Over Sakari

Sakari is een cloudgebaseerd platform voor tekstberichten waarmee bedrijven sms-bevestigingen, -herinneringen, -waarschuwingen en -marketingcampagnes naar klanten kunnen verzenden. Belangrijkste functies omvatten gegevensversleuteling, meerdere gebruikersaccounts, contactfiltering, groepstekstberichten en vooraf gedefinieerde sjablonen.

Met het Sakari-platform kunnen gebruikers rijke tekstberichten maken door kaarten, logo's, afbeeldingen, pictogrammen, gegevensvelden en actieknoppen toe te voegen. Managers kunnen berichten bekijken op een gecentraliseerd dashboard, kortingen en promoties sturen naar nieuwe en bestaande klanten en sms-berichten integreren in het verkoopproces. Bovendien kunnen teams met de functies voor het importeren van contactpersonen en groepsteksten gepersonaliseerde berichten verzenden naar een gefilterde lijst met contactpersonen.

Sakari helpt teamleden conversaties bij te houden via realtime updates en synchroniseert gegevens met de mobiele toepassing, waardoor locatie-onafhankelijke opvolging en taakbeheer mogelijk is. De RESTful SMS API vereenvoudigt de integratie met een reeks toepassingen, waaronder Salesforce, WooCommerce, Zapier, Mailchimp, Knack, Streak, Intercom en meer.

Prijzen vanaf:

US$ 16,00/maand

  • Gratis proef
  • Gratis
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 4 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 16,00/maand

  • Gratis proef
  • Gratis
  • Abonnement

Afbeeldingen

Sakari HubSpot integration screenshot
Sakari slack integration screenshot
Sakari user dashboard screenshot
Sakari contact filtering screenshot
Sakari conversation history screenshot
Sakari reminder message screenshot
Nog 7 andere bekijken
Sakari-video
Schermopname van Sakari: Sakari HubSpot integration screenshot Schermopname van Sakari: Sakari slack integration screenshot Schermopname van Sakari: Sakari user dashboard screenshot Schermopname van Sakari: Sakari contact filtering screenshot Schermopname van Sakari: Sakari conversation history screenshot Schermopname van Sakari: Sakari reminder message screenshot

Functies

Totaal aantal functies van Sakari: 29

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beveiligde gegevensopslag
  • CRM-integratie
  • Campagneanalyse
  • Campagnebehee
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contactgeschiedenis
  • E-mailintegratie
  • Gegevens importeren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Herinneringen
  • Instant Messaging
  • Integratie van derden
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Promotiebeheer
  • Realtime meldingen
  • SMS-marketingbeheer
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-intgratie

Alternatieven

Omnisend

4,8
#1 alternatief voor Sakari
Omnisend is een slim platform voor marketing automation dat is ontworpen voor e-commercebedrijven die de standaard...

Instasent

4,8
#2 alternatief voor Sakari
Instasent is cloudgebaseerde software voor sms-marketing die is ontworpen om bedrijven in e-commerce, transport,...

Textiful

0
#3 alternatief voor Sakari
Textiful helpa public speakers, authors, musicians, churches, podcasters, and trade show organizers create, launch, and...

BirdEye

4,7
#4 alternatief voor Sakari
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(93)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Sakari al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 93 worden weergegeven
Steve M.
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Super simple to use and great support if you happen to need it

Beoordeeld op 8-8-2019

Our initial reason for buying a Sakari subscription was for a specific campaign sending customized...

Our initial reason for buying a Sakari subscription was for a specific campaign sending customized messages to hundreds of users over the course of 30 days. Now we've used it for a variety of other projects as well, including surveys and engagement of all types. It's pretty amazing how easy it is to interact with hundreds (or probably hundreds of thousands, if we had that many) of users in the app as you text back and forth with your customers.

Pluspunten

I loved the clear interface and the way it guided me through building campaigns. I had never used a text messaging/push software tool before, so I was surprised at how the software held my hand at each step and made it clear what was going on. The reliability was excellent as well--all my campaigns and messages have been delivered flawlessly during the six months that I've used it. Other users in my organization have been able to use it as well, without any help from me. A few of our teams are pretty old-school, so the fact that our people were able to use it without needing my guidance is a testament to Sakari's simple and logical menus, buttons, and overall structure. The built-in help docs are a blessing as well.

Minpunten

We had a specific use case that wasn't really supported by Sakari, but then again it's not supported in any SMS tool I tried. The good news is that the Sakari support team did some magic to help me create a manual workaround that allowed us to send our campaigns exactly as intended. Super helpful! Guess that wasn't really a dislike--sorry :(

William M.
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great SMS software that integrates with Hubspot and has its own web interface

Beoordeeld op 28-10-2019

We are solving two business problems.

The first is mundane - we want to send SMS reminders to...

We are solving two business problems.

The first is mundane - we want to send SMS reminders to people who have signed up by email and are ignoring their email. Lots of people do this even if they intend to respond because people have lost control of their email! An SMS reminder 7 days after the initial email helps us prompt them to act. We lose less leads.

The second is harder - we sell tickets to people who don't have email addresses and so we do the entire interaction by SMS. We use Sakari with Squarespace, Google Sheets, and Zapier to create our own custom ticketing system that is entirely SMS-based.

Pluspunten

I like three things about Sakari a lot.

First, the way it integrated seamlessly with Hubspot to show all my Hubspot contacts in Sakari, let me see proper SMS coversation history in Hubspot, and allow me to include SMS messages in Hubspot workflows. It's added SMS to Hubspot in about 30 seconds with almost no config.

Secondly, the way it has a web interface for sending and receiving text messages. Before this we had individual team members on their own phones. Now we have one interface the whole team uses. It just makes it so easy to handle conversations with our users.

Finally, we've set it up to alert us by email whenever there is a new message - and even better, we can reply to the text message direct from our email without having to open the web interface.

Oh and the customer support is amazingly responsive. They use Intercom so it's easy and rapid. And they are helpful and nice :)

Minpunten

The design and usability of the web interface is still a bit clunky. It doesn't seem to remember the sort order or column selections which is a pain.

The mobile app keeps logging itself out and is therefore not very useful.

I'm a little anxious that there is no two factor authentication on login. Everything else we use has 2FA.

Kevin C.
Totaalscore
  • Sector: Luchtvaart(maatschappijen)
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

needs some work

Beoordeeld op 29-10-2019

Pluspunten

I like the slack and hubspot integrations

Minpunten

does not work well for scaled teams
- hard to see all current transcripts laid out with an easy way to respond (I have to open each message, read it, then go back and click reply)
- need ability to assign owners

Teresa G.
Totaalscore
  • Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Sakari makes it easy and efficient

Beoordeeld op 19-9-2019

They really listened to what we needed and how we wanted to use Sakari. Then worked to achieve our...

They really listened to what we needed and how we wanted to use Sakari. Then worked to achieve our goals. Onboarding was a breeze. Whenever we encountered a problem, we would contact for support and they were so quick to respond.

Pluspunten

The software has been so easy and user-friendly to use and implement.

Minpunten

I have not found anything that I do not like about the Sakari software

Tom J.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great SMS service for Sales and CS teams

Beoordeeld op 25-2-2020

Great solution for an over the phone sales and service team.

The set up and support team have been...

Great solution for an over the phone sales and service team.

The set up and support team have been amazing and were extremely helpful with picking the correct plan for us.

Pluspunten

Very easy to use and set up. Simple as going to the Contact page and clicking "Send SMS"

Great integration with Aircall and Hubspot

Minpunten

Wish the dashboard to view all of my conversations was accessible from Hubspot

5 van 93 worden weergegeven Lees alle reviews

Sakari - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Sakari.

Sakari kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 16,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Sakari

Sakari heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Freelancers, Middelgroot bedrijf

Sakari ondersteunt de volgende talen:

Engels

Sakari ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

Sakari kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3dcart, FormKeep, Google Analytics, Knack, MailerLite, PieSync, SugarCRM, Trello, Wave, Wufoo

Sakari biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning, Online ondersteuning, Veelgestelde vragen, Kennisbank, Video-instructies

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Sakari.