Over Dreamdata

Dreamdata.io is een tool voor marketingattributie en omzetanalyse voor bedrijven met een multi-tech stack die bruikbare analyses en inzichten biedt over statistieken zoals benchmarkgroei, omzetvoorspellingen, ROI van inhoud, lening/waarderatio van advertenties, ABM, pijplijnsnelheid, waarde gedurende de levensduur van advertenties en meer.

Met Dreamdata.io kunnen gebruikers de werkelijke waarde van leads bepalen door de tijd vast te stellen die een lead nodig heeft om inkomsten te genereren, van het eerste contact tot een gesloten deal. Bovendien worden B2B-advertenties geanalyseerd op de levenslange waarde en de ROI van inhoud. Realtime en historische gegevens geven bedrijven inzicht in welke activiteiten inkomsten genereren, en stellen hen ook in staat om nieuwe kanalen te testen, de best presterende kanalen te vinden en activiteiten met lage prestaties te optimaliseren.

Met Dreamdata.io kunnen gebruikers klanttrajecten volgen en inspecteren om te bepalen welke contactpunten, contacten, kanalen en sessies succesvol zijn gebleken in het vastleggen van leads en het genereren van inkomsten, zodat deze verder kunnen worden geoptimaliseerd om continu te verbeteren. Bovendien kunnen gebruikers met de tools voor account-based marketing de betrokkenheid van bestaande klanten blijven stimuleren door pijplijnkansen vast te stellen en een optimaal accountbereik te behouden.

Prijzen vanaf:

US$ 999,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla , Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 999,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Dreamdata Software - 1
Dreamdata Software - 2
Dreamdata Software - 3
Dreamdata Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Dreamdata-video
Dreamdata Software - 1
Dreamdata Software - 2
Dreamdata Software - 3
Dreamdata Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van Dreamdata: 90

  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocaanvraag
  • Ad-hocanalyse
  • Ad-hocrapportage
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Benchmarking
  • Bezoekers bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Campagnesegmentering
  • Campaign tracking
  • Cohortanalyse
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dataclassificatie
  • Dataclustering
  • Dataconnectors
  • Doelaccountidentificatie
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement tracking
  • Funnelanalyse
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbronconnectors
  • Gegevensdetectie
  • Gegevensextractie
  • Gegevenstoewijzing
  • Gegevenstransformatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Kanaalbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantprofielen
  • Leadkwalificatie
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Modellering en simulatie
  • Multi-Touch Attribution (MTA)
  • Multi-channel attribution
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Paginaweergaven bijhouden
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • Strategische planning
  • Tijd op site bijhouden
  • Tijdreeksanalyse
  • Toewijzing via meerdere kanalen
  • Toewijzingsmodellering
  • Trefwoorden bijhouden
  • Trendanalyse
  • Uitgavenbeheer
  • Visualisatie
  • Visuele analyse
  • Volgen van gedrag
  • Voorspellen van de vraag
  • Websiteanalyse
  • Webverkeerrapportage
  • Winstgevendheidsanalyse
  • Zoeken naar sites bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Bizible

4,9
#1 alternatief voor Dreamdata
Bizible is a B2B marketing attribution solution that enables hundreds of companies to optimize for what really matters:...

SAS Customer Intelligence 360

4,5
#2 alternatief voor Dreamdata
SAS Customer Intelligence 360 is an intelligent, multi-channel marketing solution. Modules of Customer Intelligence 360...

Singular

4,6
#3 alternatief voor Dreamdata
Singular is een oplossing voor marketingintelligentie en -analyse die is ontworpen om onbewerkte gegevens om te zetten...

Improvado

4,5
#4 alternatief voor Dreamdata
Improvado is een aggregatietool voor marketinggegevens waarmee gebruikers verbinding kunnen maken met een reeks...

Reviews

Totaalscore

4,9 /5
(41)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9/5
Functies
4,8/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Dreamdata al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 41 reviews worden weergegeven
Azizah
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Help us in making marketing decision

Beoordeeld op 13-9-2022

Pluspunten

As we switch to multi-touch attribution, Dreamdata has operated as an invaluable help for us with implementation, technical inquiries, and specifications. The specialised staff are efficient at releasing updates, and the product evolves often. It's a top contender for use in profit attribution.

Minpunten

It requires effort and time to get everything in line, from the systems and data to getting everyone on board with the new standards. I want to be capable of creating customised notification.

