Lightspeed Restaurant
Over Lightspeed Restaurant
Lightspeed Restaurant is een cloudgebaseerd POS voor restaurants. Het platform biedt functies zoals verkoopregistratie, contactloze betalingsverwerking, aanpasbare plattegronden, personeelsbeheer en meer. Lightspeed Restaurant POS biedt ook uitbreidingen voor levering en e-commerce waarmee restaurantbedrijven hun bestellingen van begin tot eind kunnen beheren.
Lightspeed Restaurant vereenvoudigt contactloze betalingen en transacties via creditcards, betaalpassen en QR-codes. Rekeningen kunnen worden opgesplitst per stoel, item of couvert en er kunnen op elk moment in het bestelproces fooien worden toegevoegd aan rekeningen. Bestellingen kunnen binnen het systeem worden beheerd, met tools voor het volgen van bestellingen, plattegronden, itemoverdracht tussen tafels, beheer van betaling op rekening en meer.
Met de leveringsmodule van Lightspeed Restaurant kunnen bedrijven integreren met platforms van derde partijen zoals UberEats en Deliveroo om bestellingen rechtstreeks te ontvangen en de levering van elke bestelling te beheren. Restaurants kunnen ook menu's met alleen bezorging creëren en de prestaties van verschillende menu-items volgen met behulp van de rapportagefunctionaliteit. De e-commerce invoegtoepassing van Lightspeed Restaurant biedt extra functies, waaronder verkoop van merchandise, reserveringssysteembeheer, websitebeheer, integratie van reviews en meer.
Prijzen vanaf:
€ 119,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Ondersteunde talen
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans
Prijzen vanaf:
€ 119,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen
Functies
Totaal aantal functies van Lightspeed Restaurant: 62
Alternatieven
Square Point of Sale
Clover
TouchBistro
Revel Systems
Reviews
Heb je Lightspeed Restaurant al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
blijf weg van lightspeed
Beoordeeld op 11-8-2023
Pluspunten
helemaal niets positiefs meer na de overname van Posios door Lightspeed... lees onze ervaring bij de minpunten...
Minpunten
Blijf weg van Lightspeed ! sinds de overname zijn ze waardeloos ! Lees hieronder ons verhaal...Al meer dan 10 jaar klant bij Lightspeed, het vroegere Posios. Eén van de eerste klanten geweest van Posios, nog op hun kleine kantoor te Gent veel samengezeten om hun dienstverlening te verbeteren, samen met founder [gevoelige inhoud verborgen]. Deze mensen hadden nog oor naar hun klanten. Heel veel uitwisseling om de software zo sterk mogelijk te maken. Toffe software, toffe medewerking, een luisterend oor naar de klant toe.In 2014 worden zij overgenomen door het Canadese Lightspeed. De eerste jaren verlopen nog zeer correct en krijgen wij een prima dienstverlening.Echter, de laatste 5 jaar hebben zij een enorme expansie meegemaakt en lopen de accountmanagers de ganse markt af om peperdure contracten af te sluiten die idd tot 250/300% duurder zijn geworden op 1 a 2 jaar tijd.Mocht de service en dienstverlening, technische support etc kunnen volgen, zouden wij hier allemaal geen problemen mee hebben. Echter wordt er bij technische issues keer na keer gefaald en duurt het wekenlang tot zaken opgelost zijn, omdat ze het gewoon niet kunnen en de hete appel doorgeschoven wordt keer na keer naar een andere collega. Op het callcenter zitten jonge zeer onervaren medewerkers die het probleem vaak niet snappen.Elk probleem wordt geescaleerd naar hun technical support of customer succes mensen, gewoon medewerkers met iets meer ervaring die dan met veel sorry en excuses de boel proberen r
- Sector: Managementconsulting
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Anders 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Setting up and Training it for Clients
Beoordeeld op 21-2-2018
Pluspunten
Easy to use, adaptable in most situations. Any staff member should be able to use it especially on the visual side of things. Links to the accounting programs.
Minpunten
A few little enhancements would be nice to give the client and few extra reporting outcomes but I'm being a little picky.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Web based means easy
Beoordeeld op 14-9-2023
We're integrating with Lightspeed and my experience is that they've put a great product on the...
We're integrating with Lightspeed and my experience is that they've put a great product on the market.
Pluspunten
The product is one of the modern POS systems that it's very easy to set up and very easy to use. It's a breeze for both the users and the admins.
Minpunten
There is not really much to be mentioned as a con to be honest. May be that if you're experiencing some sort of a lack of internet connectivity you won't be able to mare changes, but not sure if I can qualify this as a con.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
My experience with Lightspeed
Beoordeeld op 22-2-2023
Not the greatest. The last rep that took care of my problem was the best one I had in the last 5...
Not the greatest. The last rep that took care of my problem was the best one I had in the last 5 years. His name is [sensitive content hidden] and he should be rewarded for his excellent customer service!
Pluspunten
It is easy to use and the back office reports are very useful.
Minpunten
When it glitches the time on hold on the phone is ridiculous and Lightspeed needs to put techs on the road to help out the restaurants using their product
Antwoord van Lightspeed
Hi Maria,
We would like to sincerely apologize for your recent experience, and we are sorry to hear you were less than satisfied with the services received. It is our utmost priority to provide products and services that allow our customers to focus on running their businesses with ease.
If ever you would like to provide more feedback, please don't hesitate to reach our Customer Success Team via email at [email protected].
Thank you,
Lightspeed Commerce
- Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Lightspeed Restaurant Accountant
Beoordeeld op 7-7-2023
Pluspunten
It is critical as a POS system and useful for posting all needed journal entries.
Minpunten
Can be difficult to learn to use and impliment.
Lightspeed Restaurant - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Lightspeed Restaurant.V. Welke prijsmodellen heeft Lightspeed Restaurant te bieden?
Lightspeed Restaurant kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 119,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Lightspeed Restaurant?
Lightspeed Restaurant heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200
V. Welke talen worden door Lightspeed Restaurant ondersteund?
Lightspeed Restaurant ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans
V. Biedt Lightspeed Restaurant ondersteuning voor mobiele apparaten?
Lightspeed Restaurant ondersteunt de volgende apparaten:
iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Lightspeed Restaurant worden geïntegreerd?
Lightspeed Restaurant kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
5stelle, Abacus, Abacus POS, Apaleo, Apicbase Restaurant Management, BPL Digital, Bookingplanner, Cloudbeds, Cockpit IT Service Manager, Combo, Deliverect, Easilys, Flipdish, Fourth Suite, Frontdesk Anywhere, Homebase, Kitchen CUT, Marketman, Mews, Misterbooking PMS, Mobi2Go, Onvi, OpenTable, Oracle Hospitality Suite8, Orderlord, Planday, Rotaready, SevenRooms, Skello, Stayntouch PMS, SumUp, Tenzo, WebRezPro, aleno, protel PMS
V. Welke mate van ondersteuning heeft Lightspeed Restaurant te bieden?
Lightspeed Restaurant biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Lightspeed Restaurant.