Over BotXO

Over BotXO

Een Deense en Spaanse tech-startup die een conversationeel AI-platform biedt waarmee bedrijven uit het MKB zonder enige codering AI-chatbots kunnen bouwen. BotXO-klanten zijn verspreid over 13 landen in Europa en de VS. BotXO wordt vertrouwd door merken zoals Carlsberg, Booking.com, Rockwool, Trustpilot, KPMG, Deloitte, Zendesk en AKQA.

De missie achter het BotXO-platform is om AI ook toegankelijk en gebruiksvriendelijk te maken voor mensen die zonder code willen werken. De belangrijkste markt van BotXO is Europa, en door conversationele AI aan te bieden die de lokale Europese talen en tools begrijpt die elke medewerker van een bedrijf kan gebruiken, kunnen Europese bedrijven sneller meedoen aan het AI-tijdperk en de bijbehorende kansen benutten.

De BotXO-technologie is 100% bedrijfseigen en in Europa gebouwd. Uit een onafhankelijk onderzoeksrapport van maart 2020, uitgevoerd door experts in natuurlijke taalverwerking en machine learning van de Universiteit van Kopenhagen en het Alexandra Institute, bleek dat de taalmodellen van BotXO beter presteren dan die van Google en andere internationale bedrijven.

Prijzen vanaf:

€ 500,00/maand

  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

€ 500,00/maand

  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Pre-built chatbot templates with editing capabilities
Natural language understanding for customer support teams
E-commerce chatbot with product suggestions
Nog 4 andere bekijken
BotXO-video
BotXO-video
BotXO-video
BotXO-video
BotXO-video
BotXO-video
Schermopname van BotXO: Pre-built chatbot templates with editing capabilities Schermopname van BotXO: Natural language understanding for customer support teams Schermopname van BotXO: E-commerce chatbot with product suggestions

Functies

Totaal aantal functies van BotXO: 59

  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanvraagtoewijzing
  • Analyse van klantenservices
  • Autoresponders
  • Beheer van klantervaringen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Chattranscriptie
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contextafhankelijke richtlijnen
  • Conversies bijhouden
  • E-maildistributie
  • IVR en spraakherkenning
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Intentieherkenning
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • Natuurlijke zoektaal
  • Overdrachten en routering
  • Proactief chatten
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Push-meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Sentimentanalyse
  • Sjabloonbeheer
  • Social advertising
  • Spraak-naar-tekstanalyse
  • Spraakherkenning
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Voor meerdere talen
  • Voor ontwikkelaars
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Websitebeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

INSIDE

4,6
#1 alternatief voor BotXO
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact...

User.com

4,6
#2 alternatief voor BotXO
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van...

Quiq Messaging

4,5
#3 alternatief voor BotXO
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst,...

LiveAgent

4,7
#4 alternatief voor BotXO
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(12)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je BotXO al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 12 worden weergegeven
David E.
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Strong & very reasonably priced bot solution from a service oriented company.

Beoordeeld op 15-4-2020

Pluspunten

Implementation was much easier than anticipated. While not completely painless & without challenges, we were able to integrate with our Zendesk instance without any programmer resources - no dependencies here!

(Some handholding by the BotXO service team was needed though! Which brings us to the next point...)

Absolutely fantastic customer service. Whenever I hit a snag, their team is super fast to respond & they go above and beyond in explaining best practices & often proposing clever solutions to what I'm trying to achieve.

Their detailed responses & level of service exceeded my expectations - high praise coming from a CS professional. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] in particular has been a joy to work with.

And look, their customer newsletters have a "request a feature" button. How awesome is that? Don't see many vendors actively seeking feature requests so openly.

The conversation flow testing feature is fantastic. It shows the bot conversation on one side and the bots current state and decisionmaking next to it. Great for troubleshooting issues!

Minpunten

The UI inside the platform is a little clunky. I like the general idea of setting up a flowchart - it's a great way to visualize the conversation flows. But setting up and modifying modules is clunky and it can feel like it takes twice as many clicks as it should to set up and connect modules.

Some functionality feels like a "hack" rather than a fully polished feature. I.e. while it is possible to start a conversation at a specific point in the tree based on the URL of the page the customer is on, it requires multiple rather un-intuitive steps.

There is a tagging/labeling feature which let you designate colors & tags for modules, but I'd love to see this taken further. It would be easier to read the flow of your bot though if it was possible to say, draw boxes to designate certain "areas" / boxes (i.e. Technical support)

Some of the webhooks are confusing to set up, at least as a non-programmer. BotXO has the right idea already by making pre-made templates. Some templates were confusing to set up though which caused some frustration. I'd imagine this would not be a problem for teams implementing the bot with programmer resources available.

Not really a point regarding the software... but their help center could be more comprehensive. This has been mostly mitigated by their excellent support team, but I try to self-service whenever possible. There have been times where better documentation would've been preferred over filing a ticket.

Casper M.
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Bot software that works

Beoordeeld op 27-2-2020

I start my onboarding process through the bot. Secondly presale questions. The more time you put in...

I start my onboarding process through the bot. Secondly presale questions. The more time you put in the software, the better your bot gets.

Pluspunten

The integration options. Secondary the drag n drop interface, where you build your magic.

Minpunten

Like any other skill you try to learn, it takes time before you master the skill.

Antwoord van BotXO

Dear Casper. Thank you for your feedback! We are very pleased to hear that you are happy with our chatbot software solution. We look forward to following you on your chatbot journey. The BotXO Team

Benjamin D.
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Worth the monet

Beoordeeld op 27-2-2020

Pluspunten

Easy to get started
NLU
Webhook
Great support and people that are dedicated and listen to inputs. Worth the money

Minpunten

The lack of Analytics data
The confusing setup when the bot is large

Antwoord van BotXO

Dear Benjamin. Thank you for your feedback! We are happy to hear that you found it easy to get started with our BotXO Platform and that you find our product worth the money. We are always working on advancing the features within the platform as well as improving the setup of the platform and we highly appreciate your feedback! We are happy to support you more in the future as your chatbot grows. The BotXO Team

Peder R.
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Anders 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great software to build your chatbot

Beoordeeld op 26-2-2020

Im teaching, and we have great pleasure in making our students build different solutions for...

Im teaching, and we have great pleasure in making our students build different solutions for different industries, in order how to learn to build a chatbot, and to learn about the industries. My experience is that my students also feel its user friendly and easy to get started with the BOTXO software.

Pluspunten

It is a very user friendly and easy to set up. Has great customer support, and advanced NLU(Natural Language Understanding) module for Danish and other minor languages!

Minpunten

Not really any, I feel like this is a great choice.

Antwoord van BotXO

Dear Peder. Thank you! We are very happy to hear that you and your students at KEA have had a good experience using the BotXO Platform and advanced NLU modules and that you are happy with the customer support you have gotten throughout the journey. We highly appreciate your feedback! The BotXO Team

Regin J.
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

aio

Beoordeeld op 29-3-2020

The AIO team was not technical, but with BotXO they could manage complex dialogue flows without...

The AIO team was not technical, but with BotXO they could manage complex dialogue flows without being overwhelmed by their complexity. BotXO’s intuitive interface was suitable for the customers as well.

The onboarding process was a positive experience for the AIO team. The switch from DialogFlow to BotXO happened smoothly.

The AIO team have very good communication with the team at BotXO and can collaborate on the product.

Pluspunten

The aio team did not want an app with limited conversations. They didn’t want an FAQ bot, but something that would flow as a natural conversation. BotXO was able to handle both huge amounts of content and complicated dialogues.

Minpunten

Not much to say here, really. It’s always a Challenge ti learn something new, but We Got the help we needed all along.

Antwoord van BotXO

Dear Regin, thank you for your review! We are happy to hear your positive feedback and look forward to following you on your conversational AI journey. The BotXO Team

5 van 12 worden weergegeven Lees alle reviews

BotXO - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over BotXO.

BotXO kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 500,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van BotXO

BotXO heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

BotXO ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Spaans, Zweeds

BotXO ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

BotXO kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Chatbot, Dixa, Facebook, Freshdesk, Google Calendar, Jira, Klaviyo, Microsoft Azure, Microsoft Teams, Pipedrive, Salesforce Platform, SendGrid, Skype for Business, Slack, Zapier, Zendesk

BotXO biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor BotXO.