eIssueTracking

Issue tracking software for small businesses

4 /5 (1 review) Schrijf een review!

eIssueTracking - Overzicht

Wat is eIssueTracking?

eIssueTracking by Giva is a cloud-based issue and incident tracking solution for businesses of all sizes. The software allows users to create and assign tickets, track and resolve incidents, set custom automation rules, prioritize tickets by dependencies and impact, send notifications, and more.

With eIssueTracking, users can manage all issues and incidents across their organization. The dashboard allows users to monitor all activity in real time to ensure that no ticket is overlooked or forgotten. Urgent tickets can be prioritized, and individual incidents can be linked to major issues. Configurable workflows enable the automation of manual tasks such as ticket classification and assignment, and requester notification, freeing up agents’ time.

eIssueTracking automatically suggests solutions to known issues before tickets are raised through the custom-branded self-service portal. Canned responses can be created and saved to speed up responses to common queries or notify customers. All conversations are centralized to provide agents with a full overview of ongoing issues. A range of reports can be generated to measure and track responsiveness, team productivity, and customer satisfaction.

eIssueTracking - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 29,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Team: $29/month
Business: $39/month
Professional: $69/month


eIssueTracking - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië
Ondersteunde talen
Engels

Media

The dashboard gives users an overview of all open, assigned, and unassigned tickets
Giva's reporting enables the identification of root causes
Users can track the number of tickets and responsiveness over time
Schermopname van eIssueTracking: The dashboard gives users an overview of all open, assigned, and unassigned tickets Schermopname van eIssueTracking: Giva's reporting enables the identification of root causes Schermopname van eIssueTracking: Users can track the number of tickets and responsiveness over time

eIssueTracking reviews

eIssueTracking reviews

Totaalscore
4
/
5
Uitstekend
0

Zeer goed
1

Gemiddeld
0

Slecht
0

Erg slecht
0

Prijs-kwaliteitverhouding
4
Functies
4
Gebruiksgemak
4
Klantenondersteuning
4
100% heeft deze app aanbevolen
Geverifieerde reviewer

IT/Ecomm Management

Overall, it helps ease and improve work process and issue management to increase functionality and resolve issues faster.


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer
Sector: Detailhandel
Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

IT/Ecomm Management

Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 25-4-2019
Bron van de reviewer: Capterra

Overall, it helps ease and improve work process and issue management to increase functionality and resolve issues faster.

Pluspunten

I can submit a ticket and it's severity level with a description so IT can funnel it to get fixed to the proper channels. It keeps communication between the entire team rather than one person working on the issue, and it eliminates duplicative work and patterns.

Minpunten

I can't see if/when someone else on my team issues a ticket that may be similar to something I am going to.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 8.0/10

Gebruikersaanbeveling
8/10
Gebaseerd op 1 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van eIssueTracking

Prijzen van eIssueTracking

Vanaf
US$ 29,00/maand
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Team: $29/month
Business: $39/month
Professional: $69/month

Team: $29/month
Business: $39/month
Professional: $69/month

Prijs-kwaliteitverhouding
4/5
Gebaseerd op 1 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

eIssueTracking - Functies

eIssueTracking - Functies

API
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Auditing
Automatische meldingen
Bewaking
Compliancebeheer
Drag & Drop-interface
Gebruikersbeheer
Gegevens importeren en exporteren
Gegevensvisualisatie
Integratie van derden
Rapportage en statistieken
Realtime controle
Realtime gegevens
Samenwerkingstools
Toegangsbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Workflowbeheer
Zoekfunctionaliteit
Functies
4/5
Gebaseerd op 1 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Aanvullende informatie voor eIssueTracking

Aanvullende informatie voor eIssueTracking

Voornaamste functies van eIssueTracking

  • Assignment Management
  • Dashboard
  • Escalation Management
  • Project Management
  • Recurring Issues
  • Task Management
  • Ticket Management

Pluspunten

• Users can track and resolve incidents, link incidents to major issues, automatically alert the relevant agents, and add notes to enable collaboration.

• Canned responses can be utilized to enable fast response to queries, and tickets can be prioritized based on their dependencies and impact.

• Ticket assignment and classification can be automated with custom automation rules.

• Solutions are intelligently suggested to customers before a ticket is raised to reduce the number of easily solvable issues being routed to agents.

• The dashboard provides users with real-time activity monitoring functionality, ensuring that no customer requests are overlooked.

eIssueTracking - Veelgestelde vragen

eIssueTracking - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over eIssueTracking.

V. Welke prijsmodellen heeft eIssueTracking te bieden?

eIssueTracking kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 29,00/maand

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

Team: $29/month Business: $39/month Professional: $69/month

V. Wat zijn de voornaamste functies van eIssueTracking?

eIssueTracking biedt de volgende functies:

  • Assignment Management
  • Dashboard
  • Escalation Management
  • Project Management
  • Recurring Issues
  • Task Management
  • Ticket Management

V. Wat zijn de typische gebruikers van eIssueTracking?

eIssueTracking heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door eIssueTracking ondersteund?

eIssueTracking ondersteunt de volgende talen:

Engels

V. Welke prijsmodellen heeft eIssueTracking te bieden?

eIssueTracking kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt eIssueTracking ondersteuning voor mobiele apparaten?

We hebben geen informatie over apparaten die door eIssueTracking worden ondersteund

V. Met welke andere apps kan eIssueTracking worden geïntegreerd?

We hebben geen informatie over welke integraties eIssueTracking kent

V. Welke mate van ondersteuning heeft eIssueTracking te bieden?

eIssueTracking biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning, Online ondersteuning