Gofrugal

Gofrugal
Over Gofrugal
GOFRUGAL is een leverancier van POS-factureringssoftware die een reeks oplossingen voor de detailhandel, restaurants en distributie omvat voor meerdere sectoren. Hieronder vallen supermarkt en boodschappen, hypermarkt en afdelingen, farmaceutica en gezondheidszorg, kleding en schoenen, lifestyle, mode, optische producten, sport en games, kuuroord en salon, elektrische apparatuur, boeken, kantoorartikelen, hardware, sanitair en meer. Elk van de beschikbare oplossingen voor bedrijfsautomatisering wordt ook gekoppeld aan meerdere mobiele apps en cloudimplementaties, waarbij de laatste maandelijks en jaarlijks per knooppunt en per register wordt geprijsd.
De cloudgebaseerde POS van GOFRUGAL is vanaf elke locatie toegankelijk via elk apparaat en profiteert dankzij gegevenssynchronisatie van online en offline functionaliteit. Kernfuncties omvatten beheer van meerdere winkels ter ondersteuning van gecentraliseerd leveranciersbeheer plus een volledig geautomatiseerd aankoop- en nabestellingsproces. Dit omvat het verhogen, creëren en genereren van aankoopintenties, inkooporders en GIN/GIR, evenals het afhandelen van goedkeuringen. Voorraadbeheer vereenvoudigt het bijhouden van voorraad van inkoop tot verkoop, en door BI aangedreven rapportagecapaciteiten bieden feedback over verkoopprestaties rechtstreeks naar de e-mailinbox. Bovendien biedt GOFRUGAL een selectie bijbehorende mobiele apps die beschikbaar zijn voor iOS- en Android-apparaten, waaronder de WhatsNow-app voor POS-eigenaren voor realtime winkelupdates, myPulse voor het verzamelen van feedback van klanten, ServQuick voor snel afrekenen en Insight voor retailanalyses.
Afbeeldingen



Twijfels over Gofrugal?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Zoho Invoice

Origo

MCS Rental Software

Stripe

Reviews
Heb je Gofrugal al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Based on short experience of 6 months
Beoordeeld op 3-4-2021
Overall experience has been pleasant, certainly there have been issues with the product delivery &...
Overall experience has been pleasant, certainly there have been issues with the product delivery & query management but overall the experience has been satisfactory.
Pluspunten
Purchase entry, billing and integration with several sales channels.
Minpunten
Accounting management should have been simpler. To use accounting module one need to have good understanding of accounting.
Antwoord van Zoho
Thank you for your feedback. Please raise your issues as tickets in myGofrugal app, our team will look into the issue and solve it on priority.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Fast going Gofrugal
Beoordeeld op 26-10-2022
Pluspunten
It is very easy to use as even person with minimum knowledge can also learn and work in this software easily. Easy to implement and work.
Minpunten
It works well for small companies and enterprises. Big enterprises need end to end software for complete process. So it will be a drawback.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
disappointment from the unsatisfactory level of service
Beoordeeld op 27-10-2017
Stock management Locationwise
Stock management Locationwise
Pluspunten
There are a lot of things we have not been sorted out for in the system, the functions which are working fine are good to use.
Minpunten
We would like to express our disappointment from the unsatisfactory level of service we are receiving. Unfortunately, we can't help but submit this letter of complaint hoping for a fast and adequate resolution.
We always have major critical bugs that affect the previous version set up when we do an upgrade. This always forces us to carry on with tests after every update. Much ado, the online service chat platform gets offline from the direct chat services and our requests for callbacks from it have never been attended to. Here are the pending critical issues that am yet to get a solution.
1. Expense accounts ledger mismatch error- No expense entry allows saving any particular transaction generated.
(All expense services stopped and we are almost running to a week since i raised the issue)
2. Security rights login - Biometric login authentication logged in to an admin account(Recurrent issue) rather than the
normal user account.
In line with the above, we are not getting value on the M-PESA integration service, the service is long overdue on the agreed implementation period.
We trust this is not the way you wish to conduct business nor the kind of email you wish to receive from your customers. We are asking you to look into the above subject matter and provide an adequate solution fast.
- Sector: Supermarkten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best Software for Reatil
Beoordeeld op 13-4-2021
Best Product to maintain All your Retail business. They have very detailed software Billing to...
Best Product to maintain All your Retail business. They have very detailed software Billing to Balance sheet
Pluspunten
Support and Upto date Software Update as Per best in industry standard
Minpunten
Report designer should be added in product. It will allow us to design report as per customer required format
Antwoord van Zoho
Thank you for your feedback. Please raise your issues as tickets in myGofrugal app, our team will look into the issue and solve it on priority.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best software of market
Beoordeeld op 15-11-2022
I am using from a long time and it is best software.
I am using from a long time and it is best software.
Pluspunten
User friendly , fast working and easy learn,
Minpunten
Account easy is so tuff to use and it is not same as software
Gofrugal - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Gofrugal.V. Welke prijsmodellen heeft Gofrugal te bieden?
Gofrugal kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 7,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Gofrugal?
Gofrugal heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Gofrugal ondersteund?
Gofrugal ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Gofrugal ondersteuning voor mobiele apparaten?
Gofrugal ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Gofrugal worden geïntegreerd?
Gofrugal kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adobe Commerce, MobilityeCommerce, Razorpay, SAP S/4HANA Cloud, Shopify, Tallium, Zepo ecommerce
V. Welke mate van ondersteuning heeft Gofrugal te bieden?
Gofrugal biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Gofrugal.