Salesforce Commerce Cloud
Salesforce Commerce Cloud
Over Salesforce Commerce Cloud
Salesforce B2C Commerce helpt bedrijven bij het ontwerpen, opstarten en beheren van e-commercewebsites om bestellingen, prijzen, productcatalogi, accounthiërarchieën, betalingen en meer af te handelen. Servicemedewerkers krijgen in realtime toegang tot winkels en de bestelgeschiedenis van klanten en kunnen telefonische bestellingen en betalingen verwerken.
Met Salesforce B2C Commerce kunnen managers A/B-testen uitvoeren op basis van promotiekanalen, locatie en consumentengedrag om aangepaste marketingcampagnes te creëren en uit te voeren. Het biedt een groot aantal functies, zoals mobiele toegang, koppeling via sociale media, klantsegmentatie, zoekoptimalisatie, meertalige vertaling, conversie naar meerdere valuta's en meer. Met het platform kunnen organisaties sites voor specifieke regio's personaliseren op basis van gewoonten, valuta en talen en producten sorteren op land, staat of stad om een gelokaliseerde winkelervaring te bieden. Via een gecentraliseerde portal kunnen gebruikers ook producten en prijzen op meerdere sites beheren en content publiceren voor merken, regio's en apparaten.
Salesforce B2C Commerce bevat AI-technologie waarmee marketeers het koopgedrag en het winkelmandje van klanten kunnen analyseren om een gepersonaliseerde ervaring te bieden via productaanbevelingen, voorspellend sorteren en zoeksuggesties. Het ondersteunt integratie met verschillende toepassingen van derden, waaronder Adyen, AiBUY, Akeneo, Bolt, Cloudinary en meer.
Afbeeldingen
Twijfels over Salesforce Commerce Cloud?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
BigCommerce
NetSuite
Adobe Commerce
Shopify
Reviews
Heb je Salesforce Commerce Cloud al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Great software but complicated to handle
Beoordeeld op 24-10-2021
It serves to give you all the company's numbers and it is possible to integrate them all into a...
It serves to give you all the company's numbers and it is possible to integrate them all into a single system, however, as there are several layers of software, you can't manage without an internally prepared team to provide you with the support that you need.
Pluspunten
It has many features, is very detailed, and can help you in every part of the sales funnel. It has a good integration with other apps, but you need a team to make it happen faster.
Minpunten
Because it is so detailed, it is sometimes difficult to have quick information in the palm of your hand, especially when providing dashboards and reports.
- Sector: Meubels
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
The best Cloud e-commerce platform
Beoordeeld op 21-3-2023
We've switched from a custom platform to SFCC, and it has been a game changer.It has allowed us to...
We've switched from a custom platform to SFCC, and it has been a game changer.It has allowed us to speed up our online business and to grow our e-commerce significantly.
Pluspunten
Almost everything.Very solid platform, easy to manage and it allows a very fast time to market when you need to open new markets.Full of great functionalities and features and easy integration with external services.
Minpunten
You definitely need a certified system integrator which could help you with integrations, developments and maintenance.You cannot manage it on your own.
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Salesforce review
Beoordeeld op 16-10-2024
Pluspunten
Its scalability and built-in AI features, like product recommendations, help optimize conversions. The platform’s seamless integration with Salesforce CRM ensures smooth customer data management,
Minpunten
The most challenging aspect of Salesforce Commerce Cloud can be its complex setup and configuration processes, which may require significant technical expertise.
- Sector: Hoger onderwijs
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
the ecommerce tool
Beoordeeld op 16-12-2022
Pluspunten
very usefull program with a lot of features and options the best program to make easy your ecommerce
Minpunten
from home you might have problems with internet connection because want fast connection
- Sector: Outsourcing/Offshoring
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Salesforce Commerce Cloud - Pros and Cons
Beoordeeld op 17-9-2024
Overall excellent. it provides me with the tools i need to successful and gives me options to...
Overall excellent. it provides me with the tools i need to successful and gives me options to customize my view
Pluspunten
it gives me a detailed view of my claimants information and it's customizable to what i need
Minpunten
It locks up from time to time and is a bit finnicky with its integration with five9
Salesforce Commerce Cloud - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Salesforce Commerce Cloud.V. Welke prijsmodellen heeft Salesforce Commerce Cloud te bieden?
Salesforce Commerce Cloud kent de volgende prijsmodellen:
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Salesforce Commerce Cloud?
Salesforce Commerce Cloud heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Salesforce Commerce Cloud ondersteund?
Salesforce Commerce Cloud ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Salesforce Commerce Cloud ondersteuning voor mobiele apparaten?
Salesforce Commerce Cloud ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Salesforce Commerce Cloud worden geïntegreerd?
Salesforce Commerce Cloud kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adyen, Akeneo Product Cloud, Annex Cloud Loyalty Experience Platform, Antavo, Aspire, Avalara, Bazaarvoice, BlueSnap, Bolt, Bolt, Braintree, Cloudinary, Discover Childcare, Dynamic Yield, Flow, Klaviyo, Kount, Lionbridge Language Cloud, Namogoo Digital Journey Continuity, Nosto, PayPal, Pixlee TurnTo, PowerReviews, Productsup, Riskified, SheerID, ShipStation, Signifyd, Stripe, Styla.com, Talkable, TaxJar, Tecsys OrderDynamics, Tulip, Vertex, Worldpay for Enterprise, Yotpo, inriver PIM
V. Welke mate van ondersteuning heeft Salesforce Commerce Cloud te bieden?
Salesforce Commerce Cloud biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Salesforce Commerce Cloud.