Over Lime CRM

Lime CRM is software voor klantrelatiebeheer waarmee bedrijven hun verkoop-, marketing- en klantenserviceactiviteiten kunnen stroomlijnen en op die manier de werkdag vereenvoudigen en tevreden klanten genereren.

Lime CRM is aangepast aan je bedrijfsprocessen en geïntegreerd in je andere belangrijke systemen (zoals je website, ERP, zakelijke telefoonsysteem, Outlook of Gmail), en verzamelt al je klantinformatie op één plek om je een visueel overzicht van je bedrijf te geven zodat je meer gestructureerd kunt werken met de verkoop, marketing en klantenservice.

Met Lime CRM kun je de verkoopactiviteiten van jou en je team volgen, zowel op bedrijfs- als op individueel niveau. KPI's en rapporten worden in realtime gevisualiseerd zodat je beter geïnformeerde beslissingen kunt nemen. Zorg voor naleving van de AVG door je klanten in staat te stellen persoonlijke gegevens te bewerken en hun toestemming te beheren. Dankzij gepersonaliseerde weergaven hebben gebruikers alleen toegang tot informatie die relevant voor hen is. Daarnaast kan Lime CRM ook worden uitgebreid met add-on tools zoals business intelligence, workflowbeheer, casemanagement, klantsegmentatie, elektronische handtekeningen, nieuwsbrief- en marketing automation, evenementenbeheer en meer.

Prijzen vanaf:

€ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Denemarken, Duitsland, Finland, Nederland, Noorwegen en nog 1 andere

Ondersteunde talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Nederlands en nog 2 andere

Prijzen vanaf:

€ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Lime CRM Software - 1
Lime CRM Software - 2
Lime CRM Software - 3
Lime CRM Software - 4
Lime CRM Software - 5
Lime CRM Software - 6
Nog 7 andere bekijken
Lime CRM-video
Lime CRM Software - 1
Lime CRM Software - 2
Lime CRM Software - 3
Lime CRM Software - 4
Lime CRM Software - 5
Lime CRM Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Lime CRM: 52

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van verkooppipeline
  • CRM
  • Campagnesegmentering
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klanten volgen
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Pipelinebeheer
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Referenties bijhouden
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Dynamics 365

4,3
#1 alternatief voor Lime CRM
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor Lime CRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Pipedrive

4,5
#3 alternatief voor Lime CRM
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen...

SuperOffice CRM

4,2
#4 alternatief voor Lime CRM
SuperOffice CRM is software voor klantrelatiebeheer die teams in de verkoop, marketing en klantenservice helpt bij het...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(35)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Lime CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 35 reviews worden weergegeven
Sami
Totaalscore
  • Sector: Papier- en bosbouwproducten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Very good value for money

Beoordeeld op 4-2-2021

Pluspunten

LIME works very well straight out of the box and it's easy to use. Because of this people like it a lot and there is very little if any resistance from the users.

Minpunten

At the time of purchase the history data was not available but now that's been fixed too.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om voor Lime CRM te kiezen

Because we ended up in a situation where only two people used our old CRM and the change had to come.

Redenen om over te stappen op Lime CRM

Because of better value for money and superior customer service.

Antwoord van Lime Technologies

Hi Sami and thank you for reviewing Lime CRM. We are happy to hear that you and your colleagues enjoy working in the system. Best wishes, your friends at Lime

Thomas
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great system with both CRM and FRM capasity within the same system

Beoordeeld op 10-2-2021

We use this system for the Leagues - Eliteserien and OBOS-ligaen as well as all clubs within these...

We use this system for the Leagues - Eliteserien and OBOS-ligaen as well as all clubs within these leagues.
It is a great tool for aggregation all fan activites and touchpoints as well as making the marketing departements more professional.

Pluspunten

The search function
Ability to add tickets through integrations
Easy to customize

Minpunten

Not all functions from the desktop version is in the webversion yet. Still have to use the desktop client in order to do some stuff.

Redenen om over te stappen op Lime CRM

Cost, functionality and the fact that they had a lot of already plugins towards the sports segment

Antwoord van Lime Technologies

Thank you for taking the time to review Lime CRM! If you are missing any functionalities in the web client, don't hesitate to reach out to us to see if we can add them for you. All the best, your friends at Lime

Johanna
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Hello

Beoordeeld op 11-2-2022

To-do list

To-do list

Pluspunten

It is easy to use, and the mobile function work very good. It is also good that it is intenretbased
Mobile

Minpunten

It is sometimes a bit slow, but that could also be because of the internet

Antwoord van Lime Technologies

Thank you for your review, Johanna!

Sara
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Lime - Dicom Expense

Beoordeeld op 9-2-2021

This has helped us keep track of our prospects and customer in a way better way than previous...

This has helped us keep track of our prospects and customer in a way better way than previous solutions with excel sheets etc.
Now we have one installed process which could be better on our end, but as CRM's go, we have everything we need with Lime.

Pluspunten

Easy to use, integration was a bit tricky since we had a lot of customization done, but always satisfied with our salesperson, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN].
I like the way it is configured and that the functionality is wide, a lot of tiles and you can configure it with personalized filters.

Minpunten

There could be more manuals/instructions - we find the statistics module a bit difficult and therefor are we not getting everything possible out of the application.
Ideally, it would also be a full on cloud solution with the same functionalities as the on prem, but they are getting there.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Lime CRM

The trust we felt with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] as our salesperson, really sealed the deal.

Antwoord van Lime Technologies

Hi Sara! Thank you for the feedback. And just to keep you updated about our cloud functionalities, we have worked hard the last 6 months to develop our cloud solution to a product that is compatible with all the important functionalities that we already offer in our on-prem solution. The only functionalities not supported by cloud are the add-ons that we are replacing with new add-ons which will be available in cloud. We hope that this will be helpful for you in using Lime CRM onwards!

Mattias
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Easy to adminster

Beoordeeld op 4-2-2021

Easy to administer and to use.Filters and views make it possible to see what you are most interested...

Easy to administer and to use.Filters and views make it possible to see what you are most interested in.
A big challenge is to get the user to register relevant data in the system.

Pluspunten

The access to self-administer certain parts of the system. Change text and add / delete fields without having to hire a consultant. Make it fast to help the user customize the system.

Minpunten

Integrations with our own business systems partly due to the installation "on premise" instead of cloudsolutuion hosted by Lime. Desktop client functionality is not fully implemented in web client

Overwogen alternatieven

Dynamics 365

Overgestapt van

Dynamics 365

Redenen om over te stappen op Lime CRM

Lundalogik's configuration process is well defined and indicates a lot of experience of customer adaptations, but also knowledge of Lime as a system and its possibilities. Support and management is also a strong factor where Lundalogik had by far the best offer.

Antwoord van Lime Technologies

Hi Mattias and thank you for reviewing Lime CRM! It warms our hearts to hear that you find it easy to use and customize. If you struggle with users not registering data as directed, don't hesitate to reach out to us and we can help out with user trainings. Best regards, your friends at Lime

5 van 35 worden weergegeven Lees alle reviews

Lime CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Lime CRM.

Lime CRM kent de volgende prijsmodellen:

Al onze aan abonnementen bevatten een service overeenkomst.

Lime CRM heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

Lime CRM ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Fins, Nederlands, Noors, Zweeds

Lime CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Lime CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Creditsafe, Dynamics 365 Business Central, Exact Online, Fortnox, GetAccept, Gmail, Google Maps, HubSpot Marketing Hub, Leadinfo, Microsoft Outlook, Scrive, Telavox, Uniconta, Userlike, Visma, Visma.net ERP, Zapier, e-conomic, vloxq CPQ

Lime CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Lime CRM.