Francesco
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The ultimate tool to report on the revenue generation of marketing campaigns and channels

Beoordeeld op 18-2-2022

With Dreamdata, I can now demonstrate the effectiveness of marketing channels and campaigns to my...

With Dreamdata, I can now demonstrate the effectiveness of marketing channels and campaigns to my company's leadership.

I can also allocate budget to online channels in a data-driven and result-oriented way, not limited to the usual CPL metrics, but focusing on real full-funnel CAC.

Pluspunten

Dreamdata is a powerful multi-touch attribution tool that tracks both paid and unpaid channels via UTMs and native connectors to CRMs, ads platforms and other tools.

Data is then processed to provide information on how much revenue is attributable to each marketing channel and campaign, how long is the sales cycle, which were the marketing and sales touchpoints of a certain account, how much did they contribute to the resulting revenue, and many more.

It provides very interesting data views and full-funnel revenue attribution models that would be extremely resource-intensive to capture and analyze via a custom in-house solution.

The Customer Success team is the best I've ever seen in any of my vendors and really assists customers end-to-end, not only with technical help with setting up the software, but also in terms of attribution modeling; they partner with clients to fine-tune and customize attribution to suit each business' unique reporting needs.

It's a feature-rich product with clear and detailed native dashboards, but it can also push data to external dashboards built in i.e. Tableau or Google Data Studio, giving even more reporting flexibility.

Last but not least, it is extremely good value for what it does, how well it does it and for the amazing customer support that the company provides.

Minpunten

Dreamdata is a very solid product with only a few minor weaknesses that do not hinder its usability in any way. It would be nice if it could push data to SFDC, rather than just pulling it, and if there were mouse hover tooltips that would help understand some technical terminology here and there.

What's great is that they consistently seek feedback and follow up by putting new developments all on their product roadmap, resulting in new features being developed and launched regularly.

Overwogen alternatieven

Bizible

Redenen om over te stappen op Dreamdata

Better customer support, better value-for-money
Nurul Iman
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Data governance and attribution using Dreamdata

Beoordeeld op 8-9-2022

Pluspunten

We keep tabs on the profile to see if and when they convert into a subscriber or a client. We've developed our algorithm to identify high-and low-value exchanges and assign a revenue ratio to the platform responsible for driving conversions.

Minpunten

It takes too much time and effort to properly arrange the task or process that need to be evaluated for data governance. I wasn't too hard, but take time to do it.

Kenneth
Totaalscore
  • Sector: Vertalingen en lokalisatie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great tool to understand the complete customer journey

Beoordeeld op 28-10-2020

A great database that uncovers the missing details of your customers journey while also giving you...

A great database that uncovers the missing details of your customers journey while also giving you an overall view of how you are performing, leading to more educated decisions and benchmarking.

Pluspunten

Having the ability to investigate each company's journey and see exactly how they converted is super insightful. Aggregating all this data and seeing overall trends helps validate our activities and shows whether they are working or not. Owning all the data ourselves, I don’t need to rely on 3rd parties to tell me how we are doing.

Minpunten

We definitely need to maintain good data practices and tracking in order to make it work, and sometimes it takes some effort to validate that all is setup correctly.

Adam
Totaalscore
  • Sector: Logistiek en toeleveringsketen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Perfect for online marketeers in B2B companies with offline revenue conversion

Beoordeeld op 17-6-2021

Great experience with the software and the supporting team. It's really something to get an...

Great experience with the software and the supporting team. It's really something to get an onboarding such as the one we got.

Pluspunten

The possibility and feature that enables us to undertand which campaigns and channels that is driving revenue is absolutely extraordinary.

Minpunten

The software would be even more awesome if it had an integration with Sleeknote.

5 van 41 worden weergegeven Lees alle reviews

Dreamdata - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Dreamdata.

Dreamdata kent de volgende prijsmodellen:

Dreamdata heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Dreamdata ondersteunt de volgende talen:

Engels

Dreamdata ondersteunt de volgende apparaten:

Dreamdata kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AdRoll, Agile CRM, Aircall, Calendly, Customer.io, Google Cloud Platform, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, Intercom, LinkedIn for Business, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Pardot, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Segment, SendGrid, Sleeknote, Stripe, Twitter, Zendesk

Dreamdata biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Dreamdata.