My Hours

Over My Hours
My Hours is een cloudgebaseerde oplossing voor urenregistratie die het meest geschikt is voor kleine teams en freelancers. Gebruikers kunnen in enkele seconden urenregistratie starten voor onbeperkte projecten en taken, inzichtelijke rapporten genereren en facturen aanmaken.
Met My Hours kunnen gebruikers tijd bijhouden via een gebruiksvriendelijke en intuïtieve interface. Gebruikers kunnen in realtime volgen, handmatig tijdlogboeken toevoegen of het volgen van bestaande tijdlogboeken hervatten. Native iOS- en Android-apps bieden gebruikers de flexibiliteit om onderweg de tijd bij te houden via hun mobiel of tablet. Gebruikers kunnen informatie, beschrijvingen en duur toevoegen aan tijdlogboeken en deze toewijzen aan specifieke projecten of taken. Met My Hours kunnen beheerders tijdloggegevens voor teamleden invoeren of bewerken.
Gebruikers kunnen gedetailleerde tijdrapporten genereren en downloaden om waardevol inzicht te krijgen in de prestaties van het team of van individuele personen. My Hours ondersteunt activiteits-, projecten-, draai- en dashboardrapporten.
My Hours stelt gebruikers ook in staat om projectbudgetten te beheren en biedt op taak, project en teamleden gebaseerde factureringsmethoden. Gebruikers kunnen facturen aanpassen en deze via e-mail naar hun klanten sturen of als pdf downloaden.
Afbeeldingen








Twijfels over My Hours?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Zoho Desk

Zendesk Suite

Teamwork.com

QuickBooks Online Advanced

Reviews
Heb je My Hours al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
User Experience
Beoordeeld op 22-5-2024
My hours is a nice and very productive app. Thanks to it's developer .
My hours is a nice and very productive app. Thanks to it's developer .
Pluspunten
It's built quality. It's unique interface. It's feature. Regarding time , management, invoice, track progress my hours is the best choice.
Minpunten
Below the profile email id shows in capital letter. I think email id should show it's normal format.
- Sector: Evenementenbureaus
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
My best friend in projects
Beoordeeld op 2-8-2023
I use this app since 6 years almost, and i saw it evoluate in a good way (easy to use, design...
I use this app since 6 years almost, and i saw it evoluate in a good way (easy to use, design friendly, features...), and i recommand it often to my friends
Pluspunten
It's simple, it's very adaptive on your needs, and it's free for little projects
Minpunten
not so much, i use just basics features and it's ok for me
- Sector: Tekstschrijvers
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great lightweight utility for tracking time
Beoordeeld op 15-7-2019
As a small business with only a handful of clients, it's vitally important for me to know how much...
As a small business with only a handful of clients, it's vitally important for me to know how much time I'm actually spending on a project. I've tried various time-tracking tools and My Hours is, by far, the best value of the bunch: Just the right amount of functionality without too many complications, and at a fair cost. I've recommended it to others on several occasions.
Pluspunten
My Hours is an affordable, simple system to track time for anyone or any organization that works by the hour. I started with it as an individual and it was a great tool for helping me improve my estimates and increase profitability of the work I took on. I've since expanded it to a small team, and it's my main resource for time management and substantiating client invoices.
Minpunten
There are a few issues, such as the selector window shuts down when you reach the bottom of a list - so if you're just a little bit heavy on the mouse and miss the right moment to click, you end up having to go back and re-select the client/project etc. Also, a recent change in the way reports work has forced me to change the way I do billing. I find it frustrating but no more so than the unanticipated changes every online service provider makes from time to time.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Keeping track of working hours has never been so easy!
Beoordeeld op 19-8-2024
The user experience is great! Simple to use, delivers what it offers. The freemium is great and for...
The user experience is great! Simple to use, delivers what it offers. The freemium is great and for many more than enough. Also good to organise yoour time and keep track of what you've been doing during the week. Good to follow up with the customers and say this is what's been done this week/month.
Pluspunten
The fact that you can create customers, activities and tags that then you can easily filter on the analytics works very well for me. Also the Week view where you can see all the activities and also the stopwatch option to track activities on the go.
Minpunten
Haven't found one yet to be honest. Some times when starting a new week in the view week, I have to reorganise all the activities from previous weeks (I can copy them but then cannot modify without modifying the previous weeks).
- Sector: Human Resources
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
An absolutely essential tool as a consultant
Beoordeeld op 15-10-2024
As a self employed consultant, one of the hardest things to do is accurately track hours and...
As a self employed consultant, one of the hardest things to do is accurately track hours and projects for my clients. Or at least it was until I started using My Hours. Very easy to set up and easier to use, it makes one of the more burdensome tasks a snap. I cannot do my job without it.
Pluspunten
Ease of use. So simple to move from client to client and project to project.
Minpunten
I have several contracts that are project based. I need to track my hours but I do not need track a $/hour. There is a work around but this seems like a fix that should happen sooner rather than later.
My Hours - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over My Hours.V. Welke prijsmodellen heeft My Hours te bieden?
My Hours kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 8,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van My Hours?
My Hours heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door My Hours ondersteund?
My Hours ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt My Hours ondersteuning voor mobiele apparaten?
My Hours ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan My Hours worden geïntegreerd?
My Hours kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
QuickBooks Payroll, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft My Hours te bieden?
My Hours biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor My Hours.