Lime CRM

Over Lime CRM

Lime CRM is software voor klantrelatiebeheer waarmee bedrijven hun verkoop-, marketing- en klantenserviceactiviteiten kunnen stroomlijnen en op die manier de werkdag vereenvoudigen en tevreden klanten genereren.

Lime CRM is aangepast aan je bedrijfsprocessen en geïntegreerd in je andere belangrijke systemen (zoals je website, ERP, zakelijke telefoonsysteem, Outlook of Gmail), en verzamelt al je klantinformatie op één plek om je een visueel overzicht van je bedrijf te geven zodat je meer gestructureerd kunt werken met de verkoop, marketing en klantenservice.

Met Lime CRM kun je de verkoopactiviteiten van jou en je team volgen, zowel op bedrijfs- als op individueel niveau. KPI's en rapporten worden in realtime gevisualiseerd zodat je beter geïnformeerde beslissingen kunt nemen. Zorg voor naleving van de AVG door je klanten in staat te stellen persoonlijke gegevens te bewerken en hun toestemming te beheren. Dankzij gepersonaliseerde weergaven hebben gebruikers alleen toegang tot informatie die relevant voor hen is. Daarnaast kan Lime CRM ook worden uitgebreid met add-on tools zoals business intelligence, workflowbeheer, casemanagement, klantsegmentatie, elektronische handtekeningen, nieuwsbrief- en marketing automation, evenementenbeheer en meer.

Prijzen vanaf:

€ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Denemarken, Duitsland, Finland, Nederland, Noorwegen en nog 1 andere

Ondersteunde talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Nederlands en nog 2 andere

Prijzen vanaf:

€ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Lime CRM Software - 1
Lime CRM Software - 2
Lime CRM Software - 3
Lime CRM Software - 4
Lime CRM Software - 5
Lime CRM Software - 6
Nog 7 andere bekijken
Lime CRM-video
Lime CRM Software - 1
Lime CRM Software - 2
Lime CRM Software - 3
Lime CRM Software - 4
Lime CRM Software - 5
Lime CRM Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Lime CRM: 84

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Chatten/messaging
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Garanties bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Live chatten
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Referenties bijhouden
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor vastgoed
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Pipedrive

4,5
#1 alternatief voor Lime CRM
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen...

SuperOffice CRM

4,2
#2 alternatief voor Lime CRM
SuperOffice CRM is software voor klantrelatiebeheer die teams in de verkoop, marketing en klantenservice helpt bij het...

Lime Go

4,2
#3 alternatief voor Lime CRM
Lime Go is een cloudgebaseerde toepassing waarmee gebruikers verkoopprocessen kunnen beheren, contact kunnen leggen met...

Synchroteam

4,4
#4 alternatief voor Lime CRM
Software voor buitendienstbeheer (FSM) om mobiele medewerkers te volgen. Met functies voor planning, dispatch, agenda,...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(102)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Lime CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 102 reviews worden weergegeven
OLGA
Totaalscore
  • Sector: Medische praktijk
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy to use

Beoordeeld op 5-2-2021

Lime CRM solved the problem of saving information about clients, as well as setting and performing...

Lime CRM solved the problem of saving information about clients, as well as setting and performing tasks for working with clients

Pluspunten

Easy to learn and use. And for administrator is easy to make small changes

Minpunten

Customer support works sometimes slowly

Antwoord van Lime Technologies

Thank you for reviewing Lime CRM, Olga! We appreciate your feedback and our support team is working hard to solve all incoming requests as soon as possible. Sometimes we need some extra time to dig into issues that can't be solved instantly, but we aim at perfection and will forward your feedback to the support team, so that they can help you even faster in the future! Greetings from your friends at Lime

Mattias
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Easy to adminster

Beoordeeld op 4-2-2021

Easy to administer and to use.Filters and views make it possible to see what you are most interested...

Easy to administer and to use.Filters and views make it possible to see what you are most interested in.
A big challenge is to get the user to register relevant data in the system.

Pluspunten

The access to self-administer certain parts of the system. Change text and add / delete fields without having to hire a consultant. Make it fast to help the user customize the system.

Minpunten

Integrations with our own business systems partly due to the installation "on premise" instead of cloudsolutuion hosted by Lime. Desktop client functionality is not fully implemented in web client

Overwogen alternatieven

Dynamics 365

Overgestapt van

Dynamics 365

Redenen om over te stappen op Lime CRM

Lundalogik's configuration process is well defined and indicates a lot of experience of customer adaptations, but also knowledge of Lime as a system and its possibilities. Support and management is also a strong factor where Lundalogik had by far the best offer.

Antwoord van Lime Technologies

Hi Mattias and thank you for reviewing Lime CRM! It warms our hearts to hear that you find it easy to use and customize. If you struggle with users not registering data as directed, don't hesitate to reach out to us and we can help out with user trainings. Best regards, your friends at Lime

Johanna
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Hello

Beoordeeld op 11-2-2022

To-do list

To-do list

Pluspunten

It is easy to use, and the mobile function work very good. It is also good that it is intenretbased
Mobile

Minpunten

It is sometimes a bit slow, but that could also be because of the internet

Antwoord van Lime Technologies

Thank you for your review, Johanna!

AnnaLena
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Lime CRM for managing development projects in different countries

Beoordeeld op 8-9-2023

We can get reports of our data in more or less any format we want, at the same time as we have a...

We can get reports of our data in more or less any format we want, at the same time as we have a user friendly system for our staff to work with.

Pluspunten

Lime offered to build a portal for our member organisations, making it possible for us to cooperate and share information on multiple levels. We were in need of quite a lot of customization. The team at Lime was great to work with. They helped us sort out what is really important, and to break free from old habits in our old system.

Minpunten

As a non-profit organisation we have limited funds to keep developing the system. Lime did a really good job building a solution for us, but of course there are things we would like to keep developing.

Shane
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A happy Lime CRM user

Beoordeeld op 4-2-2021

Lime CRM makes it easier to follow up and renegotiate contracts. It also makes it easy to organize...

Lime CRM makes it easier to follow up and renegotiate contracts. It also makes it easy to organize clients into marketing activities and/or event invites.

Pluspunten

This product is very easy to learn and use. It's a great way to organize and list one's clients. I love the integration we've recently made with GetAccept, an easy and professional way of sending out contracts with e-signature.

Minpunten

I wish we could integrate Lime CRM with our hotel booking system Opera, so that we could get the clients' statistics (room nights) into each company profile card smoothly and easily.

Antwoord van Lime Technologies

Thank you for the review, Shane! Don't hesitate to reach out to us with a request to integrate Lime CRM with Opera. Even though we don't have a standard integration for it, we often develop new integrations to external systems. Best regards, your friends at Lime

5 van 102 worden weergegeven Lees alle reviews

Lime CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Lime CRM.

Lime CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 45,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Al onze aan abonnementen bevatten een service overeenkomst.

Lime CRM heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

Lime CRM ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Fins, Nederlands, Noors, Zweeds

Lime CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Lime CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Creditsafe, Dynamics 365 Business Central, Exact Online, Fortnox, GetAccept, Gmail, Google Maps, HubSpot Marketing Hub, Leadinfo, Microsoft Outlook, Scrive, Telavox, Uniconta, Userlike, Visma, Visma.net ERP, Zapier, e-conomic, vloxq CPQ

Lime CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Lime CRM.