Suralink

Over Suralink

Suralink is een cloudgebaseerde workflowbeheeroplossing die is ontworpen om boekhoudbedrijven te helpen processen te stroomlijnen met betrekking tot het beheren van PBC-lijsten (Provided By Client), auditing, documentoverdracht en meer. Het platform wordt geleverd met functionaliteit voor slepen en neerzetten waarmee gebruikers bestanden kunnen toevoegen aan de PBC-lijsten en deze kunnen koppelen aan klantverzoeken.

Suralink bevat een trackingmodule waarmee beheerders klantverzoeken in realtime kunnen volgen en teaminteracties tussen documenten kunnen volgen. De oplossing biedt tal van functies, zoals aanpasbare sjablonen, gegevens importeren en exporteren, opschorten, onmiddellijke updates, goedkeuringsworkflows, auditsporen, meldingen en meer. Met het gecentraliseerde dashboard kunnen managers ook klantbetrokkenheid beoordelen en het verzamelen van documenten in realtime beheren.

Met Suralink kunnen organisaties gepersonaliseerde subdomeinen met aangepaste namen en logo's creëren, terwijl beheerders met de communicatiemodule opmerkingen kunnen toevoegen aan klantverzoeken. Bovendien kunnen gebruikers met het ingebouwde veilige documentuitwisselingssysteem versleutelde documenten opslaan en geautomatiseerde back-ups plannen.


Afbeeldingen

Suralink Software - 1
Suralink Software - 2
Suralink Software - 3
Nog 4 andere bekijken
Suralink-video
Suralink Software - 1
Suralink Software - 2
Suralink Software - 3

Twijfels over Suralink? Vergelijk met een populair alternatief

Suralink

4,7 (397)
VS.

Beginprijs

US$ 29,00
maand
Geen prijsinformatie gevonden

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

55
49

Integraties

Geen integraties gevonden
Geen integraties gevonden

Gebruiksgemak

4,6 (397)
4,1 (51)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,7 (397)
4,3 (51)

Klantenservice

4,6 (397)
4,1 (51)

Alternatieven

TeamMate+ Audit

4,2
#1 alternatief voor Suralink
TeamMate+ is een intern auditbeheersysteem dat is ontworpen om auditors en de leiding van auditafdelingen te helpen bij...

Doc.It Suite

4,1
#2 alternatief voor Suralink
Doc.It Suite helpt bedrijven bij het stroomlijnen van documentbeheer, workflows, back-up van gegevens en meer. Het...

Microsoft SharePoint

4,3
#3 alternatief voor Suralink
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals,...

Microsoft Excel

4,8
#4 alternatief voor Suralink
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(397)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Suralink al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 397 reviews worden weergegeven
Julia
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Game Changer!

Beoordeeld op 7-2-2020

Pluspunten

Suralink is super easy to use and instruct clients on - literally a drag and drop system. It tracks all movements in each request, has notes to go between you and the client, and is fully encrypted. Going from the old sharefile system or email system with excel sheets to this for our PBC list has been a complete game changer!! I have clients in India, a full 12 hour difference, and this has completely changed the communication issues we've had. I can reject an item, put in a comment, and they immediately see that I have done so and correct it. I can't tell you how many clients have commented how much they love it too!

Minpunten

Occasionally, the software goes down, and the software relies on the internet, which can be patchy in spots. Support is always quick to get up and running as soon as possible.

Robert
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

One of the best Provided By Client documentation system

Beoordeeld op 19-2-2020

The benefit is that Suralink provides the absolute best environment for users of any technical...

The benefit is that Suralink provides the absolute best environment for users of any technical level to be able to use. As a PBC system, it works well to keep both the client and the users informed when new material is needed or has been uploaded.

Pluspunten

Suralink provides a very quick and easy to understand documentation provision system. You setup your users, and can assign clients to those users, along with the applicable information needed for contact points at the client. Not only does the user see what is still needed for the work to be performed, but the client is able to understand completely what is still needed. Reports are made available via email to the client so they can visually see how much data is required. As a provided by client system, it is one of the best.

Minpunten

There needs to be one more level of security to allow users to just be users without having to assign all as manager level, so that client assignments can be more restrictive. Depending on use, you may have to assign users as managers instead of just staff so they can see multiple clients at a time.

Tam
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Review

Beoordeeld op 17-2-2020

Pluspunten

Everything works well, sometimes need more time to load.

Minpunten

Sometimes I couldn't download the firm upload files

Karen
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Suralink Review

Beoordeeld op 18-2-2020

Pluspunten

The software overall has been useful for organization purposes and tracking requests better. We like that we are able to import and export our client assistance request list which makes it extremely portable and easy to revise, tailor into outstanding items lists, etc. Being able to link files to requests has been helpful because the client does not always name files that are intuitive.

Minpunten

1) Better onboarding for clients specifically in regards to their notifications. We often have to email our clients for them to know that information has been added/changed, etc. within Suralink. Their set-up does not seem to be intuitive.
2) Possible additional use of colors to quickly identify changes or new items to requests, particularly if those requests had been previously marked accepted. (Sometimes our clients inadvertently upload additional information to completed requests.)
3) In relation to #2, the timeline is useful but sometimes overwhelming, particularly on bigger jobs. It would be helpful if we could clear the timeline of processed items to only see new notifications. We realize you can mark them as processed, etc.; however, they still show up and that can be confusing.

Brian
Totaalscore
  • Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Suralink experience

Beoordeeld op 17-2-2020

My overall experience has been great. The people I have talked with via the live chat support...

My overall experience has been great. The people I have talked with via the live chat support channel have been very responsive and pleasant. They are "real people" - meaning they don't express false empathy by repeating the problem a customer says in their empathetic response. It may not be "false empathy", but this is a very common mode of operation for customer support interaction. Example: I am having problems with XYZ feature. Support response: I'm sorry you are having a problem with XYZ feature... I just want to talk with a real person who is not bound by scripted responses. Suralink support has always been awesome!

Pluspunten

This software is very customizable and can easily be adapted for any use.

Minpunten

There have been some features that have not functioned as well as they should. Or rather functions that have not functioned in a way that fits the feature model we use at our company, so I can't say that such features were not as intended by Suralink development. What has come of these instances is that I have passed along things like this to customer support and they have addressed the request in a very responsive manner.

5 van 397 worden weergegeven Lees alle reviews

Suralink - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Suralink.

Suralink kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 29,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Suralink heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Suralink ondersteunt de volgende talen:

Engels

Suralink ondersteunt de volgende apparaten:

We hebben geen informatie over welke integraties Suralink kent

Suralink biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Suralink.