Over awork

awork is een cloudgebaseerde projectmanagementoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren en stroomlijnen van taaksamenwerking tussen teamleden. Hiermee kunnen gebruikers Kanbanborden gebruiken om taken voor nieuwe projecten te maken, te organiseren en weer te geven, en statuswijzigingen in realtime te volgen.

Belangrijke functies van awork zijn visuele tijdlijnen, rapportage, urenregistratie, deadlinebeheer en teamcommunicatie. De oplossing wordt geleverd met een geïntegreerde urenregistratie waarmee teams middelen kunnen toewijzen en werkuren automatisch kunnen volgen met behulp van een stopwatch, afspraken kunnen converteren door de zakelijke agenda te integreren of handmatig tijdregistraties kunnen slepen en neerzetten, zodat de zichtbaarheid in de tijd over projecten wordt gewaarborgd. Bovendien kunnen teams de communicatie en samenwerking tussen werknemers vergemakkelijken door hen de mogelijkheid te geven om opmerkingen te geven op taken, collega's te taggen, bestanden bij te voegen en geautomatiseerde meldingen over wijzigingen te ontvangen.

Met awork kunnen bedrijven visuele tijdlijnen voor projecten maken, projecten op klant ordenen, rollen, rechten of afhankelijkheden toevoegen en aangepaste taakbundels maken om vooraf geconfigureerde projectsjablonen voor te bereiden en meer. Hiermee kunnen gebruikers het platform integreren met verschillende toepassingen van derden, zoals Zapier, Slack, iCloud, Microsoft Word, Google Agenda en andere Google-toepassingen.

Prijzen vanaf:

€ 8,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor awork

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Albanië, Andorra, Belarus, België, Bosnië en Herzegovina en nog 49 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels

Prijzen vanaf:

€ 8,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor awork

Afbeeldingen

awork Software - 1
awork Software - 2
awork Software - 3
awork Software - 4
awork Software - 5
awork Software - 6
awork Software - 7
awork Software - 8
Nog 9 andere bekijken
awork-video
awork Software - 1
awork Software - 2
awork Software - 3
awork Software - 4
awork Software - 5
awork Software - 6
awork Software - 7
awork Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van awork: 132

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Automatische tijdregistratie
  • Backlog-beheer
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Discussies/forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Externe ondersteuning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • In- en uitklokken
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Live chatten
  • Markeren
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Online tijdregistratie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsplanning
  • Planningtools
  • Priorisering
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scrum-ondersteuning
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Visualisatie
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

monday.com

4,6
#1 alternatief voor awork
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Trello

4,5
#2 alternatief voor awork
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en...

Basecamp

4,3
#3 alternatief voor awork
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams...

Jira

4,4
#4 alternatief voor awork
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(34)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je awork al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 34 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

good project management tool with clear presentation

Beoordeeld op 4-11-2022

Pluspunten

it is very easy to structure your tasks and projects with awork. The due dates can be set easily and one or more responsible users can be added for each task.

Minpunten

from time to time problems occur with the login. It helps me then to use another browser. then it works again.

Moritz
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Create tool for small teams doing customer jobs

Beoordeeld op 14-9-2021

we are really small design studio working on client projects. everybody takes his tasks out of...

we are really small design studio working on client projects. everybody takes his tasks out of awork and tracks his times there. it's super easy to use for young and old.

Pluspunten

It's easy to use and you get a clear overview of your tasks. I love the automations. The great integration of time tracking and Lexoffice is a game changer.

Minpunten

I would love to track times directly on a client. Sometimes there are super small tasks where it is not worth it to create a new project for. I feel like sortable priority tags are missing.

Overwogen alternatieven

Jira, monday.com, Asana en Notion

Redenen om voor awork te kiezen

because of the built in time tracking and the clear interface. and it's much easier to customize the workflows. only relevant settings - you have to study jira to set it up really properly.

Overgestapt van

Jira, Trello, Microsoft To Do en Notion
Thomas
Totaalscore
  • Sector: Human Resources
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Nice Design - but I miss Timelines and Gant Charts

Beoordeeld op 8-8-2019

It's ok but at the moment I am more convinced by Flow and Asana

It's ok but at the moment I am more convinced by Flow and Asana

Pluspunten

Nice design, similar zu asana, easy to use

Minpunten

Timelines, Project Overviews with Gant Charts.

Antwoord van awork

Hey Thomas,
thank you for your review.
We have good news for you: There is a new awork feature, called timeline. Now you can plan your projects visually, similar to Gantt-Charts.

We hope you love it.
You can check it out here: https://blog.awork.io/neues-feature/visuelle-planung/

Michael
Totaalscore
  • Sector: Sportartikelen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy, Top UI

Beoordeeld op 9-8-2019

We put all kind of daily tasks in it. Maybe we will find some more things that are missing, but...

We put all kind of daily tasks in it. Maybe we will find some more things that are missing, but know everything is fine in this usecase.

Pluspunten

the interface which is very good to handle. No "Clicky Bunti" Stuff, just useful things.

Minpunten

nothing to say here atm. Sometimes some features are a bit buggy (Text Editor) which can happen on Java Script Solutions. No urgent accidents to name;)

Overwogen alternatieven

Trello

Redenen om voor awork te kiezen

we had to have more possibilities and activity log for our tasks

Overgestapt van

Microsoft To Do

Redenen om over te stappen op awork

after trying, we closed an further try on trello, cause we prefer fast decisions ;)
Marcus
Totaalscore
  • Sector: Grafisch ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best solution for our team

Beoordeeld op 4-12-2021

We are still in the initial phase of using awork, but so far it seems to be the optimal solution...

We are still in the initial phase of using awork, but so far it seems to be the optimal solution for mapping both complex project processes and small tasks in daily business.

Pluspunten

The tidy and well-structured interface and the dashboard, which gives me access to all current and relevant features.

Minpunten

Since I have not been using awork for so long, I cannot say at the moment.

Overwogen alternatieven

monday.com en Asana

Overgestapt van

Trello

Redenen om over te stappen op awork

The fast, uncomplicated support and the fact that awork was developed in Germany and is operated on German servers.
5 van 34 worden weergegeven Lees alle reviews

awork - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over awork.

awork kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 8,99/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

awork heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

awork ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels

awork ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel)

awork kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BugBattle, Google Calendar, Google Drive, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Okta, OneDrive, OneLogin, Shift, Slack, Zapier, iCloud, lexoffice, noCRM.io, sevDesk, timeBro

awork biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor awork.