awork
Over awork
awork is een cloudgebaseerde projectmanagementoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren en stroomlijnen van taaksamenwerking tussen teamleden. Hiermee kunnen gebruikers Kanbanborden gebruiken om taken voor nieuwe projecten te maken, te organiseren en weer te geven, en statuswijzigingen in realtime te volgen.
Belangrijke functies van awork zijn visuele tijdlijnen, rapportage, urenregistratie, deadlinebeheer en teamcommunicatie. De oplossing wordt geleverd met een geïntegreerde urenregistratie waarmee teams middelen kunnen toewijzen en werkuren automatisch kunnen volgen met behulp van een stopwatch, afspraken kunnen converteren door de zakelijke agenda te integreren of handmatig tijdregistraties kunnen slepen en neerzetten, zodat de zichtbaarheid in de tijd over projecten wordt gewaarborgd. Bovendien kunnen teams de communicatie en samenwerking tussen werknemers vergemakkelijken door hen de mogelijkheid te geven om opmerkingen te geven op taken, collega's te taggen, bestanden bij te voegen en geautomatiseerde meldingen over wijzigingen te ontvangen.
Met awork kunnen bedrijven visuele tijdlijnen voor projecten maken, projecten op klant ordenen, rollen, rechten of afhankelijkheden toevoegen en aangepaste taakbundels maken om vooraf geconfigureerde projectsjablonen voor te bereiden en meer. Hiermee kunnen gebruikers het platform integreren met verschillende toepassingen van derden, zoals Zapier, Slack, iCloud, Microsoft Word, Google Agenda en andere Google-toepassingen.
Prijzen vanaf:
€ 8,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Ondersteunde talen
Duits, Engels
Prijzen vanaf:
€ 8,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen
Functies
Totaal aantal functies van awork: 126
Alternatieven
Wrike
Toggl Track
MeisterTask
Basecamp
Reviews
Heb je awork al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Also very good for individual entrepreneurs!
Beoordeeld op 7-12-2020
Problems are solved quickly, regular updates
Problems are solved quickly, regular updates
Pluspunten
User interface is very appealing, structure very logical
Minpunten
Some representations could be better, colors in charts...
Overwogen alternatieven
MeisterTaskRedenen om over te stappen op awork
- better scope of functions - better pricing model- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Create tool for small teams doing customer jobs
Beoordeeld op 14-9-2021
we are really small design studio working on client projects. everybody takes his tasks out of...
we are really small design studio working on client projects. everybody takes his tasks out of awork and tracks his times there. it's super easy to use for young and old.
Pluspunten
It's easy to use and you get a clear overview of your tasks. I love the automations. The great integration of time tracking and Lexoffice is a game changer.
Minpunten
I would love to track times directly on a client. Sometimes there are super small tasks where it is not worth it to create a new project for. I feel like sortable priority tags are missing.
Redenen om voor awork te kiezen
because of the built in time tracking and the clear interface. and it's much easier to customize the workflows. only relevant settings - you have to study jira to set it up really properly.- Sector: Human Resources
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Nice Design - but I miss Timelines and Gant Charts
Beoordeeld op 8-8-2019
It's ok but at the moment I am more convinced by Flow and Asana
It's ok but at the moment I am more convinced by Flow and Asana
Pluspunten
Nice design, similar zu asana, easy to use
Minpunten
Timelines, Project Overviews with Gant Charts.
Antwoord van awork
Hey Thomas,
thank you for your review.
We have good news for you: There is a new awork feature, called timeline. Now you can plan your projects visually, similar to Gantt-Charts.
We hope you love it.
You can check it out here: https://blog.awork.io/neues-feature/visuelle-planung/
- Sector: Animatie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great tool which combines all I need for organizing my projects and tracking time.
Beoordeeld op 11-3-2022
Pluspunten
Organizing projects and tasks is great and the best is the integration of time tracking.
Additionally it is also possible to organize customers and assign them to projects, which is not standard in other softwares.
Minpunten
The team planning is improvable. (absences, appointments, ..)
Redenen om over te stappen op awork
awork combines all the things we need for organizing our projects. We are a team of only two persons, with no employees. There are tasks and subtasks, tracking time, customer organization, .. all we need for organizing us. And it's simple! There are enough possibilities for customization but not too much. And the pricing is fair. Asana and monday.com were too complicated for us (monday too expensive as well) and toggle was too simple.- Sector: Grafisch ontwerp
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
The best solution for our team
Beoordeeld op 4-12-2021
We are still in the initial phase of using awork, but so far it seems to be the optimal solution...
We are still in the initial phase of using awork, but so far it seems to be the optimal solution for mapping both complex project processes and small tasks in daily business.
Pluspunten
The tidy and well-structured interface and the dashboard, which gives me access to all current and relevant features.
Minpunten
Since I have not been using awork for so long, I cannot say at the moment.
Overgestapt van
TrelloRedenen om over te stappen op awork
The fast, uncomplicated support and the fact that awork was developed in Germany and is operated on German servers.awork - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over awork.V. Welke prijsmodellen heeft awork te bieden?
awork kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 8,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van awork?
awork heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door awork ondersteund?
awork ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels
V. Biedt awork ondersteuning voor mobiele apparaten?
awork ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel)
V. Met welke andere apps kan awork worden geïntegreerd?
awork kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Auth0, BugBattle, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Sheets, MOCO, Memtime, Microsoft Azure, Microsoft Exchange, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Okta, OneDrive, OneLogin, Personio, Shift, Slack, Zapier, bexio, easybill, helloHQ, iCloud, lexoffice, noCRM.io, saasmetrix, sevdesk
V. Welke mate van ondersteuning heeft awork te bieden?
awork biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor awork.
- PSA-software (Professional services automation)
- Collaboration software
- Software voor adviesbureaus
- Software voor zakelijke dienstverlening
- Workflow management systemen
- Taakmanagement software
- Urenregistratie software
- Project portfolio management software
- Ideemanagement software
- Requirements management tools
- IT-project management software
- Resource planning software
- Thuiswerksoftware
- Project management tools
- Project tracking software
- Agile project management software