
Salesforce Commerce Cloud
Over Salesforce Commerce Cloud
Salesforce B2C Commerce helpt bedrijven bij het ontwerpen, opstarten en beheren van e-commercewebsites om bestellingen, prijzen, productcatalogi, accounthiërarchieën, betalingen en meer af te handelen. Servicemedewerkers krijgen in realtime toegang tot winkels en de bestelgeschiedenis van klanten en kunnen telefonische bestellingen en betalingen verwerken.
Met Salesforce B2C Commerce kunnen managers A/B-testen uitvoeren op basis van promotiekanalen, locatie en consumentengedrag om aangepaste marketingcampagnes te creëren en uit te voeren. Het biedt een groot aantal functies, zoals mobiele toegang, koppeling via sociale media, klantsegmentatie, zoekoptimalisatie, meertalige vertaling, conversie naar meerdere valuta's en meer. Met het platform kunnen organisaties sites voor specifieke regio's personaliseren op basis van gewoonten, valuta en talen en producten sorteren op land, staat of stad om een gelokaliseerde winkelervaring te bieden. Via een gecentraliseerde portal kunnen gebruikers ook producten en prijzen op meerdere sites beheren en content publiceren voor merken, regio's en apparaten.
Salesforce B2C Commerce bevat AI-technologie waarmee marketeers het koopgedrag en het winkelmandje van klanten kunnen analyseren om een gepersonaliseerde ervaring te bieden via productaanbevelingen, voorspellend sorteren en zoeksuggesties. Het ondersteunt integratie met verschillende toepassingen van derden, waaronder Adyen, AiBUY, Akeneo, Bolt, Cloudinary en meer.
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen




Functies
Totaal aantal functies van Salesforce Commerce Cloud: 68
Alternatieven
BigCommerce

Adobe Commerce

Shopify

WooCommerce

Reviews
Heb je Salesforce Commerce Cloud al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Import en export
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Salesforce Commerce Cloud
Beoordeeld op 7-10-2022
Pluspunten
I have worked with Salesforce Commerce Cloud for a couple of months to manager the orders and inventory. It is very well configured and working with it was very easy.
Minpunten
I believe that Shopify provides more features. So in case the Company you work in does not use Salesforce as a CRM, then Shopify seems to be a better choice for eCommerce
- Sector: Meubels
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
The best Cloud e-commerce platform
Beoordeeld op 21-3-2023
We've switched from a custom platform to SFCC, and it has been a game changer.It has allowed us to...
We've switched from a custom platform to SFCC, and it has been a game changer.It has allowed us to speed up our online business and to grow our e-commerce significantly.
Pluspunten
Almost everything.Very solid platform, easy to manage and it allows a very fast time to market when you need to open new markets.Full of great functionalities and features and easy integration with external services.
Minpunten
You definitely need a certified system integrator which could help you with integrations, developments and maintenance.You cannot manage it on your own.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Anders 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
good catalog system
Beoordeeld op 11-10-2020
the overall experience is good, maybe it miss some functionality to integrate with external...
the overall experience is good, maybe it miss some functionality to integrate with external monitoring system
Pluspunten
we are using it for all our catalog and it replace our custom system with an high improvement on our service
Minpunten
some time since it is a saas, any change is a problem and became quite long. recently we had several issue with authentication
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Recently Migrated From Magento To SFCC
Beoordeeld op 10-12-2019
Great onboarding experience and great customer support. They really want to help your business...
Great onboarding experience and great customer support. They really want to help your business succeed. Little quarks can be weird to transition but overall very happy.
Pluspunten
I really like the features out of the box. Lots of options that usually would have to be custom developed by developers are included right away. The layout and ease of use are great. Love the marketing and Promo capabilities and Salesforce updates with new features a couple of times a year. Customer support and learning prior to launch is great. Salesforce wants you to succed.
Minpunten
There are some small things that do need additional development to work the way you want. SFCC teaches you about these things like they're included but you need developers to add the code or style. ex. source code - gift with purchase (when selecting one of a choice of free products) There are also little nuances like case-sensitivity that gets annoying but I think that can come with any platform
Redenen om voor Salesforce Commerce Cloud te kiezen
Needed an upgradeOvergestapt van
Adobe Commerce- Sector: Sportartikelen
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
B2C Commerce in Salesforce is an excellent option for an e-commerce operation
Beoordeeld op 28-5-2022
All our company's sales and marketing efforts are made easier by utilizing the Commerce Cloud in...
All our company's sales and marketing efforts are made easier by utilizing the Commerce Cloud in conjunction with the Sales Cloud. Because of the size of our organization, being able to communicate with our audience is a huge benefit of using this platform. Using this tool, our team can track their progress and see where they stand on the goals, they've set for themselves.
Pluspunten
My company's website utilizes Salesforce to keep track of all visitors and clients. We've been able to better manage our workflow and keep track of all the responsibilities we've delegated to others thanks to it. Keeping track of our clients and consumers on the same platform where we do all our other businesses is also a big plus for us. Having fewer browser tabs or tabs open at the same time can save time when working from home. Salesforce is far more user-friendly and efficient than any other platform I've tried. I haven't had the same level of anxiety about keeping track of our inventory and orders as I used to.
Minpunten
People who work from home have had trouble with their internet connections because they need a fast one to get the most out of the software. As a result of unanticipated delays in reporting, our timelines have been disrupted. The single time this has occurred is extremely rare. To execute simple activities, there are too many functions. We commonly realize that a process is made more difficult by the presence of numerous features. (It's fair if my lack of technical knowledge is to blame for my desire for it to be a little less complicated).
Salesforce Commerce Cloud - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Salesforce Commerce Cloud.V. Welke prijsmodellen heeft Salesforce Commerce Cloud te bieden?
Salesforce Commerce Cloud kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf:
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Salesforce Commerce Cloud?
Salesforce Commerce Cloud heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Salesforce Commerce Cloud ondersteund?
Salesforce Commerce Cloud ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Salesforce Commerce Cloud ondersteuning voor mobiele apparaten?
Salesforce Commerce Cloud ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Salesforce Commerce Cloud worden geïntegreerd?
Salesforce Commerce Cloud kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adyen, Akeneo Product Cloud, Annex Cloud Loyalty Experience Platform, Antavo, Aspire, Avalara, Bazaarvoice, BlueSnap, Bolt, Bolt, Braintree, Cloudinary, CoreMedia CMS, Dalenys, Discover Childcare, Dynamic Yield, Flow, Kibo Personalization, Powered by Monetate, Klaviyo, Kount, Lionbridge Language Cloud, Namogoo Digital Journey Continuity, Nosto, PayPal, Pixlee TurnTo, PowerReviews, Productsup, Riskified, SheerID, ShipStation, Signifyd, Stripe, Styla.com, Talkable, TaxJar, Tecsys Omni OMS, Tulip, Vertex, Worldpay, Yotpo, inriver PIM
V. Welke mate van ondersteuning heeft Salesforce Commerce Cloud te bieden?
Salesforce Commerce Cloud biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Salesforce Commerce Cloud.