Over Synder

Synder brengt automatisch gedetailleerde transactiegegevens van Shopify/Stripe/PayPal/Square naar boekhoudoplossingen zoals QuickBooks en Xero, zodat bedrijven hun financiën en de boekhouding op één plek kunnen beheren. Het verbetert ook de verkoop, waardoor online creditcardbetalingen met één klik mogelijk zijn via facturen of eenvoudige betalingslinks. Wat je met de app kunt doen:

Synchroniseer bij de eerste installatie lopende en historische Shopify-, Stripe-, PayPal- en Square-transacties automatisch met QuickBooks en Xero.

Registreer en categoriseer alle noodzakelijke transactiegegevens zoals kosten, belastingen en fooien in de boekhouding. Pas betalingen toe op facturen, voorkom dubbele informatie en maak verkeerde gegevenssynchronisaties met één klik ongedaan om de boekhouding nauwkeurig te houden.

Maak en verzend moeiteloos facturen met één klik en ontvang online creditcardbetalingen vanuit welke bron dan ook (websites, e-mails, socialemediaplatforms, berichten en meer).

Krijg onmiddellijk hulp van gratis live ondersteuning die beschikbaar is voor elke Synder-gebruiker via livechat, telefoon of e-mail en krijg meteen antwoord op je vragen.

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Synder

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Synder

Afbeeldingen

Synder Software - 1
Synder Software - 2
Synder Software - 3
Synder Software - 4
Synder Software - 5
Synder Software - 6
Nog 7 andere bekijken
Synder-video
Synder Software - 1
Synder Software - 2
Synder Software - 3
Synder Software - 4
Synder Software - 5
Synder Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Synder: 40

  • Aanpasbare rapporten
  • Accountafstemming
  • Activiteiten volgen
  • Administratie
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Betalingen verwerken
  • Btw-beheer
  • Core Accounting
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Debiteurengrootboek
  • Elektronische betalingen
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële verslaglegging
  • For Small Businesses
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Grootboek
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Itembeheer
  • Kanaalbeheer
  • Kasstroombeheer
  • Klantenverhalen
  • Meerdere valuta's
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Toetsing van bankgegevens
  • Transactiegeschiedenis
  • Transacties controleren
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zapier

4,7
#1 alternatief voor Synder
Zapier biedt een cloudgebaseerd integratieplatform om je te helpen je gewenste web-apps en systemen te verbinden. Je...

Quickbooks Online

4,3
#2 alternatief voor Synder
QuickBooks Online is een complete boekhoudoplossing voor kleine bedrijven waarmee gebruikers al hun financiële gegevens...

Stripe

4,7
#3 alternatief voor Synder
Stripe is een online betalingsverwerkingstool voor internetbedrijven. Stripe regelt alles voor je, waaronder het...

Microsoft Excel

4,8
#4 alternatief voor Synder
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(237)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,8/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Synder al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 237 reviews worden weergegeven
Sha Lynn
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Maandelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Platform Excellent Customer Service

Beoordeeld op 10-6-2020

Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother

Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother

Pluspunten

I really like the platform. Clean imports. It was refreshing compared to other platforms I have tried. And [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], the tech, is just a chat away and super helpful.

Minpunten

Needs a few features added. Like classes for PayPal

Deb
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Useful product, great customer service

Beoordeeld op 16-9-2021

It's taking a little while to learn, but customer service has been excellent. They're available and...

It's taking a little while to learn, but customer service has been excellent. They're available and helpful by chat, so I've received all the information I've asked about. I've chatted with several people who were helpful. [SENSITIVE CONTENT] was patient and worked hard to answer all my questions.

Pluspunten

It connects sales from multiple platforms to QBO and has the option to roll back the sync, which gives you the chance to fix errors and resync correctly.

Minpunten

It's somewhat complicated to set up. All products and services must be set up exactly as you want them in POS systems and QBO, so it takes a while to iron out the kinks. Run it in small batches to see how the sync sends information to your P&L.

Beth
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Big Time Saver

Beoordeeld op 9-9-2022

Customer support has changed since I started using Synder. For the longest time the chat was...

Customer support has changed since I started using Synder. For the longest time the chat was available and every issue I had was taken care of instantly. Any questions I had was very responsive and resolved within minutes. They have since shifted to email support for questions/issues. Response time is now a day for any questions which can be very frustrating.

Pluspunten

I need detailed transactions loaded to QB desktop - not daily summary. We track inventory for apparel and there are thousands of items. Most interfaces I found do only the summary. Synder gives me that detail and once setup correctly puts the transactions into the correct accounts on QB Desktop. Big time saver.

Minpunten

My biggest complaint is not being able to data map the item name to a field in quickbooks. I need the variation on Square to map to the item name in QB Desktop. My background is technology - programming. The ability to map fields is already part of their functionality for setup - just not for this field. I have tried multiple times to explain but am not heard. I have to pay staff to go into every transaction and update the items. If this was fixed I would five start this software 100%!!

Robert
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Syncing with QuickBooks not ready for Prime-Time

Beoordeeld op 1-4-2022

It took a while to get into a good working relationship due to the default hands-off approach and...

It took a while to get into a good working relationship due to the default hands-off approach and reliance upon scripted answers as opposed to engaging directly, but once we got past that and started to work together, their support staff was extremely responsive and helpful, and I was not a happy customer and was very demanding. I think a big part of that initial disconnect is caused by some poor decisions as to support priorities. A shift there towards front-loading their support interactions to focus heavily on the quality of the onboarding experience would do wonders. That being said, they have a lot of fundamental technical challenges that they have yet to resolve before this transaction syncing software is ready for any serious accountant who has to import transactions from multiple sources like Amazon & Paypal without spending an inordinate amount of time triaging and fixing problems and errors.

Pluspunten

I like their flexibility, and their support staff really listened to my input for changes and even in the short time I used their product; I saw some of those changes take place in the application, so from that I also know that their developers are also eager to improve and adjust their software to make it more effective.

Minpunten

Their product just doesn't work well enough to save me any time by importing Amazon & Paypal transactions into QuickBooks Desktop. Their process is full of errors and their configuration interface could be a lot more intuitive, which would reduce miscommunications along the way. In the few months I spent working with Synder, I wasted more than 100 hours troubleshooting & repairing. I even ended up with a corrupted QB file which had to be restored from backup to start the process of importing nearly a year's worth of transactions all over again. Their onboarding process is designed to be hands-off, and this caused a lot of initial problems. If they spent more time with onboarding and understanding the QuickBooks account and classification structure at the beginning, many of the initial issues could have been avoided and a significant amount of my wasted time could have been avoided.

James
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best

Beoordeeld op 10-8-2022

I have really enjoyed it. Their KPIs are great too--I am just getting started with that feature

I have really enjoyed it. Their KPIs are great too--I am just getting started with that feature

Pluspunten

Syncs with items seamlessly--no more fighting with Quickbooks and having to manually enter items or linking them

Minpunten

Paying for each historical sync--but it is well worth it in the end

5 van 237 worden weergegeven Lees alle reviews

Synder - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Synder.

Synder kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 14,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Synder heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Synder ondersteunt de volgende talen:

Engels

Synder ondersteunt de volgende apparaten:

Synder kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Authorize.Net, Ecwid, GoCardless, Gusto, IntegraPay, LawPay, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Shopify, Square Payments, Stripe, Xero

Synder biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Synder.