#4 alternatief voor MY DSO MANAGER
Esker is een oplossing voor documentautomatisering waarmee je een aantal bedrijfsprocessen kunt beheren, waaronder...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(14)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je MY DSO MANAGER al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 14 reviews worden weergegeven
Lethicia
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Most customized collection software

Beoordeeld op 5-11-2019

Pluspunten

- Customisable
- Ease of access
- Well-designed
- Does the job

Minpunten

-

Yunuen
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Cobranza sencilla

Beoordeeld op 21-9-2023

Excelente nos da una visión clara y es sencillo manejar este software

Excelente nos da una visión clara y es sencillo manejar este software

Pluspunten

Este software ayuda a que la gestion de cobros y créditos sean rápidos,es fácil de usar intuitivo e innovador,cuenta con una gran flexibilidad en el proceso de los pagos,te permite dar seguimiento en el momento adecuado.

Minpunten

No le e encontrado fallas es sencillo e intuitivo a cumplido totalmente las espectativas.

Camille
Totaalscore
  • Sector: Evenementenbureaus
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Bird Office review

Beoordeeld op 27-5-2019

- We have so many customers that we could not follow our aged trade receivables. Now, we have a...

- We have so many customers that we could not follow our aged trade receivables. Now, we have a clear view and with different scenario, we collect easily money. In dew months, we collected more than 200k€.

Pluspunten

- Easy of use and very clear with different scenarios
- very good quality/price ratio
- Automatic file import

Minpunten

- it is difficult to integrate automatically the sales team

Lauriane
Totaalscore
  • Sector: Vermogensbeheer
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Simple d'utilisation et suivi parfait

Beoordeeld op 14-4-2020

Mydso Manager permet de relancer au bon moment, avec les bons moyens de communication et de bien...

Mydso Manager permet de relancer au bon moment, avec les bons moyens de communication et de bien suivre les promesses de règlement des clients.
De plus, il permet de renforcer l'image et de garantir la relation commerciale grâce à une segmentation des clients et de la relance.

Pluspunten

L'utilisation est très simple et intuitif.
En tant qu'administrateur il est très facile de paramétrer des scénarios, de segmenter les clients et surtout de pouvoir contrôler et suivre les actions menées.

Minpunten

RIEN

Stephane
Totaalscore
  • Sector: Plastics en kunststoffen
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Avis sur MyDso

Beoordeeld op 16-1-2024

Equipe d'intégrateurs et de formateurs très réactive et disponible

Equipe d'intégrateurs et de formateurs très réactive et disponible

Pluspunten

Simplicité d'usage, facilité à expliquer l'outil à des utilisateurs multilingues

Minpunten

Les échanges par mai continuent d'etre nombreux avec les équipes commerciales. MyDso n'a pas encore réussi à se substituer à la messagerie

5 van 14 worden weergegeven Lees alle reviews

MY DSO MANAGER - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over MY DSO MANAGER.

MY DSO MANAGER kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 99,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

MY DSO MANAGER heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

MY DSO MANAGER ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Spaans, Turks

MY DSO MANAGER ondersteunt de volgende apparaten:

MY DSO MANAGER kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BlueSnap, CRM Sales Force Automation, Cortex, Creditsafe, DNBi Professional, Docaposte, Esker, Gmail, Mailgun, Mailjet, Microsoft Azure, Microsoft Power BI, Odoo, OneDrive, OneLogin, PayPal, Paytweak, Ping Identity, QuickBooks Online, SAP Business One, Sage 100, Salesforce Sales Cloud, SimplySo for Office 365, Stripe, Tableau, Zeendoc

MY DSO MANAGER biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor MY DSO MANAGER.