Mailbird

4,4 (389)
Schrijf een review!
E-mailbeheersoftware om communicatie te synchroniseren

Over Mailbird

Mailbird is een lokale toepassing voor e-mailbeheer waarmee bedrijven van elke omvang berichten van meerdere accounts in een gecentraliseerde inbox kunnen synchroniseren en het platform kunnen verbinden met LinkedIn. Het biedt een functionaliteit voor snel lezen waarmee werknemers 800 woorden per minuut in een snel tempo kunnen lezen om de productiviteit van e-mail te verhogen.

Bedrijven kunnen verschillende ingebouwde kleurthema's en lay-outs gebruiken om een aangepaste inboxstijl te creëren. De software biedt een zoekfunctionaliteit voor bijlagen waarmee professionals documenten of multimedia van eerdere dagen kunnen doorzoeken. Medewerkers kunnen aangepaste kennisgevingsgeluiden uploaden, verzonden e-mails intrekken, bijlagen bekijken en videovergaderingen of virtuele bijeenkomsten houden. Ook kunnen professionals er contactgegevens mee beheren door gebruik te maken van de functionaliteit op basis van slepen en neerzetten om contacten te koppelen en samen te voegen.

Gebruikers kunnen lichte of donkere thema's kiezen op basis van hun voorkeuren, e-mails voor een specifieke duur snoozen en berichten in dezelfde thread beantwoorden. Teams kunnen ook sneltoetsen of een snelle actiebalk gebruiken voor verschillende activiteiten, zoals het samenstellen, archiveren en doorsturen van berichten en meer in een uniform dashboard.


Afbeeldingen

Mailbird Software - 1
Mailbird Software - 2
Mailbird Software - 3
Nog 5 andere bekijken
Mailbird-video
Mailbird-video
Mailbird Software - 1
Mailbird Software - 2
Mailbird Software - 3

Twijfels over Mailbird? Vergelijk met een populair alternatief

Mailbird

4,4 (389)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 2,28
jaar
US$ 0,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

12
45

Integraties

12
6

Gebruiksgemak

4,5 (389)
4,4 (473)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4 (389)
4,4 (473)

Klantenservice

4,2 (389)
4,3 (473)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Streak

4,5
#1 alternatief voor Mailbird
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen.

Microsoft 365

4,7
#2 alternatief voor Mailbird
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher,...

Spike

4,7
#3 alternatief voor Mailbird
Spike brengt al je communicatie op één plek: je e-mails, berichten, chats, spraak- en videogesprekken, teamsamenwerking...

eM Client

4,2
#4 alternatief voor Mailbird
eM Client is een complete e-mailclient met een moderne en eenvoudig te gebruiken interface. eM Client biedt agenda's,...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(389)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Mailbird al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 389 reviews worden weergegeven
Ernst
Totaalscore
  • Sector: Consumentenelektronica
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Geen kontakt met helpdesk

Beoordeeld op 25-1-2022

Werkte prima totdat ik de licentiesleutel invoerde. Toen kon ik niets meer.
Kontakt met de...

Werkte prima totdat ik de licentiesleutel invoerde. Toen kon ik niets meer.
Kontakt met de helpdesk werd na 2 mails gestopt en als ik nu mail krijg ik de melding dat het emailadres niet meer in gebruik is.
Maw weggegooid geld

Pluspunten

Geen. Als het niet werkt kan ik geen pluspunten vinden

Minpunten

Werkt niet. Net als de helpdesk. Die besluit ook ineens de communicatie stop te zetten

Overwogen alternatieven

eM Client

Redenen om voor Mailbird te kiezen

Te beperkt

Redenen om over te stappen op Mailbird

Dat vraag ik mezelf ook af
Tomas
Tomas
Totaalscore
  • Sector: Marktonderzoek
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

If you want a solid, easy email management tool, this is it. Plus no more Outlook.

Beoordeeld op 10-9-2022

Very happy with the performance of the software, the simple process and I love the ability to "see"...

Very happy with the performance of the software, the simple process and I love the ability to "see" all the important stuff clearly and quickly. The calendar integration is great, so no double checking on different apps and the tracking and filter options are great. Will recommend it to anyone that doesn't want big names to manage their email.

Pluspunten

What I like most is the ability qto manage all my 6 accounts in one place. Plus features like the Time settings to send the email or the tracking of emails are good decision breakers. I wanted out of Outlook this was a charm.

Minpunten

Maybe the left bar of the account icons, if too many some are not seen directly.p

Cameron
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great for micro businesses

Beoordeeld op 6-2-2023

Love that it's simplified, love that I can customize and add other communication apps like Teams,...

Love that it's simplified, love that I can customize and add other communication apps like Teams, Slack, etc. but it needs less 'all Google' and more options for MS365 users...give people actual options, unlike every other tool out there (all google focused) - not every micro business likes Google!!!!

Pluspunten

Super easy to use, setup, and keep all communication tools in one place

Minpunten

HATE, HATE, HATE that its Google focused - not everyone likes Google - please make more features available for Microsoft 365 users!!! Like SharePoint, Word, Excel, etc. as an app option! Stop with Google crap!

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

If You Have An Exchange Account that isn’t related to a business, don’t buy this!!!

Beoordeeld op 24-7-2021

This is the third time in the last few years that I’ve bought and used mailbird. I immediately...

This is the third time in the last few years that I’ve bought and used mailbird. I immediately remembered upon buying it why I deleted it very soon after… upon writing their customer support really hit home these issues:
Here’s a paraphrased conversation from their support:
Me: Hi, I have an exchange account that is my school account as I am a student that needs to work with the other inboxes. It’s not a business and I don’t need business features or to pay for a business plan bc I am not a business- is there a work around? Otherwise I’d appreciate a refund. Things weren’t as advertised and not I’m being bombarded with messages within the app to upgrade to business and I don’t have a business account.
Support: you can change the IMAP settings.
Me: how/where/what do you I change them to? You have no docs or articles to help and your doesn’t allow me to do anything other than choose a new url for the outgoing server. I cannot even access the incoming server.
Support: (a different person) Buy MB business! (Then proceeds in many different long paragraphs to try to sell me a business upgrade/account.
Me: I cannot delete the exchange account as the app crashes. Once again, I am not a business and won’t be upgrading just to have my student account with my other four accounts. Please help me by addressing the other things I spoke to.
Support: x4 more times (ignores my concerns) Buy business!! (Proceeds in paragraphs to try to sell me MB Business, pasted similar pitch…

Pluspunten

The UI and the ease of use, versus outlook, mail, etc.

Minpunten

They have absolutely terrible support that fails to seemingly even read your request, let alone addrsss your concerns and help you work through them. One thing I can say is that their support the last time I ordered this product was MUCH BETTER. They changed their app so the workaround for adding an exchange account seems virtually impossible unless you want to upgrade to business. And then they repeatedly ram you into buying a business account, regardless of whether you need it or not. As someone whose worked in customer success, service, and sales for 18+ This company likely won’t survive if their only response to complains and issues is ramming a product the customer doesn’t need down their throats and not addressing any of their issues. Good support that retains customer and reduces churn actually had the customer’s best interest in mind… it’s clear by how things are ran here, and my multiple support tickets that all pan out the same, that is most definitely not the case with this product. Such a shame bc I actually love the functionality, and as a web developer, I know that UIX with these apps are absolutely terrible.

Deena
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Pay once and never have to pay for your desktop calendar, email, todolist again.

Beoordeeld op 2-7-2021

Pluspunten

Similar to Outlook but it can be purchased as a stand-alone, which Outlook can't. No need to worry about continually having to pay for another upgrade, pay once and forget about it. Lifetime free upgrades. Can sync to google calendar, Todoist, Facebook, LinkedIn, among other apps. Works well with digitally signed emails.

Minpunten

So far, there is nothing that I do not like about Mailbird.

5 van 389 worden weergegeven Lees alle reviews

Mailbird - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Mailbird.

Mailbird kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 2,28/jaar
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Mailbird heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Mailbird ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Engels, Frans, Grieks, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Portugees, Roemeens, Spaans, Turks, Zweeds

Mailbird ondersteunt de volgende apparaten:

Mailbird kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Asana, Dropbox Business, Evernote Teams, Google Calendar, Google Docs, Meta for Business, Microsoft To Do, Microsoft To-Do, Slack, Todoist, Trello, Twitter/X

Mailbird biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Mailbird.