Over HelpDesk

HelpDesk is een eenvoudig te gebruiken ticketingsysteem voor het beheer van communicatie met klanten. Hiermee kun je alle berichten op één plek opslaan en hun status volgen. Het zit boordevol functies die een effectieve samenwerking mogelijk maken. Door berichten om te zetten in beheersbare tickets kun je de tijd van je ondersteuningsmedewerkers besparen en hun productiviteit verhogen. Je klanten kunnen via hun voorkeurskanaal contact met je opnemen.

Prijzen vanaf:

US$ 4,00/maand

  • Gratis proef
  • Abonnement
Prijsmodellen bekijken

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 4,00/maand

  • Gratis proef
  • Abonnement
Prijsmodellen bekijken

Afbeeldingen

A single ticket view.
View all tickets in one place and track their status.
Create new tickets and assign them to team members.
Nog 4 andere bekijken
HelpDesk-video
Schermopname van HelpDesk: A single ticket view. Schermopname van HelpDesk: View all tickets in one place and track their status. Schermopname van HelpDesk: Create new tickets and assign them to team members.

Functies

Totaal aantal functies van HelpDesk: 43

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanvraagtoewijzing
  • Aanvragen routeren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van klantenservices
  • Automatische meldingen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Bewaking
  • Chatten
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactgeschiedenis
  • E-mailintegratie
  • E-mailmeldingen
  • E-mails bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gefilterde weergaven
  • Gegevens filteren
  • Gemeenschappelijke werkruimte
  • Geschiedenis bijhouden
  • Helpdeskbeheer
  • Inhoudsfilter
  • Instant Messaging
  • Integratie van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Markeren
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Opmerkingen
  • Prestatierapporten
  • Rapportage en statistieken
  • Samenwerkingstools
  • Scores en reviews
  • Status bijhouden
  • Verzamelen van feedback
  • Visuele analyse
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowbeheer
  • Zoekfunctionaliteit

Alternatieven

Zendesk

4,3
#1 alternatief voor HelpDesk
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000...

Deskero

4,7
#2 alternatief voor HelpDesk
Deskero is helpdesk-software en een support ticketsysteem waarmee gebruikers multi-channel supportvragen kunnen...

JivoChat

4,5
#3 alternatief voor HelpDesk
JivoChat is live chatsoftware die aanpasbare webgebaseerde en mobiele chatwidgets biedt met 20 taalopties en...

HaloPSA

4,8
#4 alternatief voor HelpDesk
NetHelpDesk biedt ITIL-gerichte servicedesk-software die op locatie of in de cloud kan worden geïnstalleerd.

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(19)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je HelpDesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 19 worden weergegeven
Anna O.
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

The ideal tool for Support Teams

Beoordeeld op 24-7-2020

Pluspunten

Using this ticketing system, you can manage all of your communication with clients (emails, live chat messages, and others) in a simple and easy way. You can create ticketing lists using defined filters or tags – it helps to manage tasks between teammates. I really like the feature of adding your own notes to the ticket – thanks to that all users can see it and use it to solve the client’s problem.

Minpunten

Pricing is a bit high, so there is a possibility that startups and small companies won’t be able to afford this tool.

Stephen G.
Totaalscore
  • Sector: Religieuze instellingen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Very Useful to start a Helpdesk experience

Beoordeeld op 14-4-2020

Overall Helpdesk has been great for me to begin using a ticket system. Before we where using...

Overall Helpdesk has been great for me to begin using a ticket system. Before we where using Helpdesk it was difficult for my team to keep track of which problems were solved and who was responsible for them, but now my agents always know what they are responsible for and they are able to see each ticket though to completion.

Pluspunten

Helpdesk is very easy to get started with and is extremely affordable compared to other options. It was very easy for me to already use our existing Helpdesk email address and give my agents a way to track their tickets. The software is very easy for my agents to understand and it is great that they can access it online anywhere.

Minpunten

I would like to see an option for omnichannel so we can respond to customers in the medium they use to first reach out rather than always have to redirect to our support email.

Vanessa D.
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Efficient and Easy to use!

Beoordeeld op 30-1-2021

I love how it makes our tasks easier and we're excited to discover more of its other features that...

I love how it makes our tasks easier and we're excited to discover more of its other features that we can use in our other lines of business. :)

Pluspunten

What I liked the most about HelpDesk is that it gives us the convenience of being able to work on our tickets on an organized page, thus saving a lot of time. It's simple and so easy to use. The internal note feature ensures that everyone in the team is on the same page, resulting in a great client experience.

Minpunten

I'm still in the process of getting to know more about HelpDesk but I'm already loving it.

Fazal A.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

A good tool for Customer Support

Beoordeeld op 27-1-2021

Pluspunten

we can easily convert client messages to tickets and provide support and help documentation.

Minpunten

We didn't go along with this tool as it had fewer features and integrations.

Nicholas H.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Easy to use!

Beoordeeld op 31-7-2020

Pluspunten

HelpDesk is very easy to set up and start using. I find it especially helpful for some of our non-technical co-workers, compared to other support software we've used which required some extensive instructions to help onboarding coworkers.

Minpunten

Certain actions can only be done using the multiple select checkbox, for example closing a single ticket either requires you to go into the ticket and update the status, or use the multiple select checkbox to close a ticket.
The spam filter is also quite annoying, while it does block a lot of spam emails, we've missed quite a few non-spam tickets, resulting in upset clients.

5 van 19 worden weergegeven Lees alle reviews

HelpDesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over HelpDesk.

HelpDesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 4,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van HelpDesk

HelpDesk heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Openbare diensten, Non-profit, Freelancers, Middelgroot bedrijf

HelpDesk ondersteunt de volgende talen:

Engels

We hebben geen informatie over apparaten die door HelpDesk worden ondersteund

HelpDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

LiveChat, Zapier

HelpDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning, Online ondersteuning, Veelgestelde vragen, Kennisbank

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor HelpDesk.