HubStar Connect

4,6 (9)
Schrijf een review!
Werkplekplanning voor moeiteloos hybride werken.

Over HubStar Connect

Smartway2 is een intelligente tool voor werkplekplanning die een naadloze boekingservaring biedt voor werknemers en een hoge mate van flexibiliteit voor werkplekbeheerders.

Van het boeken van bureaus en vergaderruimtes tot parkeren en voorzieningen, Smartway2 is de virtuele assistent die hybride werkschema's coördineert, de beste tijden vindt om naar kantoor te komen en zelfs de juiste ruimtes en resources voorstelt voor de uit te voeren taak.

Of het nu op desktop, mobiel of Outlook is, boek alles wat je nodig hebt op Smartway2 met 3 klikken of minder.
En met een reeks configureerbare engines en realtime dashboards maakt Smartway2 je werkplek aanpasbaar aan de constante veranderingen van hybride werken.

Duizenden teams in 60 landen maken het pendelen naar kantoor de moeite waard met Smartway2.


Afbeeldingen

HubStar Connect Software - 1
HubStar Connect Software - 2
HubStar Connect Software - 3
HubStar Connect Software - 4
HubStar Connect Software - 5
Nog 6 andere bekijken
HubStar Connect-video
HubStar Connect Software - 1
HubStar Connect Software - 2
HubStar Connect Software - 3
HubStar Connect Software - 4
HubStar Connect Software - 5

Twijfels over HubStar Connect? Vergelijk met een populair alternatief

HubStar Connect

4,6 (9)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 300,00
jaar
US$ 200,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

108
95

Integraties

15
8

Gebruiksgemak

4,1 (9)
4,7 (92)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4 (9)
4,5 (92)

Klantenservice

4,8 (9)
4,6 (92)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

YAROOMS

4,6
#1 alternatief voor HubStar Connect
Een hybride softwarepakket voor de werkplek dat bestaat uit een boekingssysteem voor bureaus en vergaderruimten en...

Spacewell

4,6
#2 alternatief voor HubStar Connect
Vergaderzaal- en werkplekreservering. De software bevordert het beheer van flexplekken, hybride werken, office...

anny

5
#3 alternatief voor HubStar Connect
De complete web-based oplossing voor elke vorm van online boeken en al het beheer erachter. Maak vandaag nog uw eigen...

UMA Vision

4,8
#4 alternatief voor HubStar Connect
UMA biedt vergaderruimte, bureauboeking, kluisboeking, ruimtebeheer en hardware bewaking, allemaal vanuit het UMA...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(9)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je HubStar Connect al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 9 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Civiele techniek
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Smartway2 for Hotel Booking

Beoordeeld op 1-9-2024

My overall experience with Smartway2 has been positive. The platform’s user-friendly interface...

My overall experience with Smartway2 has been positive. The platform’s user-friendly interface makes managing and booking resources straightforward. Its real-time booking capabilities are convenient and enhance productivity. However, occasional glitches and limited customization options can be frustrating. Overall, it's a solid tool for improving resource management and space utilization.

Pluspunten

Smartway2's user-friendly interface, real-time reservations, and effective resource management improve productivity and space use. I use it everyday to boo a hotel.

Minpunten

Occasional glitches and limited customization options.

Joe
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Perfect fit for our desk booking requirements

Beoordeeld op 25-5-2023

As stated above this was required for desk booking, however we have since rolled out VR, EV and...

As stated above this was required for desk booking, however we have since rolled out VR, EV and other functionality across multiple sites. We have very little support calls come through from users and overall positive feedback since the service was bedded in.

Pluspunten

The application works very well, but the support given has been exceptional. This was originally required for desk booking during covid but the business quickly took to the system and have been requesting further functionality since. The majority of, if not all, of this functionality has had tight deadlines however these have been hit due to our incredibly respondent Account Manager.

Minpunten

It would be useful to have some communication about new features/updates coming up.

Emily
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Desk booking to support new ways of working

Beoordeeld op 27-3-2022

Smartway2 has good reporting features which helps us view the usage of our office spaces which will...

Smartway2 has good reporting features which helps us view the usage of our office spaces which will help shape the future of our offices,

Pluspunten

That we could prepopulate a set of check points before employees could book a desk - This feature was valuable to support employees returning during the pandemic.

Minpunten

A feature that would be good to incorporate is if you could be taken straight to the floor you regularly book desks on as a default instead of having to select each time.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Rechtspraktijk
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Imrpoved Room Utilization

Beoordeeld op 5-12-2018

Smartway2 has reduced our no show rate by over 70% do to email reminders and signage outside of...

Smartway2 has reduced our no show rate by over 70% do to email reminders and signage outside of each meeting room which requires employees to check in via their security badge. We have received great value from this solution since we installed in 10 months again.

Pluspunten

Outlook integration is very easy to use - IT team were very happy!
Implementation was great. We were up and running in days.
Digitial signage helps us reduce our meeting no shows and increase conf room utilization.
Able to book rooms and desks with one mobile app.

Minpunten

Would like to see them provide desk signage to track utilization and check in for mobiel workers. They say its coming soon.

Antwoord van HubStar

Thanks so much for the review, these are fantastic results! Could you drop us a quick message at [email protected] so we can get in touch regarding the features you mentioned,? Some are already available.

David
Totaalscore
  • Sector: Burgerlijke en maatschappelijke organisatie
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Would 100% recommended

Beoordeeld op 11-11-2022

Overall, I'm happy with the system, and look forward to new functions in the system that may help...

Overall, I'm happy with the system, and look forward to new functions in the system that may help our business.I must say, Raj is by far the best and most approachable person I've met on any contract I've worked on. Nothings is too much. Raj always has the answer and helps make the changes we need and want. Having this type of customer service really makes a difference.

Pluspunten

Easy to use from a user perspective. Easy to use and edit from an Admin perspective. Visually easy to understand and no fuss.

Minpunten

We have to advise user to press the clear button often to refresh and changes made.

5 van 9 worden weergegeven Lees alle reviews

HubStar Connect - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over HubStar Connect.

HubStar Connect kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 300,00/jaar
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

HubStar Connect heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

HubStar Connect ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Portugees, Spaans

HubStar Connect ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

HubStar Connect kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Acre Security, Brivo Access, Cisco Meraki, Gmail, Google Calendar, Haltian Empathic Building, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Okta, Ping Identity, Tableau, TimeEdit, Workday HCM

HubStar Connect biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor HubStar Connect.