Acquia DAM (Widen)

Over Acquia DAM (Widen)

Widen Collective is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale middelen, waarmee gebruikers visuele content overal en vanaf elk apparaat kunnen vinden, delen, uploaden, downloaden en analyseren. Het product is geschikt voor marketeers, creatieve teams, IT-managers en software-architecten van het MKB en grote ondernemingen. Het is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van verschillende sectoren, waaronder kleding, bouw, consumptiegoederen, horeca, gezondheidszorg, techniek, medische apparaten, reizen en de detailhandel.

Het product heeft een brede functieset die helpt bij het creëren van merkeigen portals, het volgen en archiveren van goederen, workflowintegraties, rechtenbeheer, rapportage en analyse enzovoort. Het maakt gebruik van Amazon-webdiensten die zorgen voor schaalbaarheid op aanvraag en een snelle netwerktoegang voor locaties over de hele wereld. Widen Collective biedt de mogelijkheid om foto's van bedrijfsmiddelen automatisch bij te snijden en het formaat ervan te wijzigen en ze op internet te publiceren. Gebruikers kunnen verder inzicht krijgen in het gebruik van het bedrijfsmiddel op verschillende locaties via kaartweergaven op basis van geolocatie.

Dashboard- en rapportagetools van Widen Collective stellen gebruikers in staat gegevens te exporteren en het gebruik van bedrijfsmiddelen te volgen door de site te volgen met Google Analytics. Gebruikers kunnen de prestaties van bedrijfsmiddelen op verschillende portals vergelijken via dashboards die vooraf zijn geladen met middelen en gebruikersactiviteiten die je "moet volgen". Alle gegevens, zoals gebruikersinformatie, metadata, zoekresultaat en uploadgeschiedenis voor het bedrijfsmiddel, kunnen worden geëxporteerd naar Excel, waar gebruikers kunnen inzoomen om site-activiteiten te analyseren.

Widen gebruikt een flexibele productontwikkelingsmethode, waarin maandelijks doorlopende functies worden vrijgegeven en klantfeedback de routekaart aanstuurt voor Widen Collective. Het biedt integraties met een groot aantal marketing- en creatieve toepassingen die helpen bij het eenvoudig synchroniseren van merkmiddelen over meerdere kanalen. Enkele van de belangrijkste klanten van Widen Collective zijn Brocade, La-Z-Boy, Allsteel, Electrolux, Brooks Running en LG.


Afbeeldingen

Acquia DAM (Widen) Software - 1
Acquia DAM (Widen) Software - 2
Acquia DAM (Widen) Software - 3
Acquia DAM (Widen) Software - 4
Acquia DAM (Widen) Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Acquia DAM (Widen)-video
Acquia DAM (Widen) Software - 1
Acquia DAM (Widen) Software - 2
Acquia DAM (Widen) Software - 3
Acquia DAM (Widen) Software - 4
Acquia DAM (Widen) Software - 5

Twijfels over Acquia DAM (Widen)? Vergelijk met een populair alternatief

Acquia DAM (Widen)

4,4 (324)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
Geen prijsinformatie gevonden

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

167
63

Integraties

52
36

Gebruiksgemak

4,4 (324)
4,4 (676)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,6 (324)
4,4 (676)

Klantenservice

4,6 (324)
4,5 (676)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Canto

4,5
#1 alternatief voor Acquia DAM (Widen)
Met de Canto-oplossing voor beheer van digitale bedrijfsmiddelen kunnen bedrijven merkmiddelen op meerdere kanalen en...

Box

4,4
#2 alternatief voor Acquia DAM (Widen)
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows...

Microsoft SharePoint

4,3
#3 alternatief voor Acquia DAM (Widen)
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals,...

Dropbox Business

4,5
#4 alternatief voor Acquia DAM (Widen)
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsfo...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(324)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Acquia DAM (Widen) al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 324 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Before, I was lost. Now I have found...my assets. Great tool/ great people

Beoordeeld op 28-11-2017

Gee, it makes work easier.

We have dealers and marketing teams around the world. This makes...

Gee, it makes work easier.

We have dealers and marketing teams around the world. This makes distributing those assets not a pain in the ass. Also, WAY less questions than before we implemented about 'where is is this asset?'

It rules.

Pluspunten

The customer experience team and help desk teams are great and make you feel like a real person instead of a cog in the giant machine of software life. The portals. The PORTALS! Portals rule. They really do. Best way to organize brand stuff.

Minpunten

I'm waiting for workflow to become even more robust for it to become a Workfront killer. Which I hope that it does.

Gus
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Widen is fast and efficient. It's responsive with search and downloading assets.

Beoordeeld op 17-8-2017

Pluspunten

Speed.
Since the beginning we've upload thousands of images and added hundreds of users across our company and partners. It has not slowed down with all of the added weight and burden. It's still as snappy and responsive searching for assets in the beginning. Narrowing the search results and downloading images is very quick.

Minpunten

Support.
The support could be better. There has been times, not in a while, when it goes down, just like any cloud service. But it seems the first line of support are the on-site admins. It's a problem when they are not in the office. There's not an easy way to contact support when needed. There should be a chat feature to let them know when we are experiencing outages and get the issues solved.

Jeanne
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Widen

Beoordeeld op 6-10-2020

Overall it has become a great tool for our users and the expansion to house storing certain...

Overall it has become a great tool for our users and the expansion to house storing certain documenttation in one place is great.

Pluspunten

Widen is a great receptical to all of our imagery for our products. Downloading images from the portal is easy as well

Minpunten

Finding documentation seems to be difficult. Not sure if it the actual software or if it is the manner is which our company set it up.

Valerie
Totaalscore
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Widen Collective Review

Beoordeeld op 21-11-2012

I would definitely recommend Widen to those familiar with DAM as well as those who are just...

I would definitely recommend Widen to those familiar with DAM as well as those who are just starting out. The Widen team is also a great group to work with from start to finish and are there for you every step of the way, even for a company like ours that have been using Widen's services for over 7 years now.

Pluspunten

I have been very pleased with using Widen for our DAM tool. Their support team is phenomenal! Anytime I have a question or issue, they respond immediately and are very helpful to get to the bottom of any issue I might be having, or explain a feature I may not be knowledgeable in. Their entire team is always looking for ways to improve the tool based on user feedback and suggestions. It's great to have a company so open to what the users are saying.

I have also found that the tool itself has been great in meeting our DAM needs. By building out a thorough and intuitive organization structure through categories, asset groups and metadata, we have been able to greatly increase the use of our tool and have received numerous compliments on the improvements. That along with Widen's new interface launched in 2012, the collective is now a much more user friendly and intuitive tool for both users and administrators alike.

Minpunten

My only complaint at this time is that the "Send File" feature has been discontinued with the launch of the new interface. I believe our company may have been one of the few groups that used the tool fairly often, and were sad to see the feature go. We hope to be able to find a solution either with Widen or with an outside service in order to send large files directly to another user without having to have the asset 'live' in the DAM tool.

Jason
Totaalscore
  • Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

I am a digital asset manager for my company, which uses Widen.

Beoordeeld op 18-1-2018

Many time-saving features in asset searching and sharing both within my organization and externally...

Many time-saving features in asset searching and sharing both within my organization and externally with customers.

Pluspunten

What I like most about Widen is that they are very open to receiving feedback and improving the software based off of user comments. They host annual events to bring other clients together to share ideas and knowledge of how their users work in the software. All of the Widen staff is available for comments.

Minpunten

What I like least about Widen is that all of the connectors and API's that help integrate our DAM into other business platforms, such as Salesforce, Sharepoint, CreativeCloud come with an additional annual fee.

5 van 324 worden weergegeven Lees alle reviews

Acquia DAM (Widen) - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Acquia DAM (Widen).

Acquia DAM (Widen) kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Acquia DAM (Widen) heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Acquia DAM (Widen) ondersteunt de volgende talen:

Engels

Acquia DAM (Widen) ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Acquia DAM (Widen) kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Adobe Creative Cloud, Adobe Experience Manager, Adobe Workfront, Airtable, Akeneo Product Cloud, Asana, Box, BrandMuscle, Brightcove, Canva, Cascade, Clarifai, Digimarc Discover, Dropbox Business, Drupal, Enwoven, Google Analytics 360, Google Drive, Google Sheets, Grin, Highspot, Hootsuite, Jahia, Khoros Marketing, Mediafly, Microsoft 365 License Optimization, Microsoft SharePoint, Modus, Moovly, Optimizely, Outfit, Productsup, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Sales Cloud, Salsify, SharePoint, Shopify, Showpad, Shutterstock Editor, Sitecore, Slack, Smartsheet, Storyteq, TINT, Templafy, Visme, Wistia, WordPress, Wrike, Zapier, dotCMS

Acquia DAM (Widen) biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Acquia DAM (Widen).