MY DSO MANAGER
MY DSO MANAGER
Over MY DSO MANAGER
My DSO Manager is software voor krediet- en cashflowbeheer die is ontwikkeld om bedrijven te helpen bij het afhandelen van verschillende financiële processen met betrekking tot incassogeschillen, debiteuren en meer. Supervisors kunnen wekelijkse of maandelijkse kasprognoses bekijken met behulp van bruikbare analyses, prestatierapporten genereren en gegevens filteren op basis van betalingsgedrag, tijd voor geschillenbeslechting, klantgroepen en meer.
Met de My DSO Manager kunnen organisaties een overzicht bijhouden van de actiegeschiedenis van klanten met details zoals datum, actietype, bedrag, bedrijfscode en bedrijfsnaam. De toepassing biedt een dashboard waarmee gebruikers op een gecentraliseerd platform een overzicht kunnen bijhouden en krijgen van verkoopprestaties, verschuldigde betalingen of lopende acties. Managers kunnen ook persoonlijke profielen voor gebruikers maken, facturen genereren en vereiste informatie exporteren in Excel-formaat.
Met de My DSO Manager kunnen bedrijven het platform integreren met verschillende applicaties van derden, zoals Sage, Oracle, Salesforce, QuickBooks en meer. De software helpt gebruikers ook om vertrouwelijke informatie te beveiligen en data-exploitatie te voorkomen via SSO-capaciteiten (Single Sign-On).
Afbeeldingen
Twijfels over MY DSO MANAGER?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Microsoft Excel
LeanPay
Chaser
Esker
Reviews
Heb je MY DSO MANAGER al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Most customized collection software
Beoordeeld op 5-11-2019
Pluspunten
- Customisable
- Ease of access
- Well-designed
- Does the job
Minpunten
-
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Cobranza sencilla
Beoordeeld op 21-9-2023
Excelente nos da una visión clara y es sencillo manejar este software
Excelente nos da una visión clara y es sencillo manejar este software
Pluspunten
Este software ayuda a que la gestion de cobros y créditos sean rápidos,es fácil de usar intuitivo e innovador,cuenta con una gran flexibilidad en el proceso de los pagos,te permite dar seguimiento en el momento adecuado.
Minpunten
No le e encontrado fallas es sencillo e intuitivo a cumplido totalmente las espectativas.
- Sector: Evenementenbureaus
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Bird Office review
Beoordeeld op 27-5-2019
- We have so many customers that we could not follow our aged trade receivables. Now, we have a...
- We have so many customers that we could not follow our aged trade receivables. Now, we have a clear view and with different scenario, we collect easily money. In dew months, we collected more than 200k€.
Pluspunten
- Easy of use and very clear with different scenarios
- very good quality/price ratio
- Automatic file import
Minpunten
- it is difficult to integrate automatically the sales team
- Sector: Vermogensbeheer
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Simple d'utilisation et suivi parfait
Beoordeeld op 14-4-2020
Mydso Manager permet de relancer au bon moment, avec les bons moyens de communication et de bien...
Mydso Manager permet de relancer au bon moment, avec les bons moyens de communication et de bien suivre les promesses de règlement des clients.
De plus, il permet de renforcer l'image et de garantir la relation commerciale grâce à une segmentation des clients et de la relance.
Pluspunten
L'utilisation est très simple et intuitif.
En tant qu'administrateur il est très facile de paramétrer des scénarios, de segmenter les clients et surtout de pouvoir contrôler et suivre les actions menées.
Minpunten
RIEN
- Sector: Plastics en kunststoffen
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Avis sur MyDso
Beoordeeld op 16-1-2024
Equipe d'intégrateurs et de formateurs très réactive et disponible
Equipe d'intégrateurs et de formateurs très réactive et disponible
Pluspunten
Simplicité d'usage, facilité à expliquer l'outil à des utilisateurs multilingues
Minpunten
Les échanges par mai continuent d'etre nombreux avec les équipes commerciales. MyDso n'a pas encore réussi à se substituer à la messagerie
MY DSO MANAGER - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over MY DSO MANAGER.V. Welke prijsmodellen heeft MY DSO MANAGER te bieden?
MY DSO MANAGER kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 99,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van MY DSO MANAGER?
MY DSO MANAGER heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door MY DSO MANAGER ondersteund?
MY DSO MANAGER ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Spaans, Turks
V. Biedt MY DSO MANAGER ondersteuning voor mobiele apparaten?
MY DSO MANAGER ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan MY DSO MANAGER worden geïntegreerd?
MY DSO MANAGER kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
BlueSnap, CRM Sales Force Automation, Cortex, Creditsafe, DNBi Professional, Docaposte, Esker, Gmail, Mailgun, Mailjet, Microsoft Azure, Microsoft Power BI, Odoo, OneDrive, OneLogin, PayPal, Paytweak, Ping Identity, QuickBooks Online, SAP Business One, Sage 100, Salesforce Sales Cloud, SimplySo for Office 365, Stripe, Tableau, Zeendoc
V. Welke mate van ondersteuning heeft MY DSO MANAGER te bieden?
MY DSO MANAGER biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor MY DSO MANAGER.