Over Tribeloo

Tribeloo is een cloudgebaseerde bedrijfsklare oplossing waarmee bedrijven hun kantoorruimte actief beheren en de vereiste ruimte en kosten verlagen. Optimaliseer het gebruik van bureaus, vergaderruimten, parkeerplaatsen, voertuigen en meer, terwijl je de kantoorervaring voor je werknemers verbetert. Breng ze samen op kantoor om contact te onderhouden met hun collega's en werk als een flexibel team door hen te ondersteunen bij het vinden van de juiste werkruimte voor de juiste gelegenheid.

COVID - 3 functies om een veilige omgeving te creëren bij terugkeer naar het kantoor:
1. eenvoudige goedkeuringsprocessen om de bezetting van de werkplek te controleren;
2. focus op het schoonmaken van de gebieden die worden gebruikt;
3. opsporen van mensen die in contact zijn gekomen met een COVID-geval.

Verbeter de kantoorervaring door te kiezen uit een selectie aanraakschermen voor bureaus en vergaderruimtes of kies voor de goedkopere oplossing met QR-codes en NFC-tags.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Afbeeldingen

Nog 7 andere bekijken
Tribeloo-video
Schermopname van Tribeloo: Schermopname van Tribeloo: Schermopname van Tribeloo: Schermopname van Tribeloo: Schermopname van Tribeloo: Schermopname van Tribeloo:

Functies

Totaal aantal functies van Tribeloo: 41

  • Active Directory-integratie (AD)
  • Apparatuurbeheer
  • Assetbeheer
  • Beheer van bezettingsgraad
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestuursvergaderingen
  • Commercieel vastgoed
  • Digital signage
  • Eenmalige aanmelding
  • Faciliteitsplanning
  • Gebeurtenissen volgen
  • Integraties van derden
  • Interne vergaderingen
  • Inventarisatie
  • Kalenderbeheer
  • Kamerplanning
  • Kamers reserveren
  • Multilocatie
  • Onderhoudsbeheer
  • Online reserveren
  • Plannen
  • Planning beschikbare ruimtes
  • Plattegronden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Realtime planning
  • Reserveren van vergaderruimte
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Resources plannen
  • Ruimtebeheer
  • Ruimtereservering
  • Takenlijst
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor kantoren
  • Voor scholen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wetgevende vergaderingen

Alternatieven

Robin Powered

4,7
#1 alternatief voor Tribeloo
Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te boeken,...

Roomzilla

4,5
#2 alternatief voor Tribeloo
Roomzilla is a meeting room reservation system which integrates with calendar systems like Google, Outlook, Office 365...

Pronestor

5
#3 alternatief voor Tribeloo
We provide software solutions for managing meetings, desks and visitors. It's all integrated in one, simplified flow.

iOFFICE

4,5
#4 alternatief voor Tribeloo
iOFFICE is een cloudgebaseerd geïntegreerd kantoorsysteem dat middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheer van...

Reviews

Totaalscore

5 /5
(10)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,9/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Tribeloo al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 10 worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Muziek
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great and cheap solution for managing meeting rooms and more

Beoordeeld op 22-1-2021

Great experience setting up the tool and using it. Great Outlook calendar integration

Great experience setting up the tool and using it. Great Outlook calendar integration

Pluspunten

We were searching for a booking tool for managing all of our meeting rooms and we came across Tribeloo which offers the most complete solution to manage rooms and at the best price compared to other products.

We started using Tribeloo to manage our meeting rooms but quickly also started using it to book desks and parking spots. The user experience is the same whether you book a desk or a meeting room, because you can do everything from the same Outlook addin and you don't need to use another one to book a parking spot or desk. Next to that it also works great on smartphones, which makes it really useful when on the road and in need of a space. Even when nothing is available anymore to book, people that have an assigned desk in the office but aren't using it that day, can then free up their desk for others to use.

Minpunten

No real dislikes. We gave some ideas for additional features some of which were already added

Erik P.
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Very easy to setup and use.

Beoordeeld op 31-10-2020

It's a very user friendly tool!

It's a very user friendly tool!

Pluspunten

It was quite fast to setup the account, add a floor plan and link the desks and meeting rooms.
We used to book meeting rooms in Excel, and now we can easily do it directly from Outlook.

The interactive maps are also very handy to find your team members.

Minpunten

More integrations with other software systems would be nice.

Arne V.
Totaalscore
  • Sector: Consumentenelektronica
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

A very efficient tool to book a desk or meeting room

Beoordeeld op 21-12-2020

Pluspunten

"I can easily book a desk or meeting room from my own Google calendar with the Tribeloo extension. The tool is very easy to use and straight forward. The newsfeed feature is also super handy to keep everyone in the office up to date with what is going on in the company in terms of recent news and upcoming events.

We've also got displays at the office, both for our desks and meeting rooms. They have a minimalistic design and make it extra easy to check-in your reservation or book something on the spot."

Minpunten

"There was one display that didn't work a 100%, but the customer support fixed it very quickly and replaced it."

Geert V.
Totaalscore
  • Sector: Mediaproductie
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy to set up and manage flexworking

Beoordeeld op 20-11-2020

Pluspunten

After uploading a floorplan, it was very easy to set up all desks and meeting-rooms.
Integration with GSuite comes out of the box and so it's very easy to link meeting-room or desk-reservations to our calendars. There is also a Chrome extension that easily integrates GCalendar with Tribeloo.
Our office space is limited, so this tool helps us to organize our flexworking and manage periods of high-demand.

Minpunten

Initial setup of a site can become a bit tedious. There are many options to select from.. so the flexibility has a bit of a learning curve.
But Tribeloo customer service rocks as they are always very helpful and offer great support.

Lin B.
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great & easy solution for booking desks, parking spots,...

Beoordeeld op 11-1-2021

Pluspunten

We were looking for a solution to manage our desks and parking spots, so that our team including all the freelancers we work with, could book a desk or parking spot without a problem. We found Tribeloo and requested a demo. This convinced us right away that Tribeloo was the solution we needed!

Everyone can now easily find and book a desk, parking spot or meeting room, from either their own calendar or when using the Tribeloo app on your smartphone. There is even a feature to check who of your colleagues is in the office and when, and if there are still some seats available. This is really useful! Especially now when we are returning slowly back to the office.

Minpunten

Nothing to dislike really. It's has been a very reliable solution to manage our office space and does exactly what you expect of it! Great tool!

5 van 10 worden weergegeven Lees alle reviews

Tribeloo - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Tribeloo.

Tribeloo kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 3,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Tribeloo

Tribeloo heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

We hebben geen informatie over talen die door Tribeloo worden ondersteund

Tribeloo ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Tribeloo kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Calendar, Microsoft Outlook, Okta, OneLogin

Tribeloo biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Telefonische ondersteuning

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Tribeloo.