Over ExecVision

ExecVision is een cloudgebaseerde oplossing voor oproepintelligentie en gesprekscoaching die is ontworpen voor teams in de verkoop, ondersteuning en klantsucces. Het platform transcribeert en analyseert oproepen, identificeert coachbare momenten, biedt coachingbibliotheken met best practices en maakt het mogelijk de ontwikkeling van medewerkers in de loop van de tijd bij te houden.

ExecVision transcribeert en analyseert automatisch gesprekken in klantgerichte oproepen, waardoor gebruikers oproepgegevens kunnen opvragen per gespreksfase, sentiment en trefwoorden. Coachbare momenten worden door het op AI gebaseerde platform gemarkeerd voor managers om op te volgen en om inzicht te geven in de oorzaken van gespreksresultaten.

Met ExecVision kunnen gebruikers best practice-bibliotheken voor coaching en onboarding creëren om hun medewerkers te trainen. Medewerkers kunnen feedback vragen over hun gesprekken en managers kunnen binnen een gesprek opmerkingen achterlaten om feedback te geven binnen de context. Met de rapportagefuncties van ExecVision kunnen gebruikers de prestaties en ontwikkeling van medewerkers in de loop van de tijd volgen.

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor ExecVision

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor ExecVision

Afbeeldingen

ExecVision Software - 1
ExecVision Software - 2
ExecVision Software - 3
ExecVision Software - 4
ExecVision Software - 5
ExecVision Software - 6
Nog 9 andere bekijken
ExecVision-video
ExecVision-video
ExecVision-video
ExecVision Software - 1
ExecVision Software - 2
ExecVision Software - 3
ExecVision Software - 4
ExecVision Software - 5
ExecVision Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van ExecVision: 31

  • AI/machine learning
  • Aanstellen (van personeel)
  • Archiveren en retentie
  • Beheer van vergaderingen
  • Beoordelingsbeheer
  • Chattranscriptie
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Gegevensbeheer
  • Geplande opname
  • Integraties van derden
  • Leerpaden en -trajecten
  • On-demand opnamen
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Samenwerkingstools
  • Sentimentanalyse
  • Spraakherkenning
  • Trainingsbeheer
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Voor meerdere talen
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Microsoft Power BI

4,5
#1 alternatief voor ExecVision
Microsoft Power BI converteert gegevens naar rijke interactieve visualisaties, met behulp van bedrijfsanalysetools om...

Tableau

4,5
#2 alternatief voor ExecVision
Als de vertrouwde leider op het gebied van analyse, helpt Tableau mensen en organisaties meer datagestuurd te werk te...

Botgate

5
#3 alternatief voor ExecVision
Botgate AI is a conversational marketing platform designed specifically for sales and customer success teams. Our...

Mindtickle

4,8
#4 alternatief voor ExecVision
MindTickle Learning Board allows users to track everything from key learning skills, to analytics, updated careers, and...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(351)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je ExecVision al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 351 reviews worden weergegeven
Christopher F.
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Extremely simple tool to implement into any business that wants to coach employees on phone...

Beoordeeld op 16-11-2017

Able to easily and effortlessly record all calls that are taken inbound and made outbound. Can...

Able to easily and effortlessly record all calls that are taken inbound and made outbound. Can listen to those calls, review them, make comments on them and share them with people both inside and outside my company.

Pluspunten

It easily allows me to pick any call (inbound or outbound) that I made on any day to listen, comment, critique and send to anyone inside or outside of my company to review. We use this on a daily basis to coach our team on phone techniques. It makes our team feel way more comfortable than having management listen in on live calls as they dial!

Minpunten

I am not sure if this is necessarily a big deal, but we wish we were notified every time enhancements were made to the software. Sometimes changes will be made without us knowing what is new or how to use the new features. Again, not a big deal and not something we are going to lose any sleep over. Execvision is well worth it!

Gavin G.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

I used Execvision to record calls I have with Sales customers

Beoordeeld op 26-4-2018

I was able to review some calls I had and analyze where the went wrong/right.

I was able to review some calls I had and analyze where the went wrong/right.

Pluspunten

For the most part Execvision is easy to use as it tied into another sales tool we had which made it easy to record calls.

Minpunten

Although it was easy to use, many times my calls would not record properly or would be lost somewhere which made it difficult to track actual results from my calls. calls that I had that were very good would often not be found and therefore could not share with my managers.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

This tool is crap

Beoordeeld op 26-4-2018

Pluspunten

It does provide a fairly simple method to record calls. I can't take that away despite how terrible and entitled the people who work for them are.

Minpunten

They are run by a con-man who swoops in and preaches Inside Sales techniques from the 90s and charges a ransom. The platform owns every call that is recorded through it so from time to time you'll just receive email notifications that some random person is listening to your call and roasting you in front of a crowd - no consent. The 'support team' is also super condescending and acts like they are the best salespeople on earth without understanding the difference in transactional vs enterprise sales.

Antwoord van ExecVision

We are sorry to hear that you had a poor experience with how the platform was used at your organization.

To clarify a few things, our training and onboarding program focuses on training new users on how to best use the platform to coach Sales Teams. Some clients request a more indepth training, which we do charge for as a value added service. These trainings are run by our CRO, Steve Richard, who is a well know, proven sales trainer with 10+ years of experience.

As for the calls that were used, we do not own the call recordings in the platform; your company does. Our team cannot access or use ANY customer owned data without explicit permission from the company that owns the call. We recommend that companies get permission or at least provide a heads-up to their employees before using/volunteering a call for training purposes.

We regret that you had a poor experience with our Support Team. If you provide more information, we will address the issue.

Tazia C.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

It is super user friendly and allows for real time adjustments, which in sales is everything.

Beoordeeld op 21-5-2018

Pluspunten

The best thing about the tool is it is very user friendly and did not take much time on my part to learn how to use which makes it easier to use since I do not have to waste time trying to learn the tool.
ExecVision has been a major pillar in my coaching sessions with my manager and I can adjust the way I am pitching our product to potential prospects. If I feel like a call I had went bad I can collaborate with my management team or other colleagues and get there feedback on what went well and what I can improve on. All in all the next time I pick up the phone I am better than I was before because I am allowed to adjust in real time which has helped me book more appointments and be better on the phone. It is a great product and I love using it!

Minpunten

Honestly I do not have any cons, Excevision does exactly what it is meant to do and I have had nothing but success from it.

Brandon M.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

ExecVision - Truly Amazing

Beoordeeld op 21-8-2018

Never heard of it before working at my current job. Great new Software that should be applied to...

Never heard of it before working at my current job. Great new Software that should be applied to all new trainee SDRs and BDRs. Also, great for salesperson(s) all around.

Pluspunten

One of the best coaching tools out there. Really great for the beginners and the experts who are trying to refine their pitch - it is great as well.

Minpunten

Would like to have more calls camps integrated into having your calls reviewed.

5 van 351 worden weergegeven Lees alle reviews

ExecVision - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ExecVision.

ExecVision kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

ExecVision heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ExecVision ondersteunt de volgende talen:

Engels

ExecVision ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

ExecVision kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

8x8 Virtual Office, Aircall, Amazon Chime, Box, ClearSlide, ConnectAndSell, Dialpad, Dialpad Meetings, Dropbox Business, Dynamics 365 Business Central, Five9, FluentStream, FrontSpin, Fuze, GoTo Meeting, Google Drive, Groove, HubSpot CRM, Join.Me, Koncert, MiCloud Connect, NICE CXone, Natterbox, Outreach, Pipedrive, Playbooks, Qubicles, Salesforce Sales Cloud, Talkdesk, Truly, Velocify, Verint Workforce Management, Vonage Contact Center, Webex, Zoom Meetings

ExecVision biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ExecVision.