Over Urbest

Urbest is een cloudgebaseerde oplossing voor onroerendgoedbeheer die is ontworpen om professionals in onroerend goed te helpen bij het beheren van kantoren, sociale huurwoningen, hotels en campussen. Het platform stelt managers in staat om goedkeuringsworkflows te stroomlijnen en gegevens te organiseren met betrekking tot beschrijvingen, offertes, facturen, afspraken en meer.

Urbest wordt geleverd met ingebouwde communicatiemiddelen waarmee gebruikers groepsdiscussies kunnen starten en foto's of schattingen van eigendommen met deelnemers kunnen delen. De oplossing biedt tal van functies, zoals op rollen gebaseerde machtigingen, betalingsbeheer, inkooporder volgen, probleemrapportage, waarschuwingen en meer, en het gecentraliseerde dashboard laat beheerders opmerkingen, afbeeldingen, goedkeuringen, beoordelingen en documenten bekijken.

Met Urbest kunnen organisaties problemen monitoren en inzicht krijgen in de tevredenheid van huurders via directe meldingen. De aanpasbare analyses stellen managers in staat om werkaanvragen, het oplossen van problemen en beoordelingen te analyseren. Bovendien kunnen gebruikers met de rapportagemodule e-mailherinneringen plannen voor voltooide taken, nieuwe gebruikersbeoordelingen of dringende zaken, en de informatie exporteren naar XLS-, CSV- of XML-formaten.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigd Koninkrijk

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Nederlands, Pools, Portugees

Afbeeldingen

Urbest categories page
Urbest dashboard
Urbest user management
Urbest real-time analytics
Urbest weekly report
Nog 6 andere bekijken
Urbest-video
Schermopname van Urbest: Urbest categories page Schermopname van Urbest: Urbest dashboard Schermopname van Urbest: Urbest user management Schermopname van Urbest: Urbest real-time analytics Schermopname van Urbest: Urbest weekly report

Functies

Totaal aantal functies van Urbest: 78

  • API
  • Afsprakenbeheer
  • Assets volgen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van technici
  • Bestandsopslag
  • Betalersbeheer
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Bewaking
  • Biedingsbeheer
  • CRM
  • Chatten/messaging
  • Claims volgen
  • Commercieel vastgoed
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Database met onderaannemers
  • Documentbeheer
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Formulierbeheer
  • Gebruikersbeheer
  • Huurders volgen
  • Huurdersportal
  • IT-incidentenbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitscontrole
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Online tijdklok
  • Orderbeheer
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Productiekosten
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage van incidenten
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Servicegeschiedenis
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verzendbeheer
  • Voor faciliteitsbeheer
  • Voor scholen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Woningen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Jobber

4,6
#1 alternatief voor Urbest
Jobber is een cloudgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer waarmee kleine en middelgrote bedrijven planning,...

simPRO

4,2
#2 alternatief voor Urbest
simPRO is a powerful field service management software solution that helps trade contractors streamline operations to...

UpKeep

4,7
#3 alternatief voor Urbest
UpKeep is mobiele geautomatiseerde onderhoudsbeheersoftware (CMMS) waarmee gebruikers hun team kunnen beheren,...

QuickBooks Online Advanced

4,4
#4 alternatief voor Urbest
QuickBooks is een oplossing voor boekhouding- en bedrijfsbeheer waarmee MKB's verkoop, voorraad, financiële rekeningen...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(27)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Urbest al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 27 worden weergegeven
Luc P.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A very good software that makes our lives easier

Beoordeeld op 20-12-2019

We have several offices and Urbest helps us centralize all requests and act as efficiently as...

We have several offices and Urbest helps us centralize all requests and act as efficiently as possible. This is very important for our teams.

Pluspunten

Very easy to use, our team is very happy to use this software daily.

Minpunten

Nothing to say here. Everything works like a charm.

Antwoord van Urbest

Thanks Luc,
It's a pleasure to help you along your growth and new offices.

Alexis V.
Totaalscore
  • Sector: Facilitaire diensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Computer Aid Facitily Mngt System: Urbest tops the league

Beoordeeld op 13-9-2019

As said above, the reporting of problems is often a bottleneck in traditional systems whereby one...

As said above, the reporting of problems is often a bottleneck in traditional systems whereby one will see the problem and will have to call/email/ or phone the helpdesk to report it. Not with Urbest. One can do it directly via its mobile-app. And this is empowering the user, giving the chance to participate in making the building a building users want to be proud of. Personally I was impressed by how easy it is to get going with the software. From taking the decision to having it running, no more than a week passed by. In fact, a couple of days after the decision, I was already accessing the software and setting up the few bits and pieces needed. A week after everyone in my organisation could go ahead and use it.

Pluspunten

The fact this software isn't presented as a traditional software. It is a service ; it is there ; it runs. You barely have anything to do to get it going for your organisation. That's the beauty of an easy-to-use software that sits in the cloud and can be accessed as a software-as-a-service. The graphic is great and minimalist so you see things. You don't have to learn it to get going. Simple is key and that's the main adjective to it. KISS: Keep it Simple and Straightforward fits this software perfectly. And when it comes to its core, it is great as it captures the information at source: it gives the user who sees the problem to report it directly in the system there and then. And that is the essence of a good system where the whole community is involved and one can see how her/his issue is resolved in near real time.

Minpunten

Difficult to fault this software. Yes maybe it doesn't have all the features of a Maximo (IBM) or Planon but do we need these features? No.

Antwoord van Urbest

Thank you Alexis! We continuously strive to improve our product and if there are other ways that you think Urbest can help solve problems for you or add more value - then please do share these with us!

Best,
Team Urbest

Tom D.
Totaalscore
  • Sector: Commercieel vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Limpide, Fluide, une évidence

Beoordeeld op 9-4-2021

Pluspunten

sa fluidité et sa prise en main rapide
pour les équipes, URBEST est vite devenu une évidence car répond à une vraie problématique de préparation et reporting des sujets courants

Minpunten

le menu recherche d'immeuble du départ, pas assez fluide comme le reste de l'appli

Antwoord van Urbest

Thanks Tom!
We appreciate your feedback and we are working on improving this in our next releases!

Urbest team

Francois D.
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

maintenance

Beoordeeld op 30-9-2020

une bonne idée au départ, la première version était plus lisible de mémoire.

une bonne idée au départ, la première version était plus lisible de mémoire.

Pluspunten

toutes les demandes sont centralisées, la possibilité de mettre des photos

Minpunten

manque de visibilité sur smartphone en tant qu'intervenant sur les demandes.

Antwoord van Urbest

Bonjour,
Je vous remercie pour votre retour, nous travaillions au quotidien pour ameliorer urbest et vous simplifier la vie, n'hesitez pas a nous faire par de vos remarques sur [email protected]

Catriona C.
Totaalscore
  • Sector: Facilitaire diensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Anders 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Urbest is the innovation all modern Facilties Management companies needed yesterday

Beoordeeld op 28-2-2020

It has solved the issue of giving building users self service reporting, not going through...

It has solved the issue of giving building users self service reporting, not going through antequated methods of calls/emails.

It has resolved the issue of being unable to capture ongoing feedback from users on our request resolution and satisfaction.

It hasn't resolved our issue of having a slow/bulky CAFM that isn't lean in its workflow

Pluspunten

The simplicity, user friendliness, modern approach and workflow.

It makes FM so simple it's a surprise that we didn't already switch to it. Giving a tool to all building users to report to FM teams their issues is like tracking a pizza order on domino's, everyone should have it.

Having a simple workflow for FM teams to organise and be faster at reacting/resolving in all transparency is a step towards even having a FM as a self service linked to a marketplace for independent ad hoc workers which is where the industry may go.

Minpunten

Integration with our existing CAFM is possible but the overlap of functionalities has made it difficult for our IS teams to draw the line. Integrating directly with our purchasing/finance system could be the solution but the build, dashboard, monitoring would need to be very robust for the teams to feel reassured.

It could/should do so much more as an FM app in the future e.g. geolocalisation, way finding, community building if Urbest doesn't want to be the app that just gets integrated into other ''sexier'' apps

Antwoord van Urbest

Thanks Catriona! We understand the needs of customers and this is why we are building more things and expect to see very soon PO/Invoice management live in our product and a few more things up our sleeve. We look forward to helping Bouygues UK strengthen it's portfolio and services.

5 van 27 worden weergegeven Lees alle reviews

Urbest - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Urbest.

Urbest kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 600,00/jaar
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Urbest

Urbest heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Urbest ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Nederlands, Pools, Portugees

Urbest ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

We hebben geen informatie over welke integraties Urbest kent

Urbest biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Urbest.