Over FullStory

FullStory is een digitaal intelligentieplatform dat toonaangevende e-commerce- en SaaS-bedrijven helpt hun digitale ervaringen te begrijpen en te verbeteren. Door gebruik te maken van de analyses van FullStory, conversietrechters in een oogwenk, geavanceerde zoekcapaciteiten, video-achtige herhaling van echte gebruikerssessies en robuuste debug- en ontwikkelaarstools, kunnen klanten de moeilijkheden van gebruikers verminderen en meer inkomsten genereren.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 15 andere

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

FullStory Software - 1
FullStory Software - 2
FullStory Software - 3
FullStory Software - 4
FullStory Software - 5
FullStory Software - 6
Nog 7 andere bekijken
FullStory-video
FullStory Software - 1
FullStory Software - 2
FullStory Software - 3
FullStory Software - 4
FullStory Software - 5
FullStory Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van FullStory: 128

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocanalyse
  • Ad-hocrapportage
  • Analyse van gebruikersonderzoek
  • Analyse van verkooptrends
  • Annotaties
  • Applicatiebeheer
  • Augmented analytics
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van softwaretests
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Bewaking
  • Bezoekers bijhouden
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Bruikbaarheidstests
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Categoriseren/Groeperen
  • Cohortanalyse
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare waarschuwingen
  • Controle en beheer op afstand
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Data-aggregatie
  • Deïnstallaties bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dynamische inhoud
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elementanalyse
  • Engagement tracking
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Formulieranalyse
  • Functies en berekeningen
  • Funnelanalyse
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gebruikersbeheer
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gebruikerstrajecten
  • Gedragsanalyse
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevens verzamelen
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Geografische kaarten
  • Grafieken maken
  • Heatmaps
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Integraties van derden
  • KPI-controle
  • Kennisbeheer
  • Klantensegmenten
  • Klikken bijhouden
  • Koppelingsbeheer
  • Kwalitatief vergelijkende analyse
  • Kwantitatieve analyse
  • Maatwerk
  • Markeren
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Meerdere sites beheren
  • Mobiele dashboards
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multi-channel attribution
  • Niet-gemodereerd testen
  • Onderzoek met diverse methoden
  • Openbare dashboards
  • Opmerkingen/notities
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Paginaweergaven bijhouden
  • Prestatiemeetwaarden
  • Privédashboards
  • Problemen bijhouden
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Risicowaarschuwingen
  • SEO-beheer
  • Samenwerkingstools
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Scorekaarten
  • Scroll maps
  • Sentimentanalyse
  • Sessies opnemen
  • Statistische analyse
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor gegevensanalyse
  • Tools voor onderzoek naar trefwoorden
  • Transacties controleren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Trend- en probleemindicatoren
  • Trendanalyse
  • Uptimerapportage
  • Visualisatie
  • Visuele analyse
  • Volgen van gedrag
  • Voor mobiel
  • Voor websites
  • Waarschuwingen voor probleemgebieden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Websiteanalyse
  • Webverkeerrapportage
  • Widgets
  • Zoeken naar sites bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Hotjar

4,7
#1 alternatief voor FullStory
Hotjar maakt het gemakkelijk om verder te gaan dan traditionele web-analytics en te begrijpen wat mensen echt op je...

Inspectlet

4,0
#2 alternatief voor FullStory
Inspectlet neemt video's van je bezoekers op terwijl ze je site gebruiken, zodat je alles kunt zien wat ze doen. Bekijk...

Mouseflow

4,7
#3 alternatief voor FullStory
Mouseflow is een platform voor het registreren van gebruikersgedrag dat de activiteiten van websitebezoekers helpt te...

Bloomreach

4,8
#4 alternatief voor FullStory
Krachtige content, klantenbinding en productontdekking om echte personalisatie te bereiken en ongeëvenaarde bedrijfsgroe...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(65)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je FullStory al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 65 reviews worden weergegeven
Frank
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Fullstory ushers in a new era of live data analytics

Beoordeeld op 29-1-2019

The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website...

The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website whether in real-time or not makes this a truly revolutionary product. It's really easy to set up and has the added benefit of an API that we've recently incorporated into our admin portal to aid in diagnosing customer issues. Just a solid product all around.

Pluspunten

The first time you see a live view of a user browsing/struggling on your website is almost magical. It turns what could routinely be a maddening experience into a fun activity. It's very easy to filter out sessions to land on a particular session of interest and also allows you to save searches that you've identified for whatever reason. Analyzing the customer experience through Fullstory has almost replaced the need to give out giftcards at a random Starbucks to view customers in action.

Minpunten

There's not really anything I can knock this product for. It's exceptional.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Online media
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great product for learning about your customer usage! Highly recommend for any product team!

Beoordeeld op 3-12-2022

Excellent, Highly recommend it to any product out there trying to understand their product and...

Excellent, Highly recommend it to any product out there trying to understand their product and customer experience on the next level.

Pluspunten

Loved that you could review widget screen recordings for our app where other competitor products did not allow us to do this.

Minpunten

Pricing was hard to understand initially but the excellent support team cleared this up for us. Thanks heaps [SENSITIVE CONTENT] 5 star support!

Overwogen alternatieven

Hotjar en Mouseflow

Redenen om voor FullStory te kiezen

Embedded/Widget recordings work through Fullstory but not Hotjar.

Overgestapt van

Hotjar

Redenen om over te stappen op FullStory

Great support and assistance from the Fullstory team.
Bharath
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Too pricey for the features and functionality it supports

Beoordeeld op 18-8-2017

Pluspunten

Gives a nice overview of how website visitors are browsing the site and how they are moving from one page to the next page. We can also see where they are clicking, where they are spending more time etc.

Minpunten

For the price it demands, I feel the ROI is very low. Of all the features, I only found website session recording to be the only useful one. That too, after seeing a few sessions, you can get a sense of what to optimize. After that, more recorded sessions won't really help. Also, it's not practically possible to go thru all recorded sessions.

Angel
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Awesome tool for Exploring the Potential of User Experience Analytics

Beoordeeld op 28-6-2023

FullStory is a fantastic tool for analyzing user interactions with websites and apps. It is a...

FullStory is a fantastic tool for analyzing user interactions with websites and apps. It is a crucial tool for enhancing user experiences because to its powerful capabilities, user-friendly interface, and efficient analytics. To any company or group looking to improve their online presence and please their users, I heartily recommend FullStory.

Pluspunten

The extensive session replay functionality of FullStory is one of its most notable features. Real-time user interaction analysis enabled us to comprehend the user's path, pain points, and places for improvement. This amount of user behavior visibility is crucial for locating friction points and improving the user experience. Super love this feature!

Minpunten

None so far. Enjoying the software so much!

Thomas
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

State of the art product, but poor customer service and retention, unjustified price increase

Beoordeeld op 21-11-2019

Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages...

Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages ruined my day.

Pluspunten

It was very easy to use, and very useful to debug issues, and trace or track usage abuse.

Minpunten

Customer service was poor. Price for minimum package was increased from USD $199 to $899. When I raised a concern, that I have recommended a new client, they did not consider my case as an existing partner introducing a customer to them, did not make any adjustments or gave me the old price as a one-time exception.

First, a price increase of 450% does not make any sense. Secondly, no exception granted from a loyal customer and partner.

Overwogen alternatieven

Hotjar

Redenen om over te stappen op FullStory

It was easy to go onboard, and was able to identify users by passing in some parameters.
5 van 65 worden weergegeven Lees alle reviews

FullStory - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over FullStory.

FullStory kent de volgende prijsmodellen:

FullStory heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

FullStory ondersteunt de volgende talen:

Engels

FullStory ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

FullStory kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Amazon Redshift, Appcues, BigCommerce, BugSnag, Chameleon, Convert Experiences, Delacon, Desk.com, Drift, Firebase, Gainsight PX, Google Analytics 360, Google Tag Manager 360, Heap, Help Scout, HipChat, Intercom, Invoca, Iterate, JIRA Service Management, Jira, Kustomer, LOU, Medallia Insights Suite, Mixpanel, Mixpanel Export Tool, New Relic, Olark, Optimizely, Pendo, Productboard, Qualaroo, Qualtrics 360-Degree Feedback, Qualtrics CoreXM, Qualtrics CustomerXM, Qualtrics EmployeeXM, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Segment, Sentry, Shopify, SiteSpect, Slack, Split, Squarespace, Squiz, Survicate, Tealium Customer Data Hub, Tray.io, Trello, Unbounce, Unbound Commerce, Usabilla, UserVoice, WooCommerce, WordPress, Zendesk Suite, gravity, interCOMM, mParticle

FullStory biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor FullStory.