
Lime CRM
Over Lime CRM
Lime CRM is software voor klantrelatiebeheer waarmee bedrijven hun verkoop-, marketing- en klantenserviceactiviteiten kunnen stroomlijnen en op die manier de werkdag vereenvoudigen en tevreden klanten genereren.
Lime CRM is aangepast aan je bedrijfsprocessen en geïntegreerd in je andere belangrijke systemen (zoals je website, ERP, zakelijke telefoonsysteem, Outlook of Gmail), en verzamelt al je klantinformatie op één plek om je een visueel overzicht van je bedrijf te geven zodat je meer gestructureerd kunt werken met de verkoop, marketing en klantenservice.
Met Lime CRM kun je de verkoopactiviteiten van jou en je team volgen, zowel op bedrijfs- als op individueel niveau. KPI's en rapporten worden in realtime gevisualiseerd zodat je beter geïnformeerde beslissingen kunt nemen. Zorg voor naleving van de AVG door je klanten in staat te stellen persoonlijke gegevens te bewerken en hun toestemming te beheren. Dankzij gepersonaliseerde weergaven hebben gebruikers alleen toegang tot informatie die relevant voor hen is. Daarnaast kan Lime CRM ook worden uitgebreid met add-on tools zoals business intelligence, workflowbeheer, casemanagement, klantsegmentatie, elektronische handtekeningen, nieuwsbrief- en marketing automation, evenementenbeheer en meer.
Prijzen vanaf:
€ 45,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
€ 45,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen






Functies
Totaal aantal functies van Lime CRM: 52
Alternatieven
Dynamics 365

Salesforce Sales Cloud

Pipedrive

SuperOffice CRM

Reviews
Heb je Lime CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Papier- en bosbouwproducten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Very good value for money
Beoordeeld op 4-2-2021
Pluspunten
LIME works very well straight out of the box and it's easy to use. Because of this people like it a lot and there is very little if any resistance from the users.
Minpunten
At the time of purchase the history data was not available but now that's been fixed too.
Overwogen alternatieven
Salesforce Sales CloudRedenen om voor Lime CRM te kiezen
Because we ended up in a situation where only two people used our old CRM and the change had to come.Redenen om over te stappen op Lime CRM
Because of better value for money and superior customer service.Antwoord van Lime Technologies
Hi Sami and thank you for reviewing Lime CRM. We are happy to hear that you and your colleagues enjoy working in the system. Best wishes, your friends at Lime
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great system with both CRM and FRM capasity within the same system
Beoordeeld op 10-2-2021
We use this system for the Leagues - Eliteserien and OBOS-ligaen as well as all clubs within these...
We use this system for the Leagues - Eliteserien and OBOS-ligaen as well as all clubs within these leagues.
It is a great tool for aggregation all fan activites and touchpoints as well as making the marketing departements more professional.
Pluspunten
The search function
Ability to add tickets through integrations
Easy to customize
Minpunten
Not all functions from the desktop version is in the webversion yet. Still have to use the desktop client in order to do some stuff.
Redenen om over te stappen op Lime CRM
Cost, functionality and the fact that they had a lot of already plugins towards the sports segmentAntwoord van Lime Technologies
Thank you for taking the time to review Lime CRM! If you are missing any functionalities in the web client, don't hesitate to reach out to us to see if we can add them for you. All the best, your friends at Lime
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Hello
Beoordeeld op 11-2-2022
To-do list
To-do list
Pluspunten
It is easy to use, and the mobile function work very good. It is also good that it is intenretbased
Mobile
Minpunten
It is sometimes a bit slow, but that could also be because of the internet
Antwoord van Lime Technologies
Thank you for your review, Johanna!
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Lime - Dicom Expense
Beoordeeld op 9-2-2021
This has helped us keep track of our prospects and customer in a way better way than previous...
This has helped us keep track of our prospects and customer in a way better way than previous solutions with excel sheets etc.
Now we have one installed process which could be better on our end, but as CRM's go, we have everything we need with Lime.
Pluspunten
Easy to use, integration was a bit tricky since we had a lot of customization done, but always satisfied with our salesperson, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN].
I like the way it is configured and that the functionality is wide, a lot of tiles and you can configure it with personalized filters.
Minpunten
There could be more manuals/instructions - we find the statistics module a bit difficult and therefor are we not getting everything possible out of the application.
Ideally, it would also be a full on cloud solution with the same functionalities as the on prem, but they are getting there.
Overwogen alternatieven
Salesforce Sales CloudRedenen om over te stappen op Lime CRM
The trust we felt with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] as our salesperson, really sealed the deal.Antwoord van Lime Technologies
Hi Sara! Thank you for the feedback. And just to keep you updated about our cloud functionalities, we have worked hard the last 6 months to develop our cloud solution to a product that is compatible with all the important functionalities that we already offer in our on-prem solution. The only functionalities not supported by cloud are the add-ons that we are replacing with new add-ons which will be available in cloud. We hope that this will be helpful for you in using Lime CRM onwards!
- Sector: Verzekeringen
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Easy to adminster
Beoordeeld op 4-2-2021
Easy to administer and to use.Filters and views make it possible to see what you are most interested...
Easy to administer and to use.Filters and views make it possible to see what you are most interested in.
A big challenge is to get the user to register relevant data in the system.
Pluspunten
The access to self-administer certain parts of the system. Change text and add / delete fields without having to hire a consultant. Make it fast to help the user customize the system.
Minpunten
Integrations with our own business systems partly due to the installation "on premise" instead of cloudsolutuion hosted by Lime. Desktop client functionality is not fully implemented in web client
Overwogen alternatieven
Dynamics 365Overgestapt van
Dynamics 365Redenen om over te stappen op Lime CRM
Lundalogik's configuration process is well defined and indicates a lot of experience of customer adaptations, but also knowledge of Lime as a system and its possibilities. Support and management is also a strong factor where Lundalogik had by far the best offer.Antwoord van Lime Technologies
Hi Mattias and thank you for reviewing Lime CRM! It warms our hearts to hear that you find it easy to use and customize. If you struggle with users not registering data as directed, don't hesitate to reach out to us and we can help out with user trainings. Best regards, your friends at Lime
Lime CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Lime CRM.V. Welke prijsmodellen heeft Lime CRM te bieden?
Lime CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 45,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
Al onze aan abonnementen bevatten een service overeenkomst.
V. Wat zijn de typische gebruikers van Lime CRM?
Lime CRM heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000
V. Welke talen worden door Lime CRM ondersteund?
Lime CRM ondersteunt de volgende talen:
Deens, Duits, Engels, Fins, Nederlands, Noors, Zweeds
V. Biedt Lime CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
Lime CRM ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Lime CRM worden geïntegreerd?
Lime CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Creditsafe, Dynamics 365 Business Central, Exact Online, Fortnox, GetAccept, Gmail, Google Maps, HubSpot Marketing Hub, Leadinfo, Microsoft Outlook, Scrive, Telavox, Uniconta, Userlike, Visma, Visma.net ERP, Zapier, e-conomic, vloxq CPQ
V. Welke mate van ondersteuning heeft Lime CRM te bieden?
Lime CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Lime CRM.