Over awork

awork is een cloudgebaseerde projectmanagementoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren en stroomlijnen van taaksamenwerking tussen teamleden. Hiermee kunnen gebruikers Kanbanborden gebruiken om taken voor nieuwe projecten te maken, te organiseren en weer te geven, en statuswijzigingen in realtime te volgen.

Belangrijke functies van awork zijn visuele tijdlijnen, rapportage, urenregistratie, deadlinebeheer en teamcommunicatie. De oplossing wordt geleverd met een geïntegreerde urenregistratie waarmee teams middelen kunnen toewijzen en werkuren automatisch kunnen volgen met behulp van een stopwatch, afspraken kunnen converteren door de zakelijke agenda te integreren of handmatig tijdregistraties kunnen slepen en neerzetten, zodat de zichtbaarheid in de tijd over projecten wordt gewaarborgd. Bovendien kunnen teams de communicatie en samenwerking tussen werknemers vergemakkelijken door hen de mogelijkheid te geven om opmerkingen te geven op taken, collega's te taggen, bestanden bij te voegen en geautomatiseerde meldingen over wijzigingen te ontvangen.

Met awork kunnen bedrijven visuele tijdlijnen voor projecten maken, projecten op klant ordenen, rollen, rechten of afhankelijkheden toevoegen en aangepaste taakbundels maken om vooraf geconfigureerde projectsjablonen voor te bereiden en meer. Hiermee kunnen gebruikers het platform integreren met verschillende toepassingen van derden, zoals Zapier, Slack, iCloud, Microsoft Word, Google Agenda en andere Google-toepassingen.

Prijzen vanaf:

€ 8,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Albanië, Andorra, Belarus, België, Bosnië en Herzegovina en nog 48 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels

Prijzen vanaf:

€ 8,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

awork Software - 1
awork Software - 2
awork Software - 3
awork Software - 4
awork Software - 5
awork Software - 6
Nog 7 andere bekijken
awork-video
awork Software - 1
awork Software - 2
awork Software - 3
awork Software - 4
awork Software - 5
awork Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van awork: 126

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Automatische tijdregistratie
  • Backlog-beheer
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Clock In/Out
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Discussions/Forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Externe ondersteuning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Live chatten
  • Markeren
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Online tijdregistratie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsplanning
  • Planningtools
  • Priorisering
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Real-Time Data
  • Real-Time Notifications
  • Real-Time Reporting
  • Real-Time Updates
  • Realtime bewerken
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scrum-ondersteuning
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Sub-Task Management
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Task Editing
  • Task Import
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Third-Party Integrations
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Visualisatie
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Wrike

4,3
#1 alternatief voor awork
Wrike is een softwareoplossing voor ideeënbeheer die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd....

Toggl Track

4,7
#2 alternatief voor awork
Toggl is een zeer eenvoudige tool voor urenregistratie. De software is bedoeld voor iedereen die behoefte heeft aan een...

MeisterTask

4,7
#3 alternatief voor awork
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Dankzij de integratie met MindMeister...

Basecamp

4,3
#4 alternatief voor awork
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(37)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je awork al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 37 reviews worden weergegeven
Michael
Michael
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Also very good for individual entrepreneurs!

Beoordeeld op 7-12-2020

Problems are solved quickly, regular updates

Problems are solved quickly, regular updates

Pluspunten

User interface is very appealing, structure very logical

Minpunten

Some representations could be better, colors in charts...

Overwogen alternatieven

MeisterTask

Redenen om over te stappen op awork

- better scope of functions - better pricing model
Moritz
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Create tool for small teams doing customer jobs

Beoordeeld op 14-9-2021

we are really small design studio working on client projects. everybody takes his tasks out of...

we are really small design studio working on client projects. everybody takes his tasks out of awork and tracks his times there. it's super easy to use for young and old.

Pluspunten

It's easy to use and you get a clear overview of your tasks. I love the automations. The great integration of time tracking and Lexoffice is a game changer.

Minpunten

I would love to track times directly on a client. Sometimes there are super small tasks where it is not worth it to create a new project for. I feel like sortable priority tags are missing.

Overwogen alternatieven

Jira, monday.com, Asana en Notion

Redenen om voor awork te kiezen

because of the built in time tracking and the clear interface. and it's much easier to customize the workflows. only relevant settings - you have to study jira to set it up really properly.

Overgestapt van

Jira, Trello, Microsoft To Do en Notion
Thomas
Thomas
Totaalscore
  • Sector: Human Resources
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Nice Design - but I miss Timelines and Gant Charts

Beoordeeld op 8-8-2019

It's ok but at the moment I am more convinced by Flow and Asana

It's ok but at the moment I am more convinced by Flow and Asana

Pluspunten

Nice design, similar zu asana, easy to use

Minpunten

Timelines, Project Overviews with Gant Charts.

Antwoord van awork

Hey Thomas,
thank you for your review.
We have good news for you: There is a new awork feature, called timeline. Now you can plan your projects visually, similar to Gantt-Charts.

We hope you love it.
You can check it out here: https://blog.awork.io/neues-feature/visuelle-planung/

Nicole
Totaalscore
  • Sector: Animatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great tool which combines all I need for organizing my projects and tracking time.

Beoordeeld op 11-3-2022

Pluspunten

Organizing projects and tasks is great and the best is the integration of time tracking.
Additionally it is also possible to organize customers and assign them to projects, which is not standard in other softwares.

Minpunten

The team planning is improvable. (absences, appointments, ..)

Overwogen alternatieven

TrackingTime, TOGGLE, monday.com en Asana

Redenen om over te stappen op awork

awork combines all the things we need for organizing our projects. We are a team of only two persons, with no employees. There are tasks and subtasks, tracking time, customer organization, .. all we need for organizing us. And it's simple! There are enough possibilities for customization but not too much. And the pricing is fair. Asana and monday.com were too complicated for us (monday too expensive as well) and toggle was too simple.
Marcus
Totaalscore
  • Sector: Grafisch ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best solution for our team

Beoordeeld op 4-12-2021

We are still in the initial phase of using awork, but so far it seems to be the optimal solution...

We are still in the initial phase of using awork, but so far it seems to be the optimal solution for mapping both complex project processes and small tasks in daily business.

Pluspunten

The tidy and well-structured interface and the dashboard, which gives me access to all current and relevant features.

Minpunten

Since I have not been using awork for so long, I cannot say at the moment.

Overwogen alternatieven

monday.com en Asana

Overgestapt van

Trello

Redenen om over te stappen op awork

The fast, uncomplicated support and the fact that awork was developed in Germany and is operated on German servers.
5 van 37 worden weergegeven Lees alle reviews

awork - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over awork.

awork kent de volgende prijsmodellen:

awork heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

awork ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels

awork ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel)

awork kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Auth0, BugBattle, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Sheets, MOCO, Memtime, Microsoft Azure, Microsoft Exchange, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Okta, OneDrive, OneLogin, Personio, Shift, Slack, Zapier, bexio, easybill, helloHQ, iCloud, lexoffice, noCRM.io, saasmetrix, sevdesk

awork biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor awork.