Zanda (formerly Power Diary)

Zanda (formerly Power Diary)
Over Zanda (formerly Power Diary)
Power Diary is online software voor praktijkbeheer die is ontworpen om zorgverleners te helpen bij het stroomlijnen en beheren van de dagelijkse activiteiten in de gezondheidskliniek met kalenderbeheertools, plus online boekingen, geautomatiseerde sms- of e-mailherinneringen, klantfacturen, sjablonen voor behandelingsnotities, rapporten en analyse, en meer. Power Diary ondersteunt ook integratie met Stripe, Mailchimp, Xero en Google Agenda.
Power Diary is geschikt voor klinieken van elke grootte, van eenmanspraktijken tot grote praktijken met meerdere locaties. Gebruikers omvatten doorgaans fysiotherapeuten, psychologen, logopedisten, podologen, massagetherapeuten, natuurgeneeskundigen, osteopaten, chiropractoren, counselors, etc.
Power Diary biedt een universele kalender en afspraakbeheer met slechts één klik, waardoor zorgverleners snelle en centrale toegang hebben tot al hun afspraken. Geautomatiseerde herinneringen voor afspraken via sms en e-mail helpen klantannuleringen en no-shows te verminderen. Andere kalenderfuncties omvatten terugkerende roosterpatronen, aangepaste online beschikbaarheid, aangepaste groepering, kleurcodering, snel schakelen en meer.
Met de client CRM van Power Diary hebben gebruikers vanaf één locatie toegang tot standaard klantgegevens en contactgegevens. De CRM slaat ook klantverzekeringsgegevens op en houdt al hun eerdere en toekomstige afspraken bij, evenals hun aanwezigheidsgeschiedenis. Via het klantenportal van het platform kunnen klanten op elk gewenst moment online afspraken boeken. Om volledige controle over het boekingsproces te garanderen, kunnen gebruikers met Power Diary hun afsprakenregels en annuleringsbeleid instellen.
Afbeeldingen








Twijfels over Zanda (formerly Power Diary)?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Fresha

Timely

SimplePractice

Bookly

Reviews
Heb je Zanda (formerly Power Diary) al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Personal Trainer(s) Appointment Portal
Beoordeeld op 4-12-2019
All personal trainers appointments in one place. Payment processing makes it easy for clients to...
All personal trainers appointments in one place. Payment processing makes it easy for clients to pay for their personal training sessions. Clients profile details are located in this app. Makes it easy for personal trainers to refer to specific client.
Pluspunten
I keep track of multiple personal trainers in one portal. Clients book online. Clients can process their personal training payments online. Power Diary shows every personal trainers available time slots.
Minpunten
Need note security. One personal trainer should not be able to see another personal trainers client notes.
Antwoord van Zanda
Thanks for the great review Jordan! With the Notes access - if you go to Setup > Users and untick "Access all Client Session Notes" for your users then they won't be able to access other PT's client notes. - Damien
- Sector: Geestelijke gezondheidszorg
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
A premium product, but saves me way more than the monthly fee.
Beoordeeld op 11-12-2023
Pluspunten
The billing and reconciliation features save me hours every month, and also help prevent errors in tracking payments. My setup is so much more professional, thanks to PD.
Minpunten
Some of the scheduling setup is a bit clunky, and could be updated to be more intuitive. Particularly annoying is the I have to correct the session end time even when I have selected a service which its e.g. 50 minutes.
Antwoord van Zanda
Hi Emma, thank you for taking the time to share your valuable feedback about Power Diary. We're thrilled to hear that our billing and reconciliation features have been a game-changer for you, saving you time and enhancing the professionalism of your setup. It's great to know that these tools are making a significant positive impact on your practice management.
We also appreciate your honesty regarding your experience with the scheduling setup. We understand that ease of use is crucial, and we're sorry to hear that certain aspects have been a bit clunky for you, especially regarding session end times. Please note that if you save the new appointment after you added a service, the service's duration will automatically define the session end time. Thank you again for your feedback and for choosing Power Diary. - Irina
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Poor.service
Beoordeeld op 5-6-2023
Not good Attitude , service and support are well below average and this ruins the business.Diary is...
Not good Attitude , service and support are well below average and this ruins the business.Diary is similar to Google so you could use Google free the same
Pluspunten
Simple diary which is no different too Google in many ways.
Minpunten
Poor customer service appalling.If you need any support expect to wait at least 4 days for response. Then when they do you reply to the email and will take another 3 days for response to that... terrible
- Sector: Geestelijke gezondheidszorg
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Power Diary User
Beoordeeld op 22-4-2024
Pluspunten
The ease of use, has improved productivity.
Minpunten
When applying a note or comment to an invoice, I do not like that the receiver can not view these. If we have sent an invoice multiple times (we record every time it is sent in this comment section), it would be beneficial if the receiver could see this as well.
Antwoord van Zanda
Hi Pieta,
Thank you for taking the time to share your thoughts with us. We're delighted to hear that Power Diary has enhanced your productivity through its ease of use! Regarding your feedback about the visibility of notes and comments on invoices, please let me advise that you can add them to the Item Line Description box, these notes will be visible on a generated invoice. I hope this helps, and if there's anything else we can assist you with or further improve your experience, please don't hesitate to reach out at [email protected].
Thanks again! - Irina
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Great Servicee
Beoordeeld op 27-12-2023
I love all the features that it has and im waiting on more thing to come
I love all the features that it has and im waiting on more thing to come
Pluspunten
my patients are able to schedule their own appointments and pay from a link
Minpunten
I cant import my reqs into the system to type and text
Antwoord van Zanda
Hi Eleshia, thank you for your positive feedback and for sharing your experience with Power Diary! We're thrilled to hear that our platform has made scheduling and payments more convenient for your patients.
Regarding your concern about importing requests into the system, we appreciate your input and understand how this feature could enhance your experience. Our team is continually working on improving and adding new features, and we'll certainly consider your suggestion for future updates.
We're glad that you're enjoying the current features and that Power Diary has been a cost-effective solution for you. Your satisfaction and feedback are incredibly important to us. If there's anything else you need or if you have more ideas, please feel free to reach out. We're here to support you and are excited about what the future holds for our service enhancements! 🌟 - Irina
Zanda (formerly Power Diary) - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zanda (formerly Power Diary).V. Welke prijsmodellen heeft Zanda (formerly Power Diary) te bieden?
Zanda (formerly Power Diary) kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 19,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Zanda (formerly Power Diary)?
Zanda (formerly Power Diary) heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
V. Welke talen worden door Zanda (formerly Power Diary) ondersteund?
Zanda (formerly Power Diary) ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Zanda (formerly Power Diary) ondersteuning voor mobiele apparaten?
Zanda (formerly Power Diary) ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Zanda (formerly Power Diary) worden geïntegreerd?
Zanda (formerly Power Diary) kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Google Calendar, Mailchimp, Microsoft Outlook, Stripe, Tyro, Xero
V. Welke mate van ondersteuning heeft Zanda (formerly Power Diary) te bieden?
Zanda (formerly Power Diary) biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zanda (formerly Power Diary).