Over SolarWinds Service Desk

Samanage stelt moderne organisaties over de hele wereld in staat om hun werknemers een superieure service-ervaring te bieden. De Samanage-software voor IT-servicebeheer versnelt de efficiëntie en het overzicht van de gevraagde en geleverde diensten binnen een organisatie, waardoor het eenvoudig wordt om de procesverbetering en een hogere productiviteit continu te stroomlijnen. Door middel van ongekende flexibiliteit en schaalbaarheid biedt Samanage organisaties de mogelijkheid om snel en consistent de diensten te leveren die werknemers nodig hebben om hun werk gedaan te krijgen.

De volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer maakt gebruik van een platform voor SaaS/meervoudige gebruikers, waardoor interne dienstverleners hun processen kunnen stroomlijnen en de productiviteit kunnen verhogen. De revolutionaire gebruikersinterface biedt een ongeëvenaarde gebruikerservaring en maakt maatwerk zonder codering mogelijk, waardoor klanten binnen slechts enkele dagen een robuuste oplossing voor IT-servicemanagement (ITSM) volledig kunnen implementeren.

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor SolarWinds Service Desk

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans en nog 4 andere, Koreaans, Portugees, Spaans, zh-hant

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor SolarWinds Service Desk

Afbeeldingen

SolarWinds Service Desk Software - 1
SolarWinds Service Desk Software - 2
SolarWinds Service Desk Software - 3
SolarWinds Service Desk Software - 4
Nog 5 andere bekijken
SolarWinds Service Desk Software - 1 SolarWinds Service Desk Software - 2 SolarWinds Service Desk Software - 3 SolarWinds Service Desk Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van SolarWinds Service Desk: 94

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van klantenservices
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Automatische apparaatherkenning
  • Autoresponders
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Bewaking
  • CMDB
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Categoriseren/Groeperen
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenstoewijzing
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Helpdeskbeheer
  • In kaart brengen van relaties
  • Incidentenbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Live chatten
  • Markeren
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Releasebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Uitgifteplanning
  • Veranderingsbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

EcholoN

4,7
#1 alternatief voor SolarWinds Service Desk
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes,...

Alloy Navigator

4,5
#2 alternatief voor SolarWinds Service Desk
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden...

Vivantio

4,3
#3 alternatief voor SolarWinds Service Desk
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende...

Deepser

4,5
#4 alternatief voor SolarWinds Service Desk
Deepser is cloudgebaseerde software voor een IT-servicedesk en -ticketsysteem, waarmee bedrijven vragen van klanten...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(520)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je SolarWinds Service Desk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 520 worden weergegeven
Hossam S.
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Hossam's SolarWinds Service Desk Review

Beoordeeld op 30-8-2021

My overall experience with SolarWinds is very positive, although we have switched to another system...

My overall experience with SolarWinds is very positive, although we have switched to another system due to budget issues, yet i still prefer it.

Pluspunten

SolarWinds Service Desk is easy to use & what i like most about it is its dashboard customization feature, as i can be able to monitor my team's ticket status all day long, without having to look into the tickets of other teams, and being SolarWinds, it gives me the ability to view it in appealing charts, and reporting & notification is well maintained.

Minpunten

The least i like about it is its cost in relative to other ticketing systems in the market.

Overwogen alternatieven

Freshservice

Redenen om over te stappen op SolarWinds Service Desk

Because we are already using SolarWinds Network monitoring tools, so it makes life easier to use the products of the same vendor in terms of integration & ease of use.
Asim M.
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Excellent ITSM tool

Beoordeeld op 19-10-2020

Solarwind Service Desk has met all of our requirements. It is easy to use and follows ITIL best...

Solarwind Service Desk has met all of our requirements. It is easy to use and follows ITIL best practises.

Pluspunten

Ease of use and customisation. Customer services

Minpunten

Reporting is limited. Even customisation in reporting is limited

Overwogen alternatieven

ConnectWise Control, ServiceNow en Zendesk

Redenen om voor SolarWinds Service Desk te kiezen

Price and lack of ITIL support

Overgestapt van

Jira

Redenen om over te stappen op SolarWinds Service Desk

Price, Ease of use and customisation, Customer services
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Magazijnen/opslag
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Good Out-Of-Box product for small, scalable team

Beoordeeld op 10-10-2018

We were attempting to solve the issue of ticket management in the IT department. While it was a...

We were attempting to solve the issue of ticket management in the IT department. While it was a great out-of-the-box solution, it didn't offer the unique scalability we needed and the customer service wasn't helpful in growing the product with our needs. However, I still believe that, for a small shop, this product offers the best value for the price and is a great entry-level solution.

Pluspunten

I like that, out-of-the-box, Samanage offers great core functionality with a stable product that ties neatly into a beautiful UI for the end users. The UI is where Samanage really knocks it out of the park though. It's modern, simplistic, "forum" layout is attractive and intuitive, and chat indicators on the tickets feels like your moving from a traditional email reply into a IM chat.

Minpunten

There's a lot to be desired when it comes to the fine details of the service. There are specific customization options for project management and ticket automation that aren't available that we wanted in our shop. When we reached out to our support member to discuss a possible addition/fix. They advised us to post our suggestion on their feedback board and if it received enough votes they would implement it. The same suggestion was found submitted over a year ago on the board (with over 300+ votes) yet no action was taken. I was hoping for a more, collaborative answer, instead of posting on a forum board in hopes that other members validate my need for them to implement it.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

SolarWinds Service Desk - Great Serve desk that meets the ITSM needs

Beoordeeld op 22-7-2021

We've been using Solarwinds Service Desk for a few years now, and I highly suggest it. It provides...

We've been using Solarwinds Service Desk for a few years now, and I highly suggest it. It provides cutting-edge support and asset management use cases. It is an excellent solution that satisfies the most, if not all, of the ITSM requirements, such as incident and issues management, changes and release management, and asset management.

Pluspunten

1. Solarwinds provides an excellent Incident Management experience. Agents can prioritize events and add custom fields for improved reporting and analysis.
2. It includes remote control software (Dameware), which enables support personnel to quickly enter into clients' computers and provide remote assistance.
3. It is also beneficial for asset management. Organizations may maintain track of all assets, including their location and status.
4. It is quite simple to open a support ticket. Its connection with email makes things a lot easier.
5. It also provides a Customer Satisfaction survey (which is issued automatically) to assess the level of service provided.
6. It is also cloud-based, allowing users to join in from anywhere and give help.

Minpunten

1. The user interface could definitely benefit from some enhancements to make it easier to navigate.
2. The Search functionality is not properly optimized and frequently produces irrelevant results.
3. To create more user-friendly reports, the reporting may be upgraded with a much better UI.
4. The notification system may be improved to allow desktop pop-ups.
5. The mobile app frequently hangs.

Matthaniel C.
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great Product for Helpdesk, Task Management and Software Inventory

Beoordeeld op 21-10-2019

Pluspunten

This solution is great for tracking incidents, solutions, problems, etc for company IT departments. It provides an easy to use interface that allows for easy creation of FAQs and a Solutions Database.

Minpunten

There are some things bulk items that cannot be imported without the use of the API, which is a tiny bit annoying, and some of their python and Ruby API sample code is out of date or no longer maintained.

Overwogen alternatieven

Zendesk

Redenen om over te stappen op SolarWinds Service Desk

It seemed to have a more in-depth product that gave us the detail that we needed and the integration that made our lives a little easier.
5 van 520 worden weergegeven Lees alle reviews

SolarWinds Service Desk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SolarWinds Service Desk.

SolarWinds Service Desk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 19,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

SolarWinds Service Desk heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

SolarWinds Service Desk ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans, Portugees, Spaans, zh-hant

SolarWinds Service Desk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

SolarWinds Service Desk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Azure Active Directory, Centrify Identity Service, Chatter, Dropbox Business, Gmail, GoToAssist, GoToAssist, Google Analytics, Google Drive, Google Workspace, Harvest, Idaptive, Jamf Connect, Jira, LogMeIn Central, LogMeIn Rescue, Microsoft Azure, Nmap, Okta, OneLogin, Salesforce Sales Cloud, Slack, TeamViewer, Zapier, Zendesk, Zendesk Suite

SolarWinds Service Desk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SolarWinds Service Desk.