Tabs3

Over Tabs3
Tabs3 is een cloudgebaseerd pakket voor juridisch beheer dat advocatenkantoren voorziet van oplossingen voor facturerings-, financieel en praktijkbeheer om juridische activiteiten te stroomlijnen. Met de oplossing voor facturering, financiën en de PracticeMaster van Tabs3 kunnen bedrijven het factureringsproces voor accounts, bedrijfsfinanciën en andere aspecten met betrekking tot casemanagement beheren. Belangrijke functies omvatten urenregistratie, facturering en tariefbeheer, grootboek, crediteurenadministratie, trustboekhouding, beheer van zaken, een geïntegreerde agenda, documentbeheer en nog veel meer.
Met de factureringsoplossing van Tabs3 kunnen juridische professionals alle niet-factureerbare en factureerbare uren bijhouden en factureringstarieven voor juridische diensten instellen. Factureringsoverzichten kunnen voor interne beoordeling worden opgesteld en bijgehouden, en wanneer ze klaar zijn, kunnen ze via e-mail worden verzonden als wachtwoord-beveiligde pdf-bestanden. In combinatie met de financiële oplossing van Tabs3 kunnen gebruikers de functionaliteit voor zakelijke facturering en boekhouding uitbreiden met een grootboek, crediteurenadministratie en tools voor trustboekhouding. Interne accountants kunnen cheques schrijven, bankafschriften afstemmen, facturen bijhouden en trustrekeningen van klanten beheren met de geïntegreerde financiële oplossing van Tabs3.
PracticeMaster van Tabs3 centraliseert alle activiteiten voor account-, document- en casemanagement in één oplossing. De zaakmanager van PracticeMasters kan realtime klantinformatie tonen en een overzicht bieden van alle activiteiten, zoals e-mails, documenten, kosten, notities en nog veel meer. Professionals kunnen alle juridische documenten volgen en uploaden met een geïntegreerde documentbeheerder, en documenten samenstellen met bestaande informatie met behulp van de functie voor documentsamenstelling van PracticeMaster.
Tab3 biedt een platinum-versie van de pakketoplossing met mobiele functionaliteit, back-up en herstel van gegevens, versnellers voor rapporten, een eNotes-berichtentool, geavanceerde rapportage en SQL-integratie.
Afbeeldingen








Twijfels over Tabs3?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Clio

Amicus Attorney

Time Tracker

PracticePanther Legal Software

Reviews
Heb je Tabs3 al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Juridische dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Tabs 3 is a great product for small to midsize law firms
Beoordeeld op 12-11-2019
Excellent experience. Great overall. No complaints. Great people to work with!
Excellent experience. Great overall. No complaints. Great people to work with!
Pluspunten
Intuitive. Easy to learn. Great technical support based in the United States. U.S. based company that is not owned by one of the giant legal industry firms. A network of consultants who are passionate about the product. Well thought out and tested updates.
Minpunten
Can't think of many. Support becomes mandatory to use the software beginning in 2020, but you'll want to pay for support to get updates and the excellent tech support
- Sector: Rechtspraktijk
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Complete package for the small law firm
Beoordeeld op 1-8-2019
We were able to build a collections process that efficiently walks through the matter steps so that...
We were able to build a collections process that efficiently walks through the matter steps so that everything is done quickly and accurately. Setting up workflows that set calendar follow, merge documents, send emails, launch appropriate websites as needed, or do calculations.
Pluspunten
We love it's ease of use and ability to customize the PracticeMaster module. It's intuitive and the billing side is very robust.
Minpunten
Because of it's versatility and customization features, you can easily get carried away with data collection.
Antwoord van ProfitSolv
Sharon, Thank you for taking the time to leave a review! We appreciate it very much. - Emily L., Software Trainer
- Sector: Juridische dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
The not so good Tabs
Beoordeeld op 18-8-2016
I have had Tabs since 2010, it is terrible. You purchase the program and then you constantly have...
I have had Tabs since 2010, it is terrible. You purchase the program and then you constantly have to go back to customer service (tech dept.) and they want to hit you up for $200 per hour for tech help, as you can imagine that is absurd, expensive and terrible. They let you buy the product and make it seem like there is no additional cost, reality is that you better pay for the ongoing tech support because there are always errors and problems that need addressing, did I mention the $50 minimal charge or $200 per hour for tech help. I rarely was able to use the program, each time I tries there was some new error message and a need to seek out tech department, truly a terrible experience.
Pluspunten
The software has a wide array of features and billing is nicely prints out in a very organized and concise format, it really does have a lot of detail and nice features.
Minpunten
It seems to always have some problem or error message on the rare instances when I actually needed it to do a billing for a client, nothing is worse than paying for a product and then having to waste time because it will not work and then get stuck paying extra by having to call and pay the tech department $200 per hour to help you figure out why their product does not work as it is promised and as it should from the start. How is it possible that the product regularly has error messages that are not resolvable without a call to the tech department. Very frustrating.
Antwoord van ProfitSolv
I am sorry that Mr. Gunthert has not had a good experience. We have reached out to him to discuss the specific issues that he is having.
I did want to mention a few things related to the points that he brought up. To make sure clients get off to a good start, every purchase of Tabs3 includes a free year of maintenance, which includes both technical support and any product updates that come out during the year. After a year, the maintenance is optional. Many clients prefer that to being required to pay an annual fee.
Also, our technical support team gets very high marks. In our last client survey 96% of our clients said they were satisfied with the support that they received from our team. In that same survey, 9 out of 10 Tabs3 clients say they would recommend Tabs3 to other firms.
Kim Hanzl, Support Manager
- Sector: Juridische dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
TABS3 afficionado
Beoordeeld op 5-11-2020
Consistent response and use for entry of fees and expenses. Billing fairly simple.
Consistent response and use for entry of fees and expenses. Billing fairly simple.
Pluspunten
Integration with Outlook for entries of fees, expenses, calendaring ,etc.
Minpunten
Somewhat uncomfortable with use for flat fees
Antwoord van ProfitSolv
Richard, Thank you for taking the time out of your day to leave a review! We appreciate the feedback. If you'd like to reach out with suggestions on how you'd like to see flat fees implemented, we'd be happy to hear your suggestions! Thanks again! - Emily L., Software Trainer
- Sector: Juridische dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
High praise for Tabs3
Beoordeeld op 16-11-2020
Everything was exceptional. We were able to download and test the software for our particular...
Everything was exceptional. We were able to download and test the software for our particular needs prior to purchase.
Pluspunten
Installation and use of Tabs3 have exceeded our expectations. Attys and staff quickly learned it and like the ability to see a graph of their hours daily. For me, the billing and reporting functions are great. Customer support is accessible, knowledgeable and a big help. Also, the Help query gives lots of good documentation and tips. We installed easily, ran into some snags in first month but were quickly addressed with help from customer support.
Minpunten
So far we haven't hit an obstacle with use of the software or getting information from it. Much more information and reporting available for us still to explore.
Antwoord van ProfitSolv
Andree, Thank you so much for taking the time out of your day to leave such kind words! We appreciate it very much. If there's anything more we can do to help, please let us know! - Emily L., Software Trainer
Tabs3 - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Tabs3.V. Welke prijsmodellen heeft Tabs3 te bieden?
Tabs3 kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 40,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Tabs3?
Tabs3 heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Tabs3 ondersteund?
Tabs3 ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Tabs3 ondersteuning voor mobiele apparaten?
Tabs3 ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Tabs3 worden geïntegreerd?
Tabs3 kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
LawPay, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Mitratech HotDocs, NetDocuments
V. Welke mate van ondersteuning heeft Tabs3 te bieden?
Tabs3 biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Tabs3.