Over iBabs

iBabs is een cloudgebaseerd bestuursportal dat is ontworpen om bestuurders en secretarissen te helpen bij het beheren van bestuursvergaderingen, het verminderen van de tijd die nodig is voor het voorbereiden van vergaderingen en het vastleggen van alle genomen beslissingen. Gebruikers kunnen samenwerken via samenvattingen van vergaderingen, annotaties en stemmen, en toegang krijgen tot documenten vanaf elk apparaat.

Met iBabs kunnen beheerders alle vergaderdocumenten uploaden om deelnemers papierloze toegang te bieden. Documenten kunnen aan de relevante agendapunten worden gekoppeld om ervoor te zorgen dat iedereen de juiste informatie bekijkt. Alle wijzigingen in documenten worden automatisch bijgewerkt voor alle deelnemers, met annotatietools waarmee gebruikers rechtstreeks op documenten kunnen schrijven, tekenen en notities maken. iBabs biedt ook ingebouwde notulensjablonen, zodat gemaakte beslissingen gemakkelijk kunnen worden gevolgd.

Alle vergadernotulen en beslissingen kunnen worden opgeslagen in en geëxporteerd vanuit iBabs voor vervolgacties. Gebruikers hebben ook op elk moment toegang tot samenvattingen van vergaderingen, en kunnen notities delen, actiepunten toewijzen aan bestuursleden en alle ondernomen acties volgen. iBabs beveiligt alle bestanden met 256-bits AES-versleuteling om ervoor te zorgen dat alleen geautoriseerde personen toegang hebben tot vertrouwelijke documenten.

Prijzen vanaf:

€ 12,85/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 222 andere

Ondersteunde talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans en nog 8 andere

Prijzen vanaf:

€ 12,85/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

iBabs Software - 1
iBabs Software - 2
iBabs Software - 3
iBabs Software - 4
iBabs Software - 5
Nog 6 andere bekijken
iBabs-video
iBabs Software - 1
iBabs Software - 2
iBabs Software - 3
iBabs Software - 4
iBabs Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van iBabs: 78

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Agendabeheer
  • Agentenbeheer
  • Annotaties
  • Archiveren en retentie
  • Authenticatie in twee stappen
  • Automatische back-up
  • Bedrijfsregister
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Commissiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Digitale handtekening
  • Documentbeheer
  • Documenten controleren
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Encryptie
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • HD-audio/-video
  • Herinneringen
  • Jaarverslagen
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantenportal
  • Ledenlijst
  • Meetings vergrendelen
  • Mobiele toegang
  • Multi-onderneming
  • Notitiebeheer
  • Notulen
  • Notulenbeheer
  • Offline toegang
  • Onderneming starten
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Plannen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Real-Time Notifications
  • Realtime synchronisatie
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Streamen van presentaties
  • Taakbeheer
  • Termijnbewaking
  • Third-Party Integrations
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verificatie/authenticatie
  • Videolay-outs/-weergaven
  • Videovergaderen
  • Virtuele achtergronden
  • Volgen van actie-items
  • Voor de gezondheidszorg
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voorbereiden van vergaderingen
  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Diligent Boards

4,7
#1 alternatief voor iBabs
Diligent Boards, gebruikt door 50% van de Fortune 1000, voorziet besturen en leidinggevenden van moderne governance-tool...

Admincontrol Board Portal

4,3
#2 alternatief voor iBabs
Admincontrol is een hulpmiddel voor digitale samenwerking en het delen van documenten dat bedrijven de mogelijkheid...

OnBoard

4,7
#3 alternatief voor iBabs
OnBoard Next Gen Board Portal maakt vergaderingen eenvoudiger en beter. Voer het voor, tijdens en na vergaderingen uit....

Boardable

4,7
#4 alternatief voor iBabs
Gebruik de krachtige software van Boardable voor bestuursmanagement voor non-profitinstellingen om onder andere...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(43)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je iBabs al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 43 reviews worden weergegeven
Nadine
Totaalscore
  • Sector: Basis- en voortgezet onderwijs
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Ibabs maakt onze vergaderingen efficiënter

Beoordeeld op 12-3-2024

Ibabs is een gebruiksvriendelijk en betaalbaar systeem, het beheer is eenvoudig en Ibabs heeft een...

Ibabs is een gebruiksvriendelijk en betaalbaar systeem, het beheer is eenvoudig en Ibabs heeft een goede helpdesk. Starten met Ibabs is erg eenvoudig en gebruikers wennen snel aan de nieuwe manier van voorbereiden en vergaderen.

Pluspunten

Ibabs is overzichtelijk en heeft een goede zoekfunctie. De functionaliteiten voor het digitaal ondertekenen van documenten en de koppeling met Sharepoint voor het toevoegen van documenten maken het systeem voor ons zeer efficiënt. Daarnaast is de helpdesk van Ibabs toegankelijk en denkt mee met de klant.

Minpunten

Doordat je webbased werkt moet je eraan denken om tussendoor alle wijzigingen goed op te slaan, anders kun je documenten of aantekeningen kwijtraken (als bijvoorbeeld je internet verbinding tussendoor wegvalt).

Dion
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Review gemeente Rijswijk

Beoordeeld op 29-2-2024

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Voor gebruikers en beheerders.

Minpunten

Vooralsnog geen nadelen kunnen constateren.

Lucienne
Totaalscore
  • Sector: Burgerlijke en maatschappelijke organisatie
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Fijn systeem om papierloos te vergaderen

Beoordeeld op 24-11-2023

Positief. Kijk wel uit naar de mogelijkheden als archief functie

Positief. Kijk wel uit naar de mogelijkheden als archief functie

Pluspunten

Simpel agenda’s te maken. Routing door bestuur en ondertekening. Iedereen altijd de juiste stukken, vooral handig bij nagekomen stukken en nieuwe deelnemers

Minpunten

Geen archieffunctie, daardoor geen optimale benutting van ondertekening. Nodig om aan regels provinciaal archief te voldoen. Jammer dat stukken niet rechtstreeks uit mail kunnen worden toegevoegd

Alexandra
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Handige vergadertool

Beoordeeld op 29-2-2024

Eenvoudig te gebruiken en voor iedereen toepasbaar

Eenvoudig te gebruiken en voor iedereen toepasbaar

Pluspunten

Alle stukken binnen handbereik zowel online als offline

Minpunten

Geen minpunten. tevreden tot op heden

Jacqueline
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

IBabs moeiteloze efficiëntie

Beoordeeld op 29-2-2024

Wij vergaderen al geruime tijd met dit programma naar ieders tevredenheid en willen dit breder...

Wij vergaderen al geruime tijd met dit programma naar ieders tevredenheid en willen dit breder inzetten

Pluspunten

Deze moeiteloze efficiëntie van Ibabs - is echt de jsleutel tot georganiseerd en papierloos vergaderen, snel en, simple in de basis en alle documenten geborgd

Minpunten

Nog geen gevonden, nog veel niet ontdekt

5 van 43 worden weergegeven Lees alle reviews

iBabs - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over iBabs.

iBabs kent de volgende prijsmodellen:

iBabs heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

iBabs ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Iers, Italiaans, Nederlands, Noors, Portugees, Spaans, Thai, Zweeds

iBabs ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

iBabs kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Drive, Microsoft 365

iBabs biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor iBabs.