
Over Lightspeed Restaurant
Lightspeed Restaurant is een cloudgebaseerd POS voor restaurants. Het platform biedt functies zoals verkoopregistratie, contactloze betalingsverwerking, aanpasbare plattegronden, personeelsbeheer en meer. Lightspeed Restaurant POS biedt ook uitbreidingen voor levering en e-commerce waarmee restaurantbedrijven hun bestellingen van begin tot eind kunnen beheren.
Lightspeed Restaurant vereenvoudigt contactloze betalingen en transacties via creditcards, betaalpassen en QR-codes. Rekeningen kunnen worden opgesplitst per stoel, item of couvert en er kunnen op elk moment in het bestelproces fooien worden toegevoegd aan rekeningen. Bestellingen kunnen binnen het systeem worden beheerd, met tools voor het volgen van bestellingen, plattegronden, itemoverdracht tussen tafels, beheer van betaling op rekening en meer.
Met de leveringsmodule van Lightspeed Restaurant kunnen bedrijven integreren met platforms van derde partijen zoals UberEats en Deliveroo om bestellingen rechtstreeks te ontvangen en de levering van elke bestelling te beheren. Restaurants kunnen ook menu's met alleen bezorging creëren en de prestaties van verschillende menu-items volgen met behulp van de rapportagefunctionaliteit. De e-commerce invoegtoepassing van Lightspeed Restaurant biedt extra functies, waaronder verkoop van merchandise, reserveringssysteembeheer, websitebeheer, integratie van reviews en meer.
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Ondersteunde talen
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen




Functies
Totaal aantal functies van Lightspeed Restaurant: 64
Alternatieven
Square Point of Sale

Clover

TouchBistro

Revel Systems

Reviews
Heb je Lightspeed Restaurant al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
blijf weg van lightspeed
Beoordeeld op 11-8-2023
Pluspunten
helemaal niets positiefs meer na de overname van Posios door Lightspeed... lees onze ervaring bij de minpunten...
Minpunten
Blijf weg van Lightspeed ! sinds de overname zijn ze waardeloos ! Lees hieronder ons verhaal...Al meer dan 10 jaar klant bij Lightspeed, het vroegere Posios. Eén van de eerste klanten geweest van Posios, nog op hun kleine kantoor te Gent veel samengezeten om hun dienstverlening te verbeteren, samen met founder [gevoelige inhoud verborgen]. Deze mensen hadden nog oor naar hun klanten. Heel veel uitwisseling om de software zo sterk mogelijk te maken. Toffe software, toffe medewerking, een luisterend oor naar de klant toe.In 2014 worden zij overgenomen door het Canadese Lightspeed. De eerste jaren verlopen nog zeer correct en krijgen wij een prima dienstverlening.Echter, de laatste 5 jaar hebben zij een enorme expansie meegemaakt en lopen de accountmanagers de ganse markt af om peperdure contracten af te sluiten die idd tot 250/300% duurder zijn geworden op 1 a 2 jaar tijd.Mocht de service en dienstverlening, technische support etc kunnen volgen, zouden wij hier allemaal geen problemen mee hebben. Echter wordt er bij technische issues keer na keer gefaald en duurt het wekenlang tot zaken opgelost zijn, omdat ze het gewoon niet kunnen en de hete appel doorgeschoven wordt keer na keer naar een andere collega. Op het callcenter zitten jonge zeer onervaren medewerkers die het probleem vaak niet snappen.Elk probleem wordt geescaleerd naar hun technical support of customer succes mensen, gewoon medewerkers met iets meer ervaring die dan met veel sorry en excuses de boel proberen r
- Sector: Restaurants
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Lightspeed is an excellent partner to us
Beoordeeld op 15-7-2021
Lightspeed is a true partner with us at Campus Towers. With their programs we have a reliable easy...
Lightspeed is a true partner with us at Campus Towers. With their programs we have a reliable easy to use program. We are very satisfied with the service provided.
Pluspunten
Lightspeed is so easy to use. The simplicity of the program makes it so efficient for even my newest team members to use. We would be lost without it. The service team is outstanding to work with. The reliability is outstanding.
Minpunten
Actually we are very satisfied with the services that we are receiving from Lightspeed.
- Sector: Restaurants
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Overall very happy with our decision to move to Lightspeed as our POS
Beoordeeld op 25-5-2021
We are very happy overall that we moved forward back in November with Lightspeed. No regrets and...
We are very happy overall that we moved forward back in November with Lightspeed. No regrets and very happy we made the switch. Thank you
Pluspunten
Very user friendly for our staff, we have some "older" staff that are not very computer knowledgeable and they were able to learn the workflow very easily, and our younger staff love it because its like using their phone. We have recommended Lightspeed restaurant to other restaurant operators. Reporting is great, back office can be accessed from a tablet our phone to make changes and see reports on the fly.
Minpunten
Would like to see more integration with other platform for online gift card sales, also would like to see a few different hourly reporting functions.
Overwogen alternatieven
TouchBistro- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Go with something else!
Beoordeeld op 29-4-2022
If it was up to me, I would cancel our contract.
If it was up to me, I would cancel our contract.
Pluspunten
Fairly easy to set up for basic items. Not much else is easy with this.
Minpunten
Anytime we lose power, printers will not work and requires a 45 min - 1 hour call with support. Cannot set up a tab using a credit card at our bar. Tickets print too long with unnecessary information that is redundant. Multi-choice items are difficult to program and then make the order tickets EXCEEDINGLY long. System freezes up when the restaurant is busy causing delays.
Antwoord van Lightspeed
Hi Kesha,
We would like to sincerely apologize for your recent experience with Lightspeed. It is our utmost priority to provide a product and service that allows our customers to focus on running their businesses with ease. We value our customers' feedback, and would like to learn more about your specific experience, to have the opportunity to address your needs and concerns.
As we are unable to identify your account within our records, please feel free to contact our Customer Success team should you wish to provide further feedback.
You may reach us Toll-Free at: 1-844-365-2868
Thank you,
Lightspeed Commerce
- Sector: Restaurants
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
How Lightspeed will help improve your business.
Beoordeeld op 23-3-2019
I signed up with Lightspeed back in Nov 2016 and I have never looked back.
Lightspeed gives me...
I signed up with Lightspeed back in Nov 2016 and I have never looked back.
Lightspeed gives me accuracy and analysis.
Through Lightspeed's data I was able to save costs through employee shrinkage.
Combined with Lightspeed's great customer and tech support, you've got a winning combination that no one can beat.
Pluspunten
They are accuracy and analysis.
With Lightspeed each and every order is entered with 100% accuracy, so you don't have to worry about wrong items or amounts being entered. And with their integrated system you can manage your inventory, and analyze your sales patterns. All because Lightspeed gives you sophisticated and detailed sales reports at your fingertips all while saving time and money and reducing costs.
Minpunten
There was no onsite tutorial on how to access certain data, but a quick call with tech support and within a few minutes I mastered the system and where everything is placed.
Lightspeed Restaurant - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Lightspeed Restaurant.V. Welke prijsmodellen heeft Lightspeed Restaurant te bieden?
Lightspeed Restaurant kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf:
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Lightspeed Restaurant?
Lightspeed Restaurant heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200
V. Welke talen worden door Lightspeed Restaurant ondersteund?
Lightspeed Restaurant ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans
V. Biedt Lightspeed Restaurant ondersteuning voor mobiele apparaten?
Lightspeed Restaurant ondersteunt de volgende apparaten:
iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Lightspeed Restaurant worden geïntegreerd?
Lightspeed Restaurant kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
5stelle, Abacus, Abacus POS, Apaleo, Apicbase Restaurant Management, BPL Digital, Base7booking, Bookingplanner, Cloudbeds, Cockpit IT Service Manager, Combo, Deliverect, Easilys, Flipdish, Fourth Suite, Frontdesk Anywhere, Homebase, HotSoft PMS, Kitchen CUT, Lydia, Marketman, Mews Commander, Misterbooking PMS, Mobi2Go, Onvi, OpenTable, Oracle Hospitality Suite8, Orderlord, Payworks Payment Gateway, Planday, QuickBooks, Rotaready, SevenRooms, Skello, Stayntouch PMS, SumUp, Tenzo, UberEats Clone, WebRezPro, aleno, iZettle, protel PMS
V. Welke mate van ondersteuning heeft Lightspeed Restaurant te bieden?
Lightspeed Restaurant biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Lightspeed Restaurant